Isokirja myytävänä

Pankkimies

Onko totta että, Isokirja Keuruulla on myytävänä?

14

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa

Mistä tällainen tieto on peräisin? Onko helluntaiherätys niin suurissa rahavaikeuksissa, että pitää jälleen myydä maallista omaisuutta pois? Kertoisiko joku ihan asiallsesti tiedon toden peräisyyden tai kumoiasi sen!

• tiedotus

Iso Kirja toimii ja voi hyvin. Mitään myyntiin liittyvää ei ole olemassa.

Iso Kirja sekoitetaan monesti helluntaiherätyksen sisällä toimiviin muihin yhdistyksiin tai muihin kristillisiin järjestöihin kuuluvaksi. Iso Kirja on kansanopisto ja toimii mm. konferenssi -ja koulutuskeskuksena. Isossa Kirjassa on jälleen alkanut syyslukukauden opiskelut täydellä teholla.

• juppe

Kyllä olisi joutanut myydä, ja lahjoittaa varat köyhille. Niinkuin Jeesus opettaa sanassaan, että myy kaikki mitä sinulla on ja jaa kaikki rahat köyhille. Sitten hän lisäsi ja seuraa minua eli Jeesusta. Mutta kun helluntalaisista on kyse niin eihän he anna euron euroa köyhälle, jos eivät saa jotakin vastinetta niille euroille....:) Terv. juppe.

• sepe

Ihan tavallista juppeilua, ei sinulta kyllä varmasti ole odotettavissakaa muuta, ennenkuin annat elämäsi Jeesukselle kokonaan.

Käänny tuolta pilkaajan tieltäsi ennenkuin myöhäistä.
        Jesaja:
        Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. 15. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät; 16. mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.

• juppe
        sepe kirjoitti:

Ihan tavallista juppeilua, ei sinulta kyllä varmasti ole odotettavissakaa muuta, ennenkuin annat elämäsi Jeesukselle kokonaan.

Käänny tuolta pilkaajan tieltäsi ennenkuin myöhäistä.
        Jesaja:
        Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. 15. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät; 16. mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.

Minä olen Jeesuksen oma vaikka sinä mitä sanot, meinaatko olla estämässä minun pääsyä taivaaseen. Sinähän aika veitikka olet kun tuomion sanoja latelet, kannattaa katsoa oman puseron alle mikä herra siellä myllyää...:) Terv. juppe.

• Raamatun lukija
        juppe kirjoitti:

Minä olen Jeesuksen oma vaikka sinä mitä sanot, meinaatko olla estämässä minun pääsyä taivaaseen. Sinähän aika veitikka olet kun tuomion sanoja latelet, kannattaa katsoa oman puseron alle mikä herra siellä myllyää...:) Terv. juppe.

SINUN KÄYTÖKSESI ON AIVAN PÄINVASTAINEN MITÄ JEESUS OPETTI! SINÄ VAINOAT JA HERJAAT MINKÄ KERKIÄT!

• Örkki
        Raamatun lukija kirjoitti:

SINUN KÄYTÖKSESI ON AIVAN PÄINVASTAINEN MITÄ JEESUS OPETTI! SINÄ VAINOAT JA HERJAAT MINKÄ KERKIÄT!

Hän on nykyisin luterilaisuuden vannoutunut lähettiläs lapsikasteasiassa. Hän ei ole kylläkään mitenkään valloittanut käsityksillään myöskään omia luterilaisuuden palstalla.

• uuno
        Örkki kirjoitti:

Hän on nykyisin luterilaisuuden vannoutunut lähettiläs lapsikasteasiassa. Hän ei ole kylläkään mitenkään valloittanut käsityksillään myöskään omia luterilaisuuden palstalla.

Meinaako se juppe että kun on vauvakaste suoritettu, niin se on samakuin että taivaspaikka on sillä selvä ?.

• juppe
        Örkki kirjoitti:

Mitä minä heitä, kun hehän ovat Raamatun mukaisesti saanet kasteen ja opetuksen. Mutta täytyyhän teille jonkun sanoa totuuden kasteasiassa ja muissakin asioissa....:) Terv. juppe.

• olet
        juppe kirjoitti:

perkeleen lähettiläs tällä palstalla.

• ,,,
        juppe kirjoitti:

Mitä minä heitä, kun hehän ovat Raamatun mukaisesti saanet kasteen ja opetuksen. Mutta täytyyhän teille jonkun sanoa totuuden kasteasiassa ja muissakin asioissa....:) Terv. juppe.

,,,

• Iso kirja
        olet kirjoitti:

perkeleen lähettiläs tällä palstalla.

Seta ry. on varmaan kiinnostunut ostamaan Ison kirjan. Siitä saa oivallisen leiripaikan, ja onhan siellä leiriperinteitä, jotka hyvin yhtyvät Setan toimintaan.

• arvi
        juppe kirjoitti:

Tuolla aikaisemmin muistaakseni esko selvitteli perusteellisesti kasteasiaa, niin sinulta meni jauhot suuhun ja käänsit keskustelun huumorilinjalle letkautelemalla sinulle tuttuun tyliisi.

• Juppe1

Totuus taitaa olla se, että Iso Kirja-opiston alueella olevan Aikamedian toimistorakennus on myytävänä. Mutta ensisijaiseksi ostajaksi haluttaisiin Iso Kirjaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1298
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      126
      797
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      716
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe