Juutalisten alkuperä.....

NeverUniLever

Shalom1 ihmetteli, että keitä ovat israelin arabit? Ovatko he juutalaisia?

He ovat todellakin pääasiassa juutalaisia ja isalamilaisia.

Intiaaneja, eskimoita, aasialaisia, aboja, eurooppalaisia tai afrikkalaisia rodullisilta ominaisuuksiltaan juutalaiset eivät jurikaan ole, harvoja juutalaisuuteen kääntyneitä lukuunottamatta.
Kyllä ne juutalaiset kaikkien määritelmien mukaan ovat samaa porukkaa kuin muutkin arabit, vain kieli ja uskonto ovat se erottava tekijä.

- tästä uutisesta oikein rehevät naurut Shalom1:lle, joka väittää joka kolossa, että juutalaiset ovat jotain muuta kuin arabeja! Tästä hänelle oikein räkäinen nauru hohhoohhoohhoohhooräkäkäräkäkäräkäkäkäää!

Antakaa anteeksi mauton loppu, sillä sen on poimittu suoraan Shalom1:n aivojen sopukoista tulleesta kirjoituksesta.

18

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shalom1

      ... neveri kieltäytyy kertomasta, mistä lähteestä hänen älytön väitteensä olisi tarkistettavissa. Juutalaiset arabeja, hah!

      Taitaapa olla poikasen omasta päästä koko juttu kansallissosialistien ajatuksilla ryyditettynä lähtöisin.

      Kyllähän ne uusnatsit antavat auliisti apuaan, kunhan vain saavat mustamaalata juutalaisia ja jatkaa suuren oppi-isänsä Aadolf ensimmäisen (ja viimeisen) Suuren työtä!

      No niin, neveri, niitä lähteitä, please, ettet osoittaudu erittäin suureksi valehtelijaksi!

      • NeverUniLever

        Itsestään selvyyksiä ei kannata edes todistella, mutta toistaa voin sen jos se sionistillekin uppoaisia. Se oli kyllä liikaa kuviteltu, Shalom1:n usko on "vahva"!

        Intiaaneja, eskimoita, aasialaisia, aboja, eurooppalaisia tai afrikkalaisia rodullisilta ominaisuuksiltaan juutalaiset eivät jurikaan ole, harvoja juutalaisuuteen kääntyneitä lukuunottamatta.
        Kyllä ne juutalaiset kaikkien määritelmien mukaan ovat samaa porukkaa kuin muutkin arabit, vain kieli ja uskonto ovat se erottava tekijä.


      • tito
        NeverUniLever kirjoitti:

        Itsestään selvyyksiä ei kannata edes todistella, mutta toistaa voin sen jos se sionistillekin uppoaisia. Se oli kyllä liikaa kuviteltu, Shalom1:n usko on "vahva"!

        Intiaaneja, eskimoita, aasialaisia, aboja, eurooppalaisia tai afrikkalaisia rodullisilta ominaisuuksiltaan juutalaiset eivät jurikaan ole, harvoja juutalaisuuteen kääntyneitä lukuunottamatta.
        Kyllä ne juutalaiset kaikkien määritelmien mukaan ovat samaa porukkaa kuin muutkin arabit, vain kieli ja uskonto ovat se erottava tekijä.

        kohtalaisen hyvin suomea oppinut somali nuorukainen, kuka yrittää peittää ihonvärinsä häpeän mollaamalla muita rotuja.


      • Shalom1
        NeverUniLever kirjoitti:

        Itsestään selvyyksiä ei kannata edes todistella, mutta toistaa voin sen jos se sionistillekin uppoaisia. Se oli kyllä liikaa kuviteltu, Shalom1:n usko on "vahva"!

        Intiaaneja, eskimoita, aasialaisia, aboja, eurooppalaisia tai afrikkalaisia rodullisilta ominaisuuksiltaan juutalaiset eivät jurikaan ole, harvoja juutalaisuuteen kääntyneitä lukuunottamatta.
        Kyllä ne juutalaiset kaikkien määritelmien mukaan ovat samaa porukkaa kuin muutkin arabit, vain kieli ja uskonto ovat se erottava tekijä.

        ... on vain oikeiksi todistettuja tosiasioita!

        Niiden perusteella kirjoitetaan historiaa, mielipiteet painivat aivan eri sarjoissa!
        !

        Siis neveri-kulta: Todisteet väitteillesi, please!

        Vai joko tunnustat häviösi ja valehdelleesi meille palstan lukijoille ja kirjoittajille?

        Ja ennen kaikkea säälittävästi myös itsellesi!


      • ....
        Shalom1 kirjoitti:

        ... on vain oikeiksi todistettuja tosiasioita!

        Niiden perusteella kirjoitetaan historiaa, mielipiteet painivat aivan eri sarjoissa!
        !

        Siis neveri-kulta: Todisteet väitteillesi, please!

        Vai joko tunnustat häviösi ja valehdelleesi meille palstan lukijoille ja kirjoittajille?

        Ja ennen kaikkea säälittävästi myös itsellesi!

        Näyttää siltä, että et aio itse lainkaan perehtyä koko asiaan, miksi siis keskustella, kun et viitsi nähdä vaivaa.


    • Marcus

      Miksi täällä jatkuvasti pyörii omaa ja toisten aikaa haaskaavia tyhjänpuhuja sekoilijoita. Haluaisin oppia jotain esim. tällä palstalla Israelin historiasta ja juutaliasista / juutalaisuudesta.

      Sitten täällä enimmakseen tapaa tälläisia tyhjän jauhaja "nevereitä"... ja taas meni kallista työaikaa hukkaan. Minullakin on vain harvoin tilaisuus käydä täällä.

      SIIS: TE KEILLÄ EI OLE MITÄÄN SANOTTAVAA... PLIIS TYYTYKÄÄ VAIN LUKEMAAN MITÄ FISKUT KIRJOITTAVAT!!! EI KENENKÄÄN AIKA MENE HUKKAAN.

      • Pohdiskelija

        Määrittelisitkö sitten minulle ja varmasti monelle muulle hyvin hyvin epätietoiselle, mikä on sitä FIKSUA kirjoitettavaa? Ja ketkä sitten ovat niitä FIKSUJA kirjoittajia?
        Pelkkä positiivinen palaute Juutalaisuudesta? Juutalaisista pelkkää positiivista kirjoittavat?

        Ja ihan pakko on kommentoida tuota Neverin juttua siitä, että Juutalaiset ovat alunperin arabeja.
        -Hyvänen aika, monessa muussakin uskontokunnassa on aika montaa eri ihmisrotua. Onko se nyt niin suuri häpeä Juutalaisille, jos heidän vereensä on "tämän päivän arabiterroristien" esi-isien verta sekoittunut?


      • Shalom1
        Pohdiskelija kirjoitti:

        Määrittelisitkö sitten minulle ja varmasti monelle muulle hyvin hyvin epätietoiselle, mikä on sitä FIKSUA kirjoitettavaa? Ja ketkä sitten ovat niitä FIKSUJA kirjoittajia?
        Pelkkä positiivinen palaute Juutalaisuudesta? Juutalaisista pelkkää positiivista kirjoittavat?

        Ja ihan pakko on kommentoida tuota Neverin juttua siitä, että Juutalaiset ovat alunperin arabeja.
        -Hyvänen aika, monessa muussakin uskontokunnassa on aika montaa eri ihmisrotua. Onko se nyt niin suuri häpeä Juutalaisille, jos heidän vereensä on "tämän päivän arabiterroristien" esi-isien verta sekoittunut?

        ... miksi neveri niin raivoisasti yrittää tyrkyttää meille ajatusta, että juutalaiset olisivat muka arabeja!!!!!

        Hänellä on siinä selvä tarkoitusperä!!!!


      • Pohdiskelija
        Shalom1 kirjoitti:

        ... miksi neveri niin raivoisasti yrittää tyrkyttää meille ajatusta, että juutalaiset olisivat muka arabeja!!!!!

        Hänellä on siinä selvä tarkoitusperä!!!!

        Tunnustan tyhmyyteni...
        Mietin ja jonkin aikaa tuossa aiemmin tätä, mutta minkäänlaista järkevää selitystä en keksinyt.

        Mikä ihme on siis Neverin selvä tarkoitusperä?


      • Shalom1
        Pohdiskelija kirjoitti:

        Tunnustan tyhmyyteni...
        Mietin ja jonkin aikaa tuossa aiemmin tätä, mutta minkäänlaista järkevää selitystä en keksinyt.

        Mikä ihme on siis Neverin selvä tarkoitusperä?

        ... näin olen ymmärtänyt:

        Neveri yrittää saada läpi ajatuksen, että juutalaiset olisivat arabeja, joten juutalaisia kansanheimona ei olisi olemassakaan.

        Näin ollen juutalaisvaltio Israel olisi laittomasti perustettu ja tuo YK:n jakopäätös v. 1947 tulisi purkaa.

        Tämän jälkeen koko Palestiinan alue annettaisiin neverin käsityksen mukaan alueen alkuperäisväestölle eli palestiinalaisille.

        Siis juutalaiset Välimereen voidaan asteittain toteuttaa myös tällä tavoin. Sehän oli Hitlerin päämäärä, juutalaiset savuna taivaalle ja arabit jatkavat oppi-isänsä perinteitä ansiokkaasti.

        Tosin he eivät koskaan siinä tule onnistumaan!


      • Pohdiskelija
        Shalom1 kirjoitti:

        ... näin olen ymmärtänyt:

        Neveri yrittää saada läpi ajatuksen, että juutalaiset olisivat arabeja, joten juutalaisia kansanheimona ei olisi olemassakaan.

        Näin ollen juutalaisvaltio Israel olisi laittomasti perustettu ja tuo YK:n jakopäätös v. 1947 tulisi purkaa.

        Tämän jälkeen koko Palestiinan alue annettaisiin neverin käsityksen mukaan alueen alkuperäisväestölle eli palestiinalaisille.

        Siis juutalaiset Välimereen voidaan asteittain toteuttaa myös tällä tavoin. Sehän oli Hitlerin päämäärä, juutalaiset savuna taivaalle ja arabit jatkavat oppi-isänsä perinteitä ansiokkaasti.

        Tosin he eivät koskaan siinä tule onnistumaan!

        Vaikka muuten en kaverista saati musiikistaan suuremmin pidä, niin sana on hallussa tätä tehdessään ollut!

        Sen kun jokainen muistaisi, että harvemmin ne loppujen lopuksi ovat asiat, jotka keskenään sotivat. Yleisin syy ovat ne ihmiset niiden asioiden välissä. ;)

        Imagine there's no heaven,
        It's easy if you try,
        No hell below us,
        Above us only sky,
        Imagine all the people
        living for today...

        Imagine there's no countries,
        It isnt hard to do,
        Nothing to kill or die for,
        No religion too,
        Imagine all the people
        living life in peace...

        Imagine no possesions,
        I wonder if you can,
        No need for greed or hunger,
        A brotherhood of man,
        Imagine all the people
        Sharing all the world...


      • NeverUniLever
        Shalom1 kirjoitti:

        ... näin olen ymmärtänyt:

        Neveri yrittää saada läpi ajatuksen, että juutalaiset olisivat arabeja, joten juutalaisia kansanheimona ei olisi olemassakaan.

        Näin ollen juutalaisvaltio Israel olisi laittomasti perustettu ja tuo YK:n jakopäätös v. 1947 tulisi purkaa.

        Tämän jälkeen koko Palestiinan alue annettaisiin neverin käsityksen mukaan alueen alkuperäisväestölle eli palestiinalaisille.

        Siis juutalaiset Välimereen voidaan asteittain toteuttaa myös tällä tavoin. Sehän oli Hitlerin päämäärä, juutalaiset savuna taivaalle ja arabit jatkavat oppi-isänsä perinteitä ansiokkaasti.

        Tosin he eivät koskaan siinä tule onnistumaan!

        ....et ole Shalom1 ymmärtänyt:

        NeverUniLever todellakin haluaa ihmisten tajauavan että oli kyse niin palestiinalaisista tai israelilaisista, niin kyse on Välimeren pohjukan "veljeskansoista".

        Tuolla tosiasialla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä Israelin olemassa olon tai olemattomuudenkaan kanssa.

        Israel YK:n hyväksymillä rajoilla on täysin laillinen valtio. Israelin itsensä "hyväksymät" rajat ovatkin sitten eri juttu.

        Itsenäiseen Palestiinaan valtioon tulee kuulumaan Gaza, Länsiranta ja osa JERUSALEMIA.

        Siis ei juutalaisiakaan Välimereen.

        Hitlerin päämääränä oli juutalaiset savuna taivaalle ja Sionistien päämääränä näyttäisi olevan palestiinalaisten terrorisointi kunnes he päättävät lähteä kotoaa.
        Tosin sionisti eivät tule siinä onnistumaan!


      • ........
        Shalom1 kirjoitti:

        ... näin olen ymmärtänyt:

        Neveri yrittää saada läpi ajatuksen, että juutalaiset olisivat arabeja, joten juutalaisia kansanheimona ei olisi olemassakaan.

        Näin ollen juutalaisvaltio Israel olisi laittomasti perustettu ja tuo YK:n jakopäätös v. 1947 tulisi purkaa.

        Tämän jälkeen koko Palestiinan alue annettaisiin neverin käsityksen mukaan alueen alkuperäisväestölle eli palestiinalaisille.

        Siis juutalaiset Välimereen voidaan asteittain toteuttaa myös tällä tavoin. Sehän oli Hitlerin päämäärä, juutalaiset savuna taivaalle ja arabit jatkavat oppi-isänsä perinteitä ansiokkaasti.

        Tosin he eivät koskaan siinä tule onnistumaan!

        Näyttää siltä, että et aio itse lainkaan perehtyä koko asiaan, miksi siis keskustella, kun et viitsi nähdä vaivaa.


      • Michal
        Pohdiskelija kirjoitti:

        Määrittelisitkö sitten minulle ja varmasti monelle muulle hyvin hyvin epätietoiselle, mikä on sitä FIKSUA kirjoitettavaa? Ja ketkä sitten ovat niitä FIKSUJA kirjoittajia?
        Pelkkä positiivinen palaute Juutalaisuudesta? Juutalaisista pelkkää positiivista kirjoittavat?

        Ja ihan pakko on kommentoida tuota Neverin juttua siitä, että Juutalaiset ovat alunperin arabeja.
        -Hyvänen aika, monessa muussakin uskontokunnassa on aika montaa eri ihmisrotua. Onko se nyt niin suuri häpeä Juutalaisille, jos heidän vereensä on "tämän päivän arabiterroristien" esi-isien verta sekoittunut?

        sama kuin nimimerkki kurdiko'lle...


    • olli olematon

      mutta täysin hakoteillä. Aivan pupua juttelet. vai arabien sukulaisia,miksi pitää puhua mitä sulki suuhun tuo? Eikä koskaan palestinalaiset tule samaan Israelia. Katsos se joka Israelia vartioi,ei torku eikä nuku. Sitten he haluavat vielä Jerurusalemia, Suuren Kuningaan kaupungia, luuletko että menee läpi?

      • NeverUniLever

        vaikka Pupujen kanssa juttelenkin.

        Arabien sukulaisia hyvinkin nuo juutalaiset kun ovat tavalaan itsekin arabeja. Pääasiassa vain uskonto ja kieli eroittavat Israelin juutalaiset muista islamilais arabeista.

        Miksi pitää puhua järkeä? No koska ennemin tai myöhemmin palestiinalaiset tulevat saamaan Palestiinan valtionsa. Katsos se on Israel joka terrorisoi ja vereen hukkuu. No toivottavasti ei kuitenkaan. Toivotaan että järjen ääni Israelissakin voittaa kun Sharonit ja muut mulkut tulevat tiettyyn ikään, milloin ei pelaa enää mikään. Ja ovathan he jo sen iän ohittaneet jo parikymmentä vuotta sitten.

        Ai niin sitten palestiinalaiset ottavat vielä Jerurusalemista siivunsa, osansa omasta kaupungistaan, luuletko että ei menee läpi?

        Hyvää Huomenta Sionisti Rasistien Jerusalem, jaettava kaupunki!


    • Kurdiko
      • Michal

        asiaa, miksi olet täällä? Juutalaisuudesta ja lähi-idästä on faktapalstoja joilla ylläpitäjä takaa keskustelurauhan ja on itse sitoutunut ei-rasistisiin tasa-arvoisiin arvoihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      979
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      741
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      691
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe