Tämä on voimakkain helvetti-saarna, jonka olen koskaan kuullut.
http://www.youtube.com/watch?v=JCFE-SnaoY8
David Wilkerson: Helvetti, millainen se on?
16
205
Vastaukset
- 9¤9
Wilkersonin mieliaiheita. Milloin mikäkin sensaatiomainen ja paha. Ja jolla voi tehdä rahaa.
- ...
Et tunne lainkaan Wilkersonia. Hän ei ollut menestysteologi, eikä ollut kiinnostunut rahantekemisestä.
- UskonKriitikko
Ei välttämättä halutakaan rahaa.. mutta asema Jumalan YKKÖSMIES maanpäällä on sekin tavoiteltava asema.. en ole varma mutta jossain vaiheessa on aikalailla sanonut.. "minä opetan oikein.." Mutta ei siinä pelkästään miehen itsensä vika ole.. kestäisitkö itse jos koko maailma pitäisi SINUA Jumalan YKKÖSMIEHENÄ tämän hetken maailmassa ilman kiusaustakaan edes hieman koroittaa itseä..? Joka uskova tuntuu ylistävän Wilkersonia tämän ajan YKKÖNEN nimellä..=(
- ...
No Wilkerson nyt vaan oli tietyllä tavalla oman aikansa profeetta. Hänhän kuoli pari vuotta sitten.
- JesusIsTheBest
Voi kun olisi enemmän Hänen kaltaistaan ympäri maailman.
Jlan todellisia profeettoja, jotka itkee kansan syntejä Jlan edessä - astianmaku
... kirjoitti:
No Wilkerson nyt vaan oli tietyllä tavalla oman aikansa profeetta. Hänhän kuoli pari vuotta sitten.
Wilkersonin puheisiin ja profetioihin tuli elämän loppuvaiheessa tummia sävyjä, jotka kertoivat luultavasti oman mielen ongelmista. Ikävä kyllä se menee niin, että Karjalan evakot profetioivat Venäjä-fobiaansa. Ja Wilkerson profetioi mm. homofobiaansa. Hyväntahtoiset ihmiset profetoivat toisille aviomiehiä tai rikkauksia, jne.... Vihaiset miehet tulta ja tulikiveä. Ja Suomessa vierailevat amerikkalaiset herätystä tai jotain Venäjään liittyvää.
- tottuus
Profeetta Jumalan lähettämä.Näitä Profeettoja ei nykyään kuule,he ovat aivan toisen tyyppisiä kun Wilkerson. Kuuntelin aiheesta Betel-kirkko (helvetti) ja kuinka ristiriitaista eri saarnajien näkemykset erotuvat toisistaan. Tässä saarnsassa kuultaa ehdottomuus. MUTTA mikä Wilkerson oli kun saarnasi Helvetistä,profetta. Tänäpäivänä pitää tuntea raamattunsa ja sen kautta tutkia mitä henki sinulle sanan kautta puhuu. Hyvät uutiset helvetistä.
https://www.youtube.com/watch?v=tdtiFNgyxmE - maallikko
Minkä takia ihmisiä pelotella kaiken maailman saduilla kuten helvetillä?
- JesusIsTheBest
Valitettavasti se ei ole satu,
Muutenhan JEESUS OIS TURHAAN KUOLLUT,
jos synnin palkka ei ois ikuinen kadotus helvetissä.
Wilkkersonin näkykirjaankin kirjoittamista monet näyistä on jo elettyä todellisuutta ja raamatun tuntemisen kautta tiedämme Wilkkersonin olleen Jlan Profeetta.
- tottuus
Maalikko istuu seurakunassa ja saarnaa ilosanomaa,entäs kun kuoleman jälkeen edessä onkin helvetti eikä taivas. Tunne Raamattusi ja keskustele sitten. Trollina taitaa olla kivaa.
- Oraakkeli3
Mitä voimakkaimmin ihmiset puhuvat helvetistä, sitä korkeammalle he kohottavat itseään taivasasteikossa.
- JesusIsTheBest
Ei, Jlan asteikon menee alas ei ylöspäin, jos et tienyt tai ole lukenut raamattua
Mm.Jeesus kohottaa lapsen ja sanoo joka ei ota Jlan valtakuntaa niinkuin lapsi..
Sanoo opetuslapsielähen se teistä joka tahtoo olla suurin olkoon kaikkien muiden palvelija.
Sillä ei Kristuskaan tullut tänne palveltavaksi vaan palvelemaan. Ja Hän nyt on maailman kaikkeuden suurin persoona, joka on elänyt ihmisenä. Kyllä Jeesus on.
Isä, Poika ja Pyhä Henki on kolme persoonaa mutta yksi Jla yhdessä.
Siks liitin ihmispersoonan, kun Pyhä Henki on persoona ja vaikuttaa maailmassa ja on suuri.
Joka itsensä korottaa se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa se korotetaan.
Joten ihan sun vastaus ei ollu orakkelin vastaus nyt.
Ja jos ei helvetissä helvetti näin, miks ihmiset sitten etsiskellä pelastusta, jos he ei näe että Taivaaseen ei mene mitään syntiä. Ajattele hetki, sitä et jos se on totta vaikuttaisi se sinuun. Valehtelija Jeesus kun hän itse mm. Rikkaan miehen ja Lasaruksen kohdalla puhu helvetistä. Jos Jeesus ois valehdellut hän ois tehnyt synnin ja Hän ei ois voinnut sovittaa syntejämme - JesusIsTheBest
Siis ei Valehtelija Jeesus (pikakirjoitus heittää omia sanoja tilalle)
Vaan valehteliko Jeesus, kun hän itse mm.rikkaan miehen ja Lasaruksen kohdalla puhu helvetistä. Ei.
- kjj
Jos Jumala on antanut tehtäväksi varoittaa helvetistä, silloin siitä on varoitettava.
Olin 80-luvulla pienessä porukassa keskustelemassa hengellisistä asioista ja siinä oli kymmenkunta ihmistä koolla. Kävi ilmi, että niistä ihmisistä kolme oli saanut näyn, joka koski helvettiä.- astianmaku
Ja helvetistä näkyjä näkevät prosessoivat taas omaa ongelmaansa.
- kjj
astianmaku kirjoitti:
Ja helvetistä näkyjä näkevät prosessoivat taas omaa ongelmaansa.
Mikähän se oma ongelma sitten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770