Haluaisin olla kaverisi,ja ehkä aloittaa seurustelun kanssasi.Asut seinänaapurissa.Olisi kiva tutustua ja jutella.Jos liikut netissä,ja näet tämän,olisi hienoa jos vaikka tulisit kylään.
mies Eurajoelta
8
406
Vastaukset
- Kartanonherra
Tule sinä kylään tänne.Löydät minut pori-chatista
- yök
On homokin vielä Kartis.
- Ei ihan naapuri
Tervehdys kaunokainen. Tunnistin vaikka en ihan
naapurisi olekaan. Jos tuo naapurin poika ei tule
niin voisinko minä tulla. Matka ei ole pitkä :) - naapurintyttö
Jos tunnistit minut,voit sinä tulla luokseni.Olen aika paljon kotona.
- Minä vaan
Koska olis sopiva aika?
- naapurintyttö
Minä vaan kirjoitti:
Koska olis sopiva aika?
Voit tulla tiistaina mihin aikaan vaan.Noin 15.00 olen kotona aika varmasti sekä kuuden maissa.Huomenna aamupäivälläkin olen todennäköisesti kotona.
- Minä vaan
naapurintyttö kirjoitti:
Voit tulla tiistaina mihin aikaan vaan.Noin 15.00 olen kotona aika varmasti sekä kuuden maissa.Huomenna aamupäivälläkin olen todennäköisesti kotona.
Ja minä kun tulin nyt vasta kotiin. Harmi että en nähny aikaisemmin. Ens viikkoon menee, miten ohjelmasi silloin?
- naapurintyttö
Minä vaan kirjoitti:
Ja minä kun tulin nyt vasta kotiin. Harmi että en nähny aikaisemmin. Ens viikkoon menee, miten ohjelmasi silloin?
En tiedä tarkkaa aikaa mutta kyllä sä voit tulla milloin vain,mutta ei maanantaina 12-15 noin silloin minulla on vieraita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679