miehistä ehkäisyä?

3:n lasten isä

Voisiko joku neuvoa minkälainen ehkäisy kannattaisi harkita jos kondomin kanssa leikkiminen kyllästyttää ja vaimolle ei sovi pillereitä ym. Olisin valmis leikkaukseen,mutta saako jostain hyviä neuvoja ja kokemuksia siitä mitä on elämää leikkauksen jälkeen????
Ollaan yhdessä juteltu asiasta ja 3 lasta riittää tällä hetkellä hyvin.

5

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllikki

Meillä ei ole yhtään lasta eikä niitä haluttukaan. Kun mieheni täytti 30 v, hän hankki sterilisaation. Hän oli jonkin aikaa operaation jälkeen kipeä, mutta hän tuntuu muutenkin kipuilevan helposti kaikesta mahdollista (kuten esim. hampaan poistosta). Eivät kuulema ole punnukset alkaneet mitenkään erityisesti roikkua vaikka siemenjohtimet ovatkin poikki, ja seksielämäämme tämä tietysti vain paransi kun ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa, mies myös kehuu että on mahtavaa kun saa huoletta roiskia perille asti... (Aiemmin kumi ja coitus interruptus - jälkimmäinen vain koska mies pystyi hillitsemään ejakulaationsa, erittäin epäluotettava menetelmä yleensä!)

Kyllähän se tietysti aikansa kestää se paraneminen, mutta mieheni ei ole ainakaan katunut päivääkään. Tuntuu muutenkin menevän aina vaan enemmän lapsikielteiseen suuntaan... Ihan hyvä näin.

• harkitseva

Vaikuttaako leikkaus erektion tasoon nousevasti vai laskevasti? Onko vaikutuksia kestävyyteen?
      Kiitos jo etukäteen vastauksista!

• Kyllikki

Miten ihmeessä tällaista edelleenkin mietikään? Ei todellakaan erektio muutu mihinkään suuntaan.

Ainoa mitä mieheni on havainnut muuttuneen on se että sperma on juoksevampaa kuin aiemmin.

Mutta kuka nyt jotain klönttejä kaipaisikaan.

• Tynkä

Pisti silmää lause: "tällä hetkellä 3 riittää". Kannattaa muistaa, että putkien katkaisu (sentti letkua otetaan pois ja päät poltetaan kiinni) on vain mahdollisesti peruttavissa.

Itse olen jonossa leikkaukseen. Noin teknisesti ei se vaikuta mitenkään. Jos vaikutuksia on, niin ne tulee korvien välistä... Kannattaa myös muistaa, että sinne putkeen jää nuijapäitä katkaisun jälkeen ja jotain luotettavaa ehkäisyä on käytettävä ~2KK leikkauksen jälkeen.

Leikkaus itse on pääasiassa paikallispuudutuksessa tehtävä polioperaatio. Aamulla sisään, illalla kotiin ja seuraavana päivänä naisen päälle... Miehille huomattavasti helpompi kuin naisille.

• poikki

Itse leikkautin putket poikki jokunen vuosi siten. Muuta en havainnut, paitsi että muija muuttui vauhdikkaammaksi. Ei hormoneita eikä pelkoa raskaudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe