Uusi "Nordea" +358-200 3000 puhelinhuijari liikkeellä

Kohde 75+ v. vanhus

Liikkeellä on uudentyyppinen puhelinhuijari joka esiintyy soittavansa Nordea Pankista. Puhelimessa näkyy hänen puhelinnumeronsa 358-200 3000.

Huijausta auttaa se että kyseinen 0200 3000 numero on Nordean Asiakaspalvelun puhelinnumero http://www.nordea.fi/Tietoa Nordeasta/Nordea Asiakaspalvelu 0200 3000/998432.html

Numeron alussa näkyvä " 358" kuitenkin paljastaa että kyseessä on huijaus, joka saattaa olla maan rajojen ulkopuolelta tuleva puhelu.

Nämä huijarit keskittyvät yli 75-vuotiaisiin ihmisiin. Puhelimessa naisääni mainitsee alussa Nordean, ja puhuu sitten aika nopeahkosti niin että vanhempi ihminen ei saa selvää mitä asia koskee.

Kohta puhuja ystävällisesti ehdottaa että hän voisi tulla käymään kotiin ja voidaan katsoa yhdessä asiaa läpi. "Olisi mukava tavata, kun ei olla vähään aikaan tavattu."
Sekä: "Tulisin hyvin mielelläni tervehtimään sinua vaikka ylihuomenna torstaina, niin voidaan rauhassa jutella."

Vanhempi ihminen menee lankaan. Hän luulee että joku tuttu yhteyshenkilö Nordeasta tai joku muu vanha ystävä on sieltä tulossa käymään. Vanhus arvelee että hän vaan ei muista tai puhelimessa tunnista kenestä on kyse, ja saattaa suostua ottamaan tulijan vastaan.

Mikäli vanhus tai joku hänen omaisensa älyää soittaa Numerotiedusteluun ja kysyy että kenelle kuuluu numero " 358-200 3000", niin numerotiedustelu kertoo että "Se on Nordean Asiakaspalvelun numero".

Kannattaa tosiaan nyt teroittaa omille vanhoille sukulaisille että ketä asuntoonsa päästää. Nämä soittelijat ainakaan eivät ole Nordeasta, eikä Nordea Pankki edes tee lainkaan kotikäyntejä Suomessa.

78

33707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halloo

      Eikä soittele ja kyselekkään mitään tuollaisia...
      Hallooooo!

    • Tota on liikkeellä

      Kyllä soittelee, ja hyvinkin tarkasti tuolla edellä kerrotulla kaavalla se juttu etenee. Nordea pankki ei tosiaan ehdota eikä tee kotikäyntejä lainkaan.

      • Arkisto

        Ja Nordeakin jopa varoittaa jossakin ettei se ikinä soittaa itse asiakkaille..paitsi soittopyynnöstä...


      • Anonyymi

        itselleni oli tullut numerosta 0200 3000 soittoen sitten tiedä onko aito mutta en olesoittanut takaisin


      • Anonyymi
        Arkisto kirjoitti:

        Ja Nordeakin jopa varoittaa jossakin ettei se ikinä soittaa itse asiakkaille..paitsi soittopyynnöstä...

        Kyllä nordea soittaa ja ehdottaa tapaamista. Mutta ei tee kotikäyntejä.


    • epeee

      Koitti soittaa tänään tuollainen numero en jaksanu vastata, mut sitte googletin ton numeron ja tulinki tämmösee palstalle kattoo soittaako täs joku päivä uudestaan ja kattoo mitä asiaa siellä on

    • Nuunuu__

      Itselleni kyseinen numero soitti tänään 2 kertaa minuutin parin sisään. Päätin jättää vastaamatta. Ilmeisesti keskittyy myös meihin ihan parikymppisiin nuoriin tuo soittaja.
      Ja asia erikseen jos soittaa Nordean asiakaspalveluun ulkomailta, niin silloin laittaa sen 358 alkuun, mutta ei Nordea soita ulkomailta, selkeä huijaus, ja varmaan tämä tyyppi jaksaa vieläkin soitella! :S

      • Mitä nuorille täkynä?

        Olisi mukava kuulla että minkälainen pajunköysi-stoori on kehiteltu nuoremmille vastaajille.

        Vanhukseen tehosi tuo "Nordealta päivää, ei olla nähty pitkään aikaan, voinko tulla käymään."

        Ehkä nuoriin nätteihin naisiin tehoaisi se että lupaa vaikka osallistumista Nordean järjestämään mallikilpailuun ja ilmaisen mallikirjan tekemistä.

        Nuorille kolleille riittää kun lupaa niille erikoishalpaan hintaan uuden Nintendon.


      • Mulle kans soitti
        Mitä nuorille täkynä? kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla että minkälainen pajunköysi-stoori on kehiteltu nuoremmille vastaajille.

        Vanhukseen tehosi tuo "Nordealta päivää, ei olla nähty pitkään aikaan, voinko tulla käymään."

        Ehkä nuoriin nätteihin naisiin tehoaisi se että lupaa vaikka osallistumista Nordean järjestämään mallikilpailuun ja ilmaisen mallikirjan tekemistä.

        Nuorille kolleille riittää kun lupaa niille erikoishalpaan hintaan uuden Nintendon.

        Minulle soitti tänään sama numero...itse olen parikymppinen, mutta en vastannut kun nukuin päiväunia...
        Googletan aina kaikki numerot niin en onneksi alkanut perään soittelee... Ihmetyttää vaan, kun puh. numeroni on salainen... :o


      • Lissu3
        Mulle kans soitti kirjoitti:

        Minulle soitti tänään sama numero...itse olen parikymppinen, mutta en vastannut kun nukuin päiväunia...
        Googletan aina kaikki numerot niin en onneksi alkanut perään soittelee... Ihmetyttää vaan, kun puh. numeroni on salainen... :o

        Minulle on myös parin viime päivän aikan tullut puhelu tuosta 3582003000, mutta en ole ollut kuulolla. Ihmetellyt vain, että mikä ihme puhelinnumero se on. No, nyt selvisi.Eli älä vastaa koskaa.


      • Sepi555

        Ihan Nordeaan toi numero menee ja kyseessä on asiakassuhteiden ylläpitäminen, konttorille kyselivät tulemaan ja katsomaan onko sopimukset ajantasalla


    • minä

      Just tuli tosta numerosta puhelu. Ei puhuttu mitään. Katkaistiin heti.

      • jeahhhhhh

        jep mulle tuli just puhelu kyseistä numerosta,,googletin ja ei näköjää kannata vastata


    • 4+7

      kannattaa sopia ihan tarkka aika jolloin tulee paikalle ja kutsua siviili asuiset poliisit paikalle jo valmiiksi ennenkuin sovittu tapaaminen on.KIINNI JÄI.

      • Anonyymi

        Niin mistä jaa kotivierailusta?


    • Iso-sellainen

      Jospa se on vetävän mimmi, niin mielelläni saa tulla meille. Sitähän ei tiedä mitä on tarjolla...

      Kuinka saan sen soittamaan minulle?

      • jeahhh

        jep,,samaisesta nro tuli just soitto ja googletin ei näköjää kande vastata


    • nuorineiti1

      olen juuri täyttänyt 18v ja kyseisestä numerosta oli soitettu minulle, onneksi en vastannut!

      ELI KOHDERYHMÄ EI OLE VAIN YLI 75V IHMISET.

    • heh..

      Ehkä Nordean asiakaspalveluun on vain sattunut pääseen töihin joku varsin noheva kaveri :)

    • lähimetsään

      Kannattaa vedättää, eli sopia tapaaminen. Sitten "eliminoi" uhan pysyvästi myös muilta.

      • Anonyymi

        Tattimetsään nauttimaan miesten välisestä kivasta.


    • NOhittolainen

      Sehän PITÄÄ OTTAA vastaan, ja järjestää KUNNON KOTOUTUS VASTAANOTTO !!!

    • anne2062

      Mistäs rekisteristä sai mun numeron kun se on salainen ? En ehtinyt vastata äsken tulleeseen puheluun, olen juuri ulkomailla.

    • Auroora2

      Sama juttu, salainen numero ja just tuli puhelu. En vastannut koska ei ole tapana vastata outoihin (epäilyttäviin) numeroihin. Jättää vastaajaan viestin jos on oikeaa asiaa :)

      • Anonyymi

        Pyysin vast tapauksessa jättämään viestin. Ei jättänyt. Suomestakin on tullut vaikea maa edim pankkien käytössä!9


    • nainen 51 v

      Sama täällä, tänään tuli puhelu tuosta numerosta.... en voinut vastata kun oli tilanne, tulin sitten googlettamaan numeron ja täältähän se selvisi että huijarit on liikkeellä!!!

    • sitten on

      ainakin 2 huijaria samassa talossa,toinen sisällä ja toinen ulkona.

    • huoh1

      Voi tsiisus ihmiset -.- menkääpä katsomaan nordean kotisivut siellä on ihan samanumero mistä soitetaan ja nykyään täytyy aina olla 358 jos haluaa soittaa jonnekkin -.-

      • bbfnfmflfledöm

        No ei todella tarvitse maatunnusta jos suomesta suomeen soittaa.
        Mutta toki ne tuossa 358-muodossa kannattaa puhelimeen tallentaa, niin toimii sitten ulkomailta soittaessakin.


    • Varovaisuutta

      Ihmisten olisi hyvä pikkuhiljaa ruveta miettimään, mitä tietoja itsestään antavat julkisuuteen.

      Mitään henkilökohtaisia papereita, mistä näkyy nimi ja yhteystiedot ei saa heittää sellaisenaan menemään, vaan ne on revittävä.
      Jos vaikka tiliotteen heittää roskiin ja se päätyy osaavan rikollisen käsiin, niin tili tyhjenee varmasti.
      Mitään sähköposteja tai soittoja ei tule, jos ei ole tietoa henkilöstä. Yleensä tieto alkaa kulkemaan siinä vaiheessa, kun rekisteröityy johonkin harmittomalta näyttävään hommaan ja tiedot päätyvät huijareille.

      • jffjfjfuffkffkfkfkf

        En nyt äkkiseltään keksi, miten tiliotteen tiedoilla tilin voisi tyhjentää.. tilinumeron perusteellahan pankki ei kenellekään rahaa anna. Jos antaisi, kävisin heti hakemassa puhelinoperaattorin, sähkölaitoksen, vesilaitoksen, oikeusrekisterikeskuksen ja kaikkien muidenkin, joiden tilinumeron tiedän, rahat.

        Se on totta, että omia tietoja ei usein kannata antaa, vaikka joku nettipalvelu niitä pyytääkin. Antaa mieluummin keksityt tiedot.

        Puhelinhäiriköihin taas ei tehoa edes salainen numero. Jotkut firmat soittavat robotilla numeroita läpi numerojärjestyksessä. Siitä ne puhelut, jotka katkeaa heti kun vastaat. Robotti vain tarkastaa onko numero olemassa. Jos on, myyjä soittaa myöhemmin.
        Ainoa keino, jolla tämän välttää, on whitelist-tyyppinen suodatus puhelimessa. Silloin vain ne numerot voi soittaa, jotka on sallittujen soittajien listalla. Laittakoot muut asiansa vaikka sähköpostilla sitten.


    • auttaa alkuun

      "En nyt äkkiseltään keksi, miten tiliotteen tiedoilla tilin voisi tyhjentää.. "

      Kommentti: Auttaa hyvään alkuun, kun on tilinumero ja henkilötiedot. Ainakin entisaikaan, kesti alle puoli tuntia kun sulla on henkilöllisyystodistus ko henkilötiedoille.

      • jbxbfbdbdbjdkfnf

        Juu, kyllä pahviajokortin aikaan noita olikin. Ihan vain baariin pääsyn vuoksikin jo. Nykyään nuo erilaiset id-kortit on aika pahoja väärentää. Voi niitä edelleen baarireissua varten väärennellä, mutta esim pankissa olen aina joutunut kortin antamaan fyysisesti kassatytölle, ei riitä että lompakon läpinäkyvän läpän läpi näyttää.

        Sinälläänhän homma on kannaltani varsin teoreettinen. Tiliote tulee suoraan verkkopankkiin eikä paperisena lainkaan. Vielä enemmän suojaava ominaisuus on se, ettei tilillä ole mitä viedä.

        Ennen vanhaan tuo turvallisuus ei muutenkaan ollut tämän päivän tasoa. Kerran maksoin kaverille velat kirjoittamalla tilisiirron, jonka HÄN vei pankkiin. Ja sai rahat. Ei onnistuisi ihan nykypäivänä.


      • varovaisuutta kuiten
        jbxbfbdbdbjdkfnf kirjoitti:

        Juu, kyllä pahviajokortin aikaan noita olikin. Ihan vain baariin pääsyn vuoksikin jo. Nykyään nuo erilaiset id-kortit on aika pahoja väärentää. Voi niitä edelleen baarireissua varten väärennellä, mutta esim pankissa olen aina joutunut kortin antamaan fyysisesti kassatytölle, ei riitä että lompakon läpinäkyvän läpän läpi näyttää.

        Sinälläänhän homma on kannaltani varsin teoreettinen. Tiliote tulee suoraan verkkopankkiin eikä paperisena lainkaan. Vielä enemmän suojaava ominaisuus on se, ettei tilillä ole mitä viedä.

        Ennen vanhaan tuo turvallisuus ei muutenkaan ollut tämän päivän tasoa. Kerran maksoin kaverille velat kirjoittamalla tilisiirron, jonka HÄN vei pankkiin. Ja sai rahat. Ei onnistuisi ihan nykypäivänä.

        Totta turiset, teoreettista on. Mutta on jo alku identiteetin hukkaamiseen ja tietyissä tapauksissa voi olla huijaamisen tai vedätyksen alkusoittoittoa. Vertaa viestiketjun alkua.

        Kukaan ei ole niin nokkela kuin huirjari.


    • Varovaisuutta osa 2

      Älkää nyt oikeasti eläkö sellaisessa harhassa, että nykyaikaisen passin väärentäminen muun henkilön tiedoille olisi jotenkin ylivoimainen homma.

      Kun on henkilötiedot, osoite ja tilinumero, niin tili tyhjenee satavarmasti, kun paperi on oikeissa (väärissä) käsissä.

    • hohhoijaaaaa

      Olette te ihmiset tyhmiä. On aivan sama onko numero 02003000 vai 3582003000, molemmat tulee samasta paikasta, puhelimet vaan näyttää numerot välillä kv-muodossa

    • Sää söittää

      Kyl söittää sää jös hälyy

    • vxxx

      Sama huijari soittelee edelleen ks. numerosta. En vastannut mutta onneksi tarkistin numeron ja päädyin tälle sivulle. Niin minullakin on salainen numero johon soitto tuli.

    • Toosa

      Huijarin soittoja tulee edelleen 358 200 3000 numerosta.
      Itselläni myös Salainen numero

    • heavymann

      Tuli vastaamaton puhelu tuosta numerosta.
      Päädyin googlen kautta tänne kun yritin selvittää soittajaa.

      • Vieläkin2016

        Vieläkin tulee. Soitettiin aamulla kaksi kertaa, minä en edes ole kyseisen pankin asiakas muuten kuin mummo joskus pisti sästöön summan x joka lunastettukin ja tili lopetettu vuosia sitten enkä..


    • HommaHoitui

      358200300 ON NORDEAN NUMERO. Minulle soitti tänään ja pyysi tarkentamaan jotain sopimusta. Homma hoitui ihan puhelimessa kun annoin tunnusluvun. Ei sitä digiaikana kannata lähteä pankkiin jonottamaan.

      • tLPXNIxh

        Niin on mutta soittajan numeron voi väärentää.


    • Tarkkana

      Nuori nainen soitti "Nordealta" ja pyysi tunnuslukuja, jotta voimme tarkastella ovatko pankkiasiani kunnossa!
      En tietenkään langennut moiseen kusetukseen. Soitto tuli numerosta 3582003000

    • Foliohatuille-herätystä

      Siis herranen aika, mikä teitä ihmisiä vaivaa haahahahahahahah. Siis Nordea soittaa numerosta 0200 3000 (voi näkyä missä muodossa vaa, puhelimesta riippuen), kaikki niiden numerot näkyvät siinä muodossa.

      Soittavat esim. jos tapaaminen jäi kesken (jäi päätös tekemättä tapaamisesta), tai on tehtävä päätös johonkin sijoitukseen liittyen, asuntolaina neuvottelun lainalupaus yms.

      Tunnuksiahan ei pidä antaa, eikä ketään kylään päästä (nordea ei pyydä tunnuksia, eikä tule kotikäynneille, paitsi vissiin jollai yyberkorkean tason asiakkailla). Mutta nordeasta voivat soittaa esim. kun haluat kutsua sinut konttoriin päivittämään jotain tietoja, noutamaan korttia yms.

      Naurettavaa lukea kun joku yks kuullut jotain väärin ja sit ihmiset lietsoo jotain hulluutta, jotka eivät ole edes vastanneet puheluun.

    • peloissaan

      nyt eletään 2016 vuotta tänä päivänä ja minulle soitettiin numerosta ja olen 17 vuotias tyttö käväisin eilen pankissa asioilla ensimmäisen kerran enkä tiedä kaikkia pankkijuttuja kerroin nimeni ja pyysi henkilötunnusta... minä tyhmänä ihmisenä annoin tietoni ja sanoivat että soittavat takaisin jos vielä tulee jotain kun ei näkynyt että heiltä olisi soitettu. mitään apua miten reagoida???

      • pankissa-28-v

        Pankissa voi ja pitää antaa henkilötunnus. Ei mitään tietoja puhelimessa eikä netissä. Pankilla on kaikki tarvittavat tiedot.


      • eitietoa
        pankissa-28-v kirjoitti:

        Pankissa voi ja pitää antaa henkilötunnus. Ei mitään tietoja puhelimessa eikä netissä. Pankilla on kaikki tarvittavat tiedot.

        toivoisin vain että ei mitään hirveyksiä nyt kävisi...


    • ylättynyt

      Tänään 6.7.2017 kysinen numero soitti, en vastannut ja ihmettelen vain että mistä sai minun numeron kun on prepaid liittymä juuri omituisten soittajien takia!

      • botilla_vetävät

        Niillä on tod.näköisesti joku ohjelma, joka käy kaikki numerot 0 - 99999999..:n asti läpi, joten salainen eikä prepaid auta estämään soittoja.


    • Mchammer1

      Pitäskö houkutella tommonen sovittelija kotiin käymään ja lyödä vasaralla päähän.

      • ei.uskalla

        tulee syyte rasismista, jos mirandaa lyöt.


    • BulttiBoiss

      Kilautettiin tänään 358 200 3000 numerosta,en vastannut.
      Pankista päivää,että pätkähti.
      Tukehtukoon soittaja omaan paskaansa.
      Pankit eivät soittele asiakkailleen,kyselläkseen
      heidän tilitietojaan & luottokortti tunnuksiaan.

      • ulkosuoma

        Tuli puhelu aikasin aamulla joten en vastannu. Asun ulkomailla ja soitto tuli ulkomaan numerooni. En ois ees tarkistanut jos ei ois ollu suomensuuntanumero.


    • Taas-soitellaan

      Soittaja on uudelleen liikkeellä (soitti äsken ja päädyin googlaamalla tähän viestiketjuun), joten varokaa antamasta henkilökohtaisia tietoja! Tai mielellään älkää vastatko ollenkaan.

    • OikeaNordea

      Soitti tänään. Ihan asiallinen oli ja säästämisestä juteltiin.
      Sovin verkkotapaamisen ja sain siitä vahvistuksen sekä puhelimeen (Numero oli sama josta aikaisemmin sain Nordealta tekstiviestin) että verkkopankkiin.
      Usein huijarit soittelee itselle, mutta jos nyt omasta pankista soitellaan ei siitä kannata pelästyä.
      Jos kyseessä nyt sitten on "huijari" peli on sitten jo pelattu, kun pääsee käsiksi nettipankkiin ja laittelee sinnekkin viestejä.
      Vastatkaa vaan voivat soittaa jopa kiireisemmistä asioista ja jos silti epäilyttää sopikaa aika fyysiseen pankkiin, paitsi jos epäilette niitäkin huijaus pankeiksi.

      • jonttex

        Juu soitto tuli aamulla klo 8:10, en vastannut. Kuka Nordeasta soittelisi siihen aikaan, tuskin kukaan.


    • Anonyymi

      Valemannet taas keksineet uuden tavan huijata vanhuksia?

      • Anonyymi

        Vai onko Nalle palkannut heidät hankkimaan uusia asiakkaita? Nallehan kuuluu Nordean hallitukseen.


    • Anonyymi

      Sopikaa tapaaminen ja järjestäkää poliisi paikalle.

      • Anonyymi

        Mistä soittaja joutuu syytetyksi siinä kohtaa. Kyläilystä?


    • Anonyymi

      Jos joku ilmoittaa olevansa Nordeasta, niin silloin se myös on sieltä!!!

      • Anonyymi

        Noinhan se on pakolaistenkin kohdalla. Ihmiset ovat lähtökohtaisesti rehellisiä aina.


    • Anonyymi

      Kyllä söitellä sää jös hälyää.

    • Anonyymi

      Jos sovitaan tapaaminen, niin tavataan sitten Nordean konttorissa, ja kahvit tarjoaa tietysti Nordea.

    • Anonyymi

      Tänään oli tullut soitto 358 200 3000 numerosta. En soita takaisin enkä vastaa jos soi uudestaan.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416215.html

      https://www.paivanlehti.fi/varo-tata-hamaraa-mutta-uskottavaa-tekstiviestihuijausta-nordea-kutsuu-konttorilleen-tapaamiseen/

      Huijareita riittää...

      • Anonyymi

        Tänään soitti. Vastasin piruttain. Suomea puhuva nainen sanoi soittavansa etuasiakkaita läpi. Juttu jäi siihen kun sanoin ettei ole aikaa jutella. Puhelu tuli juuri 3582003000 numerosta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja tänään tuli puhelu mulle, en sattunut vastaamaan


    • Anonyymi

      joku huijari taas liikenteessä, tuli sähköpostiin viesti jossa oma pop pankki (minulla ei ole tiliä op ryhmässä) ilmoitti jostain tietojen tarkistuksesta johon olisi pitänyt likata linkki, kuitenkin alempana oli teksti jos haluat voit varmistaa asian numerosta 0200 3000 eli nyt jo tarjotaan tätä numeroa muidenkin pankkien huijaukseen.

    • Anonyymi

      Tuollaiset huijarit pitäisi saada kuriin. Ensinnäkin lakia pitäisi muuttaa niin, että se kieltää puhelinmarkkinoinnin oletusarvoisesti, se olisi sallittua vain jos ihminen antaa siihen erikseen suostumuksensa. Tosin sekään tuskin puree kaikkiin huijarisoittajiin mutta olisi hyvä alku.

    • Anonyymi

      Soittiha ne minullekkii!


      "Haii!

      Täällä pankinjohtajaa Rainer Ahlgren!

      Olisko teillä hetki aikaaa!?

      Teiä pankkitili on kaapattuuu!

      ...

    • Anonyymi

      Mulle taas joku yrittää soittaa DNAn nimissä vaikka mulla markkinointi kielto voimassa heidän sivullaan. Huijareita siis löytyy vähän joka taholla ja yritysten nimissä. En vastaa noihin ,tiedä todella vaikka joudut maksamaan vaikka mitä minuutti taksoja. Tai soittele kenenkään perään.

    • Anonyymi

      Minä sain tänään puhelun tuosta numerosta,kaiken lisäksi numeroon,joka ei ole saatavilla mistään. En vastannut, en myöskään ole lähelläkään 75 v. Toki hoitelen edunvalvottavani asioita Nordeassa...

    • Anonyymi

      Nordeassa tällaiset huijaukset hyväksytään, koska niistä on vähemmän haittaa kuin omien ammattirikollisten työntekijöiden koiruuksista.

      Muutenhan firman "hyvää mainetta" tahraavien huijareiden kiinnisaamiseksi panostettaisiin aivan eri tavalla.

    • Anonyymi

      Varoittakaa nyt mummoja sekä vaareja!

      https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/86b26a7d-9737-4460-a9ba-47d3453b8838

      "Digihuijarit veivät suomalaisilta viime vuonna kymmeniä miljoonia euroja. Pankit taistelevat huijauksia vastaan monin keinoin, mutta aina avusta ei osata olla kiitollisia."

    • Anonyymi

      Sain tekstiviestin prepaid numeroon, jonka saldo loppunut jo aikaa sitten. Kortilla I on kuulema tapahtuma, joka olisi syytä tarkistaa. Lähettäjänä Nordea. Tililleni on asetettu rajoituksia. Puh no 02003000. Viesti tuli tänään klo 12.40. En ole antanut Pankkitietoihin tätä numeroa, joten jotakin muuta tällä viestillä tavoitellaan. Joku Jonne *iitanen on kuulema omistanut tämän numeron aiemmin, ja sitten kaikenlaiset viestit ovat tulleet hänen nimiinsä minulle. Samalla sanon, ettei prepaid numeroja ainkaan Elisalta kannata ottaa.

    • Anonyymi

      Nordean pankkiasioissa on monta huijausta? Asiaa ei pysty selvittämään, koska esim puhelimessa tarvitaan tunnusluku. Kohtuutonta, olla ilman oman tilin varoja n 2 vkoa! Varovaisuutta!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe