Naisille ei kelpaa mikään?

muumilaaksoon

Täytyy vain ääneen ihmetellä että miten hyvin toimeentuleva, kouluttautunut ja mukava suomalainen mies ei tunnu enään kelpaavan ainakaan s24 deitissä. Viestejä voi kirjoittaa vaikka kenelle niin ei paljoa vastauksia tule. Ei oma ulosanti pitäisi niin surkeaa olla että senkään pitäisi vaikuttaa. Omaan ulkonäköön ei oikein voi vaikuttaa kuin ehkä paremmalla kuvalla, mutta ei kukaan minun tiedossa oleva ainakaan ole vielä oksentanut..

Mitä tuonne pitäisi oikein kirjoittaa että ihmiset kiinnostuu? Olen miljonääri? Minulla on iso muna? Pannaanko nyt vai heti? :)

Eikö rehellisillä, luotettavilla ja mukavilla ihmisillä ole enään paikkaa tässä universumissa?