Onko täällä palstoilla ketään muita aikuisia ihmisiä, jotka olisivat vailla uusia ystäviä. Itselläni elämä meni uusiksi avioeron myötä muutama vuosi sitten. Eron kuluessa huomasin joidenkin vanhojen "ystävien" olevan niin petollisia ja kaksinaamaisia, että katsoin parhaaksi jäädyttää välit heihin. Siksipä ystäväpiirini on nyt kaventunut ja kaipaisin uusia rehellisiä ja avoimia ihmisiä ystäväksi jakamaan keskusteluja ja vaikka harrastamaan yhdessä.
Aikuisia ystäviä LAHDEN seudulta
maries10
1
113
Vastaukset
Oletko minkä ikäinen? Täällä myös etsitään uusia tuttavuuksia, en asu enää Lahdessa mutta käyn usein ja asun puolen tunnin ajomatkan päässä, olen 33v perheellinen. saa laittaa postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726