naiset ovat olevinaan niin ihmeen hienoja olentoja joita pitäisi muka käsitellä kuin prinsessoja mutta ihan samar inhimilliset toiminnot naisillakin on. Useimmille naisille kakallakäynti on sellainen tabu jonka he haluavat kieltää tapahtuvankaan. Naiset vaan sanovat vessaan mennessään että pitää käydä naistenhuoneessa tai korkeintaan että pitää käydä pissalla vaikka menisivätkin vääntämään kakkosta. Olen niin täynnä näitä hienostelevia naisia että olen järjestäen koittanut saada naiset tilanteeseen joissa heidän sädekehänsä murtuu. Esim. Kun kaverini tuli tyttöystävånsä kanssa syömään luokseni niin tälle naiselle oli erikoisannos johon oli sekoitettu ulostuslääkettä. Kyllä oli mahtavaa kuultavaa kun nainen joutui lähtemään vääntämään torttua ruuan jälkeen ja vessasta kuului ydinräjähdystä muistuttavia ääniä. En ole pahansuopa ihminen, haluan vain palauttaa naiset maan pinnalle ja pistää heidät miettimään esim sitä ovatko he muka niin hienoja että minä en kelpaa heille
naisten kakalla käynti tabu
91
5811
Vastaukset
- Olet.....
....mielisairas!
- mielisairas?
No eihän tuo ole kuin ihan vähän sairas. Mikä itse kutakin kiihottaa...
Tottahan se on, että keskimääräisillä naisilla ja keskimääräisillä miehillä on vähän erilaiset jutut. "Tosimies" kuuluttaa isoon ääneen menevänsä pskalle. Normaali mies ei tee siitä numeroa, vaikka onkin mentävä. Siinä on ero. Yleensä ihmiset tietävät, että toisilla on samanlaiset toiminnot kuin itsellä.
Suhteessa on kyllä jotain pielessä, jos näistä normaaleista asioista tulee jotain elämää suurempia kysymyksiä. Kumpikin käy ajallaan ja siinä se.
- Sifonkiherra
Kaunis nainen kakalla on kaunis näky. Niitä turahduksia ja molskahduksia on ilo seurata. Mielelläni antaisin myös nätin nuoren naisen spandex-housuissaan piereskellä kasvoilleni. Ah ja nuuh, mitkä aromit!
- Anonyymi
Ihan luonnollista, että mies kiihottuu tällaisista asioista, ne tulevat kaupan päälle naisen mukana, mut nainen yrittää piilottaa nuo ominaisuudet.
Kyl piereskelevä nainen on sexy, vaikkei sitä haluta julkisesti myöntää.
Siitä tietää, et nainen on pöntöllä, kun wc:stä kuuluu vesihanan kova suhina, jolla nainen yrittää peittää luonnollisia ääniä. - Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan luonnollista, että mies kiihottuu tällaisista asioista, ne tulevat kaupan päälle naisen mukana, mut nainen yrittää piilottaa nuo ominaisuudet.
Siitä tietää, et nainen on pöntöllä, kun wc:stä kuuluu vesihanan kova suhina, jolla nainen yrittää peittää luonnollisia ääniä.No ei kyllä kiihota millään tavalla. Jotain vikaa on jos tuollainen kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tietää, et nainen on pöntöllä, kun wc:stä kuuluu vesihanan kova suhina, jolla nainen yrittää peittää luonnollisia ääniä.Kun toiset kuuntelevat, niin ei sitä viitsi paskoa ja kuseskella yleisön kuunnellessa..
- 6+5
Tyhmä jätkä. Etkö tajua pitää näppejäsi erossa toisen naisesta. Vedä v***u päähäs, ai niin ethän sinä saa... no heitä homo voltti. Tollaset torvet pitäis kastroida.
- upeeta on...
Jaahas periaatteen miehen uusi hehkutus, piereskely ja naiset kakalla...
- Äippä täällä
Kyllä sä oot Teemu yksinkertainen. Sulla on näitä skitsoja ja seksiin ja sukupuolisuuteen liittyviä estoja enemmän kuin kaikilla eurooppalaisilla yhteensä.
Ja sun kaksnelötä kokoiseen opiskelijasoluunko siis tuli sun kaverit syömään?
Joo joo, mut kun sulla ei ole kavareita ja et varmasti raaski tarjota kenelläkään mitään. Olet niin naurettavan pihi ja aina palstalla kauhistelet, kun jotkut tarjoo naisille jotain ravintolassa.
Sulle 2€ narikkamaksu on aihe alkaa riitelemään ravintolassa.
Tää on samaa sarjaa juttuja, kun kerroit niistä sun existä ja miten ne haluu olla sun kavereita.- Meemu täs moi
Kirjoittaisit vain omalla nimimerkilläsi mies32. Ei mee läpi.
- Ikisinkku M
Muistuikin tästä mieleen ihan amppareissakin huomoitu "uutinen":
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ulkomaanmatkan-kummallisuus-suomalaiskaunotar-kuvattiin-vessapuuhissa-katso
Tuommoiselle käytetylle naiselle ehkä sopii tuommoinen jutussa kuvattu avovessa vuodetta vastapäätä mutta ei h..i, hyvät naiset ei pasko ainakaan minun tietääkseni, korkeintaan käväisevät siellä naisten huoneessa, sillä mennään.- Teikäläilste lasiin
pitäisi pudottaa totuusseerumipilleri, jottette voisi näytellä seurassa parempaa kuin olette, vaan tekstiä tippuisi kuin Suoli24:stä konsanaan.
- topsy turvy!
Teikäläilste lasiin kirjoitti:
pitäisi pudottaa totuusseerumipilleri, jottette voisi näytellä seurassa parempaa kuin olette, vaan tekstiä tippuisi kuin Suoli24:stä konsanaan.
Ajattele nyt minkälainen hullunmylly tämä maailma olisi jos naisten laseissa olisi totuusseerumia ja he julistaisivat rehellisesti kaipaavansa tatuoituja ähkijäjyystereitä vähän nöyryyttämään heitä seksuaalisesti.
- Kympin Nainen
Minulle tuli tästä keskustelusta mieleen elokuvien käännöskukkaset ja yksi tietty leffa...
leffassa Mad Mission roolihenkilö sanoo: "I'm going for a Big Mac"
joka on käännetty: "Minä menen paskalle".
Tätä eufemismia (käyn Big Macilla) on ainakin itse tullut joskus käytettyä...
Lisää hulvattomia käännöskukkasia osoitteessa:
http://www.jounipaakkinen.fi/kaannos1.html - Nolo mies
Minä olen mies ja koitan kyllä välttää "pitkällä istunnolla" käyntiä mikäli on nainen samassa asunnossa. Sen takia onkin vähän kurjaa jos on joku nainen yötä, niin ei voi oikein syödä aamulla mitään, koska sitten melkein yleensä pitää käydä vessassa, koska aamupala laittaa suolen toimimaan yön jälkeen.
On ihme, jos kukaan nyt ei tule neitittelemään mua, mutta näin on kuitenkin asiat! Ennenvanhaan oli asiat paremmin kun oli ulkohuussit :D- Tosimies(TM)
Helvetin neiti. Tosimies paskoo silloin kun paskattaa.
- Nolo mies (TM)
Tosimies(TM) kirjoitti:
Helvetin neiti. Tosimies paskoo silloin kun paskattaa.
Tulihan se sieltä, kiitoksia vaan :)
- Yksiöasukkien temppu
Nolo mies (TM) kirjoitti:
Tulihan se sieltä, kiitoksia vaan :)
Kuuluu mennä varaamaan pesutupaa aamulla, jos on naisvieraita. Saavat käydä rauhassa kylppärissäsi ja sinäkin voit sontia kellarissa! Jos ei ole pesutupaa niin sitten kaupasta maitoa hakemaan.
- Nolo mies
Yksiöasukkien temppu kirjoitti:
Kuuluu mennä varaamaan pesutupaa aamulla, jos on naisvieraita. Saavat käydä rauhassa kylppärissäsi ja sinäkin voit sontia kellarissa! Jos ei ole pesutupaa niin sitten kaupasta maitoa hakemaan.
Toi onkin muuten hyvä idea. Täytyy käydä tuolla kellarissa tarkistamassa tosin ensin löytyykö sieltä vessaa, ettei tartte jättää siivoojalle ikävää yllätystä :D
Tai sitten paskoo johonkin pussiin siellä kellarissa ja heittää sen roskikseen, lol. Tosin sitten alkaa menemään jo aika säätämiseksi. - Kakkapussin kosto
Nolo mies kirjoitti:
Toi onkin muuten hyvä idea. Täytyy käydä tuolla kellarissa tarkistamassa tosin ensin löytyykö sieltä vessaa, ettei tartte jättää siivoojalle ikävää yllätystä :D
Tai sitten paskoo johonkin pussiin siellä kellarissa ja heittää sen roskikseen, lol. Tosin sitten alkaa menemään jo aika säätämiseksi.Jo on ihme, jos tuollaisella pellellä on naisseuraa muutenkaan.
- inhorealismia
Kyllä se häveliäisyys häviää sinultakin kun saat kunnon vatsataudin. Itse istuin muijani ollessa suihkussa samaan aikaan posliini pytyllä oksentan käsisissäni pitämääni sankoon ja yökkäysten kanssa tuli samaan aikaan paskaa. Oli äänitehosteita ja haju oli tyrmäävä mutta ei voinut mitään muuten olisi tullut housuihin.
- arjen realismia
inhorealismia kirjoitti:
Kyllä se häveliäisyys häviää sinultakin kun saat kunnon vatsataudin. Itse istuin muijani ollessa suihkussa samaan aikaan posliini pytyllä oksentan käsisissäni pitämääni sankoon ja yökkäysten kanssa tuli samaan aikaan paskaa. Oli äänitehosteita ja haju oli tyrmäävä mutta ei voinut mitään muuten olisi tullut housuihin.
Eihän tuo nyt mitään. Jokainen on joskus kipeänä ja monessa kämpässä ei ole kuin yksi WC pönttö joka on kylppärissä.
- Bprööööt bassoa
Nolo mies kirjoitti:
Tai sitten paskoo johonkin pussiin siellä kellarissa ja heittää sen roskikseen, lol. Tosin sitten alkaa menemään jo aika säätämiseksi.Sukupuolielimiä kehdataan hinkuttaa vastakkain, mutta paskalle ei uskalleta mennä?
Taitaakin olla seuraava kriteerini lyhyeen listaani se, että ihminen uskaltaa mennä reippaasti UlosTeelle kun siltä tuntuu.
Ennen vanhaan oli tälläinen sanonta: Joka pieruaan pidättelee, sillä lienee muutakin salattavaa.
Pätee varmaan ujo-kakkoihinkin. Teeskentelijöitä, pelkureita ja sievistelijöitä kaikki tyynni. - traveleri80
arjen realismia kirjoitti:
Eihän tuo nyt mitään. Jokainen on joskus kipeänä ja monessa kämpässä ei ole kuin yksi WC pönttö joka on kylppärissä.
"Onni on kuiva pieru."
Wanhan Aasian matkaajan wiisaus. - Anonyymi
Bprööööt bassoa kirjoitti:
Sukupuolielimiä kehdataan hinkuttaa vastakkain, mutta paskalle ei uskalleta mennä?
Taitaakin olla seuraava kriteerini lyhyeen listaani se, että ihminen uskaltaa mennä reippaasti UlosTeelle kun siltä tuntuu.
Ennen vanhaan oli tälläinen sanonta: Joka pieruaan pidättelee, sillä lienee muutakin salattavaa.
Pätee varmaan ujo-kakkoihinkin. Teeskentelijöitä, pelkureita ja sievistelijöitä kaikki tyynni.Juuri näin, nainen voi antaa miehelle peppuseksiä, mut nainen häpeää kakalla käymistä.
- maatuska..
Saan elää nimenomaan maan pinnalla koska elän ilman miestä.
Voin paskoa silloin kun haluan vessan ovi auki. Mies ei urputa hajuista joita minun luonnollinen paska aiheuttaa.
Juuri aloittajan kaltaisten hienohelmojen takia en ota miestä koska riski on liian suuri joutua hänen kaltaisen kumppaniksi.- yjygtyikgt
"Voin paskoa silloin kun haluan vessan ovi auki. Mies ei urputa hajuista joita minun luonnollinen paska aiheuttaa."
No mutta miksi? :) Et kai sinä nyt itsekkään tykkäisi haistella hirveesti miehesi paskan hajuja? - kurppatutka piippaa
Joo joo, varmaan on just tuo syynä, ettet saa... eikun siis ota miestä.
- maatuska..
kurppatutka piippaa kirjoitti:
Joo joo, varmaan on just tuo syynä, ettet saa... eikun siis ota miestä.
Ettäkö on ihan lottovoitto SAADA mies? Noilla eväillä mitä täällä näkyy miehillä olen mieluummin ilman.
Onneksi se on mahdollista. Riittävän pitkä parisuhde takana. Ei kiitos enää....... Saan haista ihan rauhassa yksin. Harmittaako? - Herra 47
maatuska.. kirjoitti:
Ettäkö on ihan lottovoitto SAADA mies? Noilla eväillä mitä täällä näkyy miehillä olen mieluummin ilman.
Onneksi se on mahdollista. Riittävän pitkä parisuhde takana. Ei kiitos enää....... Saan haista ihan rauhassa yksin. Harmittaako?Ei harmita. Hienot naiset ei pasko ovet auki.
- maatuska..
Herra 47 kirjoitti:
Ei harmita. Hienot naiset ei pasko ovet auki.
Mistä tiedät mitä hienot naiset tekee yksinollessaan?
- Anonyymi
maatuska.. kirjoitti:
Mistä tiedät mitä hienot naiset tekee yksinollessaan?
No sanontahan on ettei hieno nainen kaiva nenää edes yksinään. Eli hieno nainen käyttäytyy yksin samoin kuin seurassa.
- ............
Minua kiihottaa katsella ja kuunnella naisen pissaamista ja kakkaamista. Parastahan tässä on se, että ne ovat pakollisia toimintoja. :D En tiedä uskaltaako tätä paljastaa, jos joskus naisen kanssa asun. Parhaassa tapauksessa nainen tekisi mielellään niitä minun nähden, tai ainakin neutraalisti asiaan suhtautuen.
- jepsisjee,
Taidat olla nuorta sukupolvea?
Niillä on pampersit pidetty jalassa kouluikään saakka.
Sillä tavalla saadaan myös vääristettyä paskomis-asiat ihmisen päässä.
Olet vastakohta ujo-kakoille, mutta samasta lähteestä periaatteessa. - lähdeviitteet
jepsisjee, kirjoitti:
Taidat olla nuorta sukupolvea?
Niillä on pampersit pidetty jalassa kouluikään saakka.
Sillä tavalla saadaan myös vääristettyä paskomis-asiat ihmisen päässä.
Olet vastakohta ujo-kakoille, mutta samasta lähteestä periaatteessa.Kaikki me ollaan samasta lähteestä: Äipän piIIusta!
- jymähdys ja jytke
Et voi toisten tyttöystäviä kiusata, saati omaa. Lääkeaineen ujuttaminen toisen ruokaan on aina vaarallista, ja rikos. Tietääpähän etsiä syyllistä, eikä kannata kenellä tahansa syödä! Tuliko heille ero temppusi vuoksi?? Voi sattua ** vatsaan.
Asia on nimenomaan miehille tabu. Hienostuneemmat miehet ovat jättäneet naisen pienistäkin syistä, silloin pitäisi katsosa peiliin. Naisena koen että muiden wc tai julkinen wc, eivät ole jytkyä varten. Toki voi ilmaa raikastaa. Hoidan asiat kotona.
Romantiikka ja erotiikka katoaa lopullisesti jos istuttaisi iltaa, nainen syö pastilli/purkkapussin ("voi aiheuttaa laksatiivisia vaikutuksia") kokonaan ja alkaa * soida. Jos sinä niin haluat, niin kyllä naiset sitä voivat tehdä, purkka/pastilli on hyvää. Veikkaan että haluat viettää silti ruusuntuoksuisen, vienon ja äänettönän illan, etkä juosta naama punaisena hajun vuoksi ulos.
Ei * mikä aihe tämäkin oli. :x- luulen että
Kannattaa puhua aiheesta naisesi kanssa, että miten on tapana hoitaa nämä asiat. Rikkoa jää.
- Anonyymi
luulen että kirjoitti:
Kannattaa puhua aiheesta naisesi kanssa, että miten on tapana hoitaa nämä asiat. Rikkoa jää.
Avanto on halpa paikka paskoo, perseläven voi näppärästi pestä vetellä, säästää paprua.
- a.naali79
ei saa astua lillin kakkaan,lili se lattialle kakkaa.kakkaa kakkaa kakkakepponen
- Hyh hyh kakkakarvat!
Eivätkä ne kaikki edes pyyhi sitä persreikäänsä kunnolla, sonta kuivuu kikkareiksi perskarvoihin. Ja löysä paska hankautuu housuissa ja tuhrii myös sen varsinaisen bisnesreijän. Kiva yllätys sitten jos pitää alkaa nussimaan. Tämänkin takia naisten kannattaisi se karvatuheronsa sheivailla pois, porsliini on helppo pitää puhtaana.
- käsisuihku
Käytän aina suihkua paskalla käynnin jälkeen. Toivon miestenkin käyttävän niin ei lemahtaisi paska vastaantulevasta miehestä.
Sheivailemaan en miesten takia rupea.... ettei tule rupea. - sdgssgs
käsisuihku kirjoitti:
Käytän aina suihkua paskalla käynnin jälkeen. Toivon miestenkin käyttävän niin ei lemahtaisi paska vastaantulevasta miehestä.
Sheivailemaan en miesten takia rupea.... ettei tule rupea.Hyvä, että käytät alapääsuihkua. Itse olen mies ja pyrin aina käyttämään myös. Jos et sheivaile, suosittelisin kuitenkin siistimään karvoituksen. Jos vaikka trimmerillä vetää puolen sentin mittaan ja pitää siinä pituudessa, ei karvoitus kutittele tai tule näitä mahdollisia sheivauksen aiheuttamia ongelmia. Sellaista pímppiä on myös huomattavasti mukavampi nuolla kuin viidakkomallista. Posliini on tietysti paras, mutta ymmärrän jos sellaista ei halua vetää.
- käsisuihku
sdgssgs kirjoitti:
Hyvä, että käytät alapääsuihkua. Itse olen mies ja pyrin aina käyttämään myös. Jos et sheivaile, suosittelisin kuitenkin siistimään karvoituksen. Jos vaikka trimmerillä vetää puolen sentin mittaan ja pitää siinä pituudessa, ei karvoitus kutittele tai tule näitä mahdollisia sheivauksen aiheuttamia ongelmia. Sellaista pímppiä on myös huomattavasti mukavampi nuolla kuin viidakkomallista. Posliini on tietysti paras, mutta ymmärrän jos sellaista ei halua vetää.
Vai suosittelet. No et ainakaan minun pimppiä ole nuolemassa.
Siistiminenkään ei vaikuta sinuun koska et karvojani ole katselemassa. - siivoton pillu....
käsisuihku kirjoitti:
Sheivailemaan en miesten takia rupea.... ettei tule rupea.Lisäksi ennen seksiä olisi suotavaa että nainen kävisi alapesulla sillä miehen moraali laskee kun pillua pitäisi käydä nuolemaan ja sieltä löytyy HYI vessapaperin palasia.
