Tuntuu niin perkeleen tyhjältä tämä homma.
Jokainen päivä on samanlainen; mitään järkevää ei keksi tehtäväksi ja tekisi mieli lähinnä nukkua aamusta iltaan ja vielä lisää. Sitä istuu kotona tai yrittää tehdä jotakin hyödytöntä tai hyödyllistä, mutta mikään ei tunnu oikealta tai edes järkeenkäyvältä.
Järkevintä varmaan olisi vetää pää kunnolla sekaisin. Milläpä muulla sinkun, epäsosiaalisen ihmisen elämään saisi jonkinlaista tolkkua? Ei tässä muuta oikein keksi.
Toivon vain, ettei muille käy samoin. Että työpaikka menee alta ja tasapaino särkyy.
Kahdeksas viikko työttömänä
jobiton
2
201
Vastaukset
- Unwanted1
Tsemppiä työnhakuun, koska se elämä menee vielä pahemmin sekasin myöhemmin.
Itse jo ~4 kuukautta työtön, mitään ei voi tehdä, koska ei ole varmuutta rahojen rittämisestä muuhun kuin ruokaan, kavereitten kanssa viikonloppu menot kiusallisia, koska mitään ei tapahdu elämässä ja ei ole mitään uutta kerrottavaa.
Työtä yrittää etsiä, mihinkään ei mukamas kelpaa ja se sitten syö loputkin ihmisestä.- vgav
tiedän. Ei tos vielä mitään. T.4vuotta Työttömänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283