Minulla on jäänyt 3 raskauden ja nyt runsaan ylipainon jälkeen laihduttuani iso roikkuva vatsanahka. Lisäksi ovat riesana sukurasitteena periytyneet valtavat rinnat , jotka raskauksien aikana aina vaan suurenivat.
Molemmista aiheutuu paljon haittaa mm. iholle ja rintojen painosta selälle ja keuhkoille. Lisäksi tietenkin ulkonäölliset ongelmat.
Minkälaiset mahdollisuudet on päästä julkiselle puolelle leikkauksiin näiden tietojen perusteella?
Jos pääsen, pienennettäisiinkö rinnat ja leikattaisiinko alavatsan poimu sekä korjattaisiin venähtäneet mahalihakset samalla kertaa?
Olen kuullut, että rasvaimua ei tehdä julkisella puolella. Eikö tosiaankaan ole mitään syytä, että se tehtäisiin. Luulisi lopputuloksen olevan silloin paljon parempi.
Entä jos kävisi rasvaimussa leikkausta ennen yksityisellä (tosin rahaa ei ole, että ei ole oikeasti mahdollista)?
Leikkaukset julkisella puolella?
Maha ja ryntäät
1
102
Vastaukset
- Terkkarista alkuun
Rintojen pienennykselle julkisella puolella on selvät kriteerit. "Vatsarepun" poisto tapahtuu julkisella puolella vain jos siitä on terveydellistä haittaa, mm. pahoina ihon tulehduksina.
Pyydä terveyskeskuslääkäriltäsi lähete julkisen puolen plastiikkakirurgian poliklinikalle leikkausarviointiin. Mikäli rintojen ja vatsan terveydelliset ongelmat ovat selvät, saanet lähetteen. Ellei onnistu niin joudut hakemaan "vauhtia" yksityislääkäriltä joka voi kirjoittaa saman lähetteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944