Olen vanhan liiton Sovinistisika, ihan rehellinen ja aito sellainen ja ylpeä siitä. Saan keisarillisen tunteen siitä, että elän myös sen mukaisesti. Koska sähläävillä naikkosilla tuntuu aina olevan elämää suurempana ongelmana se, että vessanpöntön kansi on ylhäällä, niin sen vuoksi mm. ravintoloissa käytän tarkoituksellisesti aina naisten vessaa ja tahallani pidän wc-istuinta alhaalla ja surutta lorottelen eilisen illan vanhat pistävät ja löyhkäävät jaloviinavirtsani ympäri ämpäri istuimia. Viimeksi tein niin oopperatalolla, koska pikkumaiset akat siellä hienostelevat ja sipsuttelevat iltapukuineen päivineen päättömästi kuin kanat ja käyntini jälkeen saavat hieman lisähaasteita korkokengillä kävelyn lisukkeeksi. Kerran iltapukujuhlissa ollessani päästin ohimennessäni eteisessä seurustelevalle naisporukalle niin mehevät, märät ja tunkkaiset kananmunakaasulaukaukset, että sain siitä omaa pikku mielihyvää aina naurunräkätykseen asti. Oli vaikea pidätellä riemua ennen kuin pääsin kulman taakse käkättämään, piti ihan vatsasta pitää kiinni. Olen myös kerran pyyhkinyt illan päätteeksi lohkojeni hikisen välin erään pikkumaisen feministin ulkotakin kaulukseen, sisäpuolelle sauman kohtaan. Siihen kohtaan, jonka toimenpidettä suorittaessani arvioin tuolloin koskettavan kyseisen haahkan suunpieliä takin päällä ollessa. Minä olen Voittaja!
Luetuimmat keskustelut
- 1261525
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1111280Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361142Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551111- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9665
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629