Uskonelämä on SUORITUS!! PISTE!!

PukukaaMitäPuhutte

Luuk. 13:24-26 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi. Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'. Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'...

1.Korinttolaiskirje:
9:27 vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi

USKONELÄMÄ ON SUORITUS!!!! se perustuu 100% SUORITUKSEEN!!
99,9999999999999999% uskossaolijoista REPUTTAA ja joutuu helvettiin!!!
TAISTELE siis HAMPAAT IRVESSÄ syntejäsi vastaan ja varoita JOKAISTA vastaantulijaa helvetistä!! SUORITUS RATKAISEE!!

10

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

Suoritus suoritettu!
      Piste! :o

• KTS (Ei kirj.)

No missäs ne muut? .....

Aijaa. Sotkeutuivat jo alkumetreillä siionistis-karismaattis-keppulaisiin lillukanvarsiin.

No...aina ei voi voittaa...:o

• tqerterterqt

joo koko u8sko on perseestä.aew

• Tarvitaan vaan papua hihassa ja homma on sillä selvä.

Luuk. 16:16
      Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

• KTS (Ei kirj.)

Joo.
        Karismaattis-keppulalainen massikkalais-siionistinen turhisjengi luulee että sinne mennään jonkun "valitun kansan" peesissä ilmaislipulla mut meil papumiehillä on parempi tieto.

• Juu, katsos kun Jeesus itse todisti niin. Sinne tunkeudutaan väkisin.

• Aloittajalle pohdittavaa

1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
      2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
      3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. 1kor13

• Knocknock

Moni luulee, että jos tunnustaa Herran Herraksi, se on siinä. Mutta vanhurskaan hedelmä on pyhitys. Siis ei ilman ristin sovitustyötä, mutta ei myöskään ilman hedelmää. Ei ollut mieluinen se palvelija joka kätki talenttinsa, eikä ehtineet perille neitsyet joilla ei ollut tarpeeksi öljyä. Ahkeroikaa siis, että saamanne armo kantaisi soveliasta hedelmää. Vaikka puu seisoo armon kalliolla, niin silti hedelmistä puu tunnetaan.

• -TOSIUSKOVAINEN-

EN polta
      EN juo
      EN kuuntele rokkia
      EN kiroile
      EN pidä korviksia
      EN valehtele
      EN varasta

MAKSAN kymmenykset
      VAROITAN jokaista vastaantulevaa helvetistä

• Enkä saastuta itseäni naisten kanssa:

lmestyskirja:
        14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe