5000000 euroa vai unelmienne kumppani?

kymysysss

Niin hankala kysymys teille. Jos joutuisitte valitsemaan kahdesta niin kumman ottaisitte? 5 miljoonaa euroa rahaa, mutta joutuisitte varmasti elämään loppuelämänne ilman mahdollisuutta saada naista vierellenne. Tai sitten, saisitte sen unelmienne kumppanin, joka varmasti pysyisi kanssasi viimeiseen hengenvetoon saakka, mutta joutuisitte tyytymään muuten vaatimattomaan tai tavalliseen elämään ilman mitään erityisiä hienouksia.

42

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Erittäin tyhmä kysymys, viisimiljoonaa tottakai.

      • lifemocker

        nainen tottakai


      • kumppani tietenkin

        Tottakai raha kelpaisi, mutta haluaisin myös elämänkumppanin ja lapsia. Ja tässä tapauksessa jälkimmäinen eli unelmien kumppani on tärkeämpi.

        Ja sitten jos unelmien kumppani ois joku tosi rikas, niin ois vielä parempi.


    • Ei rahalla saa onnea, vaikka ainakin minut sen puute tekeekin onnettomaksi. Eli valitsen unelmakumppanin. Kukapa valitsisi toisin, ellei uskoisi rahalla saavansa sitä unelmakumppania?

      • kymysysss

        Itselläni kyllä aivan sama vastaus. Rahalla toki saa ostettua kaikkea hauskaa, sillä voi rehvastella, hankkia ''kavereita'', kuuluisuutta, sitä voi lahjoittaa jos sitä on kuin roskaa, voi rahoittaa, sijoittaa, saat elää kuin herrat... Mutta, lopulta, olisitko onnellinen yksin rahasi kanssa? Tässä on koko pointti... Itse ottaisin naisen, vaikka elänkin kovin vaatimattomasti, mutta jos saisin sen kuka olisi täydellinen kanssani... Tuskinpa tarvitsisin enää muuta onnea elämääni.


    • ,.....,

      Tämäkin kysymys on taas miehille (tai lesboille) mutta vastaan silti..Haluaisin mieluummin unelmieni miehen.

    • Ennemmin hyvä luotettava kumppani kuin maallista mammonaa.

    • Ikisinkku M

      Koska siitä unelmien kumppanistakin varmaan aikaa myöten paljastuisi myös ei-toivottuja piirteitä ja tuon ehtosi mukaan siitä ei pääsisi edes eroon ennen viimeistä henkäystä tekisin kompromissin, 2,5me rahaa ja ei-unelmien mutta riittävän hyvä kumppani jonka voi vaihtaa tarvittaessa.

    • mietiskelijä82

      Mulle tuo kysymys ei ole lainkaan hankala. Ottaisin naisen. Se, että ei ole mahdollisuutta saada koskaan naista vierelle tarkoittaisi melkein elinkautista vankeustuomiota. Mitä niillä miljoonilla tekisi, jos en saisi käydä edes ruokakaupassa, koska siellä voisi olla naismyyjä? Kuolisin nälkään aika nopeasti.

    • surunveri

      No kumppani tietysti. :D

      • ---

        Helppo uskoa kun oot laittanu tänne varmaan 5000000 ilmoitusta.


    • 19 + 19

      Unelmien kumppani.

      Sillä kato olis enemmän rahaa, kuin mitä toi tarjoamasi taskuraha on.

    • Citynainen

      Raha. Ottaisin. Sillä olen kituuttanut vuosia vaatimatonta elämääni ilman kumppania. Niin?

    • Naisen näkökulmaa

      Vastaan vaikka kysymys olikin osoitettu vain miehille.
      Mikäli tuntisin ja olisin jo rakastunut tähän unelmien kumppaniini, niin olisi itsestään selvää, että valitsisin sen ihanan kumppanini, mutta jos en vielä tuntisi sitä unelmien miestä enkä äin ollen voisi olla vielä rakastunutkaan häneen, niin ottaisin rahat, sillä en usko, että maailmassa ja elämässä on vain yksi ainoa oikea kumppani itselle ja jos se tilaisuus menee sivu suun, niin se olisi siinä.

    • totuus sattuu

      Rahat, koska unelmieni kumppani ei pystyisi rakastamaan minua vaan jättäisi minut ensimmäisen rentun tavattuaan.

