Ystävänpäivä yksin...

.............

Ei tänäkään ystävänpäivänä ketään neitosta jolle voisi antaa lahjaksi jotain kaunista, niin ettei hän koskaan unohtaisi sitä... Onneksi ihmiselle on annettu ajatukset ja mielikuvitus, joten voin haaveilla tällaisesta elämäni loppuun saakka :) Mutta vielähän sitä kerkiäisi! Olisiko Pohjois-Savosta ketään nuorta yli 18v neitosta jolle kelpaisi aluksi kaveripohjalta parikymppinen nuori mies?

14

1151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys! Et ole ainoa joka viettää ystävänpäivän yksin eikä ole ketään kelle lahjaa antaa... Olen pian 19v täyttävä nuori naisenalku pohjois.karjalasta....

• Heippa!
      Et ole ainoa, joka on yksin tänä ystävänpäivänä ja jolle antaa lahja.
      Täällä olisi yksi juuri 18v täyttänyt naisenalku, joka kaipaisi seuraa miehestä. Edes juttuseuraa yksinäiseen ystävänpäivään.

• ihmettelen vaan

Miten 2 lähes identtistä kirjotusta pohjos karjalasta tähän ketjuun eri nimimerkillä? :o

• ihmettelen vaan kirjoitti:

Miten 2 lähes identtistä kirjotusta pohjos karjalasta tähän ketjuun eri nimimerkillä? :o

Anteeksi jos tuosta minun kirjoittamasta viestistä tuli samanlainen kuin ensimmäisestä, mutten osannut sanoa asiaa toisin, erilailla. Jos vihjaat, että sama henkilö kirjoittaa eri nikillä saman asian, niin se ei pidä paikkansa! Voin yrittää muotoilla asiani toisin, jos se niin paljon haittaa?

• mies32
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Joo, ei voi olla P-Karjalassa kahta yksinäistä nuorta naista. Ne on kaikki lähteneet Helsinkiin.

• uhght

tuo sinäki mulle ruusu :D

• kaiken kokenut

Ystävä voi olla myös itselle ja kun se onnistuu, silloin onnistuu muukin ystävyys..

• ttää omaa nimimerkki
    • SolitaryMan1977

Minä olen aina ollut yksin, myös ystävänpäivänä. Ihan normaalia. Mitä murehtimista siinä on? Kivaa!

• sinkku.mies37

Minä olen joka päivä yksin ja joka viikko. Ollut jo vuosia yksinäinen. Ei tää päivä eroa eilisestä yhtään.

• Huudd

Hah hah, täälläpä on jo teitä 10 vuotta vanhempi nainen joka on viettänyt jokaisen ystävänpäivän tähän mennessä yksin sinkkuna. Että ajatelkaapa sitä. Te ootte vielä ihan lapsia.

• .............
    • Joo kyllähän sitä yksin tuli vietettyä tää päivä, tympii sairastella tällaisena päivänä jolloin vois mennä jonnekin... kun olin jo pidempään suunnitellut meneväni yhteen paikkaan, mut ei sitten mennä kun ei pysty.

• HAHAHAHAHAHAA

MÄPÄ EN OLLU YKSIN HAHAHAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      22
      5822
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1419
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1215
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1062
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe