Oulussa sinkkumiehiä?

30 vee sinkkunainen

Mistäpä sitä Oulusta löytäis kunnolllisen sinkkumiehen ja miten se sellanen sitten isketään? Baareissa miehet tuntuu olevan yhden asian perässä ja työpaikalla on enimmäkseen vaan naisia. Kyllästyttää tämä sinkkuna oleminen.

8

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      "Baareissa miehet tuntuu olevan yhden asian perässä"

      2 asiaa

      1) käyt sitten vissiin väärissä baareissa
      2) et tee itse aloitteita (koska eihän kivoilla miehillä ole mitään tarvetta juosta naisia iskemässä)

    • Onhan meitä vapaana vaikka kuinka paljon... mut se vähä riippuu siitä mikä on kunnollinen mielestäsi. Mut kuiteski laita nettiin ilmo niin varmahan saat vastauksia, joista voit valkata. Riippuu tosin siitä onko ap itse millainen...

    • 20 vee sinkkumies

      Eli mielestäsi miehillä vain se yksi asia mielessä?

      Miten tämä käytännössä näkyy? Itse tykkään pitää baarissa hauskaa, juttelen naisille, tanssin jne. Harvemmin kiinnostun kenestäkään vain yhden illan juttua varten. Olisinko silmissäsi vain yhden illan huumaa hakeva? Miltä yhden illan juttua hakeva mies vaikuttaa ja/tai näyttää. Miten heidät erotat, sen haluaisin kyllä tietää.

      Miehistä löytyy epäluotettavaa retkua ihan samalla tapaa kuin naisistakin, joten ihan turha tästä miehiä syyttää. Ennemmin tuntuu, että naiset ovat joko kiinnostuneita ja peiton heiluttelu on heti mielessä, tai sit naista ei kiinnosta. Joka tapauksessa kannattaa tehdä itsekin alotteita, eikä odottaa että vain rohkeimmat miehet lähestyvät.

      45 on ihan kiva baari. :)

      • tilmäserä

        Niin. Tai sitten naiset sortuu itse ensin ajattelemaan ensin että "pillua se vaan haluaa kuitenkin, ptui" ja se on soronnoo. Okei, mahtuuhan näitäkin joukkoon, mutta ei se tarkoita että kaikki...


    • Harrastukset..

      ..kirjastot, urheilu, tanssi.. onhan noita paikkoja, joissa fiksut ihmiset liikkuvat.

      • totuustulee

        unohdetaanpa suosiosta ne kirjastot ja urheilut niin tsäänssit kyllä kasvaa pelkissä tansseissakin, missä sitä seuraa haetaan vaikkapa vain pelkästään tanssimaan.


    • mies37

      Kukaan mies ei halua sitoutua joten miehet haluu vaan pimppiä. Sitoutuminen tarkoittaa että ei voi käydä baareissa enään pitämäs hauskaa. ´Tosin minä haluan sitoutua ja en käy baareissa kuin kerran vuodessa.

    • waw

      Vaikean tehtävän edessä olet. Mitäs noita oulun baareja oikein olisi. Jumpru ja Gloria voisivat olla parhaat paikat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe