3. Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.
4. Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on."
ts. lihatiskitarjonta.
http://yle.fi/uutiset/pietikainen_moni_jasenmaa_syottaa_antibiootteja_elaimiin_sakkikaupalla/6518090
Kotimaa 1.3.2013 klo 8:10 | päivitetty 1.3.2013 klo 8:10
Pietikäinen: Moni jäsenmaa syöttää antibiootteja eläimiin säkkikaupalla
Hevosenlihakohu on saanut vauhtia myös jalosteiden alkuperäismerkintöjen seuraamiseen Euroopan jäsenmaissa. Zoonoosit ja turha antibioottien pumppaaminen eläimiin on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäisen mielestä vielä suurempi ongelma.
Pietikäisen mielestä sairaudet, jotka siirtyvät eläimestä ihmiseen eli zoonoosit ovat vakavampi uhka Euroopassa, sillä niihin liittyy antibioottiresistenssi.
- Vastustuskyky antibiooteille alkaa olla jo paha ongelma. Esimerkiksi Puola ja Espanja käyttävät antibiootteja siipikarjalle ja sioille. Kun ne pieninä määrinä leviävät eteenpäin, pöpöt tulevat vastustuskykyiseksi vähitellen. Tästä nyt kiistelllään parlamentissa.
Niinpä niin. Elämä on hyvää ja turvallista, sekä kaikki ulostuu, vai mitä?
Antibioteilla vai ilman.
syökää kaikkea
1
119
Vastaukset
- laittaa miettimään.
Ihmisen ruumis on Pyhän Hengen temppeli, ....... ts. elämästä tässä ajassa on kyse ja syövän lisääntyminen on ollut räjähdysmäinen. Nykyään puhutaan jo joka toisen sairastumisriskistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770