Vai onko varpaat alkaneet mustumaan kauppialta?
Onkos niitä ovenrako kauppiaita näkynyt ???
12
104
Vastaukset
- suuliskalainen
Viime viikolla kävi illan suussa sellanen vanhempi mies rimputtamassa ovikelloa täällä Kotkan Suulisniemessä.
Menin avaamaan ovea ja hän tyrkytti mulle paperilappua.
Viittasin kintaalla ja sanoin hänelle goodbye.
Lähti liukkaasti meneen.
Naapurissa oli kuulemma käynyt samanlainen mies aikaisemmin.
Ei muuta.- Tosi on
Nyt varmaan tulee terveyspalveluiden lisäksi vielä turvkengät noille valtion puolesta.
Jos yhtään osaan ennustaa miten valtiovalta toimii Suomessa. - Tosi on
Tosi on kirjoitti:
Nyt varmaan tulee terveyspalveluiden lisäksi vielä turvkengät noille valtion puolesta.
Jos yhtään osaan ennustaa miten valtiovalta toimii Suomessa.Päivitystä tilanteeseen onko tietoo ?
- terveisiä raumalta
"... täällä Kotkan Suulisniemessä."
Terveisiä nuortenkirjailija Väinö Riikilän haamulle.
- turha tulla meille
Minulla on jo ovenrako.
- FeK41d
Onko netissä paikkaa minne saisi laittaa näiden kuvia ja kulkuhavaintoja? Sellainen tiedonkokoamissivu olisi hyvä.
- Tosimies.
On, kuolinilmoitukset saomalehdissä.
- mikähän lienee
Tosimies. kirjoitti:
On, kuolinilmoitukset saomalehdissä.
Porvoossa tunki jalkaa kämpän ovenväliin , Ja paperin kera viime viikolla. Yritti puoliväkisin .
- Folio Mulder
Pari vuotta sitten kävi oven takana juuri sellainen baltti-kauppias, jollaisista lehdissä kerrottiin äskettäin.
Piti saada rahaa piirustuksilla lapsensa sairauden hoitoon. En mennyt halpaan ja lienee selvää jo, että yhdellekään kerääjälle ei kannata antaa mitään.- Tosi on
Huomaatteko miten ei kestä plussat tälläkään hyvällä asialla täällä palstalla ?
Onko tämäkin palsta jo rikollisten hallussa ?
- juuh..
Asensin oveeni 10 tonnin hydraulisen sylinterin, jolla oven saa aina kiinni napista painamalla.
- Juu,
ihan hyvä alku, ja nyt kun vedät vielä sähköjohdon ovenkahvaan ja kun kaupustelija pitää siitä kiinni, niin pistät töpselin seinään.
Kyllä se sen verran ennättää täräyttää ennen sulakkeen palamista ettei toiste tule, ja kertoo vielä toisillekin jos hengissä selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 58879