Ehkäisykapseli ja LIHOMINEN

Minulla oli aikaisemmin käytössä cerazette nimiset e-pillerit. Vaihdoin ne viime lokakuussa ehkäisykapseliin joka on toiminut loistavasti, erittäin miellyttävä ehkäisymenetelmä ja olen todella tyytyväinen ollut..paitsi yhteen asiaan. Painoin kapselin laitettaessa 60kg ja nyt vain 4kk myöhemmin painan 70kg ?! En ole muuttanut ruokailutottumuksiani mitenkään, syön yhtä terveellisesti kuin ennenkin ja salilla käyn useamman kerran viikossa sekä ratsastan. En keksi mitään muuta syytä painonnousulle kuin tämä pirun kapseli. En tiedä mitä teen jos paino tästä vielä nousee.. ärsyttää jo tälläkin hetkellä kun katsoo itseään peilistä ja tuntuu ettei mitkään vaatteet enään istu päälle. En haluaisi vaihtaa takaisin pillereihin tai mihinkään muuhu menetelmään koska maksoin kapselista kuitenkin sen vajaa 200e ja ollut vasta muutamia kuukausia.. ja muuten on todella hyvä ja sopii minulle.


Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Jatkuuko tämä painonnousu nyt loputtomiin?! Tuntuu ettei paino laske vaikka mitä tekisi :/ masentavaa...
23631
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mittautahan mm. kilpirauhasarvosi.

Samaa hormonia niissä mineissä on ollut

Äänestä

Itse lihoin ensimmäisen kuukauden aikana kapselin laitosta 10 kiloa ja seuraavana kahtena kuukautena vielä joitakin kiloja lisää. Mielestäni en muuttanut ruokatottumuksiani ja urheilin kuten aikaisemminkin. Itse ainakin syytän kapselia ja ehkäisyneuvonassa jopa myönsivät, että luultavimmin johtuu kapselista. Sanoivat vaan, että jos häiritsee se painonnousu ni otetaan kapseli pois.

Toinen tuttu lihoi ensimäisten kuukausien aikana 20kiloa..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


e-kapseli kirjoitti:

Minulla oli aikaisemmin käytössä cerazette nimiset e-pillerit. Vaihdoin ne viime lokakuussa ehkäisykapseliin joka on toiminut loistavasti, erittäin miellyttävä ehkäisymenetelmä ja olen todella tyytyväinen ollut..paitsi yhteen asiaan. Painoin kapselin laitettaessa 60kg ja nyt vain 4kk myöhemmin painan 70kg ?! En ole muuttanut ruokailutottumuksiani mitenkään, syön yhtä terveellisesti kuin ennenkin ja salilla käyn useamman kerran viikossa sekä ratsastan. En keksi mitään muuta syytä painonnousulle kuin tämä pirun kapseli. En tiedä mitä teen jos paino tästä vielä nousee.. ärsyttää jo tälläkin hetkellä kun katsoo itseään peilistä ja tuntuu ettei mitkään vaatteet enään istu päälle. En haluaisi vaihtaa takaisin pillereihin tai mihinkään muuhu menetelmään koska maksoin kapselista kuitenkin sen vajaa 200e ja ollut vasta muutamia kuukausia.. ja muuten on todella hyvä ja sopii minulle.


Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Jatkuuko tämä painonnousu nyt loputtomiin?! Tuntuu ettei paino laske vaikka mitä tekisi :/ masentavaa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu