ovat suotavia. Korjataanhan sitä vanhoja talojakin
Kauneusleikkaukset
5
1994
Vastaukset
- Tyttö
Itse ennen ajattelin, että plastiikkakirurgia on turhaa ja turhamaista, ellei sitten ole jokin todelinen synnynnäinen epämuodostuma tai joutuu johonkin onnettomuuteen jossa saa pahoja jälkiä.
Itse sairastuin pahasti henkisesti ja lihoin ja söin, en oikein edes tiedä miksi. Nyt selvinneenä laiha, mutta raskausarpinen. Ja tekisin mitä vain, että pääsisin näistä eroon.
Henkinen sairastuminen laskettakoon onnettomuuksiin, joten kyllä minusta normaalin ja terveen vartalon leikkely on edelleen jotenkin turhaa. Se on vielä niin kallista, että samalla rahalla saa vaikka mitä. Mutta kukin tyylillään. Tosin ensin kannattaa ajatelle, että onko se plastiikkakirurgia ihan välttämätöntä, ja onko se sen rahan arvoista. Olisiko onnellisempi leikattuna?- Tietoa
Kosmeettinen (eli esteettinen) kirurgia on vain hyvin pieni osa koko plastiikkakirurgiasta. Plastiikkakirurgialla pyritään myös korjaamaan esimerkiksi selviä synnynnäisiä poikkeamia sekä onnettomuuksien ja sairauksien aiheuttamia epämuodostumia. Toimenpiteet voivat kohdistua muun muassa ihoon ja ihon alaiseen kudokseen sekä luihin ja lihaksiin.
Plastiikkakirurgisilla operaatioilla on mahdollista saada apua myös toiminnallisiin häiriöihin. Sormien ja varpaiden epämuodostumien poistaminen, huulihalkion korjaus sekä palovammojen jälkeinen ihonsiirto ja kudossiirto ovat plastiikkakirurgisia leikkauksia. Myös ihokasvaimen poistaminen, varsinkin melanooman ja orvaskesisyövän kohdalla, kuuluu alueeseen. Orvaskesisyöpä saattaa muodostua esimerkiksi leikkaushaavoista syntyneisiin arpiin.
Kirurgisiin tulehduksiin liittyy neljä perusoiretta: turpoama, punoitus, kuumotus ja kipu. Plastiikkakirurgisten operaatioiden yleisimpiä komplikaatioita ovat verenvuoto sekä erilaisista bakteereista, viruksista, sienistä ja muista taudinaiheuttajista johtuvat infektiot. Aseptisen tulehduksen syynä voivat olla muun muassa rasitus, hankaus, kolhiminen ja kemialliset reaktiot.
Infektioissa saattaa syntyä märkäisiä tulehduksia ja kuolioita. Kasvoissa olevat märkäpesäkkeet ovat erityisen vaarallisia, koska on mahdollista, että ne aiheuttavat levitessään aivokalvontulehduksen. Myös akuutti peitinkalvontulehdus on hengenvaarallinen. Sen hoitona saatetaan joutua käyttämään amputaatiota. Jokainen edellä mainituista ongelmista voi pilata koko leikkaustuloksen.
- cesium
Life Plussin pillereitä ihoon. Vuonna 1997 tuli minun tutulleni autokolarista monta arpea kasvoihin. Mikään ei auttanut! Sitten hän sai apua niistä tabletteista.
Ne alkoivat vaikuttaa jo parin viikon päästä! Lopuksi arvet häipyivät lähes kokonaan! Pitäisi tarkasti tutkia jos haluaa nähdä jotain!
Keksitty raskausarville. Katso www.lifeplus.com.Tampereella on myös lääkäri kuka voi tämän todistaa todeksi.- tyttö
Olen todellakin niin epätoivoinen näiden raskausarpien suhteen, että kokeilen mitä vaan.
Voitko kertoa minulle tämän lääkärin nimen, tai antaa e-mail osoitteesi ja kertoa sitten, jos et halua nimeä tähän kirjoittaa?
Jos niistä olisi edes pieni apu, se olisi parenpi kuin ei mitään! - cesium
tyttö kirjoitti:
Olen todellakin niin epätoivoinen näiden raskausarpien suhteen, että kokeilen mitä vaan.
Voitko kertoa minulle tämän lääkärin nimen, tai antaa e-mail osoitteesi ja kertoa sitten, jos et halua nimeä tähän kirjoittaa?
Jos niistä olisi edes pieni apu, se olisi parenpi kuin ei mitään!Hän on kiinalaisen lääketieteen akupunktiolääkäri Heino Tiik Tampereella. Myös dosentti. Hän tuntee tämän naisen hyvin. Minäkin asun samassa kaupungissa. Osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793