Minkä hintaisia autoja olette tuoneet muuttoautona?

BMWCooper

Itse tuomassa suomeen BMW X5 30d 180 kW vuosimallia 2010-2011 helmikuu -kesäkuu 2014.
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista.

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gs birotor

2kpl olen tuonnut ja molemmat uutena hankittuja (auton vm. 2003 ja 2008)
      Viimeisen hinta 25t€ ja suomessa vastaava oli 53t€.
      Olen pyrkinyt maximoimaan tuon uudelleen verolle menevän verorajan tiukasti.

• htwermu

sellainen 45 tonnia oli edellinen

• BMWCooper

Katsoin tullin tekemistä päätöksistä, että esim BMW X5 30d (180 kW) vm. 7/ 2010 45 tkm ajetun verotusarvona oli pidetty 59 256 €. Nettiautossa vastaavat 64 800 € (75 tkm ajettu) ja 68 800 € (34 tkm ajettu). Kyllä sitä varmaan uskaltaa sellaisen 55 00- 65 000 € arvoisen auton tuoda, josta ei joudu veroja maksamaan..

• Baijerista

Itse olen kiinnostunut tuomaan Saksasta muuttoautona MB E350 CGI Coupe:n... jotain vm. 2009-10 ja aj. nyt alle 50000 km. Paluumuutto voisi olla v. 2013 lopussa tai 2014 puolella.

Löysin Tullin taulukoista yhden tällaisen vm 2010 -mallin ja vero oli tuolle määritelty n. 19000 €:a !!!. Rajahan on 13450 €.

Onko niin, että isomoottorisen bensa-auton tuonti on vähän epäonnistunut ajatus ?. Suomessa odottaa jo vaimon tuoma diesel, joten en enää haluaisi toista dieseliä tuoda ?.

Onko hyviä vinkkejä millainen bensa-auto kannattaisi tuoda; kohtuu tehokas, vähän glamouria, laatua ja toimiva laite ?. Mitä bensa-autoja olette itse tuoneet ?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1176
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe