Pihlajakatulaisten keskustelupaikka

PaulaSievinen

kaikki uudet ja vanhat pihlajakatulaiset tänne vaihtamaan kuulumisia ja puhumaan kaikesta muustakin!=D

327

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ismo Laitela

      perunamuussia ja kokolihapihvi.

      • ISMO LAITELA

        Sinä olet väärä Ismo! Tässä on oikea Ismo!

        Perunamuusia Ismon salaisella nakkikastikkeella. Jälkiruuaksi luumukiisseliä ja jalkahierontaa!


      • Kalle poikas Laitela

        Ilmankos olet tukeva heppu, siirry kasvislinjalle


      • Anonyymi

        Halustä!! turpaas!!?? ja vielä pesäpallomailalla!!!! kalle onn!! homo!!!! kalle laitela onn!! vanha!! juoppo!! ja homo!!!! jonka mä löysin taannoin pusikosta sukkahousut repaleisina!!!! ja mulle vielä sanotaan!! mee!! hoitoon!! mee!! hoitoon!! no!! en!! kalle sä voit hyppiä sillalta alas!! junan eteen!! ja sähän lähdett!!!! noin!! noin!! ahh!! sinne!! meni!! sinne vaan!! muiden pervojen!! sekaan juhlimaan!!!! aa!!!! tsajajajajajatsaaaa!!!! aaaaa!!!! rahkapullia!! ja näähän on vielä ihan lämpimiä!!!! ah!! oih!! ah!! seksi seppo!!?? kyl sä oot!! melkonen!! shonnih!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halustä!! turpaas!!?? ja vielä pesäpallomailalla!!!! kalle onn!! homo!!!! kalle laitela onn!! vanha!! juoppo!! ja homo!!!! jonka mä löysin taannoin pusikosta sukkahousut repaleisina!!!! ja mulle vielä sanotaan!! mee!! hoitoon!! mee!! hoitoon!! no!! en!! kalle sä voit hyppiä sillalta alas!! junan eteen!! ja sähän lähdett!!!! noin!! noin!! ahh!! sinne!! meni!! sinne vaan!! muiden pervojen!! sekaan juhlimaan!!!! aa!!!! tsajajajajajatsaaaa!!!! aaaaa!!!! rahkapullia!! ja näähän on vielä ihan lämpimiä!!!! ah!! oih!! ah!! seksi seppo!!?? kyl sä oot!! melkonen!! shonnih!!!!

        kalle sä voit hypätä* siis voi!! helvettih!!


    • Katri Sievinen

      mutsi hei, missä ihmeessä sä oot? Faija etsii sua siellä Saksassa kissojen ja koirien kanssa ja ollaanhan mekin täällä Vaasassa Helin kanssa aika huolissamme kun kuulimme siitä sieppausdraamasta :( toivoisimme Helin, Kiian ja Johanin kanssa että palaisit takaisin Helsinkiin. Vai ei kai Aarolla ole mitään osuutta asiaan?!

      • PaulaSievinen

        mm, nooh... miten sen nyt ottaa...
        *syvä huokaus


    • Katri Sievinen

      TÄH?! etkai sä vaan oo sekaantunu siihen jätkään?! kaiken jälkeen mitä se on sulle tehny! nyt pitää kysyä kyllä Aarolta iteltään jos vaikka sattuisi näillä main liikkua.

    • Helipä hyvinkin

      MUUUUUUUUUUUUUTSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! minkäs menit tekemään! Aarohan on maailman sekopäisin sadisti ikinä!!!! nytten on munki pakko pistää välit katkolle suhun!

    • MC-Tale tietysti

      mikä pössis?! äijä salee sluibaa! salee bustaan sut jos äijä sluibaa! ja ennen kaikkea YOUNG MONEY CASH MONEY!!!!!!

    • Elina Taalasmaa

      Onni, Onni, mitäs me ollaan puhuttu tosta gangsteri-leikistä!

    • Jarkko Peltonen

      Täällä sitä vaan vietetään onnellista elämää Ranskassa.
      Ps. Meinasin taas ajaa sen Chryslerin mereen kun masennus iski. Tanja kerkesi onneksi taas eteen, mutta luiskahti itse veteen. No! Lämmintähän tuo on vesi tähän vuoden aikaan.

      • Jarkko Peltonen

        Minä puollan Tanja Jääskeläisen sairauslomaa sattuneen flunssan vuoksi.


    • Tanja Jääskeläinen

      Jarkko Peltonen! Mitäs sä täällä avaudut muille meidän yksityiselämästä, ja vielä julkisella paikalla!

      • Jarkko Peltonen

        Voi ei. Tuli sitten vetästyä koko viinipullo.. Muisti palautuu pätkittäin.


      • Tanja Jääskeläinen
        Jarkko Peltonen kirjoitti:

        Voi ei. Tuli sitten vetästyä koko viinipullo.. Muisti palautuu pätkittäin.

        Ehkä sun Jarkko-kulta kannattais keskittyä ennemmin työntekoon kun juomiseen. Jardinin osakkeet tippuu.


      • Jarkko Peltonen
        Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

        Ehkä sun Jarkko-kulta kannattais keskittyä ennemmin työntekoon kun juomiseen. Jardinin osakkeet tippuu.

        Ei mene hyvin. Tanja, lähdetäänkö sekoittamaan pakkaa Pihlajakadulle?


      • ISMO LAITELA
        Jarkko Peltonen kirjoitti:

        Ei mene hyvin. Tanja, lähdetäänkö sekoittamaan pakkaa Pihlajakadulle?

        Et p*rkele tule tänne sekin hintti!


      • Tanja Jääskeläinen
        Jarkko Peltonen kirjoitti:

        Ei mene hyvin. Tanja, lähdetäänkö sekoittamaan pakkaa Pihlajakadulle?

        Mä meen ihan minne vaan jos sä niin haluut, mut sun täytyy suojella mua Ismolta, joka on lyönyt mua jo kerran :´(


      • Jarkko Peltonen
        Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

        Mä meen ihan minne vaan jos sä niin haluut, mut sun täytyy suojella mua Ismolta, joka on lyönyt mua jo kerran :´(

        Etkö sinä vieläkään ole haastanut häntä oikeuteen tuosta? Kustannan sinulle kyllä parhaan asianajajan mikä löytyy.


      • Tanja Jääskeläinen
        Jarkko Peltonen kirjoitti:

        Etkö sinä vieläkään ole haastanut häntä oikeuteen tuosta? Kustannan sinulle kyllä parhaan asianajajan mikä löytyy.

        kiitos, kulta. Nyt eikun vaan poliisin puheille


    • Miro Holm

      Faija, osta mul kevari!

      • ISMO LAITELA

        Eikös se minun ostama kelpaa, häh!?


      • Miro Holm
        ISMO LAITELA kirjoitti:

        Eikös se minun ostama kelpaa, häh!?

        sulta ei nyt kaivata mitään! naistenhakkaaja-Laitela :D tai osta SÄ mul uus crossi-pyörä (vanha ei enää kelpaa)


      • ISMO LAITELA
        Miro Holm kirjoitti:

        sulta ei nyt kaivata mitään! naistenhakkaaja-Laitela :D tai osta SÄ mul uus crossi-pyörä (vanha ei enää kelpaa)

        Selkääs sietäisit saada mokoma nulikka!


      • Miro Holm
        ISMO LAITELA kirjoitti:

        Selkääs sietäisit saada mokoma nulikka!

        Itekki oot vetäny turpaan jo Miiaa, Kallee, Jaanaa, Jukkaa, Juuliaa, Tanjaa, Ossii...


      • ISMO LAITELA
        Miro Holm kirjoitti:

        Itekki oot vetäny turpaan jo Miiaa, Kallee, Jaanaa, Jukkaa, Juuliaa, Tanjaa, Ossii...

        Ja seuraavaksi annan kunnon selkäsaunan SINULLE!


      • Miro Holm
        ISMO LAITELA kirjoitti:

        Ja seuraavaksi annan kunnon selkäsaunan SINULLE!

        Hui ku pelottaa! et oo ees pystyny hakkaa ku naisia ja homoja :D


      • ISMO LAITELA
        Miro Holm kirjoitti:

        Hui ku pelottaa! et oo ees pystyny hakkaa ku naisia ja homoja :D

        Nyt tyttö hiljaa!


      • Miro Holm
        ISMO LAITELA kirjoitti:

        Nyt tyttö hiljaa!

        No en!


      • ISMO LAITELA
        Miro Holm kirjoitti:

        No en!

        No haista sitten v*ttu!


      • penis4

        miksi hän ostasi sinulle sen. ja ootko aito miro holm


    • AaroVaalanne

      Paulan kanssa hyvinkin täällä ollaan ja lasse kintereillä ! ;;)))))

      • Lasse Sievinen

        PAULA!!! mä arvasin sen, MÄ ARVASIN SEN!!!! SÄ oot pettäny mua ton "häntäheikin kanssa!! Aaro, nyt se Paula tänne ja jätät meidän perheen rauhaan!! otat vaikka sen Lauras ennemmin kun mun vaimon!!!


      • Katri Sievinen
        Lasse Sievinen kirjoitti:

        PAULA!!! mä arvasin sen, MÄ ARVASIN SEN!!!! SÄ oot pettäny mua ton "häntäheikin kanssa!! Aaro, nyt se Paula tänne ja jätät meidän perheen rauhaan!! otat vaikka sen Lauras ennemmin kun mun vaimon!!!

        Isä, rauhotu. En mäkään pidä siitä, että äiti hylkäsi meidät VAIN liittoutuakseen Aaron kanssa. Aaro kiltti, päästä mutsi vapaaks, maksan kymppitonnin siitä hyvästä ja Severi vielä kaupan päälle!


