Naapurissa naidaan,juodaan ja tapellaan päivästä toiseen!Tuntuu täällä maaseudulla olevan juoppoa ja irstasta porukkaa.Muutin pari viikkoa sitten 14 huoneistoa käsittävään rivitaloyhtiöön eräästä etelä-suomen kaupungista.
Jo muuttopäivänä seinänaapurit,keski-ikäinen pariskunta pöllähti kaljakassin kanssa asuntooni.
Olen 35 vuotias poikamies.Liekö se vaikuttanut asiaan,koska naapurin muija alkoi tehdä rivoja eleitä suullaan,kun miehensä käväisi kusella.Melkein joka päivä tuo muija käy pyytämässä sokeria tai kahvia.Taitaa olla yritys iskeä minut.Eilenkin kävi ovella pelkät alushousut ja revennyt toppi päällään.Nännit sojotti paidan alta ihan selvästi.Mutta ei minua kiinnosta se muija ollenkaan.saattaisi tulla kirveestä ohimoon,jos erehtyisin moisen otuksen koskemaan.
RIVITALO ELÄMÄÄ
Unto
3
429
Vastaukset
- hedvig
Eikö sulla ole muuta tekemistä kun kyylätä mitä naapurit tekee. Jos ei ole niin annan hyvän vinkin. Hae os. http://www.kyttaajat.net/lomakkeet.shtml tarkkailulomake, johon voit minuutin tarkkuudella kirjata kaikki tapahtumat naapurista.
Äläkä koske siihen naapurin muijaan vaikka oletkin jo kiihkosta sekaisin. Tulee epäsiopua semmoisesta.- Zibaa
on kova sana... ainakin kiinaksi!!
- kiinnostaa...
Missas majailet...? Pakko saada tietaa, etta osaa valtella paikkakuntaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631374Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28929En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917