http://www.talouselama.fi/uutiset/mt uusi ryhtiliike tulossa siihen mita jauhelihassa saa olla/a2172166
Mukava muutos.
Paistijauheliha kohta paistijauhelihaa
6
58
Vastaukset
- helppo muutos!
Muutetaan nimikkeeksi "paistojauhelihaa. Yhden kirjaimen muutos tulee halvaksi ja huijauksen maku ja haju lähtee!"
- Älä vätystele
Saat ihan mitä haluat kun katsot mitä ostat.
Jauheliha on helppo jauhaa itse.
Lihapiirakat. Kebabit ja Pitsat kannattaa tehdä itse.
Saat juuri mitä haluat. Ja maku kaupan päälle.
Tai sitten syöt Valmisruokia ja nariset uusavuttomuuttasi...- Ei uusavuton pöllö
Mekin valmistamme yleensä itse ruoat kotona, mutta joskus on tosi väsyolo ja sortuu valmis safkaan. Mutta tämäkin on jotenkin kauppojen syy, Valtsussa myydään tuoreita keittojuureksia, mutta einestiskiltä ei löydy tavaraa mihin niitä käyttää. Lähes kaikki tuotteet on valmiiksi maustettuja, mutta silti siellä myydään mauteita, siis mihin niitä käytetään ?
- seliseliseli..
Pakastin on keksitty.
Teet ruokaa reilumman annoksen ja pakastat sen.
Sitten kun ei ole aikaa tai huvita panet ruuan Pakkasesta Mikroon.
Vai onko sekin liian vaikeaa ?
Itse leivoin vikko sitten n20 Lihapiirakkaa. Siellä ne odottaa Pakastimessa syömistä. - 14+15
ostan heti seuraavassa 15 prossan ale kampanjassa oikean teräksisen lihamyllyn ja senjälkeen se on paisti jauhelihaa mitä meillä syödään.
- nii se olla pitää
Mahtavaa. Kun ostan banaanin saan banaanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271823
- 1211345
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591011- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v250957Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780