Olin järkyttynyt tulin katsoman kummipoikani ajoa Ähtäriin ja ohjelmalehtisessä oli paikallisen kepulaisen kansanedustajan kuva ja tervetulo toivotus. En ole po kansaedustajaa ikinä autourheilun piireissä nähnyt. Joten alatyylista äänien kalastelua joka paikkaan työntää omaa mainosta.
Ähtärin ureiluautoilijoiden oma ehdokas olisi saanut jättää mainostamisensa väliin tuossa brösyyrissä.
Odotin kaupunginjohtajan tervehdystä takka UÄ:N puheejonhjan eikä tämän MIKON.
Ikävät muistot kaikenkaikkiaan Ähtärin ajoista.
Politisoitunut UÄ:KÖ
12
198
Vastaukset
- sittaa tulpassa
Kysymys
Mikä on UÄ? Tarkoitatko UA?- lapsellista
On se v... kun mitään ei Ahterissa tehdä ellei se suuntaa Mikon pääsyyn toiselle kaudelle.
Autourheilukin on valjastettu vaalityöhön , mutta eipäs ollut kisoilla onnea saatikka hyvää mainosta.
Urheiluun ei pitäis tuota kepulaista junttaa sotkea ei ees mainoksin.
Esite meni todella pilalle...
- Ahneutta
En minä tiedä mutta minäkin tuosta tajusin että Ähtärin autourheilijoita siinä tarkoitetaan. Minullakin oli sama esite käsissäni.
No, nehän onkin kepun kansaedustajan vaalikoneisto sanottiin jäällä kun Jyväskyläläisen kanssa sitä ihmeteltiin.
Olivat huhun mukaan yrittäneet jopa SRK kanssaa jotain autourheilu diilä, salassa multa kyläläisiltä.
Ei ole Jyppilässä näin toimittu.- piipertäjä ei viher
Oliko hän Kisojen Suojelija. Silloin tervehdys oli oikeutettu. Onhan Kansanedustajan tervehdys arvovaltaisempi kuin kaupunginjohtajan tai seuranpuheenjohtajan.
Kisojen lopputulema oli valitettava.
Arvostelijat te teette jatkuvaa vaalityötä toisellekaudelle, tuotte esiin vaikka muuten sekoittuisi politiikan harmaaseen massaan eikä kukaan huomaisi.
- HOITOON
Kyllä se nyt on täysin selvä asia, että näissä Ähtäriä koskevissa jutuissa, aiheesta riippumatta, on yksi sairas henkilö joka ottaa kantaa jokaiseen mahdolliseen juttuun omalla älyvapaalla tyylillään, jota yrittää muunnella aiheesta riippuen. Kirjoitustyyli ja etenkin kirjoitusvirheet paljastavat että kysymys on yhdestä ja samasta henkilöstä. Kyseiselle henkilölle sellainen kehoitus, että jos et itse ole huomannut vajavuuttasi, usko läheisiäsi jotka sen varmasti ovat huomanneet, HAKEUDU HOITOON!!! Tällainen palsta oikein käytettynä olisi todella mielenkiintoinen kanava mielipiteiden asialliseen vaihtamiseen, mutta tällaiset sairaat henkilöt sen pilaavat. Minä ainakin lopetan tämän seuraamisen, syy kyseisen/kyseisten yksilöiden! KIITTI, MULLE RIITTI !!!
- lumipallo pyörii jo.
Moi Kamut, jos yksi taas tippu ( jää kuitenkin roikkuun palstalle)
Otetaan nyt kaikista jutstkista pois konsonantit ja uutta putkeen HE tekee aiheet ja KÄRPÄSET KATOSSA HOITAA HOMMANSA;) - Terveeksi
On muakavaa kun hoitoa saa, me terveet sairastumme Ähtärin sairaassa ilmapiirissä. Jossa vain nepotismilla ja valikoneistolla on mahdollisuus työllistyä, ja saada "normaalia" sosiaalista elämää.
Näin 8v Ähtärissä asuneena voin kokea, päätellä.Sairaan tympeä ilmapiiri. - Kähmintä seis
Nimimerkille-> HOITOON
Oletkohan itse hoidon tarpeessa? Tarkoittaako "oikein käytettynä" sitä, että ihmiset eivät saisi ilmaista mielipiteitään asioista? Kantsisko sun muuttaa vaikka Pohjois-Koreaan, jonne sopisit paremmin?
PERUSTUSLAKI:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.»
(Suomen perustuslain toisen luvun 12. pykälä." - Hoitoon:lle ja muill
Itse oikeasti aikoinaan jonkun verran ihmisen ajatusmaailmaa opiskelleena voin kyl sanoa, että ihmisen kirjoitus tyyliä/virheitä pystyy hyvinkin matkimaan ihan tavallinen jantteri. Viime aikoina tätä palstaa vähän lukeneena voin hyvinkin epäillä joidenkin käyttävän tätä kirjoitustyylin matkimista röyhkeästi hyväkseen. Syy siihen, jos ihminen hermostuu foorumi tekstien takia on mielestäni kans jonkun verran erikoista ehkäpä itse menisin peilin eteen kysymään olenka yhtä normaali kuin tuo naapurinmies. Stten on pieni pähkinä mietittäväksi jokaiselle foorumin teksteistä hermostuneille: Ihminen näkee alitajunnaisesti asioita, joita se haluaakin nähdä... Ja tämä pitää aika monesti paikkansa!
- jantterille
Hah Hah...Sivusta seuranneena huomasin, että tässä edellisessä kirjoituksessa samoja virheitä kuin aikaisemmissakin kirjoituksissa, hyvä yritys kuitenkin.
- Hah Hah:lle
En ole valitettavasti ennen kirjoitellu tähän "saitille", enkä kirjoittele tämän jälkeenkään. Eiköhän niitä kirjoitus virheitä tee ihan kaikki... Niin myös minä kuin sinäkin -> ssa ja ssä päätteiset/keskeiset sanat, pilkku virheitäkin näyttäisi olevan. Tässäkin kirjoitukssa on ainakin viisi virhettä, enkä viitsi korjata niitä ! ;) Nyt lähden töistä ja teen vaimolleni jotain hyvää ruokaa!
- ....
mutta olipa Ähtärin kisoissa nätti neitonen töissä. Vaalea ja isot vihreät silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944