Minkä hintaisia autoja olette tuoneet muuttoautona?

BMWCooper

Itse tuomassa suomeen BMW X5 30d 180 kW vuosimallia 2010-2011 helmikuu -kesäkuu 2014.
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista.

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gs birotor

2kpl olen tuonnut ja molemmat uutena hankittuja (auton vm. 2003 ja 2008)
      Viimeisen hinta 25t€ ja suomessa vastaava oli 53t€.
      Olen pyrkinyt maximoimaan tuon uudelleen verolle menevän verorajan tiukasti.

• htwermu

sellainen 45 tonnia oli edellinen

• BMWCooper

Katsoin tullin tekemistä päätöksistä, että esim BMW X5 30d (180 kW) vm. 7/ 2010 45 tkm ajetun verotusarvona oli pidetty 59 256 €. Nettiautossa vastaavat 64 800 € (75 tkm ajettu) ja 68 800 € (34 tkm ajettu). Kyllä sitä varmaan uskaltaa sellaisen 55 00- 65 000 € arvoisen auton tuoda, josta ei joudu veroja maksamaan..

• Baijerista

Itse olen kiinnostunut tuomaan Saksasta muuttoautona MB E350 CGI Coupe:n... jotain vm. 2009-10 ja aj. nyt alle 50000 km. Paluumuutto voisi olla v. 2013 lopussa tai 2014 puolella.

Löysin Tullin taulukoista yhden tällaisen vm 2010 -mallin ja vero oli tuolle määritelty n. 19000 €:a !!!. Rajahan on 13450 €.

Onko niin, että isomoottorisen bensa-auton tuonti on vähän epäonnistunut ajatus ?. Suomessa odottaa jo vaimon tuoma diesel, joten en enää haluaisi toista dieseliä tuoda ?.

Onko hyviä vinkkejä millainen bensa-auto kannattaisi tuoda; kohtuu tehokas, vähän glamouria, laatua ja toimiva laite ?. Mitä bensa-autoja olette itse tuoneet ?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      118
      3120
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2795
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      103
      2098
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      127
      1952
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1152
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      918
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe