Jos teidän pitäisi nopeasti ottaa yhteyttää johonkin muuhun kuin kaveriin käytättekö mielummin sähköpostia vai puhelinta?
Sähköposti vai puhelin
3
108
Vastaukset
- Call-girl
Puhelinta.
- eräs n
Sähköpostia. Asiakaspalveluun vain kiireessä - puhelinta. Ei ole oikein häiritä ihmisiä puhelimella, ellei asia ole tähdellinen tai henkilö läheinen tuttu. Puhelin stressaa pahimmillaan, jos se piippaa ja soi. Jos toisen sähköposti ei toimi, on aika laittaa viesti tai soittaa. Suosittelen tässä kiireen maailmassa hiljaista sähköpostia. Äidille soittaa. :o
- Ei kumpikaan
Jos jotain asiaa tulee, niin mä käyn tutuilla ja tutut mulla.
Helpompaa siksi, kun mun kännykkä saattaa olla unohtuneena johonkin laatikkoon ja ollut lataamatta monta päivääkin (joskus oli yli viikon) eli voi olla vähän vaikeaa saada kiinni puhelimella. En vaan millään ole oppinut kauheasti tykkään kännyköistä.
Kyllä asiat voi odottaa siihen asti kun toinen on kotona.
Ja jos on ihan pakko niin sitten laitan viestin tai soitan. Kympin puheaika riittää hyvinkin vuodeksi. (sitten pakko ladata lisää puheaikaa, ettei prepaid liittymä mene vanhaksi)
Sähköpostia käytän ainoastaan siinä yhteydessä kun tilaan jotain jostakin verkkokaupasta (eli harvoin). Yksityishenkilöille en ole sähköpostiosoitetta antanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858