Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RIVATRIL?

huimuripoika

Onko täällä rivatrilin käyttäjiä? Mihin sitä käytätte? Millä annostuksella? Onko sivuvaikutuksia? Minulle lääke määrättiin Menieren tautiin annoksella 2x0,5 mg. Onko niin, että lääke koukuttaa helposti?

10

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,

      Essent.vapinaan, annoksella 1 mg/vrk, aamuin illoin tuo 0,5 mg. Auttaa, onneksi.
      Kaikki bentzot aiheuttavat riippuvuutta.

    • Upea lääke!

      Epilepsiaan 4 mg/vrk korkeimmillaan. Hyvä lääke, ei koukutusta. Ainoa sivuvaikutus oli väsymys. Ehkäisi myös tensioneckiä.

      • huimuripoika

        Kiitos! Pelkään koukkuun jäämistä.


      • Lopetuksesta
        huimuripoika kirjoitti:

        Kiitos! Pelkään koukkuun jäämistä.

        Annoksen laskeminen tai lääkityksen lopettaminen pitää tehdä hitaalla aikataululla. Googlaa "Rivatrilin lopetus Suomi24" ilman lainausmerkkejä, niin tulee ohjeita kokeneilta.

        Amerikassa on todettu, että liian kauan käytettynä Rivatril käy tehottomaksi. Näin ollen lääkärisi lopettaa Rivatrilin ennenkuin teho putoaa nollaan. Tämän sanoi osaava neurologi minulle.


      • ll..
        huimuripoika kirjoitti:

        Kiitos! Pelkään koukkuun jäämistä.

        Kyllä se koukuttaa, sekin, onhan se bentzo eli tosiaan alasajo sitten hitaasti. Ei Rivatril tee poikkeuksta, sekin aiheuttaa riippuvuutta.


      • Hyvää lääkettä
        ll.. kirjoitti:

        Kyllä se koukuttaa, sekin, onhan se bentzo eli tosiaan alasajo sitten hitaasti. Ei Rivatril tee poikkeuksta, sekin aiheuttaa riippuvuutta.

        Empä huomannut mitään erityistä koukuttavuutta vaikka on minkälainen bentzso. 10 vuotiaasta asti söin noin 20 v lopetus onnistui mainiosti.


    • 12+16

      Otin ensimmäistä kertaa Rivatrilia ensin 0,5mg eikä tuntunut missään niin otin 0,5 mg lisää ja nytkin vaan vähän väsyttää. Sekin voi johtua enimmäkseen siitä että nukuin viime yönä huonosti.

      • aika ja määrä

        Aamulääkityksen väsyttävän vaikutuksen huomaa iltapäivällä, ei välittömästi. Kun otin aamulääkkeet n. klo 7, kahden jälkeen alkoi väsymys 2 mg:n annoksella. Samoin mainitsemasi lyhyt yö väsyttää, joten kaikkea väsymystä ei voi laittaa Rivatrilin piikkiin.


    • 12+16

      Eilen oli enemmänkin sellainen olo vähän kuin olis pöhnässä ollut ja horjahtelin kävellessäni kun otin yhteensä 1mg Rivatrilia. En ole siis koskaan aikaisemmin Rivaa ottanut. Nyt on sellainen olo että ahdistus on melkein kokonaan tiessään.

      Voikohan Riva vaikuttaa vielä vuorokauden kuluttuakin ahdistusta poistavasti. Harmi kun ei mulla ole näitä enempää kun sain yhden kaverilta. Silti jos joskus saan näitä enemmän niin pitää varoa koukkuun jäämistä.

    • Anonyymi

      Mistä saa hesassa parhaan lääkärin, joka ymmärtää menierin sielunelämää? Tauti on rajuoireimen ja mä oon ihan kusessa sen kanssa 😭 Kohta menee työky-
      ky

      Maksan vail mitä ja sitoudun käyttämään lääkehoitoja, mitä mulle määrätään.
      Betaserc auttpoi hetken

      Missä on joku vertaistukiyhdistys tälle kauheelle sairaudelle.

      Auttakaa. Mä tarvitsen apua 😭😭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe