Dietz Mehiläinen Töölö hinta

B->D

Hei,

Paljonko rintojen suurennus on teillä maksanut Dietzin tekemänä Mehiläisessä Töölössä? Oliko mahdollisuutta osa-maksuun? Millä implanteilla operaationne tehtiin?

44

3974

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • besserW

      Kävin Dietzillä konsultaatiossa, enkä voi suositella. Ei kuunnellut lainkaan toiveitani. Jos puhuin yli 10 sekuntia, hän tuli kärsimättömäksi. Otti kuvat rinnoistani kännykällä (!) Konsultaatio oli lyhyt ja päälimmäiseksi jäi kuva että leikkaus kyllä tehdään, mutta ei minun kauneuskäsitysteni mukaan. Oli muuten 45 min. myöhässä varaamastani ajasta. Ei pahoitellut asiaa.

      • B->D

        Ok, minne menit sitten tekemään operaation ja mitä maksoi? Oletko tyytyväinen?


      • Valhettako?

        Teen yhteistyötä plastiikkakirurgi Dietzin kanssa. Potilaskuvien ottaminen ei tapahdu hänen kohdallaan kännykällä, vaan työkameralla.
        Mielestäni hyviin käytöstapoihin kuuluu osoittaa valitus siihen kohteeseen, jossa se mielestäsi on tapahtunut.
        Julkinen kokonaisvaltainen mustamaalaaminen on tämänkaltaisessa formaatissa anonyyminä erittäin painavaa. Tarvittaessa keskustelun asiasta mielelläni kanssasi.
        Eiran Kauneusklinikka


      • Eräs pointti
        Valhettako? kirjoitti:

        Teen yhteistyötä plastiikkakirurgi Dietzin kanssa. Potilaskuvien ottaminen ei tapahdu hänen kohdallaan kännykällä, vaan työkameralla.
        Mielestäni hyviin käytöstapoihin kuuluu osoittaa valitus siihen kohteeseen, jossa se mielestäsi on tapahtunut.
        Julkinen kokonaisvaltainen mustamaalaaminen on tämänkaltaisessa formaatissa anonyyminä erittäin painavaa. Tarvittaessa keskustelun asiasta mielelläni kanssasi.
        Eiran Kauneusklinikka

        Tuossa kommentissa ei kerrottu missä kirjoittaja oli ollut konsultaatiossa. Ehkäpä siellä ei ollut käytettävissä työkameraa. Nykyisillä uusilla kännyköillä saa yhtä hyviä kuvia kuin muutaman vuoden vanhoilla digikameroilla. Kuvien siirto voi olla kännykästä helpompaa kuin kamerasta.


      • Temps11

        Potilaat usein etsivät tietoa ja vertailevat muiden kokemuksia netissä (varsinkin jos on isommasta operaatiosta kyse). Potilaiden kokemukselle muodostuu suurempi painoarvo, kuin heitä hoitaneet tahot olisivat uskoneetkaan, siinä vaiheessa kun potilaan kertomus päätyy satojen, tai jopa tuhansien ihmisten luettavaksi.
        Tämä on paras keino varoittaa muita huonosta kokemuksesta, jotta kellekään muulle ei satu samanlaista tapausta kohdalleen.


    • besserW

      Tuli taloudellista takapakkia ja jouduin siirtämääm haavettani. Ehdin käydä muutamissa konsultaatioissa.

    • aika paksua

      Mistä lähtien kriittisyys on ollut mustamaalaamista?

      "Erittäin painavaa" ... Uhkaileeko Eiran Kauneusklinikka ihmisiä jotka eivät ole tyytyväisiä heidän palveluihinsa ???? !!!!

    • hodai

      Dietzin tylyydestä on ollut aiemminkin paljon keskustelua.

      • B->D

        Minulle ihmisen presense ja luonne on yhdentekevää. Kyse kuitenkin kirurgista ja hänen core osaamisalueestaan eli leikkausjälki ja potilaan kokemus ruumiistaan operaation jälkeen ainut jolla väliä. Ainut mistä olen kiinnostunut on lopputulos, eli miten leikkaus on onnistunut ja miten lähellä toivottu tavoite on lopputulosta. Eli onko henkilöitä, jotka olleet hänen operoitavana ja saaneet ns "haluamansa" ja millä hinnalla?


    • homegirl1

      Dietzia ei pidetä mitenkään speciaalina rintakirurgina jos sitä kysyt. Kallis kyllä.

      • Valhettako?

        Nimimerkeille "besseW" ja "aika paksua":
        Mielestäni vastaukseni koski lähinnä hyvien tapojen ylläpitämistä näilläkin keskustelupalstoilla, joilla näköjään pystytään täysin asiattomasti heittämään perättömiä väitteitä nimettömästi nimimerkillä. Käyttekö te vastaavia keskusteluja ihmisten kanssa kasvotusten?
        Ei väritetä yli paperin näitäkään asioita, vaan pysytään paperilla.


      • selvä pyy
        Valhettako? kirjoitti:

        Nimimerkeille "besseW" ja "aika paksua":
        Mielestäni vastaukseni koski lähinnä hyvien tapojen ylläpitämistä näilläkin keskustelupalstoilla, joilla näköjään pystytään täysin asiattomasti heittämään perättömiä väitteitä nimettömästi nimimerkillä. Käyttekö te vastaavia keskusteluja ihmisten kanssa kasvotusten?
        Ei väritetä yli paperin näitäkään asioita, vaan pysytään paperilla.

        Taitaa olla Herra Dietz se jolle hyvien tapojen opettelu olisi tarpeen. Kyseistä kirurgia nimittäin kritisoidaan yleisimmin juuri hänen ylimielisen käytöksensä vuoksi. Täytyykin etsiä kommentteja hänestä jos täällä aletaan keran tukkimaan suita.


      • B->D

        Ok, no kuka sitten paras Suomessa eli kenelle kannattaisi mennä?


      • Ei niin huono...
        selvä pyy kirjoitti:

        Taitaa olla Herra Dietz se jolle hyvien tapojen opettelu olisi tarpeen. Kyseistä kirurgia nimittäin kritisoidaan yleisimmin juuri hänen ylimielisen käytöksensä vuoksi. Täytyykin etsiä kommentteja hänestä jos täällä aletaan keran tukkimaan suita.

        Olen ollut Dietzin potilaani jo useita vuosia enkä kyllä voi sanoa hänen olevan ylimielinen, päinvastoin. Hänen kanssaan voi keskustella tosi rennosti ja esittää omia toiveitaan ja mielipiteitään. Eihän mielipiteet aina mene yksiin, mutta aina on päästy kompromissiin.

        Kannattaa vaan rohkeasti kysyä ja taas kysyä, ei hän siitä huonoa tykkää. Itse olen joskus kysynyt Stephanilta, että onko hänellä ketään toista näin hankalaa asiakasta kuin minä. Hän vaan naurahti ja sanoi, että on parempi kysyä ja käydä konsultaatiossa niin monta kertaa kuin uskoo tarvitsevansa, silloin jää vähemmän epäselvyyksiä.


      • Kyykytetty vastaanotolla
        selvä pyy kirjoitti:

        Taitaa olla Herra Dietz se jolle hyvien tapojen opettelu olisi tarpeen. Kyseistä kirurgia nimittäin kritisoidaan yleisimmin juuri hänen ylimielisen käytöksensä vuoksi. Täytyykin etsiä kommentteja hänestä jos täällä aletaan keran tukkimaan suita.

        Olen ollut herraisoherran asiakkaana. Tökkäsi botoxia Mehiläisessä kerran ja jäi takuuvarmasti viimeiseksi kontaktiksi hänen kanssaan. Ylimielinen, hermostunut, kallis. Maksoi 300 e enemmän kuin toinen, jonka luona kävin 2 vuotta myöhemmin. Ja turha kirjoitella puolustuskirjoituksia. Äärimmäisen EPÄMIELLYTTÄVÄ käytös maksavaa asiakasta kohtaan. Peter Liliukseen kun vertasin, oli Dietz se yö, ja Lilius päivä. Huhuh, ei ikinä, ei todella


    • aika hälyyttävää

      Etsin 5min kommentteja joissa punaisena lankana Dietzin käytös :

      29.9.2011
      Kävin näyttämässä nenääni.Tuntui ettei oikein kuunnellut...Jäi olo että ollaanko samaa mieltä siitä mihin nenäni suhteen pyritään. Kun saan leikkausrahat kasaan, menen vielä kerran juttelemaan ja jos silloinkin tulee olo ettei ole aikaaa, kärsivällisyyttä tai halua kuunnella, niin en ota riskiä..

      30.9.2011
      Ei kuuntele, hinnakas ja muutenkin vaikea ihminen.
      Olen tullut hänen luotaan pois kyyneleet silmissä. Oliko kiukun- vai pettymyksen vuoksi, kai molempien.

      1.10.2011
      Ihan ok ja taitava, mutta tosiaan tuossa kuuntelemisessa on paljonkin parantamisen varaa.Kesken lauseen jossa selitin millaisen muutoksen haluaisin, hän tokaisi että otetaanpas valokuvat... Kuvien oton jälkeen hän hoiti puhumisen.Kun taas aloitin,hän kuunteli kärsimättömänä hetkisen ja alkoi katselemaan mahdollista leikkausaikaa. Kaikki meni loppujen lopuksi hyvin, mutta vuorovaikutustaidot jättivät toivomisen varaa.

      18.10.2011
      Mielenkiintoista ..nimittäin itse panin merkille saman kärsimättömyyden..Hetken jaksaa istua ja kuunnella..sitten lähtee kone käyntiin ja sun omilla kommenteillas ei ole enään merkitystä..."kyllä kyllä.."

      14.12.2011
      En suosittelisi. Toimenpiteestä annetut tiedot olivat puutteelliset ja käytös epäammattimaista. Toimenpiteen lopputulos täysi painajainen.

      19.7.2012
      Dietz ylimielinen eikä kuuntele toiveita

    • riutana

      Olen niin samaa mieltä tässä asiassa. Siitähän on paljon mediassakin puhuttu että potilaita hoidetaan väärin, koska lääkäri ei kuuntele mitä potilaalla on sanottavaa. Toko ehkä tämä mediapätäkkä koski lähinnä julkisen puolen terveydenhuoltoa, mutta sama asia se on yksityistenkin kanssa. Lääkäri on ihmisläheinen ammatti ja jos ei osaa / halua olla ihmisten kanssa, ei varmaan kannatta ryhtyä lääkäriksi...

      • www.dietz.fi

        Suomi 24 Plastiikkakirurgisivuilla esitetään virheellistä tietoa plastiikkakirurgi Dietzin Sairaala Mehiläisen / Klinikka 22 vastaanotto tapahtumista.
        Kommentit ovat esitetty nimimerkillä ja niissä on nähty myös vaivaa esimerkiksi etsimällä verkosta viime vuosien aikoina esitettyjä kielteisiä kommentteja allekirjoittaneesta.
        En ota kantaa tässä, täyttävätkö väitteet mustamaalaamisen tai kunnialoukkauksen kriteerit, joihin pätee Suomessa sama laki kuin lehdistöön tai muihin julkisiin medioihin.

        Haluan todeta seuraavaa:

        1. Lääkärin työ on työtä ihmisten kanssa ja myöhästymisiä konsultaatioissa voi tapahtua kaikille lääkäreille, joilla on tiukka aikataulu tai paljon potilaita.

        2. Mikäli merkittäviä myöhästymisiä tapahtuu, syy on yleensä pitkittynyt leikkaus tai vastaanotto. Aikataulun myöhästymisestä on pyritty informoimaan potilasta.
        Käänteisesti myös potilaat tulevat joskus myöhässä vastaanotolle, joka sekoittaa aikataulun.

        3. Myöhästymistapauksessa olen aina - siis aina - pyytänyt potilailtani anteeksi tai pahoitellut tapahtunutta. Sen lisäksi olen pyrkinyt kompensoimaan mahdollisen merkittävän myöhästymiseni alennetulla lääkärinpalkkiolla, jos se on sairaalan tai allekirjoittaneen puolelta tapahtunut.

        4. Keskustelun esitetty väite, että otin valokuvat kännykällä ja vielä huutomerkki perässä on myös perätön. Kaikki valokuvat otetaan tarvittaessa ja poikkeuksetta työkameralla.

        5. Työssäni potilaan kanssa pyrin mahdollimman hyvään ja vastuulliseen hoitoon ja lopputulokseen ammattitaitoni puitteissa.
        Pyrin löytämään yhdessä potilaan odotuksia vastaavan lopputuloksen. Hoidon täytyy olla kuitenkin myös luonnollista ja mahdollista toteuttaa turvallisesti.

        Yllä mainitun perusteella ei voi välttyä epäilyksestä, että onko viesteissä ollut kyse todellisista vastaanotto tilanteesta vai onko tarkoitus vain mustamaalaus eri nimimerkkien suojassa.
        Miten viestien lähettäjä(t) on pystynyt antamaan minusta noin täydellisen kielteisen kuvan sekä ihmisenä että lääkärinä lyhyen vastaanottokäynnin perusteella tai jossain viesteissä jopa ilman vastaanottokontaktia.

        Lääkärit ovat myös inhimmillisiä, joilla on myös hyviä ja huonoja hetkiä.
        Mikäli joku kokee saaneensa huonoa palvelua minulta, pyytäisin ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan allekirjoittaneeseen tai klinikan henkilökuntaan / esimieheen, jollloin voidaan pyrkiä korjaamaan tai kompensoimaan mahdollisesti koettu paha mieli tai huono hoito.
        Mikäli joku on kokenut aidosti huonoa palvelua tai hoitoa toimestani, pyydän heiltä anteeksi ja yhteydenottoa allekirjoittaneeseen.
        Kts: http://www.dietz.fi/fi/potilasturvallisuus

        Parhain terveisin
        S. Dietz
        Plastiikkakirurgi
        Kirurgian erikoislääkäri
        -------------------
        www.dietz.fi


      • Anonyymi
        www.dietz.fi kirjoitti:

        Suomi 24 Plastiikkakirurgisivuilla esitetään virheellistä tietoa plastiikkakirurgi Dietzin Sairaala Mehiläisen / Klinikka 22 vastaanotto tapahtumista.
        Kommentit ovat esitetty nimimerkillä ja niissä on nähty myös vaivaa esimerkiksi etsimällä verkosta viime vuosien aikoina esitettyjä kielteisiä kommentteja allekirjoittaneesta.
        En ota kantaa tässä, täyttävätkö väitteet mustamaalaamisen tai kunnialoukkauksen kriteerit, joihin pätee Suomessa sama laki kuin lehdistöön tai muihin julkisiin medioihin.

        Haluan todeta seuraavaa:

        1. Lääkärin työ on työtä ihmisten kanssa ja myöhästymisiä konsultaatioissa voi tapahtua kaikille lääkäreille, joilla on tiukka aikataulu tai paljon potilaita.

        2. Mikäli merkittäviä myöhästymisiä tapahtuu, syy on yleensä pitkittynyt leikkaus tai vastaanotto. Aikataulun myöhästymisestä on pyritty informoimaan potilasta.
        Käänteisesti myös potilaat tulevat joskus myöhässä vastaanotolle, joka sekoittaa aikataulun.

        3. Myöhästymistapauksessa olen aina - siis aina - pyytänyt potilailtani anteeksi tai pahoitellut tapahtunutta. Sen lisäksi olen pyrkinyt kompensoimaan mahdollisen merkittävän myöhästymiseni alennetulla lääkärinpalkkiolla, jos se on sairaalan tai allekirjoittaneen puolelta tapahtunut.

        4. Keskustelun esitetty väite, että otin valokuvat kännykällä ja vielä huutomerkki perässä on myös perätön. Kaikki valokuvat otetaan tarvittaessa ja poikkeuksetta työkameralla.

        5. Työssäni potilaan kanssa pyrin mahdollimman hyvään ja vastuulliseen hoitoon ja lopputulokseen ammattitaitoni puitteissa.
        Pyrin löytämään yhdessä potilaan odotuksia vastaavan lopputuloksen. Hoidon täytyy olla kuitenkin myös luonnollista ja mahdollista toteuttaa turvallisesti.

        Yllä mainitun perusteella ei voi välttyä epäilyksestä, että onko viesteissä ollut kyse todellisista vastaanotto tilanteesta vai onko tarkoitus vain mustamaalaus eri nimimerkkien suojassa.
        Miten viestien lähettäjä(t) on pystynyt antamaan minusta noin täydellisen kielteisen kuvan sekä ihmisenä että lääkärinä lyhyen vastaanottokäynnin perusteella tai jossain viesteissä jopa ilman vastaanottokontaktia.

        Lääkärit ovat myös inhimmillisiä, joilla on myös hyviä ja huonoja hetkiä.
        Mikäli joku kokee saaneensa huonoa palvelua minulta, pyytäisin ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan allekirjoittaneeseen tai klinikan henkilökuntaan / esimieheen, jollloin voidaan pyrkiä korjaamaan tai kompensoimaan mahdollisesti koettu paha mieli tai huono hoito.
        Mikäli joku on kokenut aidosti huonoa palvelua tai hoitoa toimestani, pyydän heiltä anteeksi ja yhteydenottoa allekirjoittaneeseen.
        Kts: http://www.dietz.fi/fi/potilasturvallisuus

        Parhain terveisin
        S. Dietz
        Plastiikkakirurgi
        Kirurgian erikoislääkäri
        -------------------
        www.dietz.fi

        Ihan samaa mieltä


    • Jkjgffjbgthjklkhg

      Voi voi, oma napa kovin arka, olet päässyt täällä ERITTÄIN vähällä

    • wussy

      Tämä on keskustelupalsta. Tänne ei kuulu yliherkkien uhkailut kunnianloukkauksista, eikä vaatimukset siitä että negatiivisista asioista pitäisi olla hiljaa ja tyytyä supisemaan huonosti palvelleen firman takahuoneessa.

      • cordon bleu

        Nimenomaan, keskustelupalsta.
        Sana olkoon vapaa edelleen. Uhkailut ei siinä auta. Jos on pahoittanut mielensä ja saanut huonoa palvelua, vähintä on kertoa siitä eteenpäin, sehän on melkein kuin velvollisuus.


      • progossip
        cordon bleu kirjoitti:

        Nimenomaan, keskustelupalsta.
        Sana olkoon vapaa edelleen. Uhkailut ei siinä auta. Jos on pahoittanut mielensä ja saanut huonoa palvelua, vähintä on kertoa siitä eteenpäin, sehän on melkein kuin velvollisuus.

        Selvisipä taas että nimim. Valehteluako? on Mr. D itse.

        Taas tuli yksi todiste lisää siitä että palvelujentarjoajat kyttäävät täällä koko ajan.


      • .........
        progossip kirjoitti:

        Selvisipä taas että nimim. Valehteluako? on Mr. D itse.

        Taas tuli yksi todiste lisää siitä että palvelujentarjoajat kyttäävät täällä koko ajan.

        Palveluntarjoajat eivät ehkä ITSE ehdi täällä päivystämään, mutta jokaisella on bulvaaneja jotka kyllä kertovat ao. henkilölle jos häntä haukutaan.


    • Napoleonkompleksi170

      Onhan uskomatonta ! Asiakas kertoo ettei häntä kuunneltu ja kirurgi hyökkää tänne kirjoittelemaan kunnianloukkauksista ! Veditpä kaikkien aikojen pohjat Dietzt.

      • neitimymmelimyy

        Miten menikään se vanha sanonta siitä älähtävästä koirasta kapulan sattuessa?
        Tai, ei savua ilman tulta.

        No, annetaan nyt kuitenkin työrauha,uskon että tämän jälkeen kiinnittää ongelmaan enemmän huomiota.


      • Vanha luuska
        neitimymmelimyy kirjoitti:

        Miten menikään se vanha sanonta siitä älähtävästä koirasta kapulan sattuessa?
        Tai, ei savua ilman tulta.

        No, annetaan nyt kuitenkin työrauha,uskon että tämän jälkeen kiinnittää ongelmaan enemmän huomiota.

        Juu annetaan työrauha, ettei tarvi kiristllä hampaitaan asiakkaille tai kyräillä, olikohan tämä se, joka uskaltaa kertoa omasta kokemuksestaan kirjoittamalla, mutta toisaalta, voihan sitä olla koppava, kun tilanne myötä antaa..


    • Napoleon170cm

      Opettavainen ketju

    • Ghhhvvhhggyhh

      Käsittämätön ylireagointi asiallisesta palautteesta.

    • Ehkäehkäen

      Kun laittais bensaa liekkeihin jos alkaa itse puolustelemaan. Ei anna hyvää kuvaa.

      • mahallaan

        Olen ollut Dietzin asiakkaana ja saanut hyvää palvelua,kuunteli ja teki tarvittavat asiat mutta ei lääkäreiden kuulu tuolla alalla tulla sydänystäviksi sitä varten on muunlaiset kuuntelijat.Leikkausjälki ja lopputulos tosi hyvä


      • Vanha luuska
        mahallaan kirjoitti:

        Olen ollut Dietzin asiakkaana ja saanut hyvää palvelua,kuunteli ja teki tarvittavat asiat mutta ei lääkäreiden kuulu tuolla alalla tulla sydänystäviksi sitä varten on muunlaiset kuuntelijat.Leikkausjälki ja lopputulos tosi hyvä

        Kuka idiootti haluaa jonkin viranomaisen tai jonkun plastiikkakirurgin sydänystäväksi asiakaskäynniltä, kyllä se osoite on silloin pipipääsairaala, jos sellaisia toiveita on. Vaan mitäpä tuosta ed. Kommentista sen enempää, on niin paljon ihmisiä, jotka ei uskalla sanoa, saati tunnistaa huonoa kohtelua, tai jos tunnistavat, jäävät tuleen makaamaan ja vielä lipaisevat miellyttääkseen loukkaajaansa. En ole niitä tyyppejä, enkä pyytele sitä anteeksi.


    • Mustavalkea

      Sydänystävä. Aha. Olipa kypsän ihmisen kommentti. Minä olen sitä mieltä että jos lääkäri ei kuuntele asiakkaan toiveita kun kyse on esteettisestä kirurgiasta niin silloin ollaan metsässä ja pahasti.

    • piuiu

      Hirveätä pskanjauhantaa täällä. Keskustelupalsta tosiaan on tämä ja toivonpa ettei kukaan ihminen orientoidu mihinkään vain näiden kiroittelujen perusteella.

      Kyseisen kirurgin vastaus oli kyllä asiallinen ja hyvä muistutus faktoista, jotka pääsevät ihmisillä unohtumaan.

    • Ihmettelen isosti

      Saanen kuitenkin olla vahvasti eri mieltä. Vai oliko tämä vielä keskustelupalsta?
      Dietzin kirjoitukset ovat käsittämättömiä. Asiakas ei saisi kritisoida sitä ettei kirurgi kuuntele. Uskomatonta p****aa.

      • Kaikki hyvin

        Moni luulee, että plastiikkakirurgin vastaanotolle voi mennä ja sanoa mitä ja miten haluaa. Onneksi lääkärit Suomessa vastuullisia ja arvioivat aina omalla parhaalla tietämyksellään. Olen käynyt kahden plstarin vastaanotolla ja yksi silmäkirurgi leikannut silmät. Toinen plastari oli Dietz, en ymmärrä näitä palstalla olevia väitteitä ylimielisyydestä, oli täysin asiallinen ja normaali


    • täti 50v.

      Olen 10v sitten leikkauttanut silmäluomeni Dietzillä ja nyt ensi viikolla menen toisen kerran samaan operaatioon. Botoxia ja erilaisia täyteaineita olen ottanut hänen toimestaan neljä kertaa.

      Dietz on persoonallinen oman näkemyksen omaava ja sen ilmituova lääkäri.
      Arvostan suuresti hänen mielipidettään ja rohkeuttaan sanoa se suoraan.
      Olen hyvin tullut hänen kanssaan toimeen, itsekin ilmaisen voimakkaasti oman mielipiteeni. Aina ollaan kompromissiin päästy ja olen äärimmäisen tyytyväinen ollut joka kerta.

      Dietzillä on kuivakka huumorintaju ja hänestä saa helposti kuvan että on ylimielinen.

      Itse tykkään ko. tyylistä. Ja vaikka D olisi kuinka ylimielinen tai epäystävällinen, so what? Kunhan tekee työnsä kunnolla ja sen hän tekee.
      Itse olen paljon kiinnostuneempi lopputuloksesta kun mitä siellä vastaanotolla puheltiin tai millä tyylillä. Tai millä vehkeellä otettiin valokuvat!!

      Todella luottavaisin mielin odotan tulevaa operaatiota!

    • hirvittää

      Plastiikkakirurgiahan on tosi kallista, ja maksavaa asiakasta tulisi kohdella kohteliaasti, kiireeseen ei saa vedota vaan kuunnella mitä asiakas toivoo. Kyseessähän ei ole terveyskeskuslääkärin huonosti palkattu kiireinen työ.

      Harkitsen Dietzille menoa, mutta osaakohan hän nykyään kuunnella toivomuksia? Pelottaa sekä kohtelu että lopputulos.

      Onko täällä Dietzin kasvojenkohotuksesta minkälaisia kokemuksia ? Pahinta olisi toispuoleisuus, kuopat, vekit ... Kertokaa millainen on ollut lopputulos.

    • Expl

      Kyllä yksityislääkärin ammatti on palveluammatti ja vaatii lisäksi ihmistuntemusta. Samoin kuin muussakin ihmisten kohtaamisessa, myös lääkärisi kanssa kemiat ei aina pelaa. Onneksi silloin voit ottaa aikalisän ja jäädä miettimään asiaa tai vaihtaa lääkäriä.
      Tunnen Stefanin käden jäljen enkä näe vikaa hänen työskentelyssään. Se, että joutuu hoitamaan vastaanottoaan eri paikoissa voi aiheuttaa kiireen tuntua. Reilu ja suora feedback potilaalta on paras apu siihen. Se kannattaa antaa heti vastaanotolla, että on mahdollista siihen reagoida.
      En epäröisi mennä hänen vastaanotolleen.

    • Eidietzille

      Hyvä että luin tätä palstaa ennen kuin päädyin vastaanotolle. Toisaalta kysyn: ketä plastiikkakirurgia suosittelee pk- seudulla?

    • Kokemuksia

      Kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe