Mikä on Suomen tulevaisuus?

pehmopappa ,

5

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samassa kaapissa?

Kaappi ei ole myöskään homoseksuaalin paikka.
      Kaikki ulos kaapista !

• Suomen tulevaisuus on politiikkojen käsissä. Hengellisestä tulevaisuudestaan vastaa jokainen itse .

• eipehmis

Jokos sinöä pehmopappa olet tehnyt parannuksen härskistä kirjoittelustasi taannoin tälle palstalle. Poistatin sen ylläpidolla sillä se oli tosi törkeää teksitiä ja suoraa Jumalan pilkkaa. En ole vieläkään nähnyt anteeksipyyntötekstiäsi ja ennen kaikkea Jumalakta anteeksipyyntöäsi täällä. Kun julkisesti teit kerran pilkkaaamisen jatörkeän kirjoituksen, niin on se myöskin jukisesti tunnutettava ja pyydettävä anteeksi myöskin palrtalla olevilta!

• mathetes

Kommenttia - eipehmikselle!

Odotat anteeksipyyntöä! Olisi oikeampi antaa anteeksi vaikka toinen ei pyytäisikään! Niin tekemällä asetat toisen Jumalan edessä tilivelvolliseksi puheistaan tai teoistaan sinua kohtaan! Jos odotat anteeksipyyntöä, on se osoitus että et ole itsekään anteeksiantanut toiselle hänen virheitään, joten olet silloin itsekin Jumalan edessä anteeksiantamattomuudestasi tilivelvollinen!

(Matt 5:23 "Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,

24. niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.")

Toki on hyvä jos toinen itse huomaa pyytää anteeksi tekojaan, mutta Jumalan edessä meidän on itse "annettava anteeksi" toiselle vaikka tuo toinen ei sitä meiltä pyydäkään! Raamatun sana opastaa meitä antamaan anteeksi!

(Matt. 6:14 "Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;

15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.")

Annetaan Jumalan toimia vanhurskaasti ja valitaan hyvä ja oikea tie, annetaan siis anteeksi, jotta itsekin saisimme anteeksi Jumalalta!

Siunausta ja Kristusvaloa elämääsi!

Terv, mathetes

• eipehmis

Ei pehmopapan tarvitse multa pyytää anteeksi vaaan palstalla yleensä törkeää kirjoitustaan ja Jumalalta, että saisi uuden elämän Kristuksessa. Sitähän ei voi saada, ellei nöyrry Jumalalta pyytämään anteeksi edes pilkkaamistaankaan! Yritän vaan varoitaa pehmiopappaa, ettei synnin pettämänä paatuisi! Itse hän valintansa tekee haluaako olla Kristuksen kanssa ja nöyrtyy Herran edessä anteeeksi pyytämään ja myöskin täällä paltalla, koska tännehän se hävyttömyyksiään kirjoittelikin! Tulin vaan pyytäneeksi ylläpidon poistamaan hänen tekstinsä, jotta vissiin ei kaikki ehtineet nähdä sitä hävytöntä Jumalaa rienaavaa teksitä! Pehmopapan parhaaksi koetan saada hänet synnintuntoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe