Kertokaapa missä on raamattukursseja, onko joku ollut ja millaisia kokemuksia ? Lähinnä olen kiinnostunut useamman kuukauden kursseista, joissa todella opiskellaan Jumalan sanaa. Onko majoitusmahdollisuutta ?
Raamattukurssit Suomessa
3
466
Vastaukset
- Pähkylä
Evankeliumiyhdistys järjestää kolmen kuukauden mittaisia Raamattukursseja Karkussa, Vammalassa (n. 50 km Tampereelta länteen). Seuraava kurssi on 30.8.2004 - 26.11.2004. Lisätiedot, aikaisempien kurssilaisten palautetta, mitä ja miten opiskellaan ja muuta tietoa löytyy täältä:
http://www.sley.fi/raamattukurssi/
- Kavereistani kaksi on ollut siellä, ja tykkäsivät tosi paljon. Raamattuopetus on siellä tukevaa, syvällistä ja keskustelevaista.
- Jos haluaa vielä syvemmin opiskella, niin siellä voi opiskella myös Yleisen teologian perusopinnot (approbatur) 15 ov Joensuun yliopiston mukaan.
Suomen Raamattuopisto järjestää Kauniaisissa ja Vuokatissa Raamattukursseja nimellä "Avoin raamattukoulu". Siinä jokainen viikko muodostaa periaatteessa oman kokonaisuutensa, mutta osallistua voi myös useita viikkoja peräkkäin. Ohjelma ja muut tiedot täältä:
http://www.sro.fi/raamattuopisto/ark/index.html
- itse olen ollut yhden viikon Vuokatinrannassa, ja se oli kyllä mukavaa :)
Molemmissa on majoitusmahdollisuus. - tomu
Olen itse opiskellut helluntaiherätyksen raamattuopistolla Isossa Kirjassa Keuruulla. Siellä on kursseja 4:n kuukauden peruskurssista aina MA-tason koulutukseen asti. Iso Kirja on kansanopisto, joten siellä opiskeluun saa opintotukea. Se on sisäoppilaitos eli ruokailut ja majoitus järjestyvät.
www.isokirja.fi
Sori, ettei ole suoraa linkkiä. Selaimena on englanninkielinen Konqueror, enkä löydä tästä hyperlinkkiä.
Toinen raamattukoulu on Suomen ev.lut. Kansanlähetyksen opisto Ryttylässä. Siellä on Raamattulinja, joka vastaa käsittääkseni Ison Kirjan peruskurssia. Raamattulinjaa voi opiskella 1-2 lukukautta. Lisäksi löytyy Teologinen linja, joka kestää vuoden. Kansanlähetys on myös kansanopisto ja sisäoppilaitos, joten opintotuki, majoitus ja ruokailut järjestyvät.
www.sekl.fi - Weijo
Turussa alkaa Raamattukoulu vielä tämän vuoden puolella. Se on ehkä vain yksi kuukausi.
Majoitusmahdollisuus on veljillä kokoustilassa (aika vaatimaton).
Tämä on aika pienimuotoinen, mutta sitäkin tehokkaampi opinahjo.
Ota yhteyttä sivujemme kautta:
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648