Huomenna on ystävänpäivä

ystävätön ATM

Saatko paljon kortteja tai muita huomioita? Meinaatko sekoilla kunnolla jos kohtaat vastoinkäymisiä?

12

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+14

      Toivottavasti en saa.

    • En tule saamaan mitään. Muistelen vain toissavuotta, kun kaksi työkamunaista halasivat ystävänpäivänjohdosta minua. Eivät ole sittemmin. En ole varma, mistä vastoinkäymisistä mahdat puhua, mutta päivän päätteeksi otan ehkä yhden apean oluen - jotain kitkerää, yksinäisyyden makuista.

      • 40 pillun AT-mies

        Ehkä et ole mielistellyt tarpeeksi käytettyjä tavishuoria? Eikö sinua yhtään harmita tai tunnu nöyryyttävältä kun JOS joskus saat naista niin se on käytetty tavishuora.

        Heh, olet kyllä oikea saatanan esimerkki suomalaisesta "miehestä". Toinen ääripää on sitten tietysti öyhöttävä amis joka on korkannut naisia sarjahihnalta.


      • 40 pillun AT-mies kirjoitti:

        Ehkä et ole mielistellyt tarpeeksi käytettyjä tavishuoria? Eikö sinua yhtään harmita tai tunnu nöyryyttävältä kun JOS joskus saat naista niin se on käytetty tavishuora.

        Heh, olet kyllä oikea saatanan esimerkki suomalaisesta "miehestä". Toinen ääripää on sitten tietysti öyhöttävä amis joka on korkannut naisia sarjahihnalta.

        Onneksi palsta tarjoaa esimerkkejä siitä, miten paljon huonomminkin voisi miehenä mennä, niin ei harmita yhtään.


    • SolitaryMan1977

      Ikinä en ole lähettänyt enkä saanut mitään kortteja milloinkaan. Paitsi perheenjäseniltä joskus synttärikortin jne. Ei ystäviä, paitsi työkaverit. Ne jää työympäristöön. Ei vapaa-aikakavereita tai mitään. Eikä tarvitsekaan olla. Yksin on kiva olla. Saa tehdä mitä haluaa eikä tartte muista välittää (paitsi tietty yleinen huomaavaisuus jos kulkee kaupungilla jne).

    • 8 + 4

      Lähetän kortin itselleni.

      Hello Kitty -kortin e-mailiin joltain surkealta nettisivulta.

    • IKisinkku M

      Saattaa joku/jotkut kaverit soittaa tms, tuskin kortteja kuitenkaan kukaan vaivautuu lähettämään, äxältä voi jokin yhteuydenotto tulla, siinäpä ne taitaa olla ja riittää mainiosti, itse en muista ketään.

    • En tiedä saanko kortteja, mut yhen ainakin lähetin. Huominen ois tärkeä parin kokeen takia, mutta suurella todennäköisyydellä missaan ne... koska nytkin on heikko olo korkeahkon kuumeen vuoksi. Kyllähän se harmittaa kun joutuu oleen vuoteen omana.

      Että hyvää sairasta ystävänpäivää vaan...

    • 13 9

      saatan saada yhden.

    • E.rakk.o

      En odota mitään, ei edes ole ystäviä.
      Sellaisia hyvää päivää tuttuja vaan.

    • Varmaan tädiltä ja mummoilta saan kortteja... enkä minäkään muille lähettänyt kortteja ku tädille ja mummoille.. :/

    • mojon kad. aisuri

      En saa kortteja enkä toivotuksia. Joskus yläasteella ja lukiossa ku olin menestyvä naistenmies sain kortteja ja halauksia ja yks vuos jopa pimppiä ystävänpäiväkunniaks. No ne oli niitä suuruuden aikoja. Pariin viime vuoden aikana en ees muista koko päivää ellei se satu silmään jossai mainoksessa tai netissä juttuja lukiessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe