Täytyy olla stallarit asialla jo Norjassakin kun tällaisia rutisevat:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288545419724.html
Mutta Suomessahan tästä teemasta ei saa edes puhua tai saa heti tekoisänmaalliset niskaansa ja nimitellään stalisnistiksi, joka vain koko ajan toivoo, että kapitalistinen Venäjä vallottaisi Suomen. Sitä se isänmaallisuuden teeskentely teettää, siinä teeskentelijä itse paljastuu siksi millä nimellä toisia nimittelee.
Norjan Kommunistinen Puolue ottanut vallan
8
<50
Vastaukset
- takilapistinen Venäj
Minähän olen kieltänyt sinua jo monta kertaa puhumasta tästä teemasta. Nyt saat tekoisänmaalliset kimppuusi.
- Kouhion iso emäntä
Eivät ole vielä heränneet tai rapulan taki käsi vapisee vielä liikaa, että kykenis kirjottaan mitään.
- LaD
Jjep. Ryssään ei oo luottamista sanoivat he itse mitä tahansa
- Aihe ei kuulu
historiapalstalle, vaan maanpuolustukseen tai Nato-keskusteluun.
Vai on isänmaallista toivoa Venäjän valloittavan Suomen? Kieroon voi kasvaa monella tavalla.- sattuiko, hei ?
Taisi avaus sattua kipeesti. Älä huoli, se oli tarkoituskin, oikein teille isänmaallisuuden teeskentelijöille.
- Avaus ei satu
sattuiko, hei ? kirjoitti:
Taisi avaus sattua kipeesti. Älä huoli, se oli tarkoituskin, oikein teille isänmaallisuuden teeskentelijöille.
yhtään mihinkään. Isänmaallisuuden kanssa sillä on yhtä vähän tekemistä kuin historiankin.
Tavanomaista hölynpölyä, jollekin hölmölle on jäänyt levy päälle.
Venäjän puolustuksen vahventaminen ei uhkaa Norjaa sen enempää kuin Suomeakaan.
- operaatio pakaration
Jos nyt ensin valtaavat sen Kaukasian vai onnistuuko enää sekään.
Nyt sekoitat ryhmät. Stallarit nimenomaan vasustavat Venäjän tilanteesta tiedotamisen, koska Suomen puolustusta ei saa heidän mielestä kehitää. Jos joku Suomessa yritäisi nostaa Vneäjän uhan keskustlun aiheeksi, niin sitä nimtetäisiin russofobiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1649720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513159Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432917- 612689
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012095- 1132023
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251923Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä571495Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121296- 281261