Onko palstalla viime kuukausien aikana hiustensiirrossa käyneitä? Onko Nordströmillä homma missä kuosissa nykyään, kun myi sairaalansa? Uskaltaako Medousan tyttöjen käsittelyyn mennä? Onko muita kokemuksia?
Itsellä harkinnassa, jos hakeutuisin vastaanotolle ennen kesää.
2012 - 2013 hiustensiirrossa käyneet
87
1900
Vastaukset
- o69o
Kummatkin lopettelemassa toimintaansa,ihmiset tullet niin vaativiksi
ja tietoisiksi netin vuoksi ettei ylihintainen puoskarointi enää vetele,
edes täysin kielitaidottomat lapin juntit suostu maksamaan 300-400%
ylihintaa ja surkeata työnjälkeä vain"kotimaisuuden " vuoksi.
Tack.men nej tack!- nun nun nuu
"Lapin juntit" terve täältä Lapista vain?
Kävin Nordsrömillä vajaa vuosi sitten, istutettiin vajaa neljätuhatta hiusta. Olisi tarve ollut enemmälle ehkä kaksi/kolme tuhatta olisi pitänyt olla enemmän jotta olisi saatu koko alue täytetyksi.
Miten onnistui; vaimoni juuri eilen katsoi ja tutki oikein lampun kanssa ja kuulema arpea ei löydy ja kyllä kolmekymmentäsenttinen arpi pitäisi olla, mutta se on niin hyvin parantunut siis miltei täysin näkymätön.
Äskettäin otti "norre" yhteyttä sähköpostilla ja toiminta jatkuu sairaalassa hänen osaltaan kuten enenkin.
Mulla itsellä on nyt edessä niitten lisähiusten istutus, mutta tilasin ajan Medousalle Jyväskylään (on edullinenkin) ja matkankin takia jonne nyt menen keväällä, enkä tarvinnut edes käydä mitään käyntiä siellä näytillä, vaan suoraan sitten hiussiirtoon.
Entäpä siirron onnistuminen. Tietäähän sen kun kaljussani on nyt kammattava tukka, kyllä sitä on ihailtu ja itse tyytyväinen.
Kaljuuntuminenhan on kosmeettinen haitta ihmiselle ja johan se huomataan miten kaljuuntuminen on niin monelle pulmallinen tästä sivustosta kun lukee kirjoituksia.
Itse tein oikean ratkaisun kun kävin hiussiirrossa.
- liikaonliikaa
Medousa on ylihintainen. Nordström oli superylihintainen.
- oo001
Juu ei ihmisillä yksinkertaisesti ole sitä 10 -20 000€ lisähintaa
mikä Nordströmmille pitäisi maksaa ja koska lopputuloksen laatu muualla on
parempi ja varmempi niin kukaan ei edes halua mennä Norrelle jostain meduusoista puhumattakaan.
Kyllä nordström luovutti oikeaan aikaan ja myi roskansa
kun fue tuli niin Norren strip puoskarointi paljastui mutta arvet miesten takaraivoissa muistuttuvat hänestä vielä pitkään. - över$
Medousa hinnoitteli itsensä ulos heti alussa. Mieluummin käy edullisemmassa paikassa ja loppurahoilla käy useampana talvena vielä etelässä nauttimassa auringosta
- Eipä ole arpea
Mistähän arvesta ne puhuu. Olen käynyt kaksi kertaa Norella eli Nordströmillä enkä löydä takaraivostani minkäänlaista arpea.
Hinta vai Norreko se vihastuttaa?- puolityytyväinen
Olen käynyt kerran Norrella. Hinta oli kova, vaikkei Norre itse tehnyt muuta kuin irotti kielekkeen niskasta. Ei edes ommellut haavaa itse umpeen. En pitänyt hänestä lainkaan. Mutta istutetut hiukset ovat edelleen päässä. Arpi on ja tuntuu käsin tunnustelemalla.
Nykyään menisin erittäin paljon halvempaan paikkaan ja FUE - Korjaa arpi
puolityytyväinen kirjoitti:
Olen käynyt kerran Norrella. Hinta oli kova, vaikkei Norre itse tehnyt muuta kuin irotti kielekkeen niskasta. Ei edes ommellut haavaa itse umpeen. En pitänyt hänestä lainkaan. Mutta istutetut hiukset ovat edelleen päässä. Arpi on ja tuntuu käsin tunnustelemalla.
Nykyään menisin erittäin paljon halvempaan paikkaan ja FUESen arven voi kyllä korjauttaa Trichophyyttisellä sulkemisella. Se on helppo myös sulkea, jos siirtoa ei samalla tehdä eli kielekettä ei leikata.
- Eipä ole arpea
Medousa taitaa antaa vieläkin 500 hiusta ilmoitettuun hintaan bonuksena kuten alussakin.
En ole asiasta varma.
Samanlaiset upeat fiilikset on minullakin kuten edellä nimimerkillä "nun nun nuu". Kaikki ovat vaan ihastelleet hiuksiani. Itse olen jumalaisen onnellinen ja tyytyväinen.- gona3
Ei arpea puhe on täyttä shittiä.
AINA jää arpi, ihan aina. Voitte lässyttää trichophyyttisistä mitä satuja haluatte, mutta oikeassa maailmassa kun ihoa viilletään veitsellä niin AINA jää arpi.
Ja se tarkoittaa, että se näkyy jos joskus haluaisikin ajaa päänsä klaniksi tai niskasta hyvin lyhyeksi.
Näkymätön arpi on markkinointikeino tai siirossa käynyt haluaa uskotella, että strip tekniikka oli oikea ratkaisu. Voin kertoa että naiset jotka näkevät yhdellä vilkaisulla kenkiesi hinnan ja oletko potentiaalinen uros, näkevät myös arven kun ovat lähietäisyydellä tai koskevat aluetta.
- Voi prkl
Toi viimeisen meduusakommentin jutut vaikutta ku
in jonkun saatana
meduusa-uskovaisen,joka ketjuun samaa paskaa:
"on niin mukavia tyttöjä" ja sain vielä bonuksena xxx hiusta.
"olen niin onnellinen"
Ole onnellinen muttei sun meduusa-mainokses kiinnosta ketään täällä.
mee muualle tienaamaan tanskalaisille isännilles.- Höpinää
Tanskalaisille?
Tanskalaisilla ja Medousalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Miksi haluat jaettavan heistä väärää tietoa?
http://www.medousa.fi/
- Pöh
Kylläpäs Medousa -spammaajat heräs nopeasti kikku provoon!!!!
Mikset kirjoittanut" miksi haluat jaettavan MEISTÄ väärää tietoa"
Niin epätoivoisia ollaan asiakkaidenpuutteessa että ttäälläkin pitää kerran viikossa mainostaa roskaa.
Tack men nej tack. - yksi mielipide
Siihen arpeen voidaan lisäksi istuttaa hiuksia, jolloin se ei näy, mutta kyllä se olemassa on.
Itse kuitenkin ottaisin FUE:lla pienet siirrot ja Stripillä sitten isot. - karvapallo2
Taitaa lopputulos olla se, että kummastakin paikasta saa saman palvelun. Ehkä sitten käyn kummassakin jututtamassa ihmisiä. Medousalla 4000 500 hiusta kaupan päälle 8170? Mikä mahtaa olla Nordströmin hinta nykyään?
Tiedättekö mihin perustuu tuo, että mitä enemmän hiuksia siirretään kerralla, sitä korkeampi hinta? Esim. Medousalla aina 1000 hiuksen lisäsiirto maksaa 1500 EUR. Johtuuko tuo hinnan nousu vain siitä, että operaatioon käytetään enemmän aikaa? Kuinka kauan 1000 hiuksen siirtoon aikaa kuluu?- Hintoja
Vastaus kysymykseesi.
Kannattaa siirrättää kerralla mahdollisimman paljon sillä silloin hinta siirrettä kohden on aina edullisempi. Eikä suuresta kertasiirrosta ollut ainakaan minulle mitään haittaa.
Nordströmin Plastiikkakirurginen sairaala Strip-tekniikalla:
1600 hiusta 5.640 €
2000 hiusta 6.320 €
3000 hiusta 8.020 €
4000 hiusta 9.720 €
6000 hiusta 11.920 €
Medousan kautta Helsinki Clinic, Plastiikkakirurginen sairaala KL, Laser Tilkka Strip-tekniikalla:
1000 hiusta 3.670
2000 hiusta 5.170
3000 hiusta 6.670
4000 hiusta 8.170
Plus 500 hiusta kaupan päälle veloituksetta.
- kaikki putoo
Keralla ei kannata siirtää liikaa...trauman riski kasvaa ja sitten ei naurata yhtään
- karvapallo2
Mitä traumaa tarkoitat? Shock loss?
- kaikki putoo
karvapallo2 kirjoitti:
Mitä traumaa tarkoitat? Shock loss?
Suuret siirtomäärät ovat bisnestä, jossa potilas ottaa riskin ja klinikka rahat. Harventuneesen päälakeeni istutettiin kerralla 4000 hiusta. Seurauksena kaikki hiukset-siis ne olemassa olleetkin tippuivat istutetulta alueelta 2cm alueen ulkopuolelta.
- No-strippareille
Eikä strip tekniikalla muutenkaan kannata siirtää varsinkaan
jos on alta 40 v koska on mahdonta sanoa mihin hiusraja takaa sijoittuu
ja vaarana on että siirtoarpi tulee näkyviin,etkä muutenkaan voi pitää
lyhympää hiusmallia koska arpi näkyy lyhyissä/ohueissa hiuksissa.- karvapallo2
Eikös ne hiukset istuteta sen siirtoarven yläpuolelle? Eli eikö siirtoarpi jää sinne istutettujenkin hiusten alle piiloon?
Onko jollakin jotain linkkejä epäonnistuneisiin hiustensiirtokuviin? Kiinnostaisi tietää, mitä hiustensiirrossa voi pahimmillaan käydä.. Jos pää on tyhjä, niin tuskin se huonommaksi voi kovin mennä?
Nyt kun olen ottanut yhteyttä palveluntarjoajiin niin he kyllä vakuuttelevat, että siirto-operaatio on turvallinen ja tulee onnistumaan. Olen kiinnostunut saamaan hiukset päähän ja rahatkin olisivat kasassa. - Vastaus taas
karvapallo2 kirjoitti:
Eikös ne hiukset istuteta sen siirtoarven yläpuolelle? Eli eikö siirtoarpi jää sinne istutettujenkin hiusten alle piiloon?
Onko jollakin jotain linkkejä epäonnistuneisiin hiustensiirtokuviin? Kiinnostaisi tietää, mitä hiustensiirrossa voi pahimmillaan käydä.. Jos pää on tyhjä, niin tuskin se huonommaksi voi kovin mennä?
Nyt kun olen ottanut yhteyttä palveluntarjoajiin niin he kyllä vakuuttelevat, että siirto-operaatio on turvallinen ja tulee onnistumaan. Olen kiinnostunut saamaan hiukset päähän ja rahatkin olisivat kasassa.Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus:
Ei sitä arpea löydy sillä uudella sulkumenetelmällä, koska hiukset kasvavat arven läpi. Se arpi on kyllä olemassa, koska aina jää jälki jos ihoa leikataan, ihan kuin normaalissa haavassa vaikkapa tapaturmasta. Lisäksi arpeen voidaan istuttaa hiuksia, mutta eipä se ole varmaankaan nykyisin tarpeellista.
http://www.youtube.com/watch?v=uiQgXY4K-uI
- EI STRIPPI-ARPIA
Jos olet alle 60v simulla ei ole aavistustakaan minne hiusrajasi
takaa tulee lopullisesti asettumaan jotkut väittää lääkärien pystyvän sen ennustamaan mikroskoopilla mutta se on hölynpölyä,
Ja välillä vaan se strip arpi tulee pahasti näkymään hiusrajan laskettua ja lyhyet hiukset ei ole mahdollisia strip arpien kanssa ,
Jotenkin musta tuntuu että joku on niiiin ihastunut tuohon arvensulkemis nimeen: trichophytic closure ,koska sitä on niin tuatava esiin joka ketjussa.
STRIP ARVILLE.......EI KIITOS!!!!!
- Arvet nuo
Ja näillekin raukoille on varmasti vakuutettu että arvesta tulee täysin huomaamaton:
https://www.google.fi/search?q=bad hair transplant photos&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=RkRIUdOpKofPsgbj7IHYCA&biw=1032&bih=510&sei=TURIUfuoDIWjtAbmo4HICQ#um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-GB:official&tbm=isch&sa=1&q=transplant scar&oq=transplant scar&gs_l=img.3..0j0i5l9.1231790.1242494.0.1243032.7.7.0.0.0.0.594.1697.1j2j3j5-1.7.0...0.0...1c.1.6.img.znqWq7E3u_s&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.Yms&fp=58248ecd164e8568&biw=1032&bih=510 - huh huh
Huono hiustensiirto paljon pahempi kuin kalju, menee vielä rahatkin ja voi joutua siirtokierteeseen kunnes siirrettävät loppuu.
- dsdsd3434
Höpönpöpön. Tuollaiset pikkuarvet vaan komistaa karjuja
- Ei prkl
"Höpönpöpön. Tuollaiset pikkuarvet vaan komistaa karjuja "
Makuasia...Minusta ne rumentaa vitu*ti,ja tuollaisista vielä pitäisi maksaa tuhansia euroja,tuollaisten tekijäthän pitäisi korvausvelvollinen olla. - hiusta päähän
Karvapallo2 Itse menen viikon kuluttua Nordströmille luottavaisena. Tässä kuvassa vuosi sitten tehty siirto, nyt lisähiukset siirretään päälaelle johon ei vuosi sitten riittänyt hiuksia. sirrot noin 3700x2500 hiusta, ehkä ylittyy tohon 6500 hiusta yhteensä luulisin. Koitan näyttää vain esimerkkiä teille nuoremmlle jo näin varttuneempanakin 59v. kannattaa sijoittaa itseensä.
http://aijaa.com/nCfib2- hiusta päähän
jatkoa...Sitä arpea ei sitten multa löytäneen ei lasien takaa katsottuna ei valolla, ei kirkkaassa päivän valossa jne. Kyllä hiksiani pengottiin mutta arpea ei näkynyt, leikkaus oli 30cm mittainen. Asia on sitten kun sanoin TOSI.
- karvapallo2
Hienoa että täällä joku oikeasti siirrossa käynytkin kirjoittaa. Ilmeisesti siirrossa siis uskaltaa käydä.
Mikä sinulla oli syynä, ettet aiemmin mennyt leikkaukseen?
Itselläni ikää mittarissa 35 ja päälaki on jo melko autio.. - hiusta päähän
karvapallo2 kirjoitti:
Hienoa että täällä joku oikeasti siirrossa käynytkin kirjoittaa. Ilmeisesti siirrossa siis uskaltaa käydä.
Mikä sinulla oli syynä, ettet aiemmin mennyt leikkaukseen?
Itselläni ikää mittarissa 35 ja päälaki on jo melko autio..>>Mikä sinulla oli syynä, ettet aiemmin mennyt leikkaukseen?
- karvapallo2
hiusta päähän kirjoitti:
>>Mikä sinulla oli syynä, ettet aiemmin mennyt leikkaukseen?
Varmasti on hieno tunne, kun hiukset ovat palanneet. Tuollaisesta itsekin haaveilen!
Mikä on mielipiteesi siitä, että onko toimenpide monimutkainen? Ajattelin vain, että uskaltaisitko mennä muulle klinikalle, kuin Nordströmille hoidettavaksi?
Olen käynyt konsultaatiossa ja saanut hintoja tietooni (ne ovat samoja, kuin täällä aiemmin on kirjoitettu).
Antaisiko se mielenrauhan, jos maksaisin enemmän Nordströmille, kuin että menisin esim. Medousaan?
- ei strippi-norrelle
Kaikilla ei ole resursseja tai halua maksaa 12-14 000
Nordströmmille jos saman määrän hiuksia ja ilman arpia saa ulkomailla
10 000 halvemmalla.
Ylläolevaa kommentoisin että pian on sitten 2 norre-arpea takaraivossa,
saa nähdä vieläkö pysyy "piilossa"
fue siirtoja voi tehdä kerta toisensa jälkeen täysin ilman arpia. - Dutaketo
Minä en kyllä ymmärrä tätä arpihöpötystä.
Minullakaan ei ole arpea tai arpia vaikka olen käynyt kaksi kertaa Nordströmillä. Olen kai tämän täällä jo aiemminkin sanonut.
Ennen kalju päälaki on nyt hiusten peitossa ja olen tyytyväinen.
FUE on pienten alueiden peittämiseen hyvä. mutta aika onneton kaljun päälaen peittämiseen. Siihen ei hidas ja paljon hiuksia tuhoava FUE sovellu.
Tämä on kokemuksen ääni.
Kaikkea hyvää nimimerkille "hiusta päähän". Kun ensimmäinen siirto on onnistunut noin hyvin tietää että toinenkin onnistuu.
o- Juliusz
Dutaketo: kokeleipa ottaa ittelles sellainen hiusmalli, millaisessa minut toisinaan näkee tms. sänki sivuilla ja takana, ja sitten pidempää hiusta päällä. Peittyyhän se arpi suht vähällä, mutta itte en välttämättä tykkää pitää ees kolmea milliä pidempää sänkeä, joten strip-siirron voin unohtaa saman tien.
FUE jättää myös huolestuttavan näköisiä aukkoja (hyvä jos ei valkoisia pilkkujakin), jos paljon tarvii siirtää.
Minkäs sille voin, että luoja on luonut minut niin hyvännäköiseksi tällaisessa hiusmallissa!
- kovat katteet
Nordström on yli-ylihintainen. Nordströmillä ei ole mitään sellaista mikä oikeuttaisi noin karmeisiin hintoihin. Rolf ei itse istuta yhtäkään hiusta.
- Juupeli juupeli
Pari vuotta sitten fue ei ollut edes vakavasti otettu tekniikka tänään valtaosa siirroista tehdään fuella ainoastaan kaavoihinsa kangistuneet Norren kaltaiset eivät edes enää opettele uusia tekniikoita.
Arpi-höpötystä.....? No joo jos mullakin olisi jo 2 arpea takaraivossa joille ei enää mitään voi tehdä ehkä ärtyyntyisin asiasta puhumisesta,ja hyvähän niissä on ettei niitä itse näe ja ihmiset nauraa vasta takana päin...
Fue tekniikalla siirteiden eloonjäämisprosentti on nykyään 90-95% niin en ymmärrä miten se "tuhlaa" siirteitä.
Kyllä se on harvinaista että kukaan enää Norrelle ta johki Medusaan menee.Ja minä en aivan varmasti mene.- niitä tuhlaantuu
siinä irroitusvaiheessa. Läheskään kaikkia irrotettuja hiuksia ei voi FUE:ssa siirtää vaan hävikkiä tulee.
Ja tuohon yli 90% pysyvyyteen ei ole mitään takuita. Voi olla ihan yhtä hyvin 70 tai 80. Miten sen toteat? Et mitenkään.
- ????????????
Arpi ja arpi. Mikä ihmeen arpi?
- Näin se on
Kyllä se arpi on olemassa, mutta tuskinpa sitä löytyy, kun hiukset kasvavat arven läpi.
- Justiinsa juu
Mikä arpi....
http://www.google.fi/search?hl=sv&q=strip scar&aq=f&aqi=&aql=&gs_rfai=&bav=on.2,or.r_qf.&wrapid=tlif136437828881210&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tNlKUevhGsrBtQbR8oGAAg&biw=960&bih=466&sei=uNlKUfX8CobYtAa11wE
Vai kuolee fue siirtteitä irroitus vaiheessa???
Olen itse seurannut netissä satoja fueblogeja eikä kukaan tuollaisista
ole raportoinut... Mutta sinulla on varmaan sisäpiiritietoa Norren omista epäonnistuneista fue kokeiluista?- niitä tuhlaantuu
Läheskään kaikkia irrotettuja siirteitä ei istuteta. Tai jos on irrotettu 2-3 hius siirre, niin se voidaan istuttaa takaisin 1 hius siirteenä. Mitä muuta tuo on kuin hävikkiä?
Eihän sitä leikattava tajua, että noiden blogien perusteella et pääse mihinkään. Tuo on ihan perustietoa FUE siirrosta, perusteet kuntoon ennen mesoamista.
- Pohdintaa siirroista
Onhan se tosiaan niin, että siinä ottovaiheessa ne voivat vahingoittua.
Millaisia onnistumisprosentteja on Feridunilla, Rahalilla tai Prohairclinicin tiimillä?
Siis antavatko "takuun" 90% onnistumiselle? Miten itse sitä voi edes todeta? Et mitenkään.
Tyytyväisiä asiakkaita on tuolta Norrelta tullut ja täälläkin on suurimmaksi osaksi positiivista eli varmasti uskaltaa mennä. Ulkomailla tehdään ihan samalla lailla Strip-siirtoja, esim kuuluisa Hassong&Wong. Syynä on se, että se on nopeampi ja halvempi ja helpompi.
Riippuu ihan potilaan tilanteesta kumpi olisi parempi. - No way
"Tuo on ihan perustietoa FUE siirrosta, perusteet kuntoon ennen mesoamista. "
No jos se on ihan "perustietoa " niin varmaan voit vahvistaa väitteesi
linkillä johonkin tutkittuun tieto-lähteeseen?Kiitos.
Ghost antaa 80% HST.lle kirjallisen takuun ja muut muistaakseni takaavat yli 90% fue ht siirteiden eloonjäämisprosentin.
Enkä minä ole väiitänyt etteikö Norrella ole tyytyväisiä asiakkaita täällä
toivon vaan ettei ole norren henkilökuntaa täällä mainostamassa kuten Medousan "tytöt" ,500 hiuksen extroineen,se alentavaa ja pateettista spammausta salanimen takaa,
minä väitän että muualla saa paremman,arvettoman lopputuloksen
eri tekniikalla ja kolmasosa hinnalla.Eikä minun takaraivooni tule KOSKAAN 30 senttistä leikkausarpea,jos saan siitä itse päättää, onnettomuudet ja aivoleikkaukset on eri asia.- niitä tuhlaantuu
Kuten sanoin, ihan perustietoa.
Katso kohta: What is transection?
http://www.hairsite.com/fue-hair-transplant-faq.htm
- minun mielipide
Itse menen varmaan parin vuoden päästä tuonne Ghon klinikalle Lontooseen tai Amsterdamiin. Toivottavasti tuo HST muutenkin yleistyisi.
- FUE3/2012
Prohairclinic lupaa 95%:n uudelleen kasvun 12kk hiustensiirrosta
http://www.prohairclinic.com/en/warranty - Alien technology
Lääketieteen Nobel palkinto sille kirurgille joka osaa viiltää ihoa ja poistaa ihokaistaleita niin ettei siitä jää arpea.
- Juupa jaapa
Niin mitä sieltä "what is transsection" osuudesta piti mielestäsi löytää?
siellä lukee juuri kuten täälläkin on todettu fue-experttien pääsevän 95%
eloonjäämisprosenttiin!
Et kai oleta Nordströmmin pääsevän 100% eloonjäämiseen?
Soitappa ja kysy itse,voit pettyä.
"Lääketieteen Nobel palkinto sille kirurgille joka osaa viiltää ihoa ja poistaa ihokaistaleita niin ettei siitä jää arpea. "
Niin ja vielä 30 cm pitkää viiltoa!!!!
Kyllähän fuessakin jälki jää mutta nykyisin käytettävän 0.60-0.75 mm
terällä jälkeä ei kahden viikon kuluttua näy kuin mikroskoopilla,
erittäin tummaihoisilla tai huonon lääkärin vuoksi voi pigmenttijälkiä jäädä.- hävikkiä tulee
Lueppas kappale loppuun.
Niin näet että siinä sanotaan, että keskimääräisellä fue:n tekijällä hävikki on 20-60%
Vai luuletko että kaikki, jotka tekävät fue siirtoja ovat eksperttejä ja pääsevät systemaattisesti tuohon 95% tulokseen?
Siihen pääsee kourallinen kirurgeja maailmassa (minä en ole missään vaiheessa mitään ***** Norree mainostanut) mutta yleensä hävikki on huomattavasti suurempaa.
Pointtini oli, että keskimäärin fut:lla säästetään enemmän donor hiuksia. Ja näin se on. Yksittäiset huipputulokset erikseen, mutta valtalinjana asia on näin.
Ja kun nyt noin hehkutat tuota 95% hiusten selviämistä niin selvitäpä ihan huviksesi millainen on firmojen takuu menettely riita tilanteissa. Huomaat mikä on takuun todellinen laajuus. - no strip-man
hävikkiä tulee kirjoitti:
Lueppas kappale loppuun.
Niin näet että siinä sanotaan, että keskimääräisellä fue:n tekijällä hävikki on 20-60%
Vai luuletko että kaikki, jotka tekävät fue siirtoja ovat eksperttejä ja pääsevät systemaattisesti tuohon 95% tulokseen?
Siihen pääsee kourallinen kirurgeja maailmassa (minä en ole missään vaiheessa mitään ***** Norree mainostanut) mutta yleensä hävikki on huomattavasti suurempaa.
Pointtini oli, että keskimäärin fut:lla säästetään enemmän donor hiuksia. Ja näin se on. Yksittäiset huipputulokset erikseen, mutta valtalinjana asia on näin.
Ja kun nyt noin hehkutat tuota 95% hiusten selviämistä niin selvitäpä ihan huviksesi millainen on firmojen takuu menettely riita tilanteissa. Huomaat mikä on takuun todellinen laajuus.Aloitetaanpa nyt siitä kuka on tämän sinun luotettavan lähdetietosi kirjoittanut,
yksi tuon forumin jäsenistä.ei lääkäri,ei dermatologi,ei ht-asiantuntija...Vann tavallinen jäsen.
Koska tuo kirjoitettu? Fue tekniikka paranee vuosi vuodelta.
Ja siis kuka tänäpäivänä menee 50-80 % ht-lääkärille,kun huippu-fue taiatjat on kaikkien tiedossa tänään foorumien ansiosta eikä roskasta makseta enää
( no ok,suomessa ehkä jotkut maksaa vieläkin ylihintaa)
Ja pahoja takuuehtojen vastaisia hiussiirtoja minä en ole nähnyt kuin strip/fut
puoskareilta. - hävikkiä tulee
no strip-man kirjoitti:
Aloitetaanpa nyt siitä kuka on tämän sinun luotettavan lähdetietosi kirjoittanut,
yksi tuon forumin jäsenistä.ei lääkäri,ei dermatologi,ei ht-asiantuntija...Vann tavallinen jäsen.
Koska tuo kirjoitettu? Fue tekniikka paranee vuosi vuodelta.
Ja siis kuka tänäpäivänä menee 50-80 % ht-lääkärille,kun huippu-fue taiatjat on kaikkien tiedossa tänään foorumien ansiosta eikä roskasta makseta enää
( no ok,suomessa ehkä jotkut maksaa vieläkin ylihintaa)
Ja pahoja takuuehtojen vastaisia hiussiirtoja minä en ole nähnyt kuin strip/fut
puoskareilta.Jos kerran arvostat hiustensiirtoja tekevän plastiikkakirurgin asiantuntevuutta enemmän niin tässä sinulle sama asia tunnetun plastiikka kirurgin sanomana.
http://www.regrowhair.com/hair-loss-blog/is-graft-survival-lower-with-follicular-unit-extraction-fue-hair-transplants/
Ja on kirjoitettu alle puoli vuotta sitten. Joten usko jo pikku hiljaa.
Itseasiassa tuo kohta jossa hän sanoo, että epäonnistuneista pistoistakin kasvaa hiuksia, niin muistan lukeneeni toisen tekstin, jossa sanottiin että vain osasta epäonnistuneista kasvaa hius takaisin. Loput arpeutuvat umpeen.
Eli vieläkö kiistät? - peili kertoo
Jos kerran arvostat hiustensiirtoja tekevän plastiikkakirurgin asiantuntevuutta enemmän niin tässä sinulle sama asia tunnetun plastiikka kirurgin sanomana.
http://www.regrowhair.com/hair-loss-blog/is-graft-survival-lower-with-follicular-unit-extraction-fue-hair-transplants/
Itseasiassa tuo kohta jossa hän sanoo, että epäonnistuneista pistoistakin kasvaa hiuksia, niin muistan lukeneeni toisen tekstin, jossa sanottiin että vain osasta epäonnistuneista kasvaa hius takaisin. Loput arpeutuvat umpeen.
Eli vieläkö kiistät?Teoriaa teoriaa. Kävin about vuosi sitten fue siirrossa ja kalju alue on nyt täysin peitossa. En tiedä oliko hävikkiä, mutta pää on täynnä tukkaa ja edullisesti.
- hävikkiä tulee
peili kertoo kirjoitti:
Teoriaa teoriaa. Kävin about vuosi sitten fue siirrossa ja kalju alue on nyt täysin peitossa. En tiedä oliko hävikkiä, mutta pää on täynnä tukkaa ja edullisesti.
Hyvä juttu sulle että on taas hiusta päässä, mutta älä erehdy sekoittamaan omaa kokemustasi lääkärin kokemukseen.
Sinä olet käynyt yhdessä siirrossa, kun taas kirurgi on voinut tehdä niitä tyyliin 500. Joten ehkä kirurgin näkemys on objektiivisempi kuin sinun.
Lisäksi nostit tärkeän pointin: "En tiedä oliko hävikkiä"
En minäkään ole missään törmännyt siihen, että blogeissa tai palstoilla ilmoiteltasiin kuinka monta reikää fue:ssa päähän tehtiin.
Kyllä siirre määrät aina ilmoitetaan ja siirteissä olleiden hiusten määrät, mutta koskaan ei kerrota paljonko ylimääräistä jouduttiin ottamaan.
Eihän varmasti tuollaista 20% kukaan potilas itse huomaa, mutta luulisi 50% jo huomaavan.
Olisi kiva tietää, jos he kerran antavat 95% takuun niin miten he osoittaisivat sen potilaalle, että hävikkiä on alle 5%. Harvapa sitä varmaan palaa kysymään, kun ei tuollaista 20% kaan luulisi huomaavan. - peili kertoo
Hyvä juttu sulle että on taas hiusta päässä, mutta älä erehdy sekoittamaan omaa kokemustasi lääkärin kokemukseen.
Sinä olet käynyt yhdessä siirrossa, kun taas kirurgi on voinut tehdä niitä tyyliin 500. Joten ehkä kirurgin näkemys on objektiivisempi kuin sinun.
Lisäksi nostit tärkeän pointin: "En tiedä oliko hävikkiä"
En minäkään ole missään törmännyt siihen, että blogeissa tai palstoilla ilmoiteltasiin kuinka monta reikää fue:ssa päähän tehtiin.
Kyllä siirre määrät aina ilmoitetaan ja siirteissä olleiden hiusten määrät, mutta koskaan ei kerrota paljonko ylimääräistä jouduttiin ottamaan.
Eihän varmasti tuollaista 20% kukaan potilas itse huomaa, mutta luulisi 50% jo huomaavan.
Olisi kiva tietää, jos he kerran antavat 95% takuun niin miten he osoittaisivat sen potilaalle, että hävikkiä on alle 5%. Harvapa sitä varmaan palaa kysymään, kun ei tuollaista 20% kaan luulisi huomaavan.Jos tarkoitus on saada kalju alue hoidettua ja kirurgi tietää suunnilleen hävikin, niin eiköhän hän silloin istuta niin paljon että potilas on tyytyväinen hävikistä huolimatta. Eli jos on tyytyväinen lopputulokseen ja hintaan, niin mitä viddua on väliä hävikin määrällä?
- Juupa jaa
Jos kerran arvostat hiustensiirtoja tekevän plastiikkakirurgin asiantuntevuutta enemmän niin tässä sinulle sama asia tunnetun plastiikka kirurgin sanomana.
Eli vieläkö kiistät?No tuollaisia yksittäisiä siirtotapauksia voidaan noukkia tuhansia netistä....
Mutta summasummarum,fue specialistit pääsevät tänäpäivänä 95%
eloonjäämiseen lähes poikkeuksetta eikä aivan varmasti strip/fut tekniikalla
päästä sen parempiin tuloksiin.
Choose FUE= täysin ilman arpia
Joko uskot.!!!
LOPPU - dasdasdasd3
peili kertoo kirjoitti:
Jos tarkoitus on saada kalju alue hoidettua ja kirurgi tietää suunnilleen hävikin, niin eiköhän hän silloin istuta niin paljon että potilas on tyytyväinen hävikistä huolimatta. Eli jos on tyytyväinen lopputulokseen ja hintaan, niin mitä viddua on väliä hävikin määrällä?
No hävikillä on se merkitys, että pysyviä hiuksia tuhotaan tuolla tavalla ja hukataan, jos niitä myöhemmin tarvitaan. Esim jos otetaan 1000 hiusta ja 20% hävikki niin 200 hiusta meni hukkaan ja ne olisi voitu myöhemmin siirtää.
- hävikkiä tulee
Juupa jaa kirjoitti:
No tuollaisia yksittäisiä siirtotapauksia voidaan noukkia tuhansia netistä....
Mutta summasummarum,fue specialistit pääsevät tänäpäivänä 95%
eloonjäämiseen lähes poikkeuksetta eikä aivan varmasti strip/fut tekniikalla
päästä sen parempiin tuloksiin.
Choose FUE= täysin ilman arpia
Joko uskot.!!!
LOPPUjoo... jos ei asiantuntijan puhe uppoa niin minun puolesta voit uskoa ihan mitä tykkäät.
- Siis häh?
joo... jos ei asiantuntijan puhe uppoa niin minun puolesta voit uskoa ihan mitä tykkäät.
Siis tänäpäivänä kunnollisella FUE-LÄKÄRILLÄ onnistumisprosentti
95%
Siis tänäpäivänä kunnollisella STRIP/FUT siirrossa onistumisprosentti
95%
Siis mitä sinä et ymmärrä kun pitää jankuttaa,muste loppuu täältä
kun et ymmärrä vaan toistat kuin jehovalainen samaa asiaa. - hävikkiä tulee
Siis häh? kirjoitti:
Siis tänäpäivänä kunnollisella FUE-LÄKÄRILLÄ onnistumisprosentti
95%
Siis tänäpäivänä kunnollisella STRIP/FUT siirrossa onistumisprosentti
95%
Siis mitä sinä et ymmärrä kun pitää jankuttaa,muste loppuu täältä
kun et ymmärrä vaan toistat kuin jehovalainen samaa asiaa.Mutta läheskään kaikki fue:ta tekevät kirurgit eivät ole noita fue eksperttejä. Vaan 95% ekspertit ovat vähemmistö. Futilla siis keskimäärin hävikkiä tulee vähemmän.
Jos otetaan 10 fue:ta tekevää kirurgia ja 10 fut:ia tekevää kirurgia niin KESKIMÄÄRIN fut:lla säästyy enemmän donoria.
Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei nyt puhuta mistään yksittäistapuksista vaan ihan kaikista kirurgeista.
Ei kaikki fue:ta tekevät kirurgit voi olla eksperttejä, vaan ekspertit ovat vähemmistö. Fut:lla huonompikin kirurgi saa säästettyä enemmän hiuksia.
Olet itse nähtävästi joku mormooni kun ei mikään oman näkemyksen ulkopuolinen tavoita tajuntaa. - diiba daaba
Mutta läheskään kaikki fue:ta tekevät kirurgit eivät ole noita fue eksperttejä. Vaan 95% ekspertit ovat vähemmistö. Futilla siis keskimäärin hävikkiä tulee vähemmän.
Jos otetaan 10 fue:ta tekevää kirurgia ja 10 fut:ia tekevää kirurgia niin KESKIMÄÄRIN fut:lla säästyy enemmän donoria.
Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei nyt puhuta mistään yksittäistapuksista vaan ihan kaikista kirurgeista.
Ei kaikki fue:ta tekevät kirurgit voi olla eksperttejä, vaan ekspertit ovat vähemmistö. Fut:lla huonompikin kirurgi saa säästettyä enemmän hiuksia.
Olet itse nähtävästi joku mormooni kun ei mikään oman näkemyksen ulkopuolinen tavoita tajuntaa.Nordströmmi lupaa vaan 90% roskallaan...
Ja minkä helv**n tähden minun pitäisi mennä jonnekin keskitason
fue -lääkärille kun kohtuuhintaan pääsee 95% specialistille kirjallisella
takuulla.
Ja vuosia erimaiden foorumeita seuranneena en ole pahemmin nähnyt
kenenkään takuusta valittavan,huono maine sellaisesta kirurgista leviäsi
hetkessä ht.foorumeilla potentiaalisten asiakkaiden keskuuteen ja aiheuttais
potilaskadon.
Ainoa mikä tällä hetkellä ht yhteisöä askarruttaa on Dr.Ghon hst siirteet. - hävikkiä tulee
diiba daaba kirjoitti:
Nordströmmi lupaa vaan 90% roskallaan...
Ja minkä helv**n tähden minun pitäisi mennä jonnekin keskitason
fue -lääkärille kun kohtuuhintaan pääsee 95% specialistille kirjallisella
takuulla.
Ja vuosia erimaiden foorumeita seuranneena en ole pahemmin nähnyt
kenenkään takuusta valittavan,huono maine sellaisesta kirurgista leviäsi
hetkessä ht.foorumeilla potentiaalisten asiakkaiden keskuuteen ja aiheuttais
potilaskadon.
Ainoa mikä tällä hetkellä ht yhteisöä askarruttaa on Dr.Ghon hst siirteet.Kaikki me tiedämme, että norre on *****. Ei sitä tarvitse täällä enää kertoa.
- näin se menee
Tässä kinastellaan ihan turhaan. Arpi jää aina, se on vain kiistämätön fakta, mutta ei se näy edes lyhyehköillä hiuksilla, koska hiukset kasvavat arven läpi. Kaljuksi jos ajaa niin se kyllä näkyy ja niin näkyy FUE:llakin. Ilmeisesti HST:llä (Ghon FUE) ei pitäisi jäädä ihan niin suuria arpia kuin normaalissa FUE:ssa.
Molemmat tekniikat ovat toimivia ja paikallaan erilaisissa siirremäärissä/potilastapauksissa.- idioooootti
Korjaus: hius EI kasva arven läpi.
- Just juupa jaapa
Höpöhöpö,fuesta ei jää minkäänlaisia arpia.
Strip-arvet näkyy normaalillakin hiustenpituudella.
Nordström veloittaa stripistään kolme kertaa enemmän vaikka työn määrä
on kolme kertaa pienempi kuin Fuessa,eli Norre on 6 kertaa kalliimpi.
Norre ja Medousa edustavat -80 luvun hiussiirto-teknologiaa ja tulevat
sitä olemaankin NIIN KAUAN KUIN JOKU TUOLLAISESTA on valmis maksamaan,sääliksi käy jos esim kielitaidon vuoksi joutuu pidättäytymään kunnon toimenpiteestä. - semmostapeliä
Nordströmin suosioon on tasan yksi syy: Äijä hankki aikoinaan jalansijan Suomessa ja on median lemmikki.
Persoonana katastrofi ja kirurgina keskinkertainen. Ei esim. osaa tehdä kauniita rintoja sitten millään.
Täysi tunnustus hiussiirtojen kehittämisestä, mutta vain siitä, sillä nykyään auttamattomasti pudonnut kelkasta.
Hinnat aivan poskettomat. Ja koitas valittaa lopputuloksesta niin löydät itsesi istumassa luunkovaa lakimiestä vastapäätä. - hiusta päähän
En käsitä miksi yleensä "norrea" moititaan, minä olen siellä käynyt ja tulevalla viikolla käyn siellä, en varmasti löydä moittetta hänestä.
No minä kampailen tukkaani sitten enkä murehdi sen kummasemmin. Muistan kyllä teitä palstalaisia vaikka kuukaden välein miten huiskii, sekä letti kasvaa.
Yksi asia vielä, kerroin aijemmin tuosta Finasteridin kokeiluista, kun katselin kuvia vuosia taakse, ehkä myöskin oli hiukset vahvistuneet . Otan sen puheeksi kun käyn siellä ja jos saan Gevinana voin ehkä alkaa käyttääkkin. Mtyöskin Priorin kapseleita kannattaa käyttää mielestäni.- No way
Vaikutat mukavalta mieheltä niin en viitti pahasti sanoa.
Tuosta sun ht.stä on vaikea mitään sanoa kun se ainoa kuva on 2 metrin etäisyydeltä ja vaan yhdestä kulmasta.
ja vaikka olisi sinusta hyvä ollukin se on sikahintainen,ei tänään enää
tarvitse maksaa muutamasta tuhannesta siirteestä(5000hiusta) 12 000€ kuten sinä maksat,ne ajat ovat takanapäin kuten norren tekniikkakin.
- Vastauksia?
Mietin vain, että jos hiusten lähdön päästää tilanteeseen, että siirteitä tarvitsee eteen esim 2500. Kuinka paljon tuohon vielä tarvitaan, että päälaki saadaan 50% tuuheudella peittoon? Toiset 2500? Luulisi, että juuri tuo 5000 siirrettä riittää aika hyvin?
- Juubeli ja
Se on aika yksilöllistä riippuu hiuksen laadusta,montako hiusta yksi siirre
sisältää...Mutta aikaisemmin linkkaamani ilterin laskurin mukaan itse
tarvitsisin eteen/sivuille n 3000 siirrettä/ 7000hiusta mutta silloin tiheys olisi
n 35 siirrettä/85 hiusta / neliösentille
sekä päälaelle/osatakaraivoa saman verran eli yhteensä n. 6000 siirrettä/13500 hiusta
Nordströmmillä tämä maksaisi noin 20 000-25 000€ sekä 3 arpea,
Istanbulissa tai brysselissä 5000-10 000€ eräillä parhaimmaista fue -taitajista sekä täysin ilman arpia.
Mutta....Enole mitenkään varma onko hiustuppeni surkastuneet (miniatyrisign) liian paljon eli onko hiussiirto ylipäätään mahdollinen minulle. - ihmettelijä12
Juubeli ja kirjoitti:
tarvitsisin eteen/sivuille n 3000 siirrettä/ 7000hiusta mutta silloin tiheys olisi
sekä päälaelle/osatakaraivoa saman verran eli yhteensä n. 6000 siirrettä/13500 hiusta
Istanbulissa tai brysselissä 5000-10 000€ eräillä parhaimmaista fue -taitajista sekä täysin ilman arpia.
Mutta....Enole mitenkään varma onko hiustuppeni surkastuneet (miniatyrisign) liian paljon eli onko hiussiirto ylipäätään mahdollinen minulle.ai siis donor-alueella surkastuneet? Kerroppa lisää tuosta.
- Yksi ja huomaamaton
Juubeli ja kirjoitti:
Mutta....Enole mitenkään varma onko hiustuppeni surkastuneet (miniatyrisign) liian paljon eli onko hiussiirto ylipäätään mahdollinen minulle.Kolme arpe?
Jos sinulle tehdään kolme hiustensiirtoa niin siitä jää vain yksi arpi, sillä se edellinen arpi leikataan aina pois, ainakin Nordströmillä.
Arpi on tänä päivänä tällainen, kuten minullakin:
http://www.youtube.com/results?search_query=Trichophytic Closure&oq=Trichophytic Closure&gs_l=youtube.3..0.9790.11485.0.13654.6.6.0.0.0.0.126.361.5j1.6.0...0.0...1ac.1.rK_U6_vMeX8
Surkastuneet, mitä höpiset?
- Juubeli jaa
tässä on Rolle ruotsalaiselta foorumilta hänelle on siirretty fuella
näin aluksi 3500 siirrettä dr.koray erdogan luona.
viimeisin kuva on vain 3½ viikkoa siiron jälkeen mutta aika hyvä peitto tuollakin ajatellen lähtöasetelmaa, nw 5-6. Seuraavaksi sitä täydennetään 2000 siirteellä.
http://www.lookgood.se/forum/viewtopic.php?id=4738&p=1- juuba jaa
hhhhgg kirjoitti:
koray erdoganin työnäytteitä:
http://www.hairlossexperiences.com/view_forum.php?id=50
- Teidän ajatuksia?
Todella hyvää jälkeä tekee tuo Koray Erdogan.
Ihmetyttää vaan, että melkoisen matalia hiusrajoja tunnutaan maailmalla tehtävän, kun kyseessä on kuitenkin melkoisen nuoria (arvaus) potilaita.
http://www.hairlossexperiences.com/view_topic.php?id=2943&forum_id=50
Tuossakin loistavaa jälkeä. Olisihan se hieno, jos itselläki olisi tuollainen hiusraja, mutta tuossa tulee mahdollisesti tuhlattua siirteitä. Mitä mieltä olette?- juuuba jaaba
Koray erdoganilla on yli 2000 fue siirron kokemus joten
pahoja lapsuksia tuskin enää tulee,ainoa huonopuoli on hänelle on kuulemma 3 kk jonotusaika...
Tuolla ruotsalaisella foorumilla hänen potilaansa kertovat
hänen ottavan tarkkaan huomioon potilaan tilanteen myös tulevaisuudessa
hän on hyvin tarkka maineestaan yhtenä maailman huippuna.
Kuulemma tienaa 70 000€ viikossa :)
- Juuba jaa
Siis miestyyppisessä hiustenlähdössähän Hair Follicle Miniaturization
(mielestäni oikea käännös on surkastuminen) johtaa juuri kaljuuntumiseen
ja /tai ympäröivien hiusten ohentumisena joka samalla vaikeuttaa tai estää
niiden käyttämisen hiustensiirrossa,tämä tapahtuu kaikille miehille iän myötä mutta eritoten hormonaalisesta hiustenlähdöstä kärsiville.
Belgialainen bhr-clinikka on aloittanut prp hoidolla hiusjuurten elvyyttämisen
jolla pyritään pääsemään max 15% surkastumiseen mikä on rajana hiussiirrolle monilla klinikoilla.
http://www.google.fi/#hl=en&sclient=psy-ab&q=miniaturization hair follicles&oq=miniatyrizering hair&gs_l=serp.1.3.0i13l4.0.0.2.2000.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c..7.psy-ab.jF873GdtpgI&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&fp=74b9c03ab1c778e2&biw=960&bih=466 - 9+1
Tuo Koray Erdogan taitaa tosiaan olla yksi parhaimpia FUE-tekniikan taitajia tällä hetkellä. Dr. Lorenzo kuulema käynyt katsomassa, että miten hän saa oikeen niin hyviä tuloksia aikaan. Todella varteenotettava vaihtoehto. Muita tietty on Dr. Bisanga, Dr. Feriduni jne jne. Onko mitään perää, että suomalaisten hiukset olisivat huonoja FUE-tekniikkaan? Eihän kyse ole kuin hiustupin irroittamisessa donora-alueella = ei vaikuta hiuksen laatu...
Ihmettelen vain, että miten ihmiset oikein menevät noihin siirtoihin, kun yleisin siirtomäärä on noin 2000. Miten he ovat varmoja, että siirteet riittävät? Vai ajavatko vaan sitten muutaman millin siilin? Pohdin vain itsekin siirtoon menoa vasta parinkympin alkupuolella.. Ehkä pitäisi odottaa sinne 25v asti, jotta näkee miten tilanne kehittyy. - o69o
Nordströmmin mielestä fue on liian työteliästä eli hän tienaa tuolloin alle
2000€ tunti eli ei maksa vaivaa opetella edes.
Monet luottavat finan pysäyttävän hiustenlähdön eikä tarvitse enempää hiustensiirtoja...
Aika harvalle hiussiirrossa käyneelle sopii parin millin sänki kun hiustiheys
on 1/3 osa normaalista tiheydestä eli 20-35 siirrettä/neliösentille,eli useimat
kasvattavat puolipitkät hiukset jotka peittävät ohuempia kohtia. - 1+1=2
Aika nuorille noita kuvista nähtäen tehdään ja ilmeisesti meinasivat sitten ottaa lisää kun tarvetta tulee: Ilmeisesti klinikoilla on kuitenkin hyvä suunnitelma jokaiselle?
Mitä se tiheys haittaa jos siiliksi ajaa, silloinhan se ei juurikaan näy? - o69o
"Mitä se tiheys haittaa jos siiliksi ajaa, silloinhan se ei juurikaan näy? "
No jos sä ajat täysin kaljuksi0-2mm niin silloin se ei pahemmin näy mutta
2-6mm siinä on jumalaton ero kuinka tiheä/ja tai kuinka vahvat hiukset ovat,
sen nyt sanoo järkikin tai ainakin pitäisi sanoa... - Harkinnassa on
Kuinka moni on käynyt tai tulee käymään vielä siirrossa?
Missä? Mikä tekniikka? Hinta? Jonotusaika?
Ilmeisesti Euroopan johtaville klinikoille käy nettikonsultointi ja sitä kautta varaa ajan? Feriduni, BHR Clinic, Prohaiclinic vai Gho? - Elio
Tekeekö Suomessa joku noita FUE-siirtoja? Norre ja Meduosa molemmat mainitsevat ne, mutta aika sivulauseessa.
Mikä on hintaero, koska FUE on jonkin verran hintavampi? - Ei onnistu
Tosiasiassa niitä ei tehdä, eikä ainakaan niin, että ne onnistuisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769