..vaan ne kirjat, jotka oppilaat pakotetaan lukemaan. Olen lukenut pakotettuna mahtavia spektaakkeleita, kuten Kymmenen Neekerinpoikaa Ruispellossa.
Novellit ovat tosin parhaimpia.
Äidinkielessä ei ole niinkään tärkeätä kielioppi..
12
<50
Vastaukset
- K k
Ai mihin nimimerkkini perustuu?
Ihmiset rääkäisevät aina tuskasta, kun kosketan heitä, paitsi Heinäkuussa.- Vaahtokassi.
Kyseessä on todella huono ääreisverenkierto. Siihen lepokullisikin perustuu, kun mainitsit kerran, että se on 3 cm, mutta juhlakunnossa 15 cm.
Noin huono ääreisverenkierto on merkki jostain. - Jooseppi-1
Mä söin just äsken paketin kielimakkaraa ja oli hyvää.
- k k
Jooseppi-1 kirjoitti:
Mä söin just äsken paketin kielimakkaraa ja oli hyvää.
Kielibasa? Meet Sub-zero:
https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=608&q=sub zero&oq=sub zero&gs_l=img.3..0j0i24l9.1703.5166.0.5538.8.6.0.2.2.0.180.650.2j4.6.0...0.0...1ac.1.5.img.2nOZMmiexmQ - K k
k k kirjoitti:
Kielibasa? Meet Sub-zero:
https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=608&q=sub zero&oq=sub zero&gs_l=img.3..0j0i24l9.1703.5166.0.5538.8.6.0.2.2.0.180.650.2j4.6.0...0.0...1ac.1.5.img.2nOZMmiexmQTykkäsin aina Scorpion -hahmosta, mutta kaikki valittaa aina, kuinka kylmät kädet mulla on. >:(
- K k
K k kirjoitti:
Tykkäsin aina Scorpion -hahmosta, mutta kaikki valittaa aina, kuinka kylmät kädet mulla on. >:(
Rakastelusta ei tule yhtään mitään. Luulette, että pilailen.
- K k
Nuorempana tykkäsin kiusata ihmisiä siten, että tartuin esim. heidän ranteeseen. Sitä seurasi hirveä kiljahdus ja riuhtaisu.
- Kylmät kädet
Mulle määrättiin ääreisverenkiertoon vaikuttavia lääkkeitäkin vuonna 1998. Se sai sydämen tykyttämään niin sairaasti, että nakkasin lääkkeet roskiin, vaikka lääkkeitä ei periaatteessa saisi pistää sekajätteisiin.
- Kylmät kädet
Koskaan ei pakotettu lukemaan scifi-kirjallisuutta, jota luin intissä vapaa-ehtoisesti.
En käsitä, miten ihminen voi kuvata ajanhidastumisen jokaisen nyanssinkin, kun tyyppi klikkaa kielellään hammastaan. Tärinä muuttuu yht'äkkiä aaltomaiseksi liikkeksi.. ♥
Kuvittele, jos kaksi samassa tilassa olevaa tyyppiä sattuisi vain törmäämään toisiinsa. He hajoisivat atomeiksi. - kehoittaja.
Palvo vaan Myllistä ja ole hiljaa.
- Kylmät kädet
Palvon Arthur C. Clackea ja Stephen Kingiä.
Kyllä, King on kirjoittanut novellin Jauntti, joka käsitteli teleportaatiota käytännön tasolla. Siihen piti mennä nukutettuna, mutta eräs tyyppi halusi kokea sen ilman nukutusta.
Siinä kävi huonosti, sillä hän koki ikuisuuden silmän räpäyksessä ja sekosi päästään. Oli yllätys, että Kauhuromaaneja kirjoittava tyyppi voi kirjoittaa myös huippua scifiä ihan tuosta noin vain. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Palvon Arthur C. Clackea ja Stephen Kingiä.
Kyllä, King on kirjoittanut novellin Jauntti, joka käsitteli teleportaatiota käytännön tasolla. Siihen piti mennä nukutettuna, mutta eräs tyyppi halusi kokea sen ilman nukutusta.
Siinä kävi huonosti, sillä hän koki ikuisuuden silmän räpäyksessä ja sekosi päästään. Oli yllätys, että Kauhuromaaneja kirjoittava tyyppi voi kirjoittaa myös huippua scifiä ihan tuosta noin vain.En ole Stephen King, sun täytyy lukea toi novelli. Se oli osa kolmen kertomuksen kirjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999