Lavakatteet

Hankeen

Eli lavakate pitäis hankkia pikaisesti Amarokkiin. Lavalla olis tarkoitus säilyttää mm. työkaluja ja ilman lukollista kovaa katetta tavarat löytävät äkkiä uuden "omistajan" tai lähtevät tuulten matkaan.
Minkälaisia kokemuksia teillä on lavakatteista? Mistä kannattaa hommata ja mitä maksaa. Mitä on huomioitava hankittaessa? Ovatko toimivia ja kestäviä? Haittaavatko näkyvyyttä peruuttaessa? Pystyykö sellaisen asentamaan myös itse?
Itselläni on tarkoitus hommata sivulta ylöspäin aukeavilla ikkunoilla tai luukuilla oleva malli. Tarkoitus on että pystyn ottamaan työkaluja myös sivuluukuista ja tähän tarkoitukseen liukusivuikkunat aukeavat ilmeisesti liian vähän.

6

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fordrangeri

materiaali eroissa lähinnä erot, muotoilut alkaa olemaan aika pitkälle samanlaiset. Toiset valmistaa abs muovista ja toiset lasikuidusta, lähinnä muotoseikka molemmat kestää sen minkä tarttee. Löysin parhaan katteen itselleni rangeriin lavakatekeskukselta (wwww.lavakatekeskus.com). ostin aeroklas leisuren jossa takareunasta aukeavat sivuikkunat. kannattaa miettiä tarttetko sä oikeasti niitä ylösnousevia ikkunoita. mulla oli joskus sama ajatus niistä mutta ei niitä oikeesti pystyny käyttämään. ois tarvinnu rakentaa hyllyt ikkunoiden kohdalle ja tarvitsin välillä kuljetuksessa koko lavan levyistä tilaa niin luovuin siitä ideasta. sivuikkunoita tarvitsee lähinnä tuuletukseen (jos kuljettaa polttoaineita tai lemmikkejä,haisee märkänä). kannattaa miettiä just tota sisä pintaakin kun toisissa katteissa sisäpuoliverhoilu ja toisissa ei, niin pystyy pesemään vaikka painepesurilla. tuolla lavakatekeskuksessa oli tosi asiantunteva palvelu, kyseli ensiksi mihin tarkoitukseen tulee ja sitten tarjosi käyttötarkoitukseen sopivan katteen. sain sen vielä korinvärise ja kahden viikon toimitusajalla. oon ollu tyytyväinen katteeseen ja seuraavaan tilaan samasta paikasta. suosittelen!

• metsätonttu

Minä en ole Lavakatekeskuksen asiantuntemuksesta ollenkaan samaa mieltä. Eikä heidän hinnoissakaan ole kehumista. Olin jo ostamassa katetta eestistä, mutta sekoilu 4-ovisen doublecabin ja extracabin välillä ei vakuuttanut. Kaikkien kulujen jälkeen Eestin hintakaan ei ollut sen edullisempi. Lopulta päädyin hankkimaan kovakatteen Garant Oy:stä joka on ollut alalla kauan ja homma pelaa siellä. Tämä on jo toinen kate heiltä ja tiedän, että takuukin toimii.

• syvärintaääni

mulla ruostu puolessa vuodessa garantin virossa valmistetusta katteesta saranat. viimeinen kerta kun haksahdan halvimpaan hintaan.

• Hyötyajoneuvokeskus
      • Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1361
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      849
    Aihe