Ystävänpäivä yksin...

.............

Ei tänäkään ystävänpäivänä ketään neitosta jolle voisi antaa lahjaksi jotain kaunista, niin ettei hän koskaan unohtaisi sitä... Onneksi ihmiselle on annettu ajatukset ja mielikuvitus, joten voin haaveilla tällaisesta elämäni loppuun saakka :) Mutta vielähän sitä kerkiäisi! Olisiko Pohjois-Savosta ketään nuorta yli 18v neitosta jolle kelpaisi aluksi kaveripohjalta parikymppinen nuori mies?

14

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys! Et ole ainoa joka viettää ystävänpäivän yksin eikä ole ketään kelle lahjaa antaa... Olen pian 19v täyttävä nuori naisenalku pohjois.karjalasta....

    • Heippa!
      Et ole ainoa, joka on yksin tänä ystävänpäivänä ja jolle antaa lahja.
      Täällä olisi yksi juuri 18v täyttänyt naisenalku, joka kaipaisi seuraa miehestä. Edes juttuseuraa yksinäiseen ystävänpäivään.

      • ihmettelen vaan

        Miten 2 lähes identtistä kirjotusta pohjos karjalasta tähän ketjuun eri nimimerkillä? :o


      • ihmettelen vaan kirjoitti:

        Miten 2 lähes identtistä kirjotusta pohjos karjalasta tähän ketjuun eri nimimerkillä? :o

        Anteeksi jos tuosta minun kirjoittamasta viestistä tuli samanlainen kuin ensimmäisestä, mutten osannut sanoa asiaa toisin, erilailla. Jos vihjaat, että sama henkilö kirjoittaa eri nikillä saman asian, niin se ei pidä paikkansa! Voin yrittää muotoilla asiani toisin, jos se niin paljon haittaa?


      • mies32
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Miten 2 lähes identtistä kirjotusta pohjos karjalasta tähän ketjuun eri nimimerkillä? :o

        Joo, ei voi olla P-Karjalassa kahta yksinäistä nuorta naista. Ne on kaikki lähteneet Helsinkiin.


    • uhght

      tuo sinäki mulle ruusu :D

    • kaiken kokenut

      Ystävä voi olla myös itselle ja kun se onnistuu, silloin onnistuu muukin ystävyys..

    • ttää omaa nimimerkki
    • SolitaryMan1977

      Minä olen aina ollut yksin, myös ystävänpäivänä. Ihan normaalia. Mitä murehtimista siinä on? Kivaa!

    • sinkku.mies37

      Minä olen joka päivä yksin ja joka viikko. Ollut jo vuosia yksinäinen. Ei tää päivä eroa eilisestä yhtään.

    • Huudd

      Hah hah, täälläpä on jo teitä 10 vuotta vanhempi nainen joka on viettänyt jokaisen ystävänpäivän tähän mennessä yksin sinkkuna. Että ajatelkaapa sitä. Te ootte vielä ihan lapsia.

    • .............
    • Joo kyllähän sitä yksin tuli vietettyä tää päivä, tympii sairastella tällaisena päivänä jolloin vois mennä jonnekin... kun olin jo pidempään suunnitellut meneväni yhteen paikkaan, mut ei sitten mennä kun ei pysty.

    • HAHAHAHAHAHAA

      MÄPÄ EN OLLU YKSIN HAHAHAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe