Kun asuu Vuosaaren ja Vallilan välissä on nenässä aina hieno kahvipaahtimon tuoksu jommasta kummasta suunnasta...ah!
Kahvipaahtimon ihanat aromit
8
631
Vastaukset
- lapsuudesta
joka kerta kun ohi ajaa niin ihania lapsuusmuistoja Vallilasta tuo kahvin aromi tuo mieleen
- Röban jäbä
Meikäläisellä on paljon makeammat lapsuudenmuistot. Asuin nimittäin Tehtaankadun Fazerin vieressä ja sieltä tuli aina makeat karkinhajut nenään. Vastapäisestä Carl Kniefin makkaratehtaasta huokui herkullinen meetvurstin onka. Ja vähän matkan päässä tuoksuivat Sinebrychoffin imelät kaljamaltaat.
Nyt ne on kaikki lopetettu tai siirretty jonnekin periferioihin, nyyh!
- haistaja
se nokkas perseesees ja nuuhki sitä.Tuu sitte kehumaan niillä vitun aromeillas!
- noh
muistathan ne lääkkeesi!
- Koo
Mun mielestä ainakaan ne Vuosaaren aromit eivät todellakaan ole ihanat. Pikemminkin haisee sellaiselle kitkerälle, palaneelle kahville. Yäk.
- paulig
Kyllä vastapaahdetun kahvin aromi on aika nami nami kun se täällä Vuosaaressa leijuu. Olet ollut varmaan jonkun muun tehtaan äärellä..?
- Pertsa
paulig kirjoitti:
Kyllä vastapaahdetun kahvin aromi on aika nami nami kun se täällä Vuosaaressa leijuu. Olet ollut varmaan jonkun muun tehtaan äärellä..?
Vuosaaressa asun ja tuo paahtamon tuoksu taitaa olla ainoa asia jota tulee ikävä Vuosaaresta kun muutan jonnekin muualle lähitulevaisuudessa.
Taitaa olla se Vantaalla sijaitseva makkaratehdas johon on nyt tehdas sekoitettu, siinä Jumbon vieressä. - hyh
Pertsa kirjoitti:
Vuosaaressa asun ja tuo paahtamon tuoksu taitaa olla ainoa asia jota tulee ikävä Vuosaaresta kun muutan jonnekin muualle lähitulevaisuudessa.
Taitaa olla se Vantaalla sijaitseva makkaratehdas johon on nyt tehdas sekoitettu, siinä Jumbon vieressä.kävelen joka aamu duuniin vallilan paahtimon ohi, ja se haju on ihan karsea. joskus tuntuu jo kallion puolella kun tuulet tulee oikeasta suunnasta. mun mielestä tuollaisille "hajusaastuttajille" pitäisi määrätä jotain extra-veroja jollei ne suostu suodattamaan päästöjään.
kahvin hajun lisäksi tehtaassa mitä ilmeisimmin jauhetaan kardemummaa ja valmistetaan sinappia, niin pistävät kardemumman ja sinapin katkut sieltä välillä iltapäivisin tulee, nenään aivan kirvelee. kerran meinasin oksentaa liikennevaloissa.. nyt jo vähän naurattaa kun mietin yökkäilyäni mutta silloin enemmänkin itketti.
minulle on ihan käsittämätöntä miten joku voi nauttia tuosta kärystä. itse olisin valmis vaikka mielenosoitukseen jottei enää haisisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691