Kävisikö sitä vaikka koiria ulkoiluttamassa vai ampuisko saman tien karhun tai pari?
Onko ideoita?
Mitäköhän sitä keksisi näin alkavaan viikkoon+
9
755
Vastaukset
- Tylsyyden loppu
Ammu ihtes,niin ei tarvii enään miettiä ideoita.
- Os. 2
Älä Olli poika leikistä suutu, kevät kun koittaa niin asiat ovat aivan toisin, saat uusia ystäviä ja ei tiedä vaikka uuden rakkauden löytäisit, me pojat täällä jo odotamme innolla tuloasi, monta unetonta yötä olen minäkin vuoksesi viettänyt, olen kuullut poikien puhuvan kuinka malttamattomina he odottavat tuloasi ja kilvan väittelevät
kuka saa osoittaa rakkauttaan uudelle ihastukselleen, lupaamme pitää sinusta hyvää huolta ja tehdä sitten niitä miesten juttuja joista varmaankin jo olet öisin uneksinut, kun olet kaikille mieliksi ja teet "hyvän työn" niin kuin täällä on tapana sanoa, niin kaikki sujuu paremmin ja on itsellesi eduksi, rakkaudella Sepi.- Os. 4 b
Hei hetkinen! Nuo uudet pojut on meille varattuja! Me ei olla saatu punaposkista poikaa pitkään aikaan. Toistemme rupisia röörejä vaan jouduttu rassaamaan päivästä toiseen.
Pojut meille!
- Pehmeä Jänis
Oriveteläistä intoilua taas parhaimillaan, mie kun luulin että vihreät ajomiehet jäi jo keskenään homosteleen, mutta älä tuu kurkisteleen oriveteläistä touhua.
http://www.youtube.com/watch?v=bV8Hgn2-5tw
Tervetuloa orivedelle asumaan, täällä viihtyy hyvin. Täällä on vihreitä joilla haavena peppuseksi, mutta sekin toisten tekemänä. - .? mmmmmmm
.
- Uppaaja
Laitetaanpa tämäkin hyvä viesti taas ylös eli ^up
- Anonyymi
Tä.
- Anonyymi
Taas yksi kateellisten ketju missä puhutaan soopaa..
- Anonyymi
Puhutaanko tällä kylällä jossain muutakin ko soopaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279