MIES! ÄLÄ MENE NAIMISIIN TAUOIDUN NAISEN KANSSA. NAISEN TATUOINTI ON NYKYISIN YLEISIN AVIOERON SYY. MIEHET ALKAVAT VARSIN PIAN INHOTA TATUOITUA NAISTA. TATUOINTI EI SOVI ÄITI-IHMISELLE. TATUOIDUN NAISEN EI SOVI KÄSITELLÄ LAPSIA,
TATUOINNIT KIELLETTÄVÄ SAIRAALOISSA. LÄÄKÄREILTÄ NE ON KIELLETTY. MIKSEI HOITSUILTA.? EN ANTAISI SAIRAALASSA TATUOIDUN HOITSUN KOSKETELLA ITSEÄNI. KEVEÄLTÄHÄN SELLAINEN VAIKUTTAA.
ALALUOKKAISET NAISET OTTAVAT TATUOINTEJA
4
178
Vastaukset
ookko nää tietonen ees , mite puhtailla ja desi vehkeillä ne tehään. itellä n.10 kuvaa eikä koskaan ole ollu iho ongelmia. luulo ei ole tiedon väärtti.
- tatska2
Miltä vuosisadalta tuollaisen kirjoittaja on.
- Yök tatuoinneille
No en minäkään ihannoi tatuointeja, vältän sellaisia henkilöitä joilla niitä on, jos vain voin. Vaihdan jopa kaupan kassaa, jos toisella on siisti tatuoimaton kassa.
Seusustelemaan sellaisen kanssa en alkaisi. Lapseni karttavat kuvallisia ihmisiä.
Mitä lie tauteja kantavat, joista ei vielä tiedetäkkään. Kukin tietty taplatkoon omalla tavallaan, mutta pysykööt kaukana minusta.
- 179009
Jopas nyt on markkinat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104