POP vakuutus

utelias5

Osaisiko joku kertoa, että onko tuo popvakuutus luotettava?Onko kukaan ottanut? Hämmentävää ku ne toimii vaan verkossa ja voi soittaa tai puhua chatissa mutta konttoria ei ole niin epäilttää koko lafka vaikka sivut näyttävätki hyviltä. Kertokaa ihmiset jos tiedätte kyseisestä lafkast. Tuntuu kusetukselta ku on niin halpa

233

10474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä se

      sanoit jo homman juonen

    • Jaska Lööf

      Kävin vakuutusyhtiön konttorissa viimeksi 1980-luvun alussa. Taisi olla Kansa-yhtiön konttorin avajaiset.

    • C180 Kompressor

      C180:n vakuutukset siirsin just POP:iin.

      Liikenne paras mahdollinen kasko yht. 473€

      Säästö edelliseen yhtiöön verrattuna noin 200€

      IF:n hinta samoilla spekseillä olisi noin 850-900€

      • utelias5

        mul itelläni just IFissä, huonoin mahdollinen vakuutus näköjää. Onks se iha toimiva vakuutusyhtiö?Et jos auto menee esim. lunarii niin maksaako ne varmasti. Just ku tosiaa ei voi olla yhteydes niihin ku netin kaut tai puhelimitse, sit ku tulee tosiaa joku kolari ja soittaa niille niille et maksaako ne?hämärä firma jotenki, Oon ehkä vähä paranoidi?Just sen takii ku sitä ei ole missään...paitsi netissä.


      • C180 Kompressor
        utelias5 kirjoitti:

        mul itelläni just IFissä, huonoin mahdollinen vakuutus näköjää. Onks se iha toimiva vakuutusyhtiö?Et jos auto menee esim. lunarii niin maksaako ne varmasti. Just ku tosiaa ei voi olla yhteydes niihin ku netin kaut tai puhelimitse, sit ku tulee tosiaa joku kolari ja soittaa niille niille et maksaako ne?hämärä firma jotenki, Oon ehkä vähä paranoidi?Just sen takii ku sitä ei ole missään...paitsi netissä.

        "hämärä firma jotenki,"

        Mun mielestä tuo IF on jotenkin hämärä firma, kun sama tuote maksaa tuplasti.

        Netissähän KAIKKI hoidetaan nykypäivänä.


      • Anonyymi

        se on ihan paska,jos tule vahinko niin se just paljastu kiunkä tää POP kusettä ihmisiä ja kunnolla. minulle prosessi niidäkaa oikeottä ja vittu mikä firmä. ei kannatta missä nimissä edes mietti siitä vakutus ,ne on mafia ja ei mitä luottamus että kunnioittus suomi laki. saaaaaaaaatanaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on ihan paska,jos tule vahinko niin se just paljastu kiunkä tää POP kusettä ihmisiä ja kunnolla. minulle prosessi niidäkaa oikeottä ja vittu mikä firmä. ei kannatta missä nimissä edes mietti siitä vakutus ,ne on mafia ja ei mitä luottamus että kunnioittus suomi laki. saaaaaaaaatanaaaaa

        Älä puhu paskaa, mulla korvas eikä tarvinnut kuin soittaa tiedot ja korjaamo niin heti maksoivat kun tiesivät hinnan ja auto oli korjattu. Itse vähän ruttasin vahigossa. Ei ollut mitään epäselvää.


    • fghjfhjdghy

      No, vakuutusyhtiöiden liikeideana on joka tapauksessa että "otetaan asiakkaan rahat ja pidetään ne". Ihan sama onko konttoria vaiko ei, näin se toimii.

    • utelias5

      eli kenellääkään muulla ei oke kokemusta pop-vakuutukseta kuin c-180 kompessoril??

      • fiva

        Vakuutusyhtiöitä valvoo Finanssivalvonta, laita sinne kyselyt jos epäilyttää. Nämä ovat niin ison valvonnan alaisena, että kepulointiin ei ole varaa.


      • kamreeri kaksi

        Mitä tai siis mistä asiasta kokemusta haluat?
        Kompressorilla on kokemus siitä että firmasta saa vakuutuksen ja sille annetaan halvempi hinta kuin iffissä. Se on vakuutuksen ottajan kokemus. Ja kyllä varmaan vakuutusden otto toimii. Eihän poppi muuten saa maksutuloja.

        Sitten on ihan eri asia mitkä popin vakuutusten säännöt ja sen soveltamat korvausperusteet ja käytännöt ovat. Eli miten hyvin firma tulee vastaan jos jotain sattuu. Sen tietää vasta kun jotain sattuu. Sitä tietoa ei varmaan monerlla vielä ole ja tyypillisesti myös kestää aikansda että uusi firma löytää linjansa korvausasioissa. Ettei mene liian persnetolle toiminta edes alkuvaiheessa kun asiakkaita pitää jollain huokutella ja näyttää hyvältä.

        Joka tapauksessa vakuutusten hinnoissa yhtiön pitää kerätä kaikki korvauskustannukset ja omat toimintakustannukset ja omistajien voitto osuus kanssa. Se asettaa rajat noille kokemuksille joka suuntaan.

        Täysin eri asia on sitten epärehellinen peli ja petokset. Ne kyllä viranomaisvalvonta hoitaa pois.


    • mopoilija

      Koitin itsekin uutuudesta innostuneena POP vakuutushintaa pyörälleni; vertailun vuoksi nimettömänä tehty Tapiolan hintakysely nettilaskurilla

      BMW F800ST 2008

      POP = 1 334,17  € / vuosi
      Taipola = 1 056,47 € / vuosi

      omavastuu 150/160e ja paras kasko molemmissa

      ...eli ei ole ihan paras hinta (ei varmaan ole tuo Tapiolakaan ettei sen puoleen)

      • åow4gjt

        No ei Tapiola kyllä mitään korvauksia maksa jos jotain sattuu, kaikki on siellä iän tuomaa kulumaa


      • ei.tarvii.ihmetellä
        åow4gjt kirjoitti:

        No ei Tapiola kyllä mitään korvauksia maksa jos jotain sattuu, kaikki on siellä iän tuomaa kulumaa

        Siellähän on Jussi Kuusiniemi duunissa, ei kovin mukava heppu.


      • Anonyymi

        Kannattaa miettiä, minkäikäseen koslaan kaskon ottaa, kun vuosimaksut on enempi, kun auton arvo.


    • randow

      no jos tuolla lafkalle on kerran finanssivalvonnalta lohjennut toimilupa, niin eiköhän se homma suurinpiirtein järkevällä pohjalle ole? eikai noita vakuutusyhtiöitä nyt voi ihan noin vain pystyttää.

      sivuilta näkee että virallinen nimi on suomen vahinkovakuutus oy.

    • Ihan yees

      Mulla Audi tuolla Popissa vakuutettuna liikenne ja paras kasko ja on jo kokemusta korvauksestakin. Auto jätti tielle niin tuo niiden kasko korvasi sijaisauton 4pv korjauksen ajaksi ilman omavastuuta.

    • halapppaaaaaaa

      Itse laskin laskurilla POP liikennevakuutuksen ja hinta 188e halvempi kuin nykyinen ja muitten yhtiöitten laskurilla hinta sama tai kalliimpi kuin nykyinen.
      Autoni arvo on about TONNIN niin ei kahta sanaa siirränkö heti huomenna sinne :) ja liikennevakuutuksissahan on pykälät joilla mennään ja jos lunastukseen menee niin eipä siitä saa varmaan sen enempää muualtakaan =D

    • 9393939393

      Itse vaihdoin IFISTÄ poppiin ja säästöä tuli 450e/vuosi

      Lisäksi popissa on paremmat ehdot esim ratapäiviä varten.

      Täytynee siirtää kaikki vakuutukset tuonne.

    • KaKa06

      Olen itse ollut IFIn asiakas ja siellä oli mopo pari autoa ja huom. minulla oli kaikki keskittämisalennukset. Mopo vakuutus nousi tälle vuodelle 70% samoin oli nousua autoissa. Vaihdoin kaikki PO vakuutukseen säästö oli vuositasolla 670€.

      Kannatan koska netti on tätä päivää.

      • perätielle

        Mikä mopo,älä sekota moottoripyörää ja mopedia?


    • vakuutus POP:lle?

      Voiko jostain muusta yhtiöstä ottaa vakuutuksen, että se POP toimii asianmukaisesti?

    • EinariToivio

      Paras vakuutusyhtiö ikinä! Itsekin otin ihan riskillä vakuutukset ko yhtiöstä, vaikken ollut ikinä kuullut firmasta mitään. Toimipiste oli kuitenkin ihan asuinpaikkani vieressä, joten en uskonut firman olevan mikään satunnainen vedättäjä. Asiakaspalvelu netissä ja puhelimitse, omat sivut, vakuutusehdot, korvaukset ja käsittelyajat, kaikki pelkkää plussaa. Aiemmin meidän perheellä on ollut vakuutuksia If, Fennia ja Tapiola, enkä todella voi edes verrata näitä yhtiötä Popvakuutukseen. Näissä edellä mainituissa vakuutusyhtiöissä pissitään asiakasta linssiin, viilaavaat pilkkua niin, ettei korvauksista tarvitse ikinä unelmoidakaan. Aina löytyy suuri iso mutta. Lisäksi Popvakuutukselle suuri plussa tulee kotimaisuudesta. Suosikaa Suomalaista.

    • Mersumies=Tosimies

      Moottoripyörien vakuutushinnoissa POP ei oikein pärjää, mutta autojen vakuutushinnoissa pääsääntöisesti kyllä.
      Vaihdoin kaksi viikkoa sitten Pohjolasta POPpiin, koska siellä liikennevakuutus ja osakasko on POPissa 122€/v halvempi 40% bonuksilla.

    • voitto

      Taitaa niitä olla varaa laskeakkin. Laskekaapa siitä voittoprosentti:

      " Vakuutusyhtiöiden yhteenlaskettu maksutulo liikennevakuutuksesta oli vuonna 2004 noin 571 milj. euroa. Vakuutuksesta korvattiin samana vuonna liikennevahinkoja noin 360 milj. eurolla"

      -Wikipedia

      • voitto

        Itse en koskaan mitään vakuutuksia osta ihan periaatteesta kun nuo vakuutusyhtiöt aina laskuttaa huomattavasti enemmän kuin maksaa korvauksia. Järkevä ihminen säästää ne vakuutuslaskurahat vaikka johonkin jemmatilille ja maksaa sieltä kaikki satunnaiset tappiot. Onpahan sitten huolellisempi omaisuutensa kanssa.


    • emilia3

      Tojota Corollaan liikennevakuutus
      POP: 495e
      Pohjola: 998e

      hyvin poppi on toiminut

    • POP on OK

      Otin POPista 2kpl huvilavakuutuksia ja olivat 30% halvemmat kuin Tapiola (joka oli ennen halvin), ja sain paremman turvan. Tapiolassa ärsytti myös että HE määräävät vakuutuskauden alkamisen ja ajankohdan! Tays hullu juttu. Katkaisukohta on kaväällä otti vakuutuksen koska vaan.
      Auton siirrän IFistä heti kun entinen loppuu. Ale n 20% mutta parempi turva eikä kuseta joka käänteessä kuten IFissä on yritetty.
      POP vakuutuksen takana on POP pankkiketju joka on Suomen vakaavaraisin. Googlaa "POP pankki". POP toimii taloudellisesti ja huippumodernisti ja ei ole raskasta konttoriketjua ja 1000'ta suojatyöpaikaa. Nettisivut myös parhaat.

    • PeeJiix

      Itse vaihdoin IF:stä Pop:iin viime kesänä, kahdesta autosta ja skootterista putosi vuosimaksut 800€. Popin toimivuus tuli sitten testattua kun toinen auto joutui itseaiheutettuun kolariin ja meni lunastuskuntoon. 10 päivän päästä tapahtumasta oli korvaussumma tilillä ja kaikki asiointi sujui todella hyvin. Korvaussummakin oli mielestäni yläkanttiin, 8000€ autosta sain korvausta 9500€. Itse ainakin olen ollut yhtiöön tyytyväinen.

    • maikku2

      vaihdan juuri parhaillaan bemaria popille, säästöä fenniasta tulee n. 500e. samalla myös kotivakuutukset tippuvat n. 70e

    • ei enää pop

      Vuoden Pop pystyi pitämään hinnat edullisena, mutta nyt nostavat vakuutustensa hintoja 20%. Eivät enää pysty kilpailemaan hinnoillaan, joten yhtiö vaihtuu edullisempaan.

    • 314

      Ketjun aloittajalle tiedoksi, että vakuutustoiminta on Suomessa ns. "Luvanvarainen elinkeino". Saadakseen viranomaisilta toimiluvan, tarkistetaan mm. yhtiön vakaavaraisuus.
      Lisäksi yleisiä alan periaatteita on noudatettava.
      Käytännössä on tosin vaikeaa verrata eri yhtiöiden korvauspäätöksiä, toinen saattaisi korjata ja toinen lunastaa.
      Itselleni kävi takavuosina tilanne, jossa poikani -zetti kolme päivää vanha - ajoi pakasta perjantaina ostetun auton viikonloppuna yhteen taksin kanssa klo 02:00 yöllä, joka tuli oikealta. Autoani oiottiin kolme viikkoa, mutta ei lunastettu.
      Se pitää koko ajan muistaa, että halvassakin vakuutuksessa on kysymys
      liiketoiminnasta.
      Jos maksut nousevat, ovat korvattavat vahingot edellisenä vuonna olleet odotettua suuremmat.
      Selvää on, että seuraamalla hintoja ja vakuutusyhtiöitä kilpailuttaen säästää kyllä. Harva vain VIITSII nähdä tämän vaivan - valitettavasti - en minäkään.

    • POP koska edullisin

      Viestiketjun aloittaneen ykkösviestistä päätellen täällä on aivan turha yrittää kirjoittaa mitään POP-vakuutuksen puolesta, jos niin tekee niin todennäköisesti saa heti perään haukut joissa syytetään että on työsuhteessa POP-vakuutukseen ja että harjoittaa säälittävää mainontaa.

      Siitä huolimatta otetaan riski ja ilmoitetaan, että tein yksityishenkilönä ja aivan tavalliselle perushenkilöautolle syyskuussa 2014 kohtalaisen laajan liikennevakuutus-tarjousvertailun, hankkimalla tarjoukset kuudesta vakuutusfirmasta, ja sen vertailun tuloksena POP-vakuutus oli selkeästi edullisin vuosittaisen vakuutusmaksun määrän perusteella.

      • kokok_ok

        Laitetaas tästä korvauspuolesta. Kotivakuutus korvasi n. 7000e rempan, joten olen tyytyväinen. Kaikkia autovakuutuksia en ole saanut siirrettyä POP:iin - eli voi ne olla muuallakin edullisempia.


      • korvaus
        kokok_ok kirjoitti:

        Laitetaas tästä korvauspuolesta. Kotivakuutus korvasi n. 7000e rempan, joten olen tyytyväinen. Kaikkia autovakuutuksia en ole saanut siirrettyä POP:iin - eli voi ne olla muuallakin edullisempia.

        Kuullostaa hyvältä. Eräs yhtiö, suuri remontti ja kiersi korvaukset kaukaa. 7000 oli pikku raha ja epäilen muidenkin kiertävän aina, kun on mahdollista. Mistä maksetaan, on mielenkiintoista.


      • exxx pop

        Minä taas tein selvityksen loppuvuodesta 2013 ja POP oli edullisin. Tämän vuoden alusta maksua nostettiin n.20 %, mutta bonuksen kasvun ansiosta se korotus jäi n.15 %:iin. Eli kikkailivat minut asiakkaaksi ja nyt sen sitten maksan.


      • Next!
        exxx pop kirjoitti:

        Minä taas tein selvityksen loppuvuodesta 2013 ja POP oli edullisin. Tämän vuoden alusta maksua nostettiin n.20 %, mutta bonuksen kasvun ansiosta se korotus jäi n.15 %:iin. Eli kikkailivat minut asiakkaaksi ja nyt sen sitten maksan.

        Ainahan voit vaihtaa uudelleen...


      • exxx pop
        Next! kirjoitti:

        Ainahan voit vaihtaa uudelleen...

        Vaihdoin jo.


      • Anonyymi

        Kokeile saada kolarin uhrina jotain kovausta POP vakuutuksesta. Voit yllättyä negatiivisesti. On omakohtaista kokemusta.


    • maasturit

      POP on osoittautunut hyväksi. Siellä jo neljäs auto menossa. Ja aina ollut muita edullisempi. Kerran yhteen tuulilasi vaihdettiin ja toisesta paikattiin pieni kolhu. Ei mitään ongelmia, päinvastoin.

    • 32452453245234

      Ainakin Audin ja bemarin kohdalla tuo oli huomattavasti muita halvempi. Emännän 330d IF 1200e POP 700e jne!

    • Olkikoira

      Pösökki 308 vm -08, vakuutusmaksu tipahti 400 € kun vaihdoin POP:iin Fenniasta.

    • kyllästyny55

      pitsköhän mun läksii iffistä poikke. maksukkss tuli jtoian muuta kuin soviitiin, laskuri näyttää liikennevak kaskon hinnan ja lappuihin tuli ihan jotain muuta.

    • popista

      Jouduin kolariin syyttömänä ja vastapuolella oli popvakuutus. Autoni meni lunastukseen. Eipä toiminut korvaus hyvin, sain odotella rahoja tosi pitkään. POPissa venkoilivat aina jostain ja pitkittävät maksua n. 3 viikkoa. Mukavahan niitä rahoja tietysti on pitää, mutta eipä vakuuttanut popin toiminta

    • Peekele

      Jou. Sieltä liikenne ja kasko-vakuutus. Auto sippasi, ja piti saada hinuri. POPin asiakaspalvelussa kertoivat, ettei minulla ole siellä vakuutuksia, ne ovat varmaan Säästöpankkien vakuutusyhtiössä. Olin toista mieltä, mutta soitin Säästöpankkiin. Ei ole täällä, sanottiin sieltä. Taas soitto POPiin. Nyt virkailija n. 11 minuutin tutkimisen jälkeen löysikin sen minun vakuutukseni, jee.
      Hinuri tuli sitten tosi nopeasti ja sen kuskin kanssa keskustellessa tuli ilmi, että hänelle/firmalle tuli hälytys ja vahinkonumero tieto, että vakuutus POPissa jo monta tuntia sitten...
      No, ongelma on varmaan siinä, että niin POPin kuin Säästöpankkien vakuutuksen takana on Suomen Vahinkovakuutus Oy, ja siellä näköjään systeemit sekaisin, ts. eivät saa selvää kumman firman kautta on vakuutus otettu - vaikka lopulta takana on aina tuo yksi ja sama yhtiö.
      Halpa on siis, mutta ongelmiakin on, ja nämä aiheuttavat asiakkaalle turhaa ajanhukkaa ja vaivannäköä - ja niitähän ei korvata.

      • Tollolle

        Ei vakuutusyhtiöissä ole mitään virkailijoita, tollo. Millä vuosisadalla oikein elät, tollo. Ne on yksityisiä myyntifirmoja, tollo.


    • Tuleva_ex-asiakas

      Kannattaa pysyä kaukana POP Vakuutuksesta, mikäli arvostaa mm. sitä, että joku käsittelee korvaushakemuksesi. POP Vakuutuksen henkilökunta tuntuu koostuvan pääosin myyjistä. Kun rahan pitäisi liikkua toiseen suuntaan eli asiakkaan tilille, niin tässä firmassa ei kukaan tee asian eteen mitään. Korvaushakemuksen asiakas tekee netissä, kun konttoreitakaan ei ole. Hakemuksen lähettämisen jälkeen mistään ei enää näe lähettämäänsä hakemusta ja sen käsittelyvaihetta. Sitten kun viikkojen jälkeen rupeaa kyselemään korvauspäätöksen perään, niin asiakaspalvelija kertoo lähettävänsä sähköpostilla jonkin lisäselvityspyynnön, vaikka korvaushakemuksessa ei edes kysytty muita yhteystietoja kuin puhelinnumero. Mitään sähköpostia ei siis saavu ja tästä kun laittaa nettipalvelussa viestiä asiakaspalveluun, niin kukaan ei vaivaudu taaskaan tekemään mitään. No, tarina kai jatkuu jossain vaiheessa, jos mitään tapahtuu...

      • VaadiPalvelua

        Voit soittaa yhtiön toimitusjohtajalle ja kysyä miksi toimistoapinat ei tee töitään.


      • Tuleva_ex-asiakas

        Jippii! (<- sarkasmia, jos joku ei tajunnut). Kahden kuukauden odottamisen jälkeen sain vihdoin myönteisen korvauspäätöksen. Kun tapaus on loppuunkäsitelty ja korvaukset maksettu (meneekö tähän sitten vuosi tai kaksi?), niin joku muu vakuutusyhtiö saa uuden asiakkaan.


      • KYykkänä

        Minulle tuli 2015 korvauspäätös suunnilleen heti


      • Myös_tuleva_ex-asiakas

        Minä olen myös odottanut päätöstä jo reilun kuukauden. Pari viikkoa sitten laitoin viestillä kyselyä, missä päätös viipyy. Tahtoivat lisäselvityksiä, jotka toimitin samantien. Sieltä saapui viesti, että vaaditut dokumentit ovat tulleet perille. Päätöstä vaan ei tule. Kyseessä n.100€ korvaus.


    • Automies_Pentti

      Olen ollut tyytyväinen, tosin hinnat tuppaavat nousemaan jatkuvasti. On itselleni aivan sama maksavatko mitään korvauksia tai eivät. Lakisääteinen liikennevakuutus pitää olla ja otan sen sieltä mistä halvimmalla saan.

      • Asdfqw

        Ehkäpä niin... Mutta kannattaa muistaa, että liikennevakuutus korvaa vastapuolen omaisuus- ja henkilövahinkojen lisäksi myös syyllisen osapuolen henkilövahingot. Esimerkiksi työkyvyttömänä jalka poikki ei ole mukava odotella kuukausikaupalla vakuutusyhtiön korvauspäätöstä.


    • johannsne

      Nopeesti tuli päätös ja rahat samantien. Aloittajan vakuutuspetos lienee tutkinnassa.

      • ooopelius

        Mikään vakuutusyhtiö ei maksa heti, ja jos maksaa pitää olla se............


    • Miesvmjdnddn

      On kyllä ihan perseestä koko pop. Kyllä ne korvaukset joten kuten maksaa mutta pitävät ihmisiä ihan vitun tyhminä. Jos netin kautta jättää vahinkohakemuksen niin sitä ei aleta käsittelemään ennen kuin sinne on soittanut. Itse soitin viikon jälkeen kolarista jonka jälkeen asiaa vasta alettiin käsittelemään. Sama homma oli edellisenkin auton kohdalla. Kuka apina nyt jättää netin kautta ilmoitusken jos sinne pitäö kuitenkin soittaa että "hei mä olen ajanut kolarin".

    • kolaritta-ajava--vielä

      POP-vakuutukseni 15000 km XL-kasko maksaa noin 860 euroa yhteensä liikennevakuutuksen kanssa kun muiden hinnat olivat 1400 - 1700 euroa. Ainoa mikä todella arveluttaa voiko tuo olla totta? Mutta vakuutusehtojen vertaaminen on tavikselle sen verran haastavaa että luotan yleiseen POP:n markkinointiin ja mainoksiin. Eihän nekään saa valhetta olla. Kaikki samat vakuutusturvat siinä on kuin muissakin. Jos hinta nousee merkittävästi ensimmäisen vuoden jälkeen, vaihdan yhtiöitä mutta tähän mennessä olen ollut tyytyväinen. POP on puolet halvempi eikä konttoreita tarvittu.

      Luulen ettei POP:lla ole varaa jättää asiakasta ilman korvauksia, ja että muidenkin on hintojaan tarkistettava. POP:n toiminnan kulmakivi on myös korvaamisen toteutuminen oikein -- hinnan ohella.

    • vit..aaa

      TÄYSI PASKA KOKO LAITOS, TÄYSIÄ HUIJAREITA, UNOHTAKAA JA OTTAKAA KUNNON VAKUUTUSLAITOS.

    • MarkusMPi

      VÄLTTÄKÄÄ POP- VAKUUTUSYHTIÖTÄ KAIKIN TAVOIN!!!! Olen tapellut 3 kuukautta liikennevakuutuksen irtisanomisesta. Trafiin on mennyt kuukausia sitten liikenteestäpoistoilmoitus, myös POP- vakuutusyhtiö tietää tämän. Silti liikennevakuutus ja tietysti laskut juoksevat, eikä POP-vakuutus suostu toistuvista pyynnöistä huolimatta korjaamaan asiaa.
      EN KOSKAAN OTA ENÄÄN VAKUUTUSTA POP-VAKUUTUKSESTA, MINKÄÄNLAISTA!!

      • elot

        Meille tuli rahat auton myynnin jälkeen ihan muutamassa päivässä tilille, kun oli tehty Trafille ilmoitus omistajan vaihtumisesta. Trafin ajoneuvoveron palautusta sen sijaan sai odotella...


    • palstapaviaaniHÄ

      Ei tietenkään ole luotettava jos on liian halpååååååå. Ota nyt ihmeessä hyvä mies kalliimpi vakuutus ja onkohan se naapurin mieskään luotettava kun ajaa skoodalla HÄ? tai uskaltaako siwastakaan mitään ostaa kun perskeles halpuuttavat kaikenlaista HÄ? heippa

    • KALEVIKUMPULAINEN

      Vahinkoilmoitus tehty 8.9.2016 koskien ulosajoa, jolloin Audi A6 oikea kylki jne vaurioitui ja pyysimme Kaskon perusteella korvausta.

      Päätös tuli 28.10.2016 nimekkeellä, emme korvaa.

      Aloitimme selvittää miksi ja otin yhteyttä heidän antamaansa numeroon, jossa vastasi Ari Huhtinen. Luulin, että hän oli POP Vakuutuksen virkailija,mutta myöhemmin kävi ilmi, että hän oli Bexor Oy:n vetäjä ja entinen poliisi. Hän väitti valheellisesti, että ulosajoa ei tarvitse korvata.
      Jouduin itse selvittämään, että hän oli täysin väärässä, eikä POP Vakuutus edes pahoitellut tapahtunutta.

      Vakuutusyhtiöstä soitti korvauspäällikkö Rolle Rosendahl sen jälkeen,että sopisiko tavarantarkastus ja ajattelin, että sehän hyvä idea. Audi teknisesti hienossa kunnossa ja erikoisvarusteita, nahkaratti, jalopuinen koelauta jne.
      Matti Saksi/Vahinkotarkastajat sai 519 euron tarkastuslaskun aikaiseksi ja arvioitua auton 350 euron arvoiseksi.

      Kyseisiä Audi A6 vuosimallia 2002 myydään netissä hintahaarukassa 3000-4000 euroa eli tuo tarkastus siis tehty puolueellisesti. Nythän POP Vakuutus haluaa lunastaa auton tuohon hintaan, ja olen tarjonnut, että meille riittää kyljen jne kertakorvaamiseen 3.500 euroa, vaikka maahantuojalla se makaisi noin 5.000 euroa.

      Eivät ole vastanneet tähän esitykseen mitään, vaan sähköpostitse kertoivat, että asiaa hoitaa niitten lakiosasto ja miksi. Eivät siis halua hoitaa velvollisuuttaan maksaa Kaskosta kyljen jne korvausta. Auto makaa edelleen korjaamon pihalla odottaen korvauspäätöstä.

      Nyt olemme odottaneet 8.9.2016 lähtien korvausta eli kohta puoli vuotta.

      Ehdotankin kaikille joilla on POP Vakuutuksessa Kasko siirtämään, sen toiseen vakuutusyhtiöön.

      Ne jotka harkitsevat POP Vakuutusta, ehdotan myös toisia vakuutusyhtiöitä, koska
      esimerkiksi Rolle Rosendahl tai niitten lakimies eivät vastaa edes soittopyyntöihin, eli miten voi sopia asioista kasvottoman yhtiön kanssa, olisi kuin olisi Kafkan kirjoittamssa mailmassa ja puoli vuotta odottaa korvausta alkaa mennä jo ymmärryksen yli.

    • KALEVIKUMPULAINEN

      Vahinkoilmoitus tehty 8.9.2016 koskien ulosajoa, jolloin Audi A6 oikea kylki jne vaurioitui ja pyysimme Kaskon perusteella korvausta.

      Päätös tuli 28.10.2016 nimekkeellä, emme korvaa.

      Aloitimme selvittää miksi ja otin yhteyttä heidän antamaansa numeroon, jossa vastasi Ari Huhtinen. Luulin, että hän oli POP Vakuutuksen virkailija,mutta myöhemmin kävi ilmi, että hän oli Bexor Oy:n vetäjä ja entinen poliisi. Hän väitti valheellisesti, että ulosajoa ei tarvitse korvata.
      Jouduin itse selvittämään, että hän oli täysin väärässä, eikä POP Vakuutus edes pahoitellut tapahtunutta.

      Vakuutusyhtiöstä soitti korvauspäällikkö Rolle Rosendahl sen jälkeen,että sopisiko tavarantarkastus ja ajattelin, että sehän hyvä idea. Audi teknisesti hienossa kunnossa ja erikoisvarusteita, nahkaratti, jalopuinen koelauta jne.
      Matti Saksi/Vahinkotarkastajat sai 519 euron tarkastuslaskun aikaiseksi ja arvioitua auton 350 euron arvoiseksi.

      Kyseisiä Audi A6 vuosimallia 2002 myydään netissä hintahaarukassa 3000-4000 euroa eli tuo tarkastus siis tehty puolueellisesti. Nythän POP Vakuutus haluaa lunastaa auton tuohon hintaan, ja olen tarjonnut, että meille riittää kyljen jne kertakorvaamiseen 3.500 euroa, vaikka maahantuojalla se makaisi noin 5.000 euroa.

      Eivät ole vastanneet tähän esitykseen mitään, vaan sähköpostitse kertoivat, että asiaa hoitaa niitten lakiosasto ja miksi. Eivät siis halua hoitaa velvollisuuttaan maksaa Kaskosta kyljen jne korvausta. Auto makaa edelleen korjaamon pihalla odottaen korvauspäätöstä.

      Nyt olemme odottaneet 8.9.2016 lähtien korvausta eli kohta puoli vuotta.

      Ehdotankin kaikille joilla on POP Vakuutuksessa Kasko siirtämään, sen toiseen vakuutusyhtiöön.

      Ne jotka harkitsevat POP Vakuutusta, ehdotan myös toisia vakuutusyhtiöitä, koska
      esimerkiksi Rolle Rosendahl tai niitten lakimies eivät vastaa edes soittopyyntöihin, eli miten voi sopia asioista kasvottoman yhtiön kanssa, olisi kuin olisi Kafkan kirjoittamssa mailmassa ja puoli vuotta odottaa korvausta alkaa mennä jo ymmärryksen yli.

      • Kilometritehdas

        Tämä esimerkki on hyvä, miksi Kaskoa EI kannata ottaa yli viisi vuotta vanhaan autoon!
        Vakuutusyhtiöt eivä korvaa mitään, koska aliarvioivat auton todellisen hinnan poikkeuksetta -50-70%.
        Tuo 519 euron tarkastajan lasku EI kuulu ainakaan asiakkaan maksettavaksi, pidä huoli siitä, se kuuluu vakuutusturvaan!

        Oma kokemukseni syyttömänä kolarissa toisen yhtiön asiakkaana: Vakuutustarkastaja ilmoitti auton korjauksen VW autossa maksavan 7500 euroa ja vakuutusyhtiön arvio 9000 euron autosta 5000 euroa kertakorvaus ja lunastus, koska kilometrejä oli n270 tkm mittarissa.
        Auto siis pakkolunastettiin AVK.lle, kahdet renkaat mukaan jne.
        Kahden kuukauden päästä auto oli korjattuna myynnissä hintapyyntö 9500 euroa kilometrejä ruuvattu 50.000 km pois mittarista ja päiväys 5 vuotta taaksepäin (ei mainittu ilmoituksessa) ja myyjänä olikin lunastanut Vakuutusyhtiön konttori!? Tämä lienee jäävuoren huippu tässä liiketoiminnassa??????????????????????????????????????????????????
        Näitä jobbarikorjaajia ei valvo todellakaan kukaan saati koko touhua.


    • basgaa

      Pop vakuutus on pelkkää paskaa lupasivat korvata autoni vahingot 1\2 vahingot olivat 2400€ hmm parin viikon päästä tilille ilmestyi hikiset 380€ eli 1\5 en tosiaan vittu suosittele kellekään

    • Stina890

      En myöskään suosittele, huono korvaus ja asiakaspalvelu

    • jokuset

      en suosittele heikko/olematon tiedottaminen, vuoden vaihtuessa autokohtainen vakuutus muuttui henkilökohtaiseksi,

      maksoin n. 500 extraa (useamman auton omistajana) kun eivät tiedottaneet että ilman vakuutuksenottajan toimenpiteitä ei voi saada useampia samaan bonusluokkaan.

    • Pasiplus

      Kannattaa välttää ko. Yhtiötä; kysyin moottoripyörään vakuutusta ja vastaus oli että se on kallis, voi maksaa kymppitonneja!! Eivät toki kysyneet millaisesta pyörästä on edes kyse, lisäksi tarjouksen 'laskemiseen' menee aikaa kaksi viikkoa! Virkailija oli aivan pihalla eikä tiennyt mitään yksityiskohtia vakuutukseen liittyen eikä osannut vastata esittämiini kysymyksiin vakuutuksen sisällöstä.
      Enpä usko että tuosta yhtiöstä on apua mahdollisen vahingon sattuessakaan- kannattaa siis kiertää POP kaukaa!

    • Yrittäjä82

      Joo. Omakohtainen kokemus on yhtiöstä todella huono. Ajoin hirvikolarin ja kaikkia korvauksia saa odottaa tosiaan pitkään. Auton lunastus päätös tuli viikon kuluttua ja kysyin että milloinkas siitä rahat saa kun olen yrittäjä ja auto on minulle elin tärkeä. Voi mennä kuulemma reilu viikko.. no sitten siinä menee ei asialle voi mitään. Sitten tapaturma paikalta taksi kotiin joka maksoi vajaa 500€ niin sitäkin saa näköjään odotella. Joka päivä oon sinne soittanut ja avautunut että ei muissa vakuutusyhtiöissä noin pitkään oo mikään kestänyt. Esim toissa vuonna ajoin kolarin (syytön osapuoli) niin If:stä tuli lunastus päätös ja rahat 3pvn kuluttua tapahtuneesta. En kyllä voi tuota vakuutusyhtiötä suositella kenellekkään vaikka on halvat hinnat mutta palvelu on perseestä ja korvausajat vielä syvemmältä.

    • kokojijij

      Koko vuoden laskutus pelkästä liikennevakuutuksesta olisi ollut osuuspankissa yli 1000 euroa koska sielä ei katsottu minun vahinkohistoriaani joka oli lähes 0 ja POP hyväksyi koko vuodeksi 220 euroa koska heillä oli eri tiedot. If ei edes hyväksynyt minun ajojani koska aiemmin olin ajanut isäni nimissä ollutta autoa ja sielä uhattiin jopa oikeudella joten oli hyvä vaihtaa yhtiöitä.
      Ajan velä vuodessa alle 5000 km.

    • minnakauk

      En suositele, vakuutukset vaihtuivat takaisin ifiin, ensimmäisen korvaustilanen jälkeen!

      Jouduin myös jonottamaan yli tunnin asiakaspelveluun jonka jälkeen jätin soitopyynnön! soitivat 5pv pasta

      Onhan se helppo mydä halvalla, jos korvaus ja asiakaspalvelu ei toimi

      t-Minna K

    • Pettynytmotoristi

      EI IKINÄ POP-vakuutusta... kyllä se on halvempi kuin muut. Mutta kun korvauksia pitäisi saada niin niitä ei tahdo tulla. Ensin odottaa useita kuukausia ja summa mikä korvataan aivan naurettava.... hyi hel*etti..

    • Bumba74
    • Tyytyväinenasiakas

      POP vakuutuksesta alennusta 25 euroa koodilla OMAJEP

      • HEhehehehehee

        Saat tuosta 25€ hyvityksen kun joku käyttää tuota koodia. :D


    • Hyllytyksesttoisee

      Toisaalt taas nii ensteks Jeesus on ajasta aikaan se vakuus, mitä kenenkään luottamuksiin tulee.

    • OnneksiEiKolareita

      Olin harkitsemassa Mersun muiden kolmen auton vakuutusteni siirtämistä pop:iin. Kun nuo uusimmat kommentit luin, - en ainakaan ko. yhtiöön siirrä. Itselläni on kylläkin 80% bonukset, joten, - jos hiukan enemmän vakuutukseni nyt maksavat nykyisessä yhtiössä,- riskiä en ota siirtämällä yhtiöön, josta tuollaisia kommentteja tulee. - Hyvä muuten, että ihmiset kertovat kokemuksistaan, jotta muut osaavat ainakin varoa. Useimmissa kommenteissa varmaan on totuutta ainakin "se toinen puoli", - joten varon nyt. Business mies on business mies , joka myy vaikka oman isoäitinsä :)

    • nooraspa

      No itsellä ei ole ollut huonoa sanottavaa vakuutusyhtiöstä. En myöskään ole hakenut mitään korvauksia. Vakuutukset on todella edullisia muihin yhtiöihin verrattuna.

      Jos olet uusi vakuutuksenottaja ja olet päättänyt kilpailuttaa vakuutuksia, niin kokeile kuitenkin mitä hinta saat Pop-vakuutukselta.

      En tiedä kauan tämä on voimassa mutta koodilla AIKMER saat 25 euron alennuksen vakuutuksesta.

      https://www.popvakuutus.fi/?ref=AIKMER

      • veneenrakentaja

        mitä mieltä olette, 2 nuorta miestä 12-15v toteutti itseään heittelemällä kiviä aidatulla alueella olevien autojen päälle. Täysosuma sivuikkuna rikki, pop vakuutuksessa ilkivalta vakuutus.
        Vaatimus, ilmoitus poliisille, korvausta ei makseta ennenkuin poliisi on tutkinut tapauksen.
        3viikkoa poliisi ilmoittaa, tutkimus keskeytetty, pop vakuutus ilmoittaa ok voitte korjauttaa
        auton heidän määräämässään korjaamossa, lähin korjaamo ei kelpaa. kysymyksessä 380€ korjaus, 200€ omavastuu 4vko ajeltu muovi sivuikkunassa. 180€ takia kärvistelty kuukausi, onneksi on autotalli, muutoin kotelo olis täyttynyt vedellä, vrt lokakuun sademäärät.


    • skopota

      Juu eip kovin hyvää sanottavaa ko. yhtiöstä. Tuulilasi vaihtoon, koko systeemi kesti yli 5 vkoa, olivat kaivaneet auton vanhan myynti-ilmoitukset ja väittivät että särö lasissa ollut autoa ostettaessa vaikka oli kuvassa toisin päin kuin "oikea" särö josta katsastusmies laittoi korjauskehotuksen. Vakuutustarkastaja kävi ihan paikanpäällä toteamassa kun eivät muuten uskoneet... ja se osto ilmoituksen särö oli loisteputken heijastuma..

    • 0293

      Luin nimimerkin "kilometritehdas" kirjoitusta, vaikka kirjoituksesta on jo kauan.
      Auton saa toki lunastaa, mutta lunastussummasta on jossain tapauksissa mahdollista
      neuvotella niin, että auto jää kuitenkin itselle.
      Mainitsemasi seikka, että auton toiset vanteet renkaineen olisivat kuuluneet
      lunastettavaan omaisuuteen vaikuttavat uskomatomilta, etten sanoisi oman käden
      oikeudelta!
      Autossa ei nimittäin tarvitse olla kaksia vanteita, tarpeelliset renkaanvaihdot eri
      vuodenajoille on täysin luvallista tehdä yksille samoille vanteille, vaikka toiminta
      ehkä ei ns. pitkässä juoksussa kannata.

    • Deepcore

      Ei korvaa.. autoni ollut jo vuoden lakitaisrelussa poppia vastaan. Samoin vereni. En suosittele halpisvakuutusta.

    • popvakuutusmulla

      Näitten kommenttien mukaan yhtiön pitäs olla jo konkurssissa

      Miksi asiakkaat sitten jää POP?

    • Joppel

      Koodilla UPEINE saa 25€ alennuksen vakuutuksen hinnasta.

    • hyvinontoiminutPOP

      Mulla on ollut POPissa auto , talo ja huvila 5 vuotta. On ylivoimaisesti halvin. Mun Corolla 185e/v puolikaskolla. Täydet bonukset. Muut yhtiöt 2-3x kallimmat.
      JOS tulee ongelmia korvaus asioissa tiedän pitää puoleni :-)
      PS. Kun luen noita parjauksia mietin moniko lie muiden yhtiöden trolleja! Voi olla suurin osa... ovat NIIN ulkona hinnoittelussa POPiin nähden. Ei kannata uskoa nettijuttuja vaan kokeilla toimiiko POP. Jos ei, sit muualle.

      • Riskilläruma

        Se on vaan hiukan myöhästä siinä vaiheessa todeta ettei toiminu ku pitäs saada korvauksia et vois vaihtaa yhtiöö toiseen.


    • Vakuuttaja

      Eiole minulle väitettiin että olentehnyt vakuutus sopimuksen ,vaaikka kävin vain katsomassa heidän verkkosivulla paljonko POP niinsanotulla vakuutusyhtiöllä maksaa kasko. He sanoivat ,että se tarkoittaa sopimuksentekemistä ja lähettivät laskun. Kunen suostunut maksamaan tuli uhkailuja perintätoimiston kautta. en siltimaksanut vaan lähetin laskut takaisin. silti uhkailut jatkuivat,vaikka minulla olivoimassaoleva vakuutus Tapiolassa,jonka ilmoitin heille. Täta ahdistelua kesti montakuukautta. Sitten tapahtui muutos. Pop-vakuutus murtautui Tapiolapankkiin. Eräänäaamuna pankista soitettiin , että Pop-vakuutus on murtautunut pankin tiedostoihin ja vienyt sieltä rahaa minun vakuutusmaksutililtä. 384 euroa. Näin toimii POP vakuutus. PoP- vakuutus nimestähuolimatta ei ole vakuutsyhtiö, vaan rikollisjärjestö.

    • Deepcore

      Ei korvaa mitään...

    • jerkkku

      On huonoja kokemuksia liikennevahinko jossa ite olut syyttömänä sattunut Helmikuussa vastapuolella vakuutus Popissa korvauspäätöstä odotettiin esti yli kuukausi vaikka oli selvä peräänajo ja polkisitkin sano et syyllinen on selvä no korvauspäötös tuli yli kuukauden päästä jossa minut todettiin syyttömäksi mutta korvauksia en ole saanut vieläkään tulee vaan uusia kysymyksiä ja erilaisia lappuja täytyy lähetellä mitkä ei mielestäni liity tähän asiaan mitenkään. On myös vakuutusyhtiöitä misä korvauspäötös tulee heti ja korvaukset muutaman päivän päästä.

    • sppeppe

      Kilpailijalle menee todella huonosti kun trollaa popia vastaan. Korvaukset tulee aivan samojen lakien mukaan kuin muissakin yhtiöissä. Osa vakuutuksista on halpoja ja osa ei. Tuosta trollauksesta että "ei korvaa" tietää että kyse on kusetuksesta. Pop korvaa aivan siinä kuin muutkin. Autot tai vakuutuskohde vahinkotarkastetaan merkkiliikkeessä ja siitähän se korvaussumma koostuu - aliarviointi ei onnistu koska auto pitää korjata mahdollisesti samalla summalla. Asiakkaalla on toki siihenkin sana sanottavana. Isompien yhtiöiden "omat" vahinkotarkastajat vetävät kyllä omaan pussiinsa mahdollisimman paljon - eivätkä asiakkaan eduksi.

    • kekenappa

      Alennuskoodi jolla saa 25€ pois vuosimaksusta.
      www.popvakuutus.fi/ref/MISEOJ
      Koodi: MISEOJ

    • laurivii

      kaksi autovahinkoa pop vakuutuksesta haettu ja mitään ongelmia ei ole ollut! suosittelen!

    • Noup

      Henkilövahingon sattuessa ei korvauksia, eivät osaa tulkita epikriisejä vaan ilmoittavat, että hoitavan tahon pitää kirjoittaa tekstit niin, että he ymmärtävät 😅 amatöörit hoitaa
      En todellakaan voi suositella

    • Aasiaakas

      Onkin, tiedätkö kuinka paljon kaverini joutui tappelemaan korvauksista risteyskolarin takia kun poliisi ja kaikki olivat todenneet toisen osapuolen syylliseksi. Sitten vakuutustarkastaja oli luokkaa Sipilä, ettei autoon ole tullut mitään vaikka auto oli lunastus kunnossa. Oli 2007 vuoden golf.
      Sama tyyppi suositteli minulle mutta on täydet liikennevakuutus kasko prosentit niin laski puoleen. Kysyin että mikä homma niin sanoivat että laskemme eritavalla prosentit ja silti heillä maksimi bonus % oli sama niin jätin ottamatta.

    • vertailija

      Ostin itse just uuden auton (bemarin) ja pohdin kans minne laittaa vakuutuksen. Autotalli.comin sivuilta bongasin www.vakuutuslaskuri.fi -palvelun ja päätin kokeilla mitä tuo palvelu suosittelisi, kun kyseessä on kuitenkin aika kallis auto. Halvimman ja kalleimman paketin erot oli yli 450e. Päädyin kuitenkin ottamaan POPn sijasta (oli 1) Folksamin (2) koska se on itselleni hiukan tutumpi yhtiö.

    • voin_suositella

      POP on muita edullisempi erityisesti vähän ajavalle ja osakaskolla. Itse säästän yli 100 euroa vuodessa. Alle 5000 km vuodessa ajava saa sekä kaskosta että liikennevakuutuksesta -25 % alennuksen. Myös osakaskosta (S-kasko) saa bonukset (max. 70 %). Monella muulla vakuutusyhtiöllä osakasko on bonukseton. Vahingoista ei ole kokemusta, mutta ainakin yksi maksupalautus on POP Vakuutukselta tullut todella ripeästi tilille.

      Saat lisäksi uutena asiakkaana kaskosta 25 euroa alennusta koodilla MEVASM. https://www.popvakuutus.fi/ref/MEVASM

    • Cobraz

      Vaihdoin POP vakuutusta if:iin.

    • uhrin

      ei ollekaan,todella epärehellinen firma. jos tapahtu jotain saat vain ongelma niidenkaa lisäksi ei muu autta ku oikeotta. ikävä mitä korroptioito firmä.huh huh

    • turhauttunut

      se on todella epärehellinen firma. unohta että semmoinen vakutus on olemassa

    • Anonyymi

      Siirsin perheen kaikki vakuutukset (koti-, henkilö- ja autovakuutukset Lähi-Tapiolasta POP-vakuutukseen. Säästöä vuosimaksuissa tuli hiukan yli 400€, vaikka autovakuutus on kattavampi.
      Korvausasioista ei ole vielä muuta kokemusta kuin auton tuulilasivakuutuksesta. Lasiliike veloitti minulta omavastuun ja lienee saanut loput tuulilasivakuutuksesta. Mitään kyselyjä tai muuta ei ole vakuutusyhtiöstä kuulunut vaikka aikaa on kulunut jo 10 kuukautta. Eli minun ei tarvinnut hakea erikseen korvausta vakuutusyhtiöstä. Sanoisin, että noin sen kuuluukin sujua.

      • Anonyymi

        VAI NIIN;
        "Siirsin perheen kaikki vakuutukset (koti-, henkilö- ja autovakuutukset Lähi-Tapiolasta POP-vakuutukseen. Säästöä vuosimaksuissa tuli hiukan yli 400€, vaikka autovakuutus on kattavampi."

        älkää nyt aivan uskoko kirjoitukseen,
        mutta
        jokainen voi kysyä netissäkin autovakuutuksen hintansa.

        itsekin kyselen parin vuoden välein, mutta aina olen sittenkin pysynyt samassa, jo 51 vuotta. Kun kerron tarjouksen, he miettivät minuutin ja hyäksyvät. Toisilla yhtiöillä on joustoa paremmin kuin Alkossa.


    • Anonyymi

      En osaa kyseisestä puljusta sanoa mitään mutta jos hieman aivojasi käytät ymmärrät miksi he voivat pitää alhaisempia hintoja: jos palvelu toimii verkossa, ovat kiinteät kulut pienemmät. Toisin sanoen ei tarvitse pitää toimitilaa jossa pönöttää monta virkailijaa peukalo perseessä joka päivä. Tämä oletettavasti vaikuttaa (?) palvelun tasoon mutta laskee hintoja.

    • Anonyymi

      Ifi: llä on ainaskin kovat hinnat ja rokottavat vielä vanhoja ja koskaan mitään korvauksia hakeneitakin roimilla vuosikorotuksilla , ihme hommaa kun luulisis palkitsevan asiakkaitaan niin päinvastoin, siirrän heti pois ifistä.

      • Anonyymi

        Minusta iF;illä halvat hinnat.

        mutta heilläkin on vain kasvoton puhelinneuvottelija, joka heti ensimmäisen minuutin aikana teki selväksi ,,,,,,, että minun on aivan tutha pyytää yhtään mitään mitä eivät tarjoa, tai en saa sitäkää.

        Oltiin syytön ja IF vakuuttanut syyllinen kolhi meidän nuorta ja suurta autoamme. Muissa vakuutusyhtiöissä saa samankokoisen auton korjausajaksi, me saimme vain Nissan Micran.

        automaalaamokin ihmetteli ifin tapaa.

        toivottavasti sillä kun kolhii meidän aitoa ei ole vain puhelinpalvelua antavaa if yhtiötä. tai myöskään Pop jos se ei tarjoa keskustelua.


    • Anonyymi

      VÄLTTÄKÄÄ POP- VAKUUTUSYHTIÖTÄ !!!! Pitäkää varanne, eivät tee muuta kuin rahastavat.

    • Anonyymi

      POPilla skootterin liikennevakuutus selkeästi halvempi kuin kilpailijoillaan.
      Laskettu vakuutukset 2016 Peugeot speedfight 4, hinnat vakuutusyhtiöiden sivuilta tarjouslaskurilla.

      IF pelkkä liikennevakuutus 337 €/v
      Fennia pelkkä liikennevakuutus 280,52 €/v
      POP pelkkä liikennevakuutus 200,80 €/v

      Kun puhutaan pelkästä liikennevakuutuksesta niin vakuutuskorvausten toimivuus on vakuutuksen ottajalle merkityksetöntä, kiukutelkoot vastapuoli. Ylipäätäänkin mopojen vakuutukset on täysin järjettömiä, jos auton liikenne kaskovakuutus olisi 33% auton ostohinnasta, kuinka moni kaskoa suostuisi makselemaan...

    • Anonyymi

      Halpoja vakuutusyhtiöitä ovat Fennia ja Pohjantähti. Muut kalliita.

      Esim. Audi A5 pari vuotta vanha (liikennevak "kolarikasko"):
      POP: 3300 euroa vuodessa
      Pohjantähti: 660 euroa vuodessa.

      Toki POPilla pienempi omavastuu ja pari lisäjuttua, mutta ehkä käytän sen 2700 euroa sitten itse mieluummin, JOS jotain tapahtuu, kun annan ennakolta POPille. LOL :D

      • Anonyymi

        "UPEINE" alennuskoodi 25e pois vapaaehtoisesta vakuutuksesta.


    • Anonyymi

      Meillä on POP-vakuutuksesta koti- ja autovakuutukset.

      Kilpailutettiin ja kotivakuutus oli yli 100€ halvempi ja autovakuutuskin tippui n. 40€.

      Vakuutukset toimii.
      Kokeiltu jo muutamaan kertaan... :)

      Tällä meidän koodilla saa -25€ alennusta uuteen POP-vakuutukseen. Käyttäkää, olkaa hyvät! :)
      www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS
      Koodi: OEHORS

    • Anonyymi

      Vakuutusasiat hoituneet hyvin POP:n kautta.

      Alla 25€ suosittelukoodi vakuutusmaksuihin, jos haluaa käyttää hyödyksi.

      www.popvakuutus.fi/ref/MISEOJ

      Koodi: MISEOJ

    • Anonyymi

      POP vakuutus on ok vakuutus ja halpa.
      Tästä halpuutusta lisää eli 25e alennuskoodi... 😁
      www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS
      Koodi: OEHORS

    • Anonyymi

      Koodilla JOMKEE saa 25e alennusta uudesta vakuutuksesta POPilta :)

      www.popvakuutus.fi/ref/JOMKEE

    • Anonyymi

      Ei enää ikinä POP vakuutusta.

    • Anonyymi

      -25€ koodilla MUEMSE

    • Anonyymi

      25e alennusta vakuutuksista koodilla HUSPUA

      Suoralinkki
      popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      On ihan aito juttu

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE
      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Kahlasin koko ketjun valikoiden taas kertaalleen!
      On muistettava, että vakuuttamalla POP:issa, kotitalous tosin säästää muutaman sadan vuositasolla. Tämä on loppujen lopuksi aika vähän, mikäli näihin kerrottuihin ongelmiin korvausasioissa joutuu varautumaan.
      Esim. € 400,- vuodessa on vain n. € 1,10 päivässä.
      Itse en haluaisi loukkaantua autossa, jonka Liikennevakuutus on laillisesti merkitty POP:ista!

    • Anonyymi

      Otin kun oli halvin!

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella..

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      OP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Kerran olin ja kun vahinko sattui, niin voi vittu sitä länkytystä. Kun korvauksen sain, vaihdoin heti vakuutusyhtiötä. Itse en ko puljuun enää mene asiakkaaksi, se on varma.

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Itsellä ollut monta vuotta popista koko perheen autovakuutuset ja todella hienosti ovat hoitaneet korvausasiat. Voin suositella ja hintakin kilpailukykyneinen.

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      Tässä minunkin alennuskoodi, jolla saa 25€ alennusta. AVEIRO
      www.popvakuutus.fi/ref/AVEIRO

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    • Anonyymi

      POP-Vakuutuksella asiat ovat toimineet hyvin. Voin suositella.

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla EJIMOE

      www.popvakuutus.fi/ref/EJIMOE

    • Anonyymi

      Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.

      Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

      www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe