Olen tässä pitkään pohtinut, että kun minä kuljen hevosellani kotiin ja töihin joka viikko, sekä kauppaan, niin kaikenmaailman automobilistit vievät kaiken liikkumatilan minulta. En pääse kaupan pihassa kiinnittämään hevosta seinään, enkä muutenkaan saa kauroja hevoselle annettua, kun kaupan seinässä ei ole hakasia, joihin kaurapussin voisin hevoselleni kiinnittää.
Lisäksi automobilistit ajelevat joka puolella ja kaasuttelevat ja siten koko ajan säikyttelevät hevostani. Tiedossani on myös, että he saastuttavat ilman automobiileillaan, kun taas minun hevoseltani pääsee silloin tällöin vain pieru.
Voitaisiinko automobiilit jo vihdoin kieltää ja palata takaisin hevosliikennöintiin, sillä kavionkopse on paljon parempaa kuunneltavaa kuin automobiilin ärjyvä moottori. Jos kaikki liikkuisivat hevosella kuten minä, saastutus vähenisi ja ilma raikastuisi. Vaihtakaa hyvät ihmiset nyt hevoseen. Perheet, hankkikaa vaunut ja kaksi hevosta, niin voitte kuljettaa lapsosianne. Kyllä hevonen on paras kulkuneuvo meille!
Automobiilit vievät hevoseltani kaiken tilan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607