- sdfdsgsdg
käsisuihku kirjoitti:
Vai suosittelet. No et ainakaan minun pimppiä ole nuolemassa.
Siistiminenkään ei vaikuta sinuun koska et karvojani ole katselemassa.Juuri sinun pilluasi aion nuolla.
- alkup. sdfdsgsdg
sdfdsgsdg kirjoitti:
Juuri sinun pilluasi aion nuolla.
Kyllä mä voin ihan suosiolla jättää ton "käsisuihkun" pillun nuolematta! :D
- sdgsddggsg
siivoton pillu.... kirjoitti:
Lisäksi ennen seksiä olisi suotavaa että nainen kävisi alapesulla sillä miehen moraali laskee kun pillua pitäisi käydä nuolemaan ja sieltä löytyy HYI vessapaperin palasia.
Eikö se moraali periaatteessa siinä kohtaa nouse, kun yht'äkkiä se pimpin nuoleskelu ei niin napostelekaan. Nähtyäsi ne paperinpalat siellä meinaan.
Joissain vessoissa on hankala suorittaa pimppipesua, mutta tiedättekös mitä arvon neidit!? Jos aivan puskista tokasette miehelle, että voinko pestä pilluni tuossa suihkun puolella, niin äärimmäisen harva mies tuosta pahoittaisi mielensä. Mutta jos ette ihan tolleen halua tehdä ja epäilette oman pimppinne raikkautta, JOKAISELLE miehelle voi suuseksin ollessa aivan sekuntien päässä (eli tiedätte saavanne sitä) sanoa, että voinko käydä pesemässä pimppisi suihkussasi. Tuollainen on vaan plussaa miehen näkökulmasta. Toki on niitä sellaisiakin pervoja miehiä, jotka välttämättä haluaa housuissa muhinutta wíttua lipeä :O - Anonyymi
siivoton pillu.... kirjoitti:
Lisäksi ennen seksiä olisi suotavaa että nainen kävisi alapesulla sillä miehen moraali laskee kun pillua pitäisi käydä nuolemaan ja sieltä löytyy HYI vessapaperin palasia.
Sieltä voi löytyä myös tampaxin naru roikkumassa..
- Anonyymi
Minä naisena tykkään kakata ja ottaa suihin samaan aikaan
- Anonyymi
Hyi helvetti
- Anonyymi
Olen 26-vuotias mies ja itseä ujostuttaa enemmän vanhemman vanhempien luona kakkaaminen kuin julkisissa vessoissa. He päättelevät hajusta mitä päivän aikana on tullut syötyä.
- Anonyymi
Itse kakkaisin naisena rohkeammin sillä naisethan hoitaa kaikki asiansa istualtaan.
- Anonyymi
Minäkin paskaan ja vaikka olen mies pidän sitä itsekin tabuna. Mutta koska hoidan vain kakkosella käynnit istualtaan en haluaisi uskoa että naisetkaan tekisi pytyllä istuessaan mitään muuta.
- Anonyymi
Siinä se ihmisen hienous punnitaan. Vaikka olisit aina käyttänyt sanaa "haaste" puhuessasi ongelmista ja vaikka söisit vain kasvisruokaa pelastaaksesi maapallon niin siltikin paskannat ja pieret ihan siinä missä huonommatkin ihmiset.
- Anonyymi
Voi venättä.
Tuliko joululahjoja vuonna 2013? - Anonyymi
Monenko minuutin yhtäjaksoisen ääni pierun pystyt tuottamaan ?
Juha 6v - Anonyymi
No kukin nyt on sellainen kuin on. Eivät kaikki halua suureen ääneen kuuluttaa jos iso hätä iskee. Ei minua ainakaan hirveesti kiinnosta kuunnella muiden paskantamisista
- Anonyymi
Minkälainen mies kykenee seksiin paskantavan naisen kanssa?
- Anonyymi
Juuri äsken kävin paskalla. Haluaisitko tuotoksesta todisteen? Voin lähettää..
W. - Anonyymi
No mä käyn kyllä ihan reilusti paskalla. En vaan tiiä miksi siitä pitäis jotenki erikseen mainita. Eikö se olekaan itsestäänselvyys kaikille miehille?
- Anonyymi
p.s. Musta on kohteliasta suihkauttaa esim. ilmanraikastinta vessaan paskomisen jälkeen. En oo tajunnu, että miehet rakastaa haistella toisten suolikaasuja. No täytyypä muistaa jos joskus tulee joku mies kylään. Jos oon varma, että mies menee vessaan seuraavaksi, niin jätän ilman raikastamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
p.s. Musta on kohteliasta suihkauttaa esim. ilmanraikastinta vessaan paskomisen jälkeen. En oo tajunnu, että miehet rakastaa haistella toisten suolikaasuja. No täytyypä muistaa jos joskus tulee joku mies kylään. Jos oon varma, että mies menee vessaan seuraavaksi, niin jätän ilman raikastamatta.
Se on joillakin miehillä salainen fetissi, mut ei sitä kehtaa naiselle sanoa, koska todennäköisesti nainen ei sellaista ymmärrä ja nainen antaa sellaiselle miehelle pakit.
Minua ei haitaa, vaikka nainen pieraisisi nenän edessä, tietenkin kaunis ja hoikka nainen.
Naisten kakat ja pierut haisee pahemmalta kuin miesten.
- Anonyymi
Mistä sä niin päättelet, ei voi sanoa, jollei ole mitään todisteita asiasta, eikä naiset anna todisteita, että vois verrata asiaa keskenään.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä niin päättelet, ei voi sanoa, jollei ole mitään todisteita asiasta, eikä naiset anna todisteita, että vois verrata asiaa keskenään.
Empiirinen kokemus.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Empiirinen kokemus.
Olen asunut miesten kanssa ja niiden kakka ja pierut on aina haisseet pahemmilta kuin mun. Eli miesten kakka ja pierut haisee pahemmilta kuin naisten. Hmm, vai olisko sittenkin niin, että muiden ihmisten kakka haisee aina pahemmilta, kuin omat? Ei, kyl sen täytyy olla niin, että just miesten haisee pahemmilta. MOT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut miesten kanssa ja niiden kakka ja pierut on aina haisseet pahemmilta kuin mun. Eli miesten kakka ja pierut haisee pahemmilta kuin naisten. Hmm, vai olisko sittenkin niin, että muiden ihmisten kakka haisee aina pahemmilta, kuin omat? Ei, kyl sen täytyy olla niin, että just miesten haisee pahemmilta. MOT
Mulla oli kerran opiskeluaikoina naispuolinen kämppis. Ei sen jäljiltä ikinä haissut missään kakka. Kaikkien poikaystävien pierut taas on haisseet pahalta. Eli miesten haisee pahemmilta.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Et tiedäkkään miten pahalta sun kakkasi haisee. Naiset ovat varsinaisia haisuleita. Jos mies pieraisee, kaikki nauravat. Jos nainen pieraisee, kaikki juoksevat pakoon.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Juuri niin. Et tiedäkkään miten pahalta sun kakkasi haisee. Naiset ovat varsinaisia haisuleita. Jos mies pieraisee, kaikki nauravat. Jos nainen pieraisee, kaikki juoksevat pakoon.
No ei ole kukaan vielä juossut karkuun. Ehkä kaikki on sairastaneet koronan jo joskus vuosia sitten ja hajuaisti tuhoutunut lopullisesti.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä en juoksisi pakoon, jos kaunis nainen pieraisisi, vetäytyin lähemmäkis.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Exäni kaasupäästöt eivät kyllä taatusti naurattaneet ketään, jolla ei olis ollut kaasunaamaria. Vessaan ei aamulla sen miehen jälkeen ollut asiaa ainakaan tuntiin. Valehtelematta siirsi kaikki meikkitavarani kylpyhuoneeseen, jotta pääsin aamuisin lähtemään töihin ajoissa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Empiirinen kokemus.
Ja on muuten tutkittukin ja todeksi osoitettu.
Anonyymi kirjoitti:
Ja on muuten tutkittukin ja todeksi osoitettu.
Piti ihan googlettaa ja asia on todellakin näin :D. Nyt on palstan haisuleiden turha yrittää enää väittää muuta.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Piti ihan googlettaa ja asia on todellakin näin :D. Nyt on palstan haisuleiden turha yrittää enää väittää muuta.
Näin on Harmis.
- Anonyymi
Eikös aloittajan sitten pitäis olla vaan tyytyväinen, jos naiset kainostelee päästöjään?
- Anonyymi
Voi voi näiti ädin kasvattamia keskenkasvuisia pullapoikia
riittää vieläkin nykyaikana
mitä jos kasvaisit aikuiseksi - Anonyymi
Outo ja pitkä ketju.
Naisten tulee ehkä miettiä enemmän kumpaan suuntaan pyyhkivät.
Ei muuta eroavaisuutta.
AsianVierestä - Anonyymi
Meillä käydään kun kakattaa. Naiseni saattaa sanoa, että odota hetki kun hänen hajut haihtuu. Usein aamuisin molemmilla toimii vatsa lähes samaan aikaan ja se ekaks kummalla kovempi hätä. Ei hävetä kumpaakaan. Parisuhteessa on silloin jotain vikana, jos ei kakalla kehtaa oman rakkaan läsnäollessa käydä.
- Anonyymi
Tiedättekös sitä, että kiinassa suuren arvostuksen saa vieras, joka jättää lähtiessään kakan vierailleen.
Se on arvokas lannoite.- Anonyymi
Suomessa piereskely ja röyhtäily kuuluu asiaan. Mitä mojovampia pieruja ja röyhtäilyjä, niin vois sanoo että ei oo käytöstapoja ei oo!
- Anonyymi
No kyllä naisetkin kakkaa.
Mun haave olisi päästä hieromaan naisen jalkoja samalla kun hän istuu kakalla.
Samalla olis kiva suudella naista kun hän on kakalla - Anonyymi
Eipä kai tuota nyt kukaan varsinaisesti kiellä tapahtuvan, mutta se ei ole esimerkiksi sellainen tyypillinen smalltalk-aihe
- Anonyymi
Olisi kiva tietää käykö emilia clarke paskalla ollessaan daenerys targaryen, paskattiko Emiliaa kuvauksissa. Minua ärsyttää tuommoaet naiset jotka ovat tällätty kauniiksi
- Anonyymi
Eihän Emilia Clarke käy paskalla tai piereskele, eihän. Mun maailma romahtaa jos daenerys istuisi vessanpöntöllä kuuluisi rupsutusta
- Anonyymi
Mulle on sanottu että suomalaiset paskoo kuin koirat. Miten mahtaa muut kansat hoitaa sen puolen, seisten ja tähtäämällä reikään lattiassa. Tai ihan suomalaisessa vessassa jonka sitten joku pesee kun on joka puolelle räiskitty ulostetta. Sitten kehutaan.
- Anonyymi
Kakalla käynti ja kiintymyksen puute sinua kohtaan nivoutuu yhteen siis miten?
Kultuuriantropologian tentissä oli aikoinaan vielä freudilaisuuden teoriaan nojaava kirja latrinalioista eli vessanseinäkirjoituksista.
Kirjoittaja oli silminnähden ilahtunut, kun oli löytänyt ainoan freudilaisen kirjoituksen: "He who writes on shithouse walls, rolls hes shit in little balls. Joka kirjoittelee käymälän seiniin, pyörittelee ulosteestaan snadeja pallukoita." Oli jo aika, jolloin häntä oli pilkattu freudilaisuudestaan.- Anonyymi
Kauhea ajatus että kaunis nainen paskantaa, multa menee kiinnostus naiseen jos näen hänen menevä vessaan, heti rupeaa inhottamaan, en voi mitään mutta mua inhottaa paska ja paskan haju
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001