mikä rotu sopii mulle? oon 170cm pitkä ja painan 60kg
mikä?
5
<50
Vastaukset
- miettijä
vastatkaa!
- mörrinkäinen
Ja miten tuohon muka pitäisi vastata? Ainoat tiedot ovat pituutesi ja painosi, ja jos ainoa kriteerisi on löytää eläin jonka on hyvä kantaa sinua selässän, mikä tahansa hevosen kokoinen käy sinulle.
Muutenkin tuntuu, että näillä sivustoilla joka toinen ihminen kysyy tuota samaa asiaa - mihin suoraan sanottuna jo kyllästyy - ja vastaus on aina sama: älä tuijota rotua, vaan etsi hevosta sen mukaan mitä haluat sen kanssa tehdä.
Jos ihmiset (en tarkoita aloittajaa henk koht vaan ihmisiä yleisellä tasolla) vaivautuisivat vähän selaamaan vanhoja ketjuja, he saisivat kaipaamiaan vastauksia ilman että joka kerta tarvitsisi aloittaa uutta ketjua.- miettijä
mikä säkäkorkeus olisi hyvä?
- katherine__
Samaa sanon kuin mörrinkäinen.
Jos omaa hevosta olet ostamassa, ostaisin vähintään noin 155cm hevosen, mikäli hevonen on kovin siro (esim. arabi- tai täykkärisukuinen) olisi korkeutta hyvä olla varmasti se 160cm.
Satunnaiseen ratsasteluun menee iso ponikin (joku 145cm -->). Samoilla linjoilla minäkin. Tosin kyllä arabikin sinut helposti kantaa vaikka olisi hieman pienempikin. Painosi puolesta pärjäisit vielä isolla ponillakin, mutta pituuteesi nähden hevoskokoinen ratsu olisi ehdottomasti parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972