    • erwwreewrsfdsfd

      Jos minulla olisi rahaa kuin roskaa niin tuskin haluaisin edes pysyvää naista rinnalleni.

    • ......

      Ei ole mahdollista olla miljonääri ja ilman naista vai olisiko ehtona että muutta jonnekin autiosaarelle? Autiosaarellahan ei tee rahallakaan mitään.

    • ....

      Vastaan naisena että ottaisin rahan.
      Mutta jos mies näyttäisi esim. Chris Hemsworthilta tai Hugh Jackmanilta ja olisivat siis saman ikäisiä tai hiukan nuorempia ja luonteeltaan juuri sellaisia kuin olen aina toivonut ja muutenkin elämänkatsomus yms. tyylit olis kohdillaan niin saattaisin valita toisin ;)
      Mutta siis raha, koska ei tuollaista miestä ei ole olemassakaan. Minkään tavispallinaaman takia en vaivaudu, nytkään.

      • komps

        Komps


    • Rahat tai reikä

      Helppo valinta: 5 megaegee, kiitos! Reikä on kuitenkin pelkkä reikä. 5 miltzillä saa jo monenlaista reikää.

    • ILman muuta

      unelmien kumppani. Ongelma vain on se, etten tiedä, millainen hän tarkasti ottaen olisi. Sen kyllä tietää, millainen hän ei olisi.

    • -OTK-

      Ehdottomasti kumppanin, koska liiallinen raha ei lämmitä kuin takassa. Mihin ihminen tarvitsee miljoonia? Tekisi kyllä mieli kysyä näiltä johtajilta, jotka hankkivat miljoonia vuodessa, että mihin he tarvitsevat niin paljon rahaa. Liika raha tuo vain turhuutta mukanaan! Kaapit on täynnä entistä kalliimpia kenkiä tai auto pitää olla mahdollisimman kallis, jotta naapuri olisi kateellinen! Kaikki vain sen takia, että halutaan näyttää toisille, että massia löytyy!

    • YTM

      Kumppani, olen tuntenut kaksi erilaista ja ainutlaatuista naista joiden rakkaus on varmasti arvokkaampaa kuin raha.

    • levanah

      Miljoonat tietysti - tässä iässä jo tietää miehet...

    • Rich and brainless

      Money talks:D

    • Jack D.

      Ottaisin rahatukun. Enimmäkseen itsekseni olen toilaillut tähän asti niin miksei tästä eteenpäinkin, varsinkin vailla toimeentulohuolia?

    • Mies1985

      Raha. Rahan aiheuttaman onnellisuuden myötä myös kumppani löytyisi helpommin ja raha auttaisi myös perhettä/sukulaisia ja siten onni leviäisi konkreettisesti monelle ihmiselle.

    • itsestäänselvää

      Unelmien kumppani, ei tätä tarvitse edes miettiä.

    • mies maalta

      Nyt täytyy sanoa että rahat koska niukat tulot ja jatkuvat laskut aiheuttavat jokapäiväistä stressiä joka käy terveyden päälle. Kun saisi laskut ja velat pois niin elämä helpottaisi paljon. Ja suurimman osan tuosta summasta laittaisin hyväntekeväisyyteen, itselle jättäisin sen verran että pärjään jatkossa.

    • 7+14

      Missä tuossa muka sanottiin, että kysymys on vain miehille..?

      Helppoa. 5 miljoonaa totta kai. En usko mihinkään "täydelliseen kumppaniin" (enkä halua parisuhdetta). Ostaisin ison kämpän ja järjestäisin kavereille sellaiset bileet, että "heikommat ne pyörtyy ja kirjoittelee lehtiin". :D

      Francoise Sagan totesi aikoinaan, että "raha ei tee onnelliseksi, mutta itken mieluummin Jaguarissa kuin bussissa".

      • ,.....,

        Tuosta lauseestä käy ilmi, että on miehille tai lesboille:

        "Jos joutuisitte valitsemaan kahdesta niin kumman ottaisitte? 5 miljoonaa euroa rahaa, mutta joutuisitte varmasti elämään loppuelämänne ilman mahdollisuutta saada naista vierellenne."


    • Oasis

      Tällä hetkellä vastaan 5 miljoonaa euroa.

      En usko, että minulle on sitä unelmien kumppania olemassakaan enkä kaipaa miestä muutenkaan elämääni, joten en menettäisi mitään mutta saisin aikalailla turvattuna elää lopun elämääni.

    • Rahat tietenkin, koska on sen verran iso raha 5 miljoonaa euroa, ettei tollaista summaa pysty tavallinen työssä käyvä ihminen mitenkään tienaamaan tai säästämään elämänsä aikana.

      Tollaisella summalla sitä voisi asua vaikka kuinka isossa asunnossa ja ostella vielä useammankin asunnon vuokralle. Lisäksi voisi matkustella ulkomailla, ostaa kaikkea mahdollista, käydä vaikka plastikkakirurgilla useammankin kerran, sekä auttaa tietenkin myös kaikkia läheisiään heidän rahavaikeuksissa.

      Olisin valinnut tässä rahat, vaikka olisi ollut kyse pienemmästäkin summasta. Ajatelkaa nyt vaikka minkälainen summa olisi 2 miljoonaa euroa, tai edes miljoona euroa!! Tai vaikka edes 500 000 euroa. Erittäin kovia summia tavalliselle perusduunarille.

    • ätmi

      Rahat. Mitä "unelmien kumppani" edes lopulta tarjoaisi? Rahalla saisi ylellisyyttä ja vaikutusvaltaa, mutta parhainkaan kumppani ei olisi kuin kiva lisä muutoin ankeaan elämään.

      • RETROHoppari

        Unelmien kumppanin tietty, jos olis pakkovalita. Keräilen kaikkea siistiä ja menis elämäniloa, jos kaikki olis liian saatavilla.


      • ätmi
        RETROHoppari kirjoitti:

        Unelmien kumppanin tietty, jos olis pakkovalita. Keräilen kaikkea siistiä ja menis elämäniloa, jos kaikki olis liian saatavilla.

        Eli kyseessä on siis "artificial difficulty", kuten me skenessä sanomme, heh...


    • Kumppani toki

      Mitä tekisin ylimääräsellä rahalla... Syöttäsin sorsille pullaa vai auttasin köyhiä rikastumaan? Ei kiitos.

    • Kysymys on väärin aseteltu, oikea asettelu "Ottaisitko 5 miljoonaa ja naisen, jolle olet hänen unelmiensa kumppani, mutta itse et voi sietää kyseistä naista? Siitä huolimatta teidän on oltava keskenänne 12 tuntia vuorokaudessa".

      Ottaisin sen 5 milj.

    • dgtrje

      Yllättävän vaikea kysymys kieltämättä. Sinänsä ottaisin unelmien kumppanin miljardi kertaa mielummin kuin rahaa.
      Mutta olen toisaalta melko varma että jos minulla olisi 5 miljoonaa euroa, niin saisin iselleni unelmien kumppanin hetkessä.
      Se rahamäärä antaisi kyllä niin paljon itseluottamusta että uskaltaisin lähestyä ketä tahansa naista missä vain ja milloin vain. Olen muutenkin ulkonäöltäni ja luonteeltani aika lähellä ihannemiestä. Jos minulla olisi noin paljon rahaa, niin voisin olla todella varma ettei kukaan nainen jota lähestyn, voisi objektiivisesti tarkasteltuna mitenkään löytää parempaa kumppania kuin minä.

      Eli varmaan ottaisin rahat koska silloin minulla olisi ihannekumppanin lisäksi myös paljon rahaa.

    • nöösi_poika

      Unelmien nainen tietysti. Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä!

    • Ottaisin sen unelmieni naisen

    • ...

      Kylläpä moni on edelleen liikkeellä jälkistalinistisessa hengessä, KUKKUU, herätys, ei ole enää muotia sanoa, ettei rahalla saa onnea.

      Aikuisten oikeasti, ihan poliisinkin oikeasti; rahalla saa kaikkea. Rahalla saa onnea, terveyttä ja rakkautta. Ihan kaikkea. Jälkistalinistista hokemaa ei ole enää pakko hokea, totuutta saa jo katsoa silmiin, vaikkei se kauniilta näyttäisikään.

      Persеaukiset voivat toki uskotella itselleen ihan mitä vain haluavat..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2018
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1692
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1680
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1344
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      876
    Aihe