harmillisesti lähti pois veskasta.
Tietääkö kukaan mikä tulee halpahallin tilalle?
9
468
Vastaukset
- simpanssistaseuraava
kiitos tiedosta.. aika yllättävää.
- cheeta
No jaa. Koskaan sieltä hakenutkaan mitään muuta kuin talouspapereita.
Vaatteet täysiä rättejä!
Romua koko kauppa täynnä ja vanhoja nyrpeitä mummuja kassalla kiukuttelemassa.
Odotan hyvää uutta kauppaa:))))- Kysyttiinkö tätä?
Jotkut ihmiset vastavat vaikka ei kysytäkään. Ja kuitenkaan aloittajan kysymykseen ei ole mitään vastausta.
- Bonushuoraaja
Halpa-Halli lähti, mutta Veskaa aiotaan laajentaa
HH-tiedote:
http://www.hhnet.fi/Ajankohtaista.aspx?nid=562
Veskan laajennus ja muita Pirkkalan tulevaisuuden projekteja:
http://www.pirkkalaclx.fi/index.php?page=partola
(Paina kuvan oikealla alahaalla olevaa linkkiä: Tutustu alueeseen...- Bonushuoraaja
Vinkkinä vielä, että kuvaa voi vierittää jolloin näkyviin tulee mm. citymarketin ja moottoritien väliin vireillä oleva jättimäinen hanke
- huorin ei saa tehdä
Vanhentuneita suunnitelmia. Näinä ankeina aikoina ei ainakaan toteudu.
Esim. kuvan oikeassa reunassa oleva Arktan "liike- toimisto- ja hotellihanke " on peruttu ja tilalle tulee asuintaloja.
- kukkakauppias k
Kukkakauppa tulossa
- oho meinaan...
Tuleekin aika iso kukkakauppa...
- pirkkala33
plantagen? eikös plantagen tuu veskan jatkeeks,ei halpahalliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882