Onko tuossa mitään järkeä? Perässä vedettävä ostoskärry, joka kulkee lattiantasalla kahvasta vetäen. Ihmiset jäävät vielä tyhminä seisomaan kaikenmaailman paikkoihin ja estävät muiden eteenpäin pääsyn. Mikä järki?
Kaupoissa on nykyään niin vähän ylimääräistä tilaa, että siellä ei luulisi enää ylimääräisiä esteitä sallittavan, mutta näin ei ole.
Perässä vedettävät kärryt tukkivat Lidlin
33
744
Vastaukset
- laatu puuttuu
Tyhmät ostoskorit kertakaikkiaan. Tavaroita pudotellaan sinne lattianrajaan ja kyykistellään sieltä sitten ylös.
Jotkut työntävät laatikkoa edessään mutta se näyttää yhtä typerältä kuin perässä hinaten.
Onkohan joku hahmopsykologi tutkinut että tavaramäärä näyttää niissä pienemmältä vai mikä järki niissä on olevinaan?
Samaa epäkäytännöllisyyttä kuin pullahyllyn jäykässä muovivieterissä roikkuvat sakset.
Luulis että sakemannit pystyis parempaan.- Liian matalakin !!!
Pitkille ihmisille tuo hullu pyörällinen koppa on todella vaikea! Just kyykistelyn takia, mutta varsinkin, ettei pysty suorassa kävelemään, sillä kiinnipito-tanko on liian matalalla!
Myös olen ollut kompastua toisten maata mataaviin koreihin, ihan vaaratilanteisiin asti. Ihminen omissa ajatuksissaan fundeeraa hyllyn vieressä eikä tajua, että parin metrin päässä hänestä kukaan ei pääse minnekään, kun roikottaa kättään siinä kahvassa.
Näitä hullutuksia on jo muuallakin kuin Lidlissä! - Anna mun kaikki...
Liian matalakin !!! kirjoitti:
Pitkille ihmisille tuo hullu pyörällinen koppa on todella vaikea! Just kyykistelyn takia, mutta varsinkin, ettei pysty suorassa kävelemään, sillä kiinnipito-tanko on liian matalalla!
Myös olen ollut kompastua toisten maata mataaviin koreihin, ihan vaaratilanteisiin asti. Ihminen omissa ajatuksissaan fundeeraa hyllyn vieressä eikä tajua, että parin metrin päässä hänestä kukaan ei pääse minnekään, kun roikottaa kättään siinä kahvassa.
Näitä hullutuksia on jo muuallakin kuin Lidlissä!Kuka sitä pakottaa käyttää, helvetin tampio?
- lanttu puutuu
"se näyttää yhtä typerältä kuin perässä hinaten."
Typerin peruste, mitä voi olla moitteeksi ostoskorille/kärrylle. - ei pahalla ..mutta
TE eläkeläiset tiettyyn aikaan tukitte kulkemisen..mutta olen oppinut sovittamaan ostokseni aikaan , jolloin eläkeläisten puuhastelu on yleensä ohi ja kaupankäynti sujuu..
- Kärryt kumoon
Ihan normaali Kärryillä saa paremmin käytävät tukkoon.
Keski-ikäiset Naiset työntää niitä sivuttain ja asettaa ne käytävälle poikittain.
Kassajonossa sitten tökitään niillä persuuksiin edellä olevaa.- Kyl meil o vaikeeeta
Kyllä meillä on vaikeeta! Tarttee muutta johonkin köyhään III-maailman maahan, niin ei oo minkäänlaiset kärryt tiellä. Riisi kulkee pikku kipossa ja sitäkin syödään vain kolmesti päivässä.
- Sinkku kyrrykö ?
Parhaat kärryt ainakin selkä kipuselle,on nuo matalalaitaiset pohja korkealla,itse käytän aina,rullaavatkin hyvin,kun ei ole massaa kovasti.itse en kyllä ymmärrä noita perässä vedetäviä.mistä lie taas kopioitu,tainut kauppa itse haluneet noita,vievät vähän tilaa ainakin kun ovat pinossa,noitahan näkee salesakin ja s-marketissa.
- Kaipaan alkuperäistä
Niin, tarkoitatko sellaista vähän niinkun vanhanaikaisempaa mallia, ei liian suurikaan saa olla, ei. Kyllä piehenkö, kevyt alkuperäisempi on paras. Olkoon sitten tarjolla neljän hengen perheille vaikka läjä valtavan suuriakin. Tosi on mitä sanot.
- idiootti kansa
Ihmiset jäävät aina tyhminä seisomaan kaikenmaailman paikkoihin, varsinkin maitohyllyn eteen. Ei siinä kärryllä ole merkitystä.
- Mitä teet maidolla?
Menkää siis te toopet ihmiset pois niistä kaupoista!
- Smägä
Onhan noita mummokärryjä muissakin kaupoissa, kuten S-marketeissa. Ei ole yksin Lidlin keksintö. Huvittava kapistus, eikä edes kovin kätevä.
- Tuhnuisen likaisiaki
Aina kovin likainenkin! Näistä pyörällisistä hulluista ostoskoreista tulee myös hyvin töhnäinen olo käsiin, kun niissä paljon niitä muovisankoja.
Tykkään oikean ostoskärryn rautalankareunoista, joista käsilläni ohjailen. - Tuhnut sulla on hous
Tuhnuisen likaisiaki kirjoitti:
Aina kovin likainenkin! Näistä pyörällisistä hulluista ostoskoreista tulee myös hyvin töhnäinen olo käsiin, kun niissä paljon niitä muovisankoja.
Tykkään oikean ostoskärryn rautalankareunoista, joista käsilläni ohjailen.En ole yhtään muovisankoa niissä nähnyt.
- ei muovikoreille
Parhaat kärryt on tavalliset työnnettävät ostoskärryt. Tosin pienemmätkin riittäisi, ei tarvitsisi olla kaikille niitä isoja joihin saa lapsen istumaan. Vedettävät ja kannettavat muovikorit on niin likaisen näköisiäkin ettei niitä uskalla käyttää. Ymmärtäähän sen kun niitä vedetään lattiaa pitkin tai seisotetaan lattialla kaiken kuran keskellä ja sitten ne pinotaan päällekkäin, jolloin lika siirtyy toisen korin ulkopohjasta toisen sisäpohjaan.
- Rominakorit
Sittarissa kävi saatanallinen romina kun ihmiset kiskoivat noita kovilla minipyörillä varustettuja koppia perässään. Hullun näköistä.
- Koripalikka
Kas kun ette valita työnnettävistä ostoskoreista, jotka ovat vielä isompia ja tukkivat käytävät, jos kerran paljon pienemmät pyörälliset ostoskorit muka tukkii.
Ei ne mitään tuki käytäviä, vai onko ihmset niin tyhmiä, etteivät osaa kiertää toista, joka valitsee hyllystä tuotetta.
Nämä työnnettävät/vedettävät pyörälliset ostoskorit ovat erittäin hyviä, verrattuna kannettavaan ostoskoriin, johon ei paljon tavaraa pysty laittamaan, kun käy raskaaksi kantaa.
Aika puhtaita ovat vielä nämä pyörälliset ostoskorit, jos vertaa minimanin vastaaviin.
Citymarketissa on nykyään ostoskorit puhtaampia, mitä ne olivat muutama vuosi sitten.
Ovat varmaan alkaneet pesemään niitä ja syytäkin on pestä niitä ostoskoreja välillä.
Kumma juttu vaan, että ostoskorit likaantuu, vaikka tuotteet on puhtaita, että mistä se lika niihin koreihin kertyy.
Kerran löysin ostoskorista 1 euron kolikon....- On etäisyys koriin!
Vaikutelma, että pyörällinen laahattava korikapistus tukkii käytävät ja estää muita ihmisiä enemmän, verrattuna niihin isoihin 'oikeisiin' rautalankakärryihin,
niin johtunee siitä, että nämä pienet matalat jäävät väkisinkin aika kauaksi siitä asiakas-ihmisestä.
=Korin kanssa ihminen pitää kättään oikosenaan alaviistoon 'esteen' jatkuessa edelleen korin kahvaa pitkin
plus tämä kävelyeste jatkuu sitten vielä tuon korin pituusmitan verran!
TÄSTÄ johtuu, että kori on toisten tiellä! Eikö.
'Oikeiden' ostoskärryjen kanssa kuljemme niin, että yleensä pysymme aivan liki kärryssä, eikä tarvi olla semmosta tyhjää ilmatilaa.
- selkää ajatteleva
Eikö voitaisi kauppoihin hankkia näitä ns. pieniä "lastenkärryjä", sillä erotuksella että olisivat korkeampia ja hivenen isompia. Hullulta tuntuu raahata näitä hehtaarikärryjä ympäriinsä jos ei ole ostamassa koko viikon tai kuukauden ostoksia kerralla. Pieni kärry on koria parempi, ettei tarvitse kantaa ostoksia koko kaupassa kiertelyn ajan. Nämä ns. perässä vedettävät kärryt eivät ole hyviä koska joutuu nostelemaan tavaroita lattiatasosta hihnalle.
Köyhällä ei ole varaa ostaa koskaan niin paljon tavaraa että tarvitsisi näitä kauppojen isoja kärryjä ja lisäksi monet niistä ovat niin syviä ettei meinaa ylettyä tavaroita sieltä pohjalta poimia.- Näin minä teeb
Niihin isoihin kärryihin on kätevä heittää reppu, se jolla tavarat kuskataan kotiin, ei tarvitse olkapäällä kanniskella, ostitpa sitten vaikka litran maitoa.
- Jottain tommosta,juu
Mikäs korikärry onkaan Stockan ruokaherkkumarketissa?
Ainakin Hesan keskustassa jokin 'erilainen' keksintö. - heh heh
Näin minä teeb kirjoitti:
Niihin isoihin kärryihin on kätevä heittää reppu, se jolla tavarat kuskataan kotiin, ei tarvitse olkapäällä kanniskella, ostitpa sitten vaikka litran maitoa.
Painaako se tyhjä reppu niin paljon että pitää oikein kärryllä kuskata?
- zeesus graist
Hankkikaa elämä! Tai työntäkää löylykauha perseeseenne ja sitokaa siihen koppa ja vetäkää sitä peräsänne ensi keralla kun menette Lidiliin, jää molemmat kädet vapaaksi.
- Perässä vedettävä
vierastyöläinen aiheutti ruuhkan Johannesburgissa!
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288544653733.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu - Vahdi korin kahvaaaa
Just. Ihmiset estävät eteenpäinpääsyn kaupoissa, koska näiden pyörällisten rominahäkkyröiden KAHVAA PITÄÄ KOKO AJAN VAHTIA, ettei se pääse putoamaan alas, kun ihminen tutkii hyllyä tai allasta ! - Kuka jaksaa sitä koukkimisen määrää, minkä tämä kori jo muutenkin aiheuttaa, varsinkin mitä pidempi olet!
- juorupartiot
Paskat ne mitään tuki yhtään sen enempää kuin kärryt ja tavalliset korit. Kaikki uusi ja erilainen on vain suomijuntin mielestä aina niin vierasta ja pelottavaa, että pakkohan sitä on jostain syyttää. Suomijuntti onnistuu tukkimaan kauppojen käytävät ihan täysin niillä perinteisilläkin kärryillä ja koreilla.
- J. Suomi
Tulihan sieltä ääneen taas yksi jolle menee kritiikittä kaikki "uusi ja erilainen" hienoina edistysaskelina.
Tässä lienee ollut tarkoituksena keskustella ostoskoreista jotka monent kokevat hankaliksi.
Mikäli se on liian vähäpätöinen asia, voithan sivuuttaa koko jutun tulematta sättimään muita ja keskittyä sinulle riittävän tärkeisiin asioihin.
Vaikkapa joillain kansainvälisillä foorumeilla joilla "suomijuntit" eivät ole haittaamassa sinun hengen lentoasi.- Menkää hoitoon
Mikä teitä vaivaa? Edelleenkin, kukaan ei pakota käyttämään sitä koria jos koet sen hankalaksi. Toistan; ÄLÄ KÄYTÄ SITÄ JOS ET OSAA TAI HALUA!
Menikö vieläkään perille? Epäilen..
- cityprisma
Jos kärry on perässä, eikö sitä ole melkein pakko vetää. Vai enkö ole nähnyt edellä vedettäviä koreja.
- niitä kun olis muil
Stockan korikärryt nerokaat . Voi pinota ylös ja lattiatasoon.
- Olen Uusnuori
Minä toivoisi Suomeen ihan oikeita Automarketteja.
Sellaisia mihin ajetaan Autolla sisään ja kerätään tavarat suoraan Ikkunasta Autoon sisään.
Ei huvittaisi kävellä. Voisi ostaa ne Pitsat. Valmishampparit. Sipsit ja Cokikset näpsäkästi. - Kuka korvaa vahingon
Korisuunnittelussa on ollut varmaan hyvä idea. On vain unohtunut TURVALLISUUS. Itse ne uskalla ottaa tuollaista peräkoria käyttöön. Se kulkee niin kaukana vetäjästään ja on niin alhaalla, että sitä on vaikea huomata, kun katselee ostettavia.
Mitäs, jos joku kaatuu ja loukkaa itsensä vetämääni koriin. Tai minä jonkun muun vetelemään koriin. Kuka korvaa vahingon, kauppias, minä vai se joku muu? - selkeää
Työttömät sosiaalipummit ja loispummiäidit siellä seisovat suu auki hyllyjen edessä. Normaali ihminen ottaa tuotteet ja liikkuu eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793