Keskusta-oikeistolaisten yksityistämä henkilöautokatsastus ja sen aiheuttama PIMEYS autojuntin historiassa on vihdoinkin jäämässä taakse, sillä KARTELLI purkautuu uuden lainsäädännön myötä:
- uusintakatsastus voidaan suorittaa toisellakin asemalla
- korjaamot ja huollot saavat oikeuden katsastuksiin.
Mitä ilmeisimmin tässä alkoi mafialla (kako-kepuli-"demarit" ) jo ilmeisesti uhkauksia tulla, kun muuttivat lakia. Nyt MEIDÄN pitää vielä toimia, vaatia nuo kako-kepuli-"demari" korvauksiin, ryöväsihän katsastuskartelli teiltä tuhansia euroja, ja kuten huomaat nopenperseeseen ne meni, eurooppaan ja nyt vanhanen ja heinäluoma, jotka kartellin järkkäisi, istuvat palkkioviroissa.
Kun tekivät sinusta kartellin maksumiehen
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=634475
EIkä se siihen jäänyt,
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=475649
Valtakunnanoikeuteen, koko sinua kusettanut roskasakki, vai tyydytkö siihen, että sinähän tyhmyri ne valtaan äänestitkin? Vaikka veivät myös kotisi, viekkaalla työvoimapulavalehtelulla joka oli vain peitetarina mamujen maahantuonnille !!!
http://www.oikeus.fi/14499.htm
Katsastus-KARTELLI murenee, jo oli aikakin
8
853
Vastaukset
- katsastusmafia vanki
Joo, sanokaa hyvästit A-kasastuksen mulkuille ja Hakuksen kulleille.
Niin peli on nyt pelattu.
VAROKAA muuten suurten autoliikkeiden keskittymien läheisyydessä sijaitsevia katastusasemia. Juuri nämä ovat sitä mafiaa, joka sinua pääsi kuppaamaan. Ne ovat kampuksessa niiden autoliikkeiden kanssa. - rehellistä peliä
Onneksi katsastus-pisneksessä ei ole lahjontaa missään muodossa.
- todennettu on
>>Onneksi katsastus-pisneksessä ei ole lahjontaa missään muodossa.
Voitko tuon jotenkin osoittaa? ET, siksi en sinua usko.
Itse näet käytännön siten, että liikkeestä ostamasi KATSASTETTU ajokki onkin seuraavana vuonna (sinun omistuksessa) täynnä vikoja. Jopa reikiä pohjassa !
- Ei hyvä.
Heh.
Olikohan lainsäätäjä tai "Haans" nyt ihan loppuun asti ajatellut, miten tulee käymään?
"- uusintakatsastus voidaan suorittaa toisellakin asemalla"
Isoilla autoliikkeillä on OMAT KORJAAMOT, jotka nyt anovat "katsastusluvat" ja tottakai jälkitarkastavat muualla hylätyt autot nyt itse "kuntoon".
Oliko hyväkin muutos lakiin?
"- korjaamot ja huollot saavat oikeuden katsastuksiin."
Juuri tuossa yllä kerroinkin ja ihmettelin, mitähän hyvää tästä seuraa.- ahneus voittaa
Englanniossa korjaamot katsastavat autoja yleisesti, täällä kaikki kaatuu yleiseen ahneuteen ja vittumaisuuteen.
- Olisiko 40€ sopiva?
Aiwan sama kuka sen leiman antaa, kunhan hinta on kohtuullinen, ihan varmasti valvotaan korjaamokatsastuksen hylkäys prosenntteja etteivät yritä sill tehdä businesta, loistava muutos.
- Katsastus123
Englannissa tosiaan korjaamot tekevät katsastuksia. Hyvää tässä on se että tulee lisää kilpailua ja se laskee jonkin verran hintoja.
Huonoa on se että ainakin merkkikorjaamot tietävät tasan tarkkaa eri automallien tyyppiviat. Autokorjaamot tekevät hyvän tilin kun hylkäävät auton tällaisten vikojen takia. Tosin auto tulee sitten kuntoon, eli hyvä näin.
Tiedän omastani aika monta hylkyperusteista tyyppivikaa mutta omaani ne olen jo korjauttanut. - rahasi loppuivat
olet oikeassa. meillähän se ostettu "oikeus"-laitos ei puuttunut kartellin toimintaan vaikka kaksissa tuumin nostivat hintoja. Sitten vasta, kun mentiin yli satasen perushinnan, taisi ruveta valituksia tulvimaan ja kokoomuslaiset sielä ostetussa "oikeus"-laitoksessa oli pakotettuja toimimaan.
Mutta sinä, tiesitkö, että kokkarit on yleensä AINA sinun kusetuksen takana, niin autoissa kuin asunnoissakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9390626
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2742012- 421801
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011709Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631419Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791304- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2181132- 571125
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?171990