"Voiko Jumala luoda niin suuren kiven, ettei ateisti jaksa nostaa sitä?"
Sellaisia kiviä kyllä on, olen koittanut nostaa.
Ne ovat Gaian kiviä eikä niitä kukaan ole luonut. Ihminen, varsinkin monoteisti, on tosin niin kekseliäs että pystyy löytämään sellaisen kiven jota ateisti ei jaksa omin voimin nostaa. Ateisti jättää sen kiven parille sadalle monoteistille jotka yhdessä saavat kiven nousemaan maasta tuuman verran, ja pari heistä kaatuu kuolleena maahan liiallisesta ponnistuksesta ja nousee siitä paikasta suoraan taivaaseen. Monoteistit tästä päättelevät: "Herra auttoi meitä nostamaan jumalattoman suuren kiven muttei auttanut ateistia koska ateistilta puuttu usko. Näin todistamme jälleen kerra Herran olemassaolon, hyvyyden, oikeamielisyyden ja vihan niitä kohtaan jotka eivät Häneen usko. Kiitos ja aamen."
Kivi joka ei nouse
Panteisti
3
168
Vastaukset
- Jason Dax
...herätyskello soi.
- Nipsu
Moi panteisti, miksi teillä panteisteilla ei ole täällä omaa palstaa? Semmoista, missä panteistit voisivat väitellä monoteistien kanssa...
- Seidatar
Tämä on palsta jonka topikkina on uskonto.
Ei mikään kristinusko-only lokero.
Ihan tiedoksesi vain, tämä on ihan sopiva paikka koska Uskonto on se mihin uskovainen uskoo riippumatta siitä mikä on uskonnon nimi.
Jos minä polyteistina haluan väitellä dualistien (esim kristittyjen) kanssa, kävisin sen täällä, kun ei ole osastoa "uskonsodat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691