Kristityn paikka ei ole "kaapissa".
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=17981
Mikä on Suomen tulevaisuus?
5
92
Vastaukset
- Samassa kaapissa?
Kaappi ei ole myöskään homoseksuaalin paikka.
Kaikki ulos kaapista ! Suomen tulevaisuus on politiikkojen käsissä. Hengellisestä tulevaisuudestaan vastaa jokainen itse .
- eipehmis
Jokos sinöä pehmopappa olet tehnyt parannuksen härskistä kirjoittelustasi taannoin tälle palstalle. Poistatin sen ylläpidolla sillä se oli tosi törkeää teksitiä ja suoraa Jumalan pilkkaa. En ole vieläkään nähnyt anteeksipyyntötekstiäsi ja ennen kaikkea Jumalakta anteeksipyyntöäsi täällä. Kun julkisesti teit kerran pilkkaaamisen jatörkeän kirjoituksen, niin on se myöskin jukisesti tunnutettava ja pyydettävä anteeksi myöskin palrtalla olevilta!
- mathetes
Kommenttia - eipehmikselle!
Odotat anteeksipyyntöä! Olisi oikeampi antaa anteeksi vaikka toinen ei pyytäisikään! Niin tekemällä asetat toisen Jumalan edessä tilivelvolliseksi puheistaan tai teoistaan sinua kohtaan! Jos odotat anteeksipyyntöä, on se osoitus että et ole itsekään anteeksiantanut toiselle hänen virheitään, joten olet silloin itsekin Jumalan edessä anteeksiantamattomuudestasi tilivelvollinen!
(Matt 5:23 "Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
24. niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.")
Toki on hyvä jos toinen itse huomaa pyytää anteeksi tekojaan, mutta Jumalan edessä meidän on itse "annettava anteeksi" toiselle vaikka tuo toinen ei sitä meiltä pyydäkään! Raamatun sana opastaa meitä antamaan anteeksi!
(Matt. 6:14 "Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.")
Annetaan Jumalan toimia vanhurskaasti ja valitaan hyvä ja oikea tie, annetaan siis anteeksi, jotta itsekin saisimme anteeksi Jumalalta!
Siunausta ja Kristusvaloa elämääsi!
Terv, mathetes- eipehmis
Ei pehmopapan tarvitse multa pyytää anteeksi vaaan palstalla yleensä törkeää kirjoitustaan ja Jumalalta, että saisi uuden elämän Kristuksessa. Sitähän ei voi saada, ellei nöyrry Jumalalta pyytämään anteeksi edes pilkkaamistaankaan! Yritän vaan varoitaa pehmiopappaa, ettei synnin pettämänä paatuisi! Itse hän valintansa tekee haluaako olla Kristuksen kanssa ja nöyrtyy Herran edessä anteeeksi pyytämään ja myöskin täällä paltalla, koska tännehän se hävyttömyyksiään kirjoittelikin! Tulin vaan pyytäneeksi ylläpidon poistamaan hänen tekstinsä, jotta vissiin ei kaikki ehtineet nähdä sitä hävytöntä Jumalaa rienaavaa teksitä! Pehmopapan parhaaksi koetan saada hänet synnintuntoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293