Mistäpä sitä Oulusta löytäis kunnolllisen sinkkumiehen ja miten se sellanen sitten isketään? Baareissa miehet tuntuu olevan yhden asian perässä ja työpaikalla on enimmäkseen vaan naisia. Kyllästyttää tämä sinkkuna oleminen.
Oulussa sinkkumiehiä?
8
404
Vastaukset
- lifemocker
"Baareissa miehet tuntuu olevan yhden asian perässä"
2 asiaa
1) käyt sitten vissiin väärissä baareissa
2) et tee itse aloitteita (koska eihän kivoilla miehillä ole mitään tarvetta juosta naisia iskemässä) Onhan meitä vapaana vaikka kuinka paljon... mut se vähä riippuu siitä mikä on kunnollinen mielestäsi. Mut kuiteski laita nettiin ilmo niin varmahan saat vastauksia, joista voit valkata. Riippuu tosin siitä onko ap itse millainen...
- 20 vee sinkkumies
Eli mielestäsi miehillä vain se yksi asia mielessä?
Miten tämä käytännössä näkyy? Itse tykkään pitää baarissa hauskaa, juttelen naisille, tanssin jne. Harvemmin kiinnostun kenestäkään vain yhden illan juttua varten. Olisinko silmissäsi vain yhden illan huumaa hakeva? Miltä yhden illan juttua hakeva mies vaikuttaa ja/tai näyttää. Miten heidät erotat, sen haluaisin kyllä tietää.
Miehistä löytyy epäluotettavaa retkua ihan samalla tapaa kuin naisistakin, joten ihan turha tästä miehiä syyttää. Ennemmin tuntuu, että naiset ovat joko kiinnostuneita ja peiton heiluttelu on heti mielessä, tai sit naista ei kiinnosta. Joka tapauksessa kannattaa tehdä itsekin alotteita, eikä odottaa että vain rohkeimmat miehet lähestyvät.
45 on ihan kiva baari. :)- tilmäserä
Niin. Tai sitten naiset sortuu itse ensin ajattelemaan ensin että "pillua se vaan haluaa kuitenkin, ptui" ja se on soronnoo. Okei, mahtuuhan näitäkin joukkoon, mutta ei se tarkoita että kaikki...
- Harrastukset..
..kirjastot, urheilu, tanssi.. onhan noita paikkoja, joissa fiksut ihmiset liikkuvat.
- totuustulee
unohdetaanpa suosiosta ne kirjastot ja urheilut niin tsäänssit kyllä kasvaa pelkissä tansseissakin, missä sitä seuraa haetaan vaikkapa vain pelkästään tanssimaan.
- mies37
Kukaan mies ei halua sitoutua joten miehet haluu vaan pimppiä. Sitoutuminen tarkoittaa että ei voi käydä baareissa enään pitämäs hauskaa. ´Tosin minä haluan sitoutua ja en käy baareissa kuin kerran vuodessa.
- waw
Vaikean tehtävän edessä olet. Mitäs noita oulun baareja oikein olisi. Jumpru ja Gloria voisivat olla parhaat paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372