      • Paula Sievinen

        Aaro, mä...mä oon vähän miettiny meitä ja... oon tullu siihen tulokseen et haluan sut mielummin kun ton hirvipaisti-raivopään... Apua! Nyt se riehuu haulikon kanssa! auttakaa mua! se tappaa mut!!!


    • Matleena Rintala

      Miksköhän Roni valehtelee puhelimeen olevansa Lontoossa vaikka on mun kanssa Moosessa?

      • Iida Mustonen

        Matleena, mä oon pahoillani, että säkin jouduit tänne valheitten keskelle... :´(


      • Roni Jalava

        Voitko antaa mulle anteeksi, beibe?


    • Roosa Kemppainen

      Onks joku nähny Jarii? Jari on mun poikaystävä! Senkin luntut!!!

    • Aamu Korhonen

      En oo, mut voin kutsuu Peten tänne =D Ainiin, muistappas tänään tulla mutsin makkara-bileisiin bailaamaan ja aika rajusti!

    • Laura Kiviranta

      Aaro, nyt valitset sen! Mä vai Paula!

    • Jenni Vainio

      Voi miten hirveää! Patrik on kuollut, eikä kukaan tue mua... haluaako joku mun tukihenkilöks?

    • Tyyne Puustinen

      Nyt kaikki turpa kiinni ja riita poikki! Tai muuten tulen ja kummittelen teille jokaiselle ensi yöstä alkaen...hautaan asti!

      • poikasi Jesse joonas

        Pidäppäs äitee pienenpää ääntä,kukaan ei kaipaa sua ja sun hölmöilyjäs


    • Aarne Luomanen

      tulisitkos Tyyne kahveelle?

      • Tyyne Puustinen

        Pidän enemmän englantilaisesta hevon kusesta. ( Teestä)


    • Pikku Severi

      Ismooo!!! Miks mun pää on näin painava ja sun maha noin iso?

      • ISMO LAITELA

        Koska tykkään syödä perunamuusia ja salaista nakkikastiketta. Ja pullaa. Ja jäätelöö.

        Ja sun pääs, se on iso, koska siellä on niin paljon sitä keltasta nestettä.


    • Paula Sievinen

      Severi-kulta, ei noin saa sanoa Ismolle, oleppas nyt nätisti siellä sillä aikaa kun mä elän Aaron kanssa oikeaa elämää!

    • Pikku Severi

      Äitii älä oo tollane eksä nää kui läski Ismo on!!!! Otas äiti kaljaa!!!

      • Paula Sievinen

        SEVERI RIKHARD SIEVINEN!!?? millos susta juoppo on tullu?! Ismoko läski? eijjei, etkö sä nyt nää kuinka hoikka se on?


    • Pikku Severi

      Älä ssselitä! Iteki oot tommone juoppo ja Aaro kans...oon saanu viinaa geeneistä!!
      Ja oot viel sokeeki . Nääksä miten alas sä oot vajonnu. Sä oot nähny näkyjä ja kaikkee hyvä et lähit nyt mä voin rakastella mun tyttöystävää.

      • Paula Sievinen

        Hiljaa kakara! siissiis mitä? JUOPPO?! nyt meni vähän liian pitkälle! Minä ja Aaro EMME ole juoppoja ja tiedoks vaan, adoptoin sut viis minuuttia sitten Ismolle ja Liisalle, jotka ottivat sut vaan säälistä! saadaanpahan elellä Aaron kanssa täällä Saksassa rauhassa.

        ps. ootte ky Lassen kans samanlaisii


    • Anni Mummo

      Voi pikku Severi raukka. PAULA EI SAA HUUTAA SEVERILLE!!!!!
      Rakas severi tuletko miehekseni?

      Pliiiiiiissssssssssssss

    • Eero "sönkkö" Vanala

      Se-se-se-se-severi on mu-mun po-po-poikani, enkä mä aio antaa sitä tommoselle lutkalle!

    • Pikku Severi

      Tu... kiinni SÖNKÖÖÖ!!!!

      Älä sönkötä siinä, ja mitä sä anni tarkotit tol?

      Ja mitä suhun tulee äiti nii OLE HILJAA!!!! HILJAAA!!!

      • Anonyymi

        MUN AUTO!! ON!! BMW VITOSARJAA VOI PERRHANNAH!!!! MUN MANSIKAT!!!!


    • Paula Sievinen

      Voi Jeesus ja taivaanlahjat tätä lasta! siis niinku niin häiriintyny kersa! mut kuulinko oikein, et oot jonku Kaislan kaa?!XDXDXD(*naurua) tästä jutusta täytyy kyllä kirjoittaa blogiini...

    • Pikku Severi

      Äitiii ei älä dissaa muo ja Kaisla on ihana ja sezikäs (senssattu) tyttö. Mä oon sen kaa yhes

      • Möhömaha ismo

        Onks toi totta Paula?


        Rakstatko sä mua?


    • Paula Sievinen

      Ismoa!? No en todellakaan! teen susta raportin mielisairaalaan ja ehkä huumevieroitukseenkin! jos tommosta tekstiä vielä tulee, niin käy huonosti! sä oot kymmenen, etkä enää neitsyt! sietäisit hävetä.

    • Pikku Severi

      Okei äiti.

      • Paula Sievinen

        JJJIIESSS!! vedin hiljaseks!!!! ja ei muka tässä iässä pysty servaamaan? ;D


    • kaislakulta

      Paula kuka ihme sä oot? Älä kiusaa Severiä! Mun rakasta hanipööhupsispupsislörpönpörpönhimpulapimpularakssss....

    • Paula Sievinen

      mä olen joulupukki.

    • kaislakulta

      .... mä soitan hullujenhuoneelle...

    • Paula Sievinen

      so not!? oon ollu siel jo kaks kertaa; ekan kerran Sofian ja toisen kerran Lauran kaa. Lauran luona ei saanut koskea valoihin, joten päätin karata. Ekan paikan nimi oli "rauhalampi", joten ei kiinnostanut...

    • ...

      ...mä nään sut...

    • Paula Sievinen

      Iiro Vanala!!!!!??????

      • ...

        Eheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehehehehhehehhehehehehhehehehhehehehhehhehehehehehhehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehheheheheheh...... ei!




        Mä olen.....


    • Isabella Holm

      Oliver on kyllä paljon miehekkäämpi nimi kun joku "Ossi Junior"

      • Ossi Puolakka

        Eihän Oliver edes ole nimi. Ossit jyrää!


    • luomanen vaan

      oliver on cindyn ja sebastianin lapsi.

      • Ossi Puolakka

        Luomanen pysyttelee nyt vain siellä haudassa mun oikean pojan Aleksanterin vieressä.


      • Juulia Autio
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Luomanen pysyttelee nyt vain siellä haudassa mun oikean pojan Aleksanterin vieressä.

        Ossi, tule nuolee mun pimppiä.


      • Ossi Puolakka
        Juulia Autio kirjoitti:

        Ossi, tule nuolee mun pimppiä.

        Tässähän tulee kohta hulluksi kun kuolleet tulee huutelemaan! AAAAARGGGHHH!


    • :))

      Keskustelupaikkahan on kaikuva porraskäytävä, jossa suurimmat salaisuudet käydään huutamassa kaikkien kuultavaksi.

    • Hanna Salin

      pakko myöntää, että tämä Pihlajakatu on nykyään aikamoinen sekola; pikkupojat ryyppää, kahvilat räjähtää, raskausfeilauksia sun muuta. Silloin kun minä olin täkäläinen mitään tuollaista ei kyllä sattunut.

      • Maarit Salin

        hahaha eipä. Muuten vaan nussuttelit ukkos poikaa, ja sitten kävi niin, että poika ampu vanhingon laukauksen.


      • ISMO LAITELA
        Maarit Salin kirjoitti:

        hahaha eipä. Muuten vaan nussuttelit ukkos poikaa, ja sitten kävi niin, että poika ampu vanhingon laukauksen.

        Maarit Salin on vanha juoppo.


      • Ossi Puolakka

        Ensin multa viedään lapsi, sitten haukutaan nimeä ja herjataan. Naapurit ei enää tervehdi vauvojenvaihdon takia ja se on Jennin syytä. Lisäksi mua odottaa oikeusjuttu ja mahdollisesti vankila! Ja nyt kuolleetkin tulee jo puhumaan! Onko tämä unta vai totta? APUA!


      • vankilassa
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Ensin multa viedään lapsi, sitten haukutaan nimeä ja herjataan. Naapurit ei enää tervehdi vauvojenvaihdon takia ja se on Jennin syytä. Lisäksi mua odottaa oikeusjuttu ja mahdollisesti vankila! Ja nyt kuolleetkin tulee jo puhumaan! Onko tämä unta vai totta? APUA!

        Herää urpo


      • Seppo Taalasmaa
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Ensin multa viedään lapsi, sitten haukutaan nimeä ja herjataan. Naapurit ei enää tervehdi vauvojenvaihdon takia ja se on Jennin syytä. Lisäksi mua odottaa oikeusjuttu ja mahdollisesti vankila! Ja nyt kuolleetkin tulee jo puhumaan! Onko tämä unta vai totta? APUA!

        Olet säälittävä oli oikein että menetitte Oliverin


      • Ossi Puolakka
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Olet säälittävä oli oikein että menetitte Oliverin

        Seksi-Seppo voi pitää turpansa kiinni! Sut erotettiin jo Duo Osmosta! Ja se on Outsei eikä mikään Oliver!


      • Cindy Rintala
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Seksi-Seppo voi pitää turpansa kiinni! Sut erotettiin jo Duo Osmosta! Ja se on Outsei eikä mikään Oliver!

        syöttäkää Outseille banaania!


      • Isabella Holm
        Cindy Rintala kirjoitti:

        syöttäkää Outseille banaania!

        Cindy! Sinulla ei ole mitään asiaa Oliverin lähelle. Oliver on minun ja Sebastianin poika! Pärjäämme ihan hyvin ilman sinunlaisen kaapparin tyhjänpäiväisiä neuvoja! Pidä banaanisi ja tunge ne sinne minne aurinko ei paista!


      • Cindy Rintala
        Isabella Holm kirjoitti:

        Cindy! Sinulla ei ole mitään asiaa Oliverin lähelle. Oliver on minun ja Sebastianin poika! Pärjäämme ihan hyvin ilman sinunlaisen kaapparin tyhjänpäiväisiä neuvoja! Pidä banaanisi ja tunge ne sinne minne aurinko ei paista!

        Isabella! ole sinä noita hiljaa!


      • Aleksi Salin
        Maarit Salin kirjoitti:

        hahaha eipä. Muuten vaan nussuttelit ukkos poikaa, ja sitten kävi niin, että poika ampu vanhingon laukauksen.

        Äläpäs äiti puhu Hannalle noin rumasti!


      • Silja Salin
        Cindy Rintala kirjoitti:

        syöttäkää Outseille banaania!

        Tunge se banaani pyllyysi, apina.


    • Trolllololo

      Trollolololooloollololololooloollollololooollolololoololoollllooollool

    • Miia Laitela

      Onko Inka täällä? haluaisin että hän laulaa sen siniseen-biisin mulle.

      • Inka Haapala

        Inka on täällä! Sori en ehdi laulaa kun pitää eka viiltää kättä! Moikka! :)


      • Ossi Puolakka

        Joo tämä poika häippäsee hullujen huoneelle Lauran kanssa! Tervemenoa!


      • Riku Jääskeläinen
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Joo tämä poika häippäsee hullujen huoneelle Lauran kanssa! Tervemenoa!

        Ossii... mä tiedän mitä sä teit! sä menit sänkyyn mun äidin kaa, jonka rakia kuolin!


      • Tanja Jääskeläinen
        Riku Jääskeläinen kirjoitti:

        Ossii... mä tiedän mitä sä teit! sä menit sänkyyn mun äidin kaa, jonka rakia kuolin!

        Riku, sinä se jaksat muistella menneitä. Keskitytään nyt vain tulevaan. Nyt kun olet kerran elossa niin tuleppa kahville! :) t. Äitisi Tanja


      • Riku Jääskeläinen
        Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

        Riku, sinä se jaksat muistella menneitä. Keskitytään nyt vain tulevaan. Nyt kun olet kerran elossa niin tuleppa kahville! :) t. Äitisi Tanja

        Voisinpa tullakkin jos se petturi-ossi ei olis siellä.


      • Tanja Jääskeläinen
        Riku Jääskeläinen kirjoitti:

        Voisinpa tullakkin jos se petturi-ossi ei olis siellä.

        Petturi-Ossi on ja pysyy loppuikänsä hullujenhuoneella Kivirannan Lauran kanssa! Pelotta voit tulla. Annan sulle ison halin. :)


      • Laura Kiviranta
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Joo tämä poika häippäsee hullujen huoneelle Lauran kanssa! Tervemenoa!

        Tervetuloa Rauhalampeen, Ossi Puolakka! täällä kaikki on mahdollista, ja voit päästää unelmasi toteen!


      • Aki Nikkinen
        Inka Haapala kirjoitti:

        Inka on täällä! Sori en ehdi laulaa kun pitää eka viiltää kättä! Moikka! :)

        no onneks et ehdi, oot meinaan ihan p*ska laulaja!


      • Ismo Laitela
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        Joo tämä poika häippäsee hullujen huoneelle Lauran kanssa! Tervemenoa!

        Terkkuja Latelle, mutta tuu pois ennenku meidän Suomen kattava levynjulkistamiskiertue alkaa. Euroviisuihin ei päästy, mutta tie tähtiin on nyt auki!


      • Miia Laitela
        Aki Nikkinen kirjoitti:

        no onneks et ehdi, oot meinaan ihan p*ska laulaja!

        äläs nyt, Inkahan lauloi oikein kauniisti hautajaisissani.


      • Riku Jääskeläinen
        Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

        Petturi-Ossi on ja pysyy loppuikänsä hullujenhuoneella Kivirannan Lauran kanssa! Pelotta voit tulla. Annan sulle ison halin. :)

        kiitos äiti. Mä tulen ilomielin :)


      • Ossi Puolakka
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Tervetuloa Rauhalampeen, Ossi Puolakka! täällä kaikki on mahdollista, ja voit päästää unelmasi toteen!

        Lähdin juuri Aaroa pakoon Saksaan. Terkkuja Latelle ;) Katsotaan näkyiskö Paulaa ja Lassea.


      • Laura Kiviranta
        Ismo Laitela kirjoitti:

        Terkkuja Latelle, mutta tuu pois ennenku meidän Suomen kattava levynjulkistamiskiertue alkaa. Euroviisuihin ei päästy, mutta tie tähtiin on nyt auki!

        Näköjään ulkomaille lähtemisestä on tullut tosi suosittua, joten voisi sitä varmaan lähteä muoti-ilmiön mukaan Saksaan pakoon Aaroa :)


      • Aki Nikkinen
        Miia Laitela kirjoitti:

        äläs nyt, Inkahan lauloi oikein kauniisti hautajaisissani.

        Painu takasin arkkuun, Miia


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Näköjään ulkomaille lähtemisestä on tullut tosi suosittua, joten voisi sitä varmaan lähteä muoti-ilmiön mukaan Saksaan pakoon Aaroa :)

        Lähde ihmeessä. Muhahahahah....


      • Ossi Puolakka
        Riku Jääskeläinen kirjoitti:

        Ossii... mä tiedän mitä sä teit! sä menit sänkyyn mun äidin kaa, jonka rakia kuolin!

        No mitäs omistat niin nussuteltavan äidin!


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Lähde ihmeessä. Muhahahahah....

        Mitä sä tarkotat, Aaro?


      • Riku Jääskeläinen
        Ossi Puolakka kirjoitti:

        No mitäs omistat niin nussuteltavan äidin!

        Itsehän unelmoit äidistä jo siitä lähtien kun olimme lapsia, joten lopeta se mutsin herjaaminen ja mieti vähän omia tekojas!


        ps. DuoOsmo loukkaa suomen bändi-yhteisöö olemassaolollaan


      • Miia Laitela
        Aki Nikkinen kirjoitti:

        Painu takasin arkkuun, Miia

        Anteeksi, mutta siellä on liian pimeää ja nuhjuista, joten taidanpa jäädä hengailee tänne maan pinnalle.


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Mitä sä tarkotat, Aaro?

        Sitä että saan vihdoin rakkaan Laurani omaksein kun hän tulee luokseni Saksaan. Elän nimittäin Paulan kanssa ja olen valmis jättämään hänet jos Laura tulee luoksein.


      • Tanja Jääskeläinen
        Riku Jääskeläinen kirjoitti:

        Itsehän unelmoit äidistä jo siitä lähtien kun olimme lapsia, joten lopeta se mutsin herjaaminen ja mieti vähän omia tekojas!


        ps. DuoOsmo loukkaa suomen bändi-yhteisöö olemassaolollaan

        Nyt Riku jätät Ossin rauhaan ja annat hänen pakoilla Aaroa rauhassa. Ja Ossi älä enää viestitä tänne!


      • Riku Jääskeläinen
        Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

        Nyt Riku jätät Ossin rauhaan ja annat hänen pakoilla Aaroa rauhassa. Ja Ossi älä enää viestitä tänne!

        Ajatella, että toi oli viel joskus mun paras kaveri!


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Sitä että saan vihdoin rakkaan Laurani omaksein kun hän tulee luokseni Saksaan. Elän nimittäin Paulan kanssa ja olen valmis jättämään hänet jos Laura tulee luoksein.

        Aaro älä! lopeta se mun vainoominen! :´(


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Aaro älä! lopeta se mun vainoominen! :´(

        Shhh... sinä tiedät että rakastat minua oikeasti. Jos haluat Oonan takaisin niin menet kanssani naimisiin.


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Shhh... sinä tiedät että rakastat minua oikeasti. Jos haluat Oonan takaisin niin menet kanssani naimisiin.

        lopeta Aaro!!!!! :´( mä en kestä enää! ota mielummin Paula! mä... mä en rakasta sua sä tiedät sen! :´((


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Shhh... sinä tiedät että rakastat minua oikeasti. Jos haluat Oonan takaisin niin menet kanssani naimisiin.

        Hyvä on. Mä suostun ja lähen sun mukaas, mutta vain sillä ehdolla, että päästät Oonan vapaaksi! tule huomenna hakemaan mut rauhalammen edestä kello 16:00... :´(


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Hyvä on. Mä suostun ja lähen sun mukaas, mutta vain sillä ehdolla, että päästät Oonan vapaaksi! tule huomenna hakemaan mut rauhalammen edestä kello 16:00... :´(

        Mahtavaa. Varasin jo kirkon ja sinulle terveen paperit. :)


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Mahtavaa. Varasin jo kirkon ja sinulle terveen paperit. :)

        He-hei, äläpäs nyt mene asioiden edelle... muista, että lupasit päästää Oonan jos tuun.


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Mahtavaa. Varasin jo kirkon ja sinulle terveen paperit. :)

        Oletko sä niinkun viemässä mua jo alttarille asti! miettisit nyt vielä 2 kertaa ennenkun alat suunitella tulevaa.


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Oletko sä niinkun viemässä mua jo alttarille asti! miettisit nyt vielä 2 kertaa ennenkun alat suunitella tulevaa.

        Laura eipäs tehdä mitään hätiköityä. Menemme naimisiin ja sitten Oona kirmaa jo vapaana maailmalla.


      • Ulla Taalasmaa
        Miia Laitela kirjoitti:

        Anteeksi, mutta siellä on liian pimeää ja nuhjuista, joten taidanpa jäädä hengailee tänne maan pinnalle.

        Etkä jää! Sinnuu ei täällä kaivata!


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Laura eipäs tehdä mitään hätiköityä. Menemme naimisiin ja sitten Oona kirmaa jo vapaana maailmalla.

        Mut ethän sä voi...!


      • Laura Kiviranta
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Mut ethän sä voi...!

        Hei, Aaro! Oikeesti jos sä päästät Oonan ja mut niin lupaan etten kerro poliislle! Mikset sä voi vaan elää Paulan kanssa siellä Saksassa? enkai mä nyt niin välttämätön oo?!


      • Aaro Vaalanne
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Hei, Aaro! Oikeesti jos sä päästät Oonan ja mut niin lupaan etten kerro poliislle! Mikset sä voi vaan elää Paulan kanssa siellä Saksassa? enkai mä nyt niin välttämätön oo?!

        Laura, Laura, Laura. Se minä joka niitä vaatimuksia esittää ja sinä toteutat ne. Onko asia ymmäretty?


      • Laura Kiviranta
        Aaro Vaalanne kirjoitti:

        Laura, Laura, Laura. Se minä joka niitä vaatimuksia esittää ja sinä toteutat ne. Onko asia ymmäretty?

        no okei


      • Laura Kiviranta
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        no okei

        mut mä teen sen vain Oonan takia!


      • Inkan isi
        Inka Haapala kirjoitti:

        Inka on täällä! Sori en ehdi laulaa kun pitää eka viiltää kättä! Moikka! :)

        Inka, pitkästä aikaa! Tule isin syliin kulta. Isi haluaa antaa Inkalle jotain kovaa... (;


    • Iiro Vanala

      Moi Aaro ja Eero, miten menee? Aaro ootko sä ottanut nyt sitten Lassen vaimon ja Severin äidin, Paulan? Mutta Eerohan on Serverin isä! Älähän veli omi Eeron lasta. :o
      Sori kun tutustutaan näin, mutta kun eräs blondi täti kaappasi mut ja meidän toisen veljen Aeron sairaalasta ja kertoi nyt vasta, että se kaappas meidät ja meillä on äiti ja 2 muutakin kaksoisveljeä, te.

    • Iiro Vanala

      Moi Aaro ja Eero, miten menee? Aaro ootko sä ottanut nyt sitten Lassen vaimon ja Severin äidin, Paulan? Mutta Eerohan on Serverin isä! Älähän veli omi Eeron lasta. :o
      Sori kun tutustutaan näin, mutta kun eräs blondi täti kaappasi mut ja meidän toisen veljen Aeron sairaalasta ja kertoi nyt vasta, että se kaappas meidät ja meillä on äiti ja 2 muutakin kaksoisveljeä, te.

      • Anni Vatanen

        Voi mamman pieni Iiro! Mitä sinulle ja Aerolle kuuluu. Olen niin kaivannut teitä kahta, kun teidät niin julmasti kaapattiin. Kyllä siinä nelosten synnyttämisessä väsyi niin että vajosin koomaan ja sitten kun heräsin minulla olikin vain kaksi lasta. Itkin kaksosten kymmenen ensimmäistä elin vuotta. Eero istui vain vieressäni ja katsoi. Siksi hänestä tuli se itkupilli "sönkkö" niinkuin Aaro häntä rumasti nimitteli. Aaro sitten kasvoi psykopaatti-isän kanssa ja hänestä tuli hullu. Mutta kertokaapa vähän mitä te olette tehneet näiden 40 vuoden aikana???


    • Aero Vanala

      Iiro saattaa joskus vahingossa laittaa 2 kertaan saman viestin. :) Miten mafia Aarolla ja sönkkö Eerolla menee? Entäs meidän ryppyisellä ja läskillä äidillä? (Älkää nyt hyvät veljet ruokkiko sitä enempää!) Ja onko se faija vihdoinkin jo delannut?

      • Anni Vatanen

        Aero! Miten saatat nimitellä rakasta äitiäsi noin? 40 vuotta olen sinua kaivannut ja sanot noin? Häpeä!


    • Eero "sönkkö" Vanala

      A-a-a-Aero, et saa nimitellä meidän rakasta ä-ä-ä-äiti-muoriamme, joka ainakin minut kasvatti rakkaudella, joka kuitenkin pelasti Aaron, mutta ei mua :´(

      • Anni Vatanen

        Voi Eero rakas! Minä hoivaan sinut heti kuntoon niin voit mennä Severiä tapamaan!


    • Eero "sönkkö" Vanala

      Voi kiitos äiti-kulta

      • Anni Vatanen

        Vaikka heti. Lähden tästä Saksaan ja etsin sen sekopään käsiini.


      • Eero "sönkkö" Vanala
        Anni Vatanen kirjoitti:

        Vaikka heti. Lähden tästä Saksaan ja etsin sen sekopään käsiini.

        Hyvä. Laukut pakattuna ja lento Saksaan varattuna, joten eikun menox!


      • Saku Salin
        Eero "sönkkö" Vanala kirjoitti:

        Hyvä. Laukut pakattuna ja lento Saksaan varattuna, joten eikun menox!

        Mutsi! Oot iha paska ku oot juoppo!!
        Heei faija saako rahaa?!
        Silja painu helvettii
        rakastn sua Miiaa tuu täänne aah Pus pus


    • Miia Laitela

      Saku-kulta rakas! tottakai mä haluun sut tuu, muutetaan yhdessä Amerikkaan!

      • Jukka Salin

        Saku ei lähde minnekkään. Koulut on kesken.


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Saku ei lähde minnekkään. Koulut on kesken.

        Et sä sitä määrää, ukko! Saku lähtee mun mukaan Amerikkaan!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Et sä sitä määrää, ukko! Saku lähtee mun mukaan Amerikkaan!

        Saku pysyy nyt vain tiukasti läksykirjojen ääressä eikä lähde Amerikkaan nussimaan naisia!


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Saku pysyy nyt vain tiukasti läksykirjojen ääressä eikä lähde Amerikkaan nussimaan naisia!

        naisia??? Ei Saku muita nussi kuin mua!


    • Miia Laitela

      Jukka kiltti! päästä Saku mun kanssa Amerikkaan! ilman sitä mul ei oo elämää!

      • Jukka Salin

        Jos oisit elossa, voisin harkita. Mutta kuolleiden kanssa saku ei lähde minnekään!!!


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Jos oisit elossa, voisin harkita. Mutta kuolleiden kanssa saku ei lähde minnekään!!!

        mutta eikös Saku näiden 11-vuoden aikana vanhentunut jonkin verran? vai eletäänkö Salineilla nykyään aika-kuplassa?


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        mutta eikös Saku näiden 11-vuoden aikana vanhentunut jonkin verran? vai eletäänkö Salineilla nykyään aika-kuplassa?

        Saku on edelleen holhouksen alainen.


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Saku on edelleen holhouksen alainen.

        mutta hänhän on jo 32-vuotias, joten eikun Amerikkaan


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        mutta hänhän on jo 32-vuotias, joten eikun Amerikkaan

        Olkoot vaikka 132 vuotia, Saku on silti edelleen houlhouksen alainen, eikä lähde Amerikkaan naisia nussimaan! Nyt tyttö loppu se inttäminen!


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Olkoot vaikka 132 vuotia, Saku on silti edelleen houlhouksen alainen, eikä lähde Amerikkaan naisia nussimaan! Nyt tyttö loppu se inttäminen!

        Hmh, no kysyn sitten Maartitilta jos se sit päästäis!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Hmh, no kysyn sitten Maartitilta jos se sit päästäis!

        Maarit Salin on vanha juoppo, eikä hän ole Sakun virallinen huoltaja, joten turhaan kysyt!


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Maarit Salin on vanha juoppo, eikä hän ole Sakun virallinen huoltaja, joten turhaan kysyt!

        Et ole säkään! Saku on jo täysi-ikäinen, ja se saa tehä mitä ite haluaa!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Et ole säkään! Saku on jo täysi-ikäinen, ja se saa tehä mitä ite haluaa!

        Kuulepas nyt sinä Laitelan kovakalloinen lunttu! Saku on edelleen holhouksen alainen, vaikka onkin täysi-ikäinen, sillä tarvitsee sairautensa takia holhoojan. Ja minä olen Sakun virallinen holhooja ja edunvalvoja ja minä päätän Sakun asiat. Ja kun minä vittu päätän, ettei Saku lähde Laitelan luntun kanssa Amerikkaan, niin se on sitten sillä sipuli!!!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Et ole säkään! Saku on jo täysi-ikäinen, ja se saa tehä mitä ite haluaa!

        Kuulepas nyt sinä Laitelan kovakalloinen lunttu! Saku on edelleen holhouksen alainen, vaikka onkin täysi-ikäinen, sillä tarvitsee sairautensa takia holhoojan. Ja minä olen Sakun virallinen holhooja ja edunvalvoja ja minä päätän Sakun asiat. Ja kun minä vittu päätän, ettei Saku lähde Laitelan luntun kanssa Amerikkaan, niin se on sitten sillä sipuli!!!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Et ole säkään! Saku on jo täysi-ikäinen, ja se saa tehä mitä ite haluaa!

        Kuulepas nyt sinä Laitelan kovakalloinen lunttu! Saku on edelleen holhouksen alainen, vaikka onkin täysi-ikäinen, sillä tarvitsee sairautensa ( vajaaälyisyys ja jälkeenjääneisyys) takia holhoojan. Ja minä olen Sakun virallinen holhooja ja edunvalvoja ja minä päätän Sakun asiat. Ja kun minä vittu päätän, ettei Saku lähde Laitelan luntun kanssa Amerikkaan, niin se on sitten sillä sipuli!!!


      • Miia Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Kuulepas nyt sinä Laitelan kovakalloinen lunttu! Saku on edelleen holhouksen alainen, vaikka onkin täysi-ikäinen, sillä tarvitsee sairautensa ( vajaaälyisyys ja jälkeenjääneisyys) takia holhoojan. Ja minä olen Sakun virallinen holhooja ja edunvalvoja ja minä päätän Sakun asiat. Ja kun minä vittu päätän, ettei Saku lähde Laitelan luntun kanssa Amerikkaan, niin se on sitten sillä sipuli!!!

        Haista paska! sä aina vaan määräät omia lapsias ihan niinku niillä ei ois omaa elämää! oli oikein, että Hanna otti Aleksin sun sijaan. Saku lähtee mun mukaani ja se asia on jo sovittu!


      • Jukka Salin
        Miia Laitela kirjoitti:

        Haista paska! sä aina vaan määräät omia lapsias ihan niinku niillä ei ois omaa elämää! oli oikein, että Hanna otti Aleksin sun sijaan. Saku lähtee mun mukaani ja se asia on jo sovittu!

        Kuulehan Laitelan lumppu! Sua pitäs laittaa persiiseen ja laueta suuhun!


      • Kalle Laitela
        Jukka Salin kirjoitti:

        Kuulehan Laitelan lumppu! Sua pitäs laittaa persiiseen ja laueta suuhun!

        Ihanaa Jukka! Tykkäätkö sinäkin kakkosesta?


      • Miia Laitela
        Kalle Laitela kirjoitti:

        Ihanaa Jukka! Tykkäätkö sinäkin kakkosesta?

        Kalle! etkai säkin nyt vaan liity ton ukon juttuihin?


    • Aero Vanala

      Mutta äiti, toi on totta. Sähän olet vähän ylensyötetty ja hieman rypistynyt näiden 40 vuoden aikana. Vai että on Eerosta tullut itkupilli? :( No voihan nyt. Sulkekaahan nyt se Aaro jonnekkin hullujenhuoneelle.

    • Eero "sönkkö" Vanala

      En ole itkupilli! se on kyllä totta, velikultani, että Aaro on saatava hourulaan hinnalla millä hyvänsä ja meidän on myös pelastettava Laura, joka on Aaron kynsissä!

      • Iiro Vanala

        Paulakin on saatava turvaan!


    • Eero "sönkkö" Vanala

      Tottakai, tottakai. Meillähän jäi suhde kesken silloin vuosia sitten.

      • Urpo Vanala

        Lähdetäänpäs me Vanalat täältä nyt hevon kuuseen!!


      • Erkki Vanala
        Urpo Vanala kirjoitti:

        Lähdetäänpäs me Vanalat täältä nyt hevon kuuseen!!

        Mitenkä olis sukukokous Sysmässä kotitilalla


    • Aero Vanala

      Isä?

    • Airo Vanala

      Isä, onko mulla veljiä? Mikset oo kertonut niistä mitään? Ja mutkin siitten päätit nimetä samalla tavalla kuin noi muut. Ja jos me kaikki näytetäänkin samalta, niin ei meitä erota. Onneks mulla on sentään eri äiti kuin noilla, ei mikään lihava virtahepo vaan kunnon kuuma hutsu.

      Aaro, Eero, Iiro, Aero ja Airo. Tässäkö me kaikki ollaan vai onko meitä vielä enemmän?

      • Erkki Vanala

        On on Vanalan miehet olivat kovia pukkia nuoruudessa


    • Airo Vanala

      Ja kukas sinä oot? Meidän setä, vai?

      • Erkki Vanala

        Etkö muista Setäpä hyvinkin moi Airo ei ole nähty aikoihin kun mä olen ollu pakosalla "maan alla "


      • Airo Vanala
        Erkki Vanala kirjoitti:

        Etkö muista Setäpä hyvinkin moi Airo ei ole nähty aikoihin kun mä olen ollu pakosalla "maan alla "

        Joo kyllä mä nyt sut muistan, setä. Miten on mennyt nämä 40 vuotta? Etkai oo nyt enää tuupannut äitiä isän tietämättä? Joo meidän täytyy pitää sukukokous kyllä nytten...


    • Kari Taalasmaa

      Mitäs se arkkitehti Salin täällä vouhkaa? Mies on näköjään edelleen se samanlainen paskahousu, jatkuvasti pitää vahtia että lapset tekee just niinku herra Salin tahtoo. Kuule haluutko kuulla pikku salaisuuden? Oon pannu sun Silja-tyttös jo kerran paksuks, että onnee vaan isoisälle!

      • Seppo Taalasmaa

        Tules jelppaa isääs pihlajakadulle pääset talkkarin hommiin


    • Ulla Taalasmaa

      Vieläkö Seppo on sen hutsu helenan kanssa? Yritin soittaa korpille, miksei se vastaa? Aattelin et se vois hoitaa kuulat pois pihlajakadulta.

      • Seppo Taalasmaa

        Jos joku niin sinä kaipaat kuulaa p'''''''''n


      • Rikollispomo Korppi

        Rouva Taalasmaan käsky toteutetaan! Hoidan Helenan perheineen pois tieltä.


      • Ulla Taalasmaa
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Jos joku niin sinä kaipaat kuulaa p'''''''''n

        Mulle kelpaa vaan sun kulli.. Rakas sepponi


      • Helena Kuula
        Rikollispomo Korppi kirjoitti:

        Rouva Taalasmaan käsky toteutetaan! Hoidan Helenan perheineen pois tieltä.

        Kuules horo korppi sun lentos on jo nähty tipuit ja kuolit olet.......... feikki.


      • Ulla Taalasmaa
        Rikollispomo Korppi kirjoitti:

        Rouva Taalasmaan käsky toteutetaan! Hoidan Helenan perheineen pois tieltä.

        Kiitos korppi! Sitten palan kuvioihin ja laitan sepin ruotuun.


      • Poliisi Antti
        Helena Kuula kirjoitti:

        Kuules horo korppi sun lentos on jo nähty tipuit ja kuolit olet.......... feikki.

        Ahaa sinäkö se olit joka tappoi korpin


    • Helena Kuula

      Seppo, oletko sinä taas juovuksissa? Siis vähänks mä jätän sut.

      • Seppo Taalasmaa

        Poikien kanssa saunalla joudaan olutta ei muuta.... mitä sitten


      • Seppo Taalasmaa

        On se kumma kun ei saa omasa kodissaan silloin tällöin paria ottaa. Aikunen mies....


      • Seppo Taalasmaa

        Yhdet vaan otettiin.


      • Elina Taalasmaa
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Yhdet vaan otettiin.

        Mutta pikku-Onni saa traumoja! mistäs meidän Onnimme on oppinut leikkimään gangsteria!? Tuokaa Onni huomenna takaisin kotiin Göteborgiin!


    • Pikku Onni

      Äiti mä oon jo vanha mä saan tehä iha mitäää vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


      Juodaan .... hölökyn kölkyn....siis hyvästi selvä päivää....

      • Roni naapurista

        Tulisitsä Dale skeittaan?


    • pikku Onni

      Juu todellllllaakki. Otanko oluet mukaan?

      • Roni naapurista.

        Ota kaljat mukaan!! Jos loppuu kesken niin käydään pöllimässä rahaa vanhainkodin mammoiltaa!! Sepon pontikka kyllästyttää jo.. Hihihiii


      • Pekka Jalava
        Roni naapurista. kirjoitti:

        Ota kaljat mukaan!! Jos loppuu kesken niin käydään pöllimässä rahaa vanhainkodin mammoiltaa!! Sepon pontikka kyllästyttää jo.. Hihihiii

        Poikaseni mitä teet suomessa eikö sinun pitäisi olla Lontoossa!
        Ja eikö äiti ole sanonut että ei saa puhua vieraille?


        Ymmärrätkös kultamussuhanipööpumppernikkeli hulilulumilipili hupsis!


    • Skakakkaaa

      Repesin pellen äänelle.

    • Tuomo Tervajoki

      No niin.
      SAKU SALIN ja MIIA LAITELA!
      Teidät on pidätetty.
      Nyt lähdetään kaltereitten taakse!

      • Elina Taalasmaa

        Sä olet nykyään opetteja et pidätä ees itteäs kulti ;)


    • Seppo Taalasmaa

      Heipä hei!

      En muista, olenko jo ilmoitellut asiasta, mutta jos olen, niin tulkoon nyt toiseen kertaan.

      Sitä vaan, kun Roni muutti meiltä Heidin luo, niin meillä olisi nyt Talen huoneessa yksi vapaa paikka asustella. Matleenaa kyseltiin siihen, mutta hän ei jostain syystä halunnut tulla.

      Satutteko tietämään ketään muuta teiniä, joka voisi muuttaa meille? Vuokraa ei tarvitse maksaa eikä ruoastakaan. Me ei vaan Helenan kanssa olla totuttu näin väljään asumiseen, ja olisi kiva, kun asunto olisi taas täynnä.

      Yhteydenotot: Seppo Taalasmaa, Pihlajakatu 23 B, Helsinki. Kännykkänumeroa en viitsi tähän antaa, kun Helenan mukaan on kaiken maailman pellejä ja kiristäjiä liikkeellä.

      • Annika Sievinen

        Mä tuun! Saako muuttaa vaikka heti?


      • Sauli Kiviranta

        Ei kannata Annikaa ottaa, ellette kummituksia halua sinne.


      • Severi Sievinen

        Mä voisin tulla? Ärsyttää ku toi möhömaha kiusaa koko ajan!!


      • Ismo Laitela
        Severi Sievinen kirjoitti:

        Mä voisin tulla? Ärsyttää ku toi möhömaha kiusaa koko ajan!!

        Sinä se olet tosi rasittava pentu vois sinut laittaa vaikka lastenkotiin siihen saakka kun Lasse tai Paula palaa.....


      • Laura Kiviranta
        Sauli Kiviranta kirjoitti:

        Ei kannata Annikaa ottaa, ellette kummituksia halua sinne.

        Sauli rakas poikani! koska tulet takaisin kotiin sieltä australiasta?


      • Chiki lee
        Sauli Kiviranta kirjoitti:

        Ei kannata Annikaa ottaa, ellette kummituksia halua sinne.

        Muistatko sauli mua vielä?


      • Severi Sievinen
        Ismo Laitela kirjoitti:

        Sinä se olet tosi rasittava pentu vois sinut laittaa vaikka lastenkotiin siihen saakka kun Lasse tai Paula palaa.....

        Tuhoan sun uran duo osmossa ja juon salaa sun KAIKKI kaljat!!!


      • Ulla Taalasmaa
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Sauli rakas poikani! koska tulet takaisin kotiin sieltä australiasta?

        Mitä mieltä oot laura kelpaisisikohan tämä meidän duetto DuoOsmolle? Pyydetään hyvä hinta. Ismo ja Ossi kommentoikaa mielipiteenne! Voisi olla teidän laulamana suositumpi!


      • Ulla Taalasmaa

      • Laura Kiviranta
        Ulla Taalasmaa kirjoitti:

        Mitä mieltä oot laura kelpaisisikohan tämä meidän duetto DuoOsmolle? Pyydetään hyvä hinta. Ismo ja Ossi kommentoikaa mielipiteenne! Voisi olla teidän laulamana suositumpi!

        Tottakai! perustetaan oma duo! mikäs sen nimeks vois tulla?


      • Ulla Taalasmaa
        Laura Kiviranta kirjoitti:

        Tottakai! perustetaan oma duo! mikäs sen nimeks vois tulla?

        Duo ajattelenkin tässä nyt Oonaa? Miltä kuulostaa?


      • Laura Kiviranta
        Ulla Taalasmaa kirjoitti:

        Duo ajattelenkin tässä nyt Oonaa? Miltä kuulostaa?

        Hyvältä kuulostaa! nyt eikun vaan julkaisemaan ensimmäinen single ja vetään keikkoja!


      • Jiri Viitamäki
        Severi Sievinen kirjoitti:

        Tuhoan sun uran duo osmossa ja juon salaa sun KAIKKI kaljat!!!

        Nyt pikkujäpikkä turpa kiinni! Naiset ei tykkää kaljaa juovista miehistä!


      • Severi sievinen
        Jiri Viitamäki kirjoitti:

        Nyt pikkujäpikkä turpa kiinni! Naiset ei tykkää kaljaa juovista miehistä!

        Se ei kuulu sulle mitä mä teen! Muutan sepon luo asumaan tai sitten pyydän aaro isän hakemaan minut mummin luo.


      • Teemu Korhonen
        Chiki lee kirjoitti:

        Muistatko sauli mua vielä?

        Saulista en tiiä, mutta minä muistan ainakin sen kuuman ja kiihkeän yön kun nuolit hikisiä pallejani oikein antaumuksella aaaaaaaaaaaaahhh


    • Heidi Aaltonen

      Hei, Jiri... kai me voitas sopia nää meidä ermielisyydet ja palata takas yhteen? kun mua ei yhtään huvittais ottaa sitä Ronia mun alivuokralaiseks.

      • Joonatan Sievinen

        Minähän panin sut paksuksi.. Ei kannattas nyt ottaa jiriä takas. Tosiaan sinä et muista tuosta asiasta vielä mitään ennenkuin huomaat olevasi raskaana.


    • Heidi Aaltonen

      Mitä!? olenko mä raskaana SULLE!?

      • Joonatan Sievinen

        Juu u. Tehdään lisää fiksuja mein sievisen sukuun. Sen takia panin sua paljaalla ja heitin mällit sillai et varmasti oot paksuna!! Tee jo testi!!


      • Heidi Aaltonen
        Joonatan Sievinen kirjoitti:

        Juu u. Tehdään lisää fiksuja mein sievisen sukuun. Sen takia panin sua paljaalla ja heitin mällit sillai et varmasti oot paksuna!! Tee jo testi!!

        Hmm. Oonkohan epäreilu Pepille jos pidän tän tulevan Sievisen? Peppi kun niin kovasti halusi vauvaa, eikä oo tärpännyt. Mutta asiaan. Voitaisko, ottaa se mällin lennätyssessio uusiksi ;)


      • Joonatan Sievinen
        Heidi Aaltonen kirjoitti:

        Hmm. Oonkohan epäreilu Pepille jos pidän tän tulevan Sievisen? Peppi kun niin kovasti halusi vauvaa, eikä oo tärpännyt. Mutta asiaan. Voitaisko, ottaa se mällin lennätyssessio uusiksi ;)

        Peppi voi pyytää tyhjäpää jenniä hommaamaan sille sairaalasta oman vauvan! Ja se mällin lennätys anytime anywhere! Mietippä muuten kuin väkivaltanen mein mukelosta tulee kun mekin hakataan porukkaa mennen tullen? Severi saa mainion tappelukaverin mein mukelosta! Voivat sitten yhdessä mukiloida möhömaha ismon kaljapäissään.


    • Lari Väänänen

      Siis mä en ole mikään homo! Elias oli vaan hetken huumaa. Mä tykkään vaan naisista!

      • iida mustonen

        Ei uskota. Eihän sulla ees seisonut mun kanssa!


      • Elias..
        iida mustonen kirjoitti:

        Ei uskota. Eihän sulla ees seisonut mun kanssa!

        Oo syömättä ja delaa siihen anoreksiaas!!!


      • Miika Mäkelä
        Elias.. kirjoitti:

        Oo syömättä ja delaa siihen anoreksiaas!!!

        Ei iidalla oikeesti mitään anoreksiaa oo. On sen verran tuhti tyttö. Kyse taitaa pikemminkin olla luulotaudista.


    • Lari Väänänen

      Seisoipas! Ainakin sillon ensimmäisen (ja myös ainoan) kerran! Oot sä ihan nätti typykkä, mutta pitää välillä kato vaihtaa typykkää. En mä siis mitään Elias Eliasta haluu...

      • Larin lätkäfrendi

        Larilla seisoi aina meidän lätkäporukas kun oltin kahvilla Moosessa. Reetta taas kertoi ettei Larilla seissyt kun hän riisui itsensä ilkosilleen.


      • Iida Mustonen

        Veltolla laitoit!


      • Elias Vikstedt
        Iida Mustonen kirjoitti:

        Veltolla laitoit!

        No hei! Veltolla tai kovalla, mitä välii.

        Kaikki te, jotka arvostelette Laria, miettikäähän vähän, kuka muu ku se valittaisiin Pitäjänmäen Tarmon B-junioreista suoraan änäriin. Siis jostain divarijengistä! No, ei tosiaan ketään! Lari on paras, mun sankari, kaikesta huolimatta. Oikee Salkkareiden Selänne!


    • Lari Väänänen

      Siis miten niin, Janne? Eikö sua koskaan inhota, jos Iida jättää puskansa ajelematta?

    • Sergei kuula

      Iida haluan sua
      haluatko ratsastaa mun kyrvällä

      • iida mustonen

        Sori, mut Jannel on isompi kikkeli ku sul!


    • Ossi Laitela

      Ismo onkin ihana mieas. Duuo Osmo rocks!!!

    • Lari Väänänen

      Reetta oli jättänyt puskansa ajelematta ainakin sillon, kun se riisutui mun edessä. :( Enkä katsonut Kallen jalkoväliä, katsoin vaan että on makeet housut.

      • Reetta

        Paskaa puhut senkin homo


      • Lari Väänänen
        Reetta kirjoitti:

        Paskaa puhut senkin homo

        Enkä puhu! :( Et kai sä Reetta usko tollasta? Tajuuttekste et joku on vaan leikkinyt photoshopilla? En mä mitään Elias Elisaa halua. Oikeesti!


        Pst! Elias! Kyllä mä susta oikeesti tykkään! Mutta älä sit kerro kellekkään!


      • Janne Haukkala
        Reetta kirjoitti:

        Paskaa puhut senkin homo

        Reetta, ihan kivat perät sulla, mutta naamataulusi on kuin petolinnun perse!


    • kuulan vainoaja

      peppi sergeillä on iidan nakukuvia

    • Hellu Kulla

      Sergei jätä Peppi Ja rupea Iidan kanssa

      • Mr./Miss. Korppi

        Helena, sulla on mun likapyykki ja kone, joten alapas pestä.


      • Lari Väänänen
        Mr./Miss. Korppi kirjoitti:

        Helena, sulla on mun likapyykki ja kone, joten alapas pestä.

        Korppi, voitko hakata mun lätkäjengi kaverit, kun ne aikoo vetää mua turpaan? :(

        (Ja jottei ne satuta mun rakasta Eliasta, mutta älä sit kerro kellekkään!)


      • Niksi Ismo
        Lari Väänänen kirjoitti:

        Korppi, voitko hakata mun lätkäjengi kaverit, kun ne aikoo vetää mua turpaan? :(

        (Ja jottei ne satuta mun rakasta Eliasta, mutta älä sit kerro kellekkään!)

        Terve ja heipä hei minä olen Niksi Ismo!


      • vai hetero
        Niksi Ismo kirjoitti:

        Terve ja heipä hei minä olen Niksi Ismo!

        Oletko Homo ?


      • Severi Sievinen
        Niksi Ismo kirjoitti:

        Terve ja heipä hei minä olen Niksi Ismo!

        Terve ja heipä hei, möhömaha!


      • Ismo Laitela
        Severi Sievinen kirjoitti:

        Terve ja heipä hei, möhömaha!

        tuu ottaa kaljaa tänne pesutupaa Severi......mä tarjoan


      • Severi Sievinen
        Ismo Laitela kirjoitti:

        tuu ottaa kaljaa tänne pesutupaa Severi......mä tarjoan

        Kiitti Ismo! Sä oot paras möhömaha tässä maailmassa! Ilman sua mulla ei ois tyttöystävää. Voiko Kaislakin tulla kaljotteleen?


      • Ismo Laitela
        Severi Sievinen kirjoitti:

        Kiitti Ismo! Sä oot paras möhömaha tässä maailmassa! Ilman sua mulla ei ois tyttöystävää. Voiko Kaislakin tulla kaljotteleen?

        Katsotaan ...................................


      • Lasse Sievinen (köln
        Ismo Laitela kirjoitti:

        Katsotaan ...................................

        Ootko nähny Jiriä kun se ei vastaa puhelimeen


      • Ismo Laitela
        Lasse Sievinen (köln kirjoitti:

        Ootko nähny Jiriä kun se ei vastaa puhelimeen

        moi Lasse Jirillä hävisi puhelin kun oli ryyppäämässä ei ole viellä ehtiny vissii ostaa uutta


      • Petri Veijalainen
        Ismo Laitela kirjoitti:

        moi Lasse Jirillä hävisi puhelin kun oli ryyppäämässä ei ole viellä ehtiny vissii ostaa uutta

        Toni haluaa viedä mut pois. Mä rakastan jenniä !


    • Lari Väänänen

      Sain turpiin lätkäkavereilta! Uskallankohan mennä enää koskaan pelaa lätkää? :(

      • Isä vaan

        Älä itke aikuinen mies ja pysy kotona


      • Iida Mustonen

        Se oli sulle ihan oikein senkin kaksnaamanen pelle!


      • Lari Väänänen
        Iida Mustonen kirjoitti:

        Se oli sulle ihan oikein senkin kaksnaamanen pelle!

        No no, äläs nyt vihottele enää Iida. :(
        Sähän annoit jo Eliakselle anteeks, mikset antais mullekin? En voi sille mitään, et Eliaksen peppu alkoi miellyttää... :( Mutta älä sit kerro kellekään. Pidän tän kaapin visusti lukossa, hys hys.


      • Lari Väänänen
        Iida Mustonen kirjoitti:

        Se oli sulle ihan oikein senkin kaksnaamanen pelle!

        Nyt voisimme taas yrittäää kun minusta on hakattu homous pois??


    • Lasse Sievinen

      Täytyy palata pihlajankadulle kun Severi vaikeuksissa Ismon kanssa, en tiedä Paulasta taitaa asua Aaron kanssa jossain

    • Tuukka Aaltonen

      Morjesta sinne pihlajakadulle,mitenkä heidillä menee kuulin että taitaa olla paksuna kelle ?

      • Heidi Aaltonen

        Nojoo, näin kävi, kun se yks kuulapää ei hoitanu ehkäisyä. Nyt se ruikuttaa, että mä en tekis aborttia. On sillä pokkaa!


      • Joonatan Sievinen
        Heidi Aaltonen kirjoitti:

        Nojoo, näin kävi, kun se yks kuulapää ei hoitanu ehkäisyä. Nyt se ruikuttaa, että mä en tekis aborttia. On sillä pokkaa!

        No ite hyökkäsit sellasella paineella mun päälle etten vaan ehtiny sitä kumia laittaa :/ Heidi, en haluu sulle mitään pahaa. Haluun vaan olla sinä, minä ja vauva


    • Jiri-

      Tuu Paula kotiin Lassekin tulee ens viikolla jätä se Aaro

    • Earo Vanala

      Äiti! Miks et oo kertonu että mulla on 4 kaksoisveljeä Arton lisäksi? Ja mikä on tää Aaro juttu?! Se on Arto eikä Aaro!!

      • Airo Vanala

        Mitä ihmettä? Sinäkin vielä? No, nyt meitä on 6. Mutta mulla on eri äiti... kun isä sekaantui yhteen hutsuun. Tuloksena olin sitten minä.


      • Oona Kiviranta
        Airo Vanala kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Sinäkin vielä? No, nyt meitä on 6. Mutta mulla on eri äiti... kun isä sekaantui yhteen hutsuun. Tuloksena olin sitten minä.

        Vanalat vittuun täältä!


    • Eero "sönkkö" Vanala

      Oona, pitkästä aikaa! Eero setä täällä!

      • Oona Kiviranta

        Sinä vanha haiseva juoppo. Varaa jo itsellesi hautapaikka.


      • Sofia Salin
        Oona Kiviranta kirjoitti:

        Sinä vanha haiseva juoppo. Varaa jo itsellesi hautapaikka.

        Moi Oona! Läheks ryyppää? xDDD


    • Salla Mattila

      Tuomoo, seksilleee!

      Hanipöö!

      • Tuomo Tervajoki

        Älähän hanipööpöille siellä. Mä oon nyt Lellun kanssa.

        40 kiloo ja 100% sairaalloista mustasukkaisuutta pois, niin sua saattaa onnistaa jopa seksin suhteen. Mutta ei enää mun kaa.


    • Katja Vainio

      Moro! Ajattelin tulla käväseen pitkästä aikaa Pihlajakadulla. Pitää sitten kattoo, että kauanko mä jaksan sen Jennin juttuja kuunnella.

      • T:Kalle Laitela

        alatko olee munkaa silleen?


      • Markus Ekholm

        Katja, pitkästä aikaa! Muistatko vielä meidän kiihkeän yön? Otetaanhan se uusiksi ;)


      • Kalle laitela
        Markus Ekholm kirjoitti:

        Katja, pitkästä aikaa! Muistatko vielä meidän kiihkeän yön? Otetaanhan se uusiksi ;)

        Sähän olet mullan alla et pidäppäs pienenpää meteliä, ja mä olen katjan poikakaveri


      • Markus Ekholm
        Kalle laitela kirjoitti:

        Sähän olet mullan alla et pidäppäs pienenpää meteliä, ja mä olen katjan poikakaveri

        Vitut minä missään mullan alla ole. Lavastin oman kuolemani! ( Rahalla saa katsos jne. Muistat varmasti minun olevan rikkaasta suvusta.)
        Ja ellen aivan väärin muista, sinä Kalle olet hintti! Ei katja sellaisista miehistä tykkää, vaan sellaisista mahtisonneista kuin minä!


      • Kalle Laitela
        Markus Ekholm kirjoitti:

        Vitut minä missään mullan alla ole. Lavastin oman kuolemani! ( Rahalla saa katsos jne. Muistat varmasti minun olevan rikkaasta suvusta.)
        Ja ellen aivan väärin muista, sinä Kalle olet hintti! Ei katja sellaisista miehistä tykkää, vaan sellaisista mahtisonneista kuin minä!

        En ole enää hintti,ja nyt lähen ilmoittaa poliiseille että laittavat etsintäkuulutuksen susta sullahan on velkoja valtiolle....linna odottaa heh heh sen myötä Katja on mun


      • Elias Vikstedt
        Kalle Laitela kirjoitti:

        En ole enää hintti,ja nyt lähen ilmoittaa poliiseille että laittavat etsintäkuulutuksen susta sullahan on velkoja valtiolle....linna odottaa heh heh sen myötä Katja on mun

        Kalle hei, miten sä oot saanu sun hintteyden pois? Mäkin haluisin lopettaa hinttinä olon, niin voisin unohtaa Larin kokonaan...


      • Kalle Laitela
        Elias Vikstedt kirjoitti:

        Kalle hei, miten sä oot saanu sun hintteyden pois? Mäkin haluisin lopettaa hinttinä olon, niin voisin unohtaa Larin kokonaan...

        Ai miten ei ole voinnut olla kiinnostumatta naisista kun pesää on tarjottu jatkuvasti ja pikkuveli otttaa eteen niin mä huomasin että naisissa on tulevaisuus


      • Lari Väänänen
        Elias Vikstedt kirjoitti:

        Kalle hei, miten sä oot saanu sun hintteyden pois? Mäkin haluisin lopettaa hinttinä olon, niin voisin unohtaa Larin kokonaan...

        Elias hei, et kai sä mua haluu oikeesti unohtaa? Sähän tykkäät musta. Ei naisissa oikeesti oo mitään kivaa, minä jos jokuhan sen tiedän...

        Mutta mun täytyy säilyttää mun maine, sori. :( Lähdetään Elias sinne Roomaan yhdessä salaa, jooko? Jäädään sinne asumaan ja tehdään lapsi ja mennään naimisiin.


      • Elias Vikstedt
        Lari Väänänen kirjoitti:

        Elias hei, et kai sä mua haluu oikeesti unohtaa? Sähän tykkäät musta. Ei naisissa oikeesti oo mitään kivaa, minä jos jokuhan sen tiedän...

        Mutta mun täytyy säilyttää mun maine, sori. :( Lähdetään Elias sinne Roomaan yhdessä salaa, jooko? Jäädään sinne asumaan ja tehdään lapsi ja mennään naimisiin.

        Sori, mut mulla on jo muuta matkaseuraa Roomaa varten.


      • Lari Väänänen
        Elias Vikstedt kirjoitti:

        Sori, mut mulla on jo muuta matkaseuraa Roomaa varten.

        MITÄ?!!? Kuka se on?! Mä tuun vetään sitä turpaan!! Kukaan ei koske mun Eliakseen!


      • Elias Vikstedt
        Lari Väänänen kirjoitti:

        MITÄ?!!? Kuka se on?! Mä tuun vetään sitä turpaan!! Kukaan ei koske mun Eliakseen!

        Ei kuulu sulle! Mut sen voin kertoo, et erittäin kuuma tyyppi on!


    • JKHOP

      NIINKKÖ

    • Lasse Sievinen

      Hei Paula mä palasin pihlajakadulle,ei ne ole vieläkään saanu vesivahingoa korjattua,lisäksi Ismo on ollut huono isäntä täällä.

      • Seppo Taalasmaa

        Sinua ei täällä kaivata!


      • Lasse Sievinen
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Sinua ei täällä kaivata!

        Eikä teitä kuulia ja taalasmaita,toivotaan että kuulien kiusaaja tekee teille jotain jäynää


    • Iida-bitch

      Hei olen tyhjäpäinen huomiota hakeva anorektikko, ÄLKÄÄ OLKO HUOLISSAAN MUSTA varsinkaan sinä Isabella! Ja Seppo ja Helena jättäkää mut rauhaan yritän tässä vain kuihtua.

      • Tale ja muut kaverit

        Annetaan sun rauhassa syrjäytyä


      • Isabella Holm

        minähän sut puistosta pelastin kun olit pyörtyny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ismo Laitela

      Mul on velkoja! Ossille.

      Sellaset viis tonnia.

      • Ossi Puolakka

        No milläs maksat työtön luuseri


      • Rautaketo

        Jos näät Lassen sano parasta olis töihin kun kuulemma palannu maisemiin, jos ei halua lopputiliä töistä


      • Lasse Sievinen
        Rautaketo kirjoitti:

        Jos näät Lassen sano parasta olis töihin kun kuulemma palannu maisemiin, jos ei halua lopputiliä töistä

        Ole sinä Routapuro hiljaa. Minä olen sentään insinöörimajuri ja entinen rauhanturvaaja Eritreassa.


      • Paula Sievinen
        Lasse Sievinen kirjoitti:

        Ole sinä Routapuro hiljaa. Minä olen sentään insinöörimajuri ja entinen rauhanturvaaja Eritreassa.

        täällä käynnyt puujalka poistohommissa,vai mitä Lasse


    • Ulla Taalasmaa

      Mikäs häppeninki se tääl o?

      • Seppo Taalasmaaa

        Älä vaan sano että meinaat palata pihlajakadulle !!!!!!!!!!! ei onnnistu ainakaan vanhaan osoitteeseen,koska mä asun siellä Helenan kanssa ja jotain nuoria siellä pyörii


    • Ulla Taalasmaa

      Kylhän mie oon tulossa Seppo! Olen hoitanut jo miehiä niittämään Helenan pois päiviltä! Ei haittaa vaikka valmistaudut tulooni ryyppäämällä, pistetään pontikat Ismon kanssa porisemaan! Si si!

    • Cindy Rintala

      Apua, mulla on satiaisia!

      • Joonatan...

        mä oon lääkäri saanko tulla poistamman ne


      • Joonatan.....
        Joonatan... kirjoitti:

        mä oon lääkäri saanko tulla poistamman ne

        sorry Cindy kun vähän kirjoitusvirheitä kun olen ottanu kuppii tänään


    • Johannes Rintala

      Jumalan terve! Missä Ritva ja Matleena luuraavat? Ne huorintekijät palavat helvetin tulessa! Tulen Pihlajankadulle ja vien ne portot pannuhuoneeseen vaikka väkisin! Ja samalla aion houkutella Mustosen tytön Johannesveljiin, sillä Jumala käski minua unessa ottamaan sen anorektikon jalkavaimokseni. Että näin tällä kertaa. Rukoilkaamme!

      • Lasse Sievinen

        Pysy sinä siellä korvessa,äläkä yritäkkään tulla sivistyksen luokse.Olette hulluja koko lahko teidät pitäisi viedä saunan taakse ja l''''''''''aa


      • Matleenainen

        Heippa isi


    • Liisa.........

      Oletko Paula tietoinen että Jenni on kuollut ja Lasse teki Ismosta rikosilmoituksen muka lyönny Severiä

    • SalEl
    • i was bored

      we were born to fly to reach me on the sky to carry on forever after you and i 'couse we were born to fly

    • Lasse Sievinen

      Voi veljet, että tuntu hyvältä, kun irtisanouduin Routapurolta, sen orjapiiskurin palveluksesta.

      Saas nähdä, mitä hommia veljenpojalla mulle on. Insinöörimajurin työkokemuksella sujuu homma kuin homma, kunhan vaan palkasta päästään yksimielisyyteen. Sieviset pärjää aina!

      • Lasse Sievinen

        Perhanan juippi anto mulle potkut, ja kehtaa vielä loisia mun asunnossa serkkunsa huoneessa. Aikuinen mukamas. Hah! Severin ja Jirin kanssa samalla kehitysasteella.

        No, eiköhän ääni muutu kellossa, kun peli ei enää tuota ja luottokorttilaskut alkavat erääntyä. Katsotaan sitten, kuka viimeksi nauraa.

        Toivottavasti Routapuro antaa mulle mun vanhan työpaikan takaisin, vaikka niin reteesti sieltä lähdinkin.


    • Camilla Mustavaara

      Rakastaakohan jätkät mua Pihlajakadulla ja pitääkö mun tykätä siellä asuvista ämmistä?

    • Ossi Puolakka

      Mä rakastan sua O.J!

    • Camilla Mustavaara

      Kuka O.J ? En minä ole OJ!

      • Kennetti Ojala

        Camilla, miksi jätit minut? Tule, lennetään yhdessä Hawaijille punaisella helikopterilla!


    • Camilla Mustavaara

      Tiedätkö ruohon ,tuolla aidan takana ? On muuten ihanaa olla minä.

    • Lasse Sievinen

      Sori, jos (toistaiseksi) työtön insinöörimajuri teidän kiusaksenne vielä täällä höpisee. Kun tuota joutilasta aikaa nyt sattui siunaantumaan...

      Niin, satutteko tietämään, mistä öykkäriksi muuttuneen veljenpoikani pelifirma on saanut nimensä? No, tietenkin PAula ja LAsse Production. Eipä tässä muuta tällä erää. Moi!

    • Iida Mustonen

      Kuka mun faija on?

      • Liisa Laitela

        Ismo on sun faija.


    • Tuomo Tervajoki

      Iida, näin viranomaisena neuvon sinua käymään ensi alkuun kyselemässä isästäsi maistraatissa tai kirkkoherranvirastossa. Siellä varmaan tietävät.

      Onnin juttuihin ja ideoihin ei kannata lähteä mukaan. Me Lellun kanssa ollaan seurattu netistä Salkkareita, ja joskus suorastaan hävettää, että Onni on meidän poika. Mutta tänne Ruotsiin sitä ei voi ottaa, kun se osaa eikä halua osata ruotsia muuta kun jotain hei ja tak.

    • Camilla Mustavaara

      Olisi muutto takaisin Pihlajakadulle piakkoin , mitähän tärkeää ottaisi mukaan. Viettelijättären käsikrjan tietenkin.

      • Ossi Puolakka

        Ota mukaan dildo. Koska aitoa vehjettä sulle ei täällä kukaan anna! Pimppis on ruma ja haisee!


    • Camilla Mustavaara

      Mieluummin vaikka omin käsin onneen kuin Puolakan suurennuslasilla etsittävää tumppia.

      • Isabella Holm

        Hei Camilla. En ole sua koskaan nähny tai tavannu, mutta musta tuntuu kuulemieni juttujen ja sen perusteella, mitä oon täällä lukenu, että meistä vois tulla hyvät ystävät.

        Tervetuloa Pihlajakadulle!

        T: Isabella


      • Ismo Laitela

        Vai että suurennuslasilla etsittävää tumppia! Heh, heh... Tää oli hyvä. Piristää mun päivää täällä kantasolujen kanssa.


    • burgeri
    • Camilla Mustavaara

      Hei Isabella me varmaankin tullaan hyvin toimeen keskenämme. Meillä on ja tulee olemaan paljon yhteistä , älykkyys , kauneus , menestys ja Sebastian.

      • Isabella Holm

        jumavittu mä en rupee kattoo sua enää hetkeäkään! pidä Sebastianis, niin meitsi häippäsee Malagalle


    • Sergei Kuula

      Häh?

    • 16+2

      voi vittu mitä tekstiä! en tienny et salkkari hahmot on oikeesti näi noloja!täällä vaa haukutaa toisia ku mitkäki kakarat..tiiä sit ootteko aitoja hahmoja

    • 16+2

      Vittu

    • 16+2

      VITTU

    • LINTSII

      V.I.T.T.U

    • Anonyymi

      No se on Paula tässä minä tulen kummittelemaan teidän uniin sönkön kanssa

    • Anonyymi

      Pöööööööööö!!! T. Tyyne Puustisen Haaaa-mu!

    • Anonyymi

      Halustä!! turpaas!!?? ja vielä pesäpallomailalla!!!! kalle onn!! homo!!!! kalle laitela onn!! homo!!!! jonka mä löysin muinoin pusikosta sukkahousut repaleisina!!!! ja mulle vielä sanotaan!! mee!! hoitoon!! mee!! hoitoon!! no!! en!! kalle sä voit hyppiä sillalta alas!! junan eteen!! ja sähän lähdett!!!! noin!! noin!! ahh!! sinne!! meni!! sinne vaan!! muiden pervojen!! sekaan juhlimaan!!!! aa!!!! tsajajajajajatsaaaa!!!! aaaaa!!!! rahkapullia!! ja näähän on vielä ihan lämpimiä!!!! ah!! oih!! ah!! seksi seppo!!?? on shonnih!!!!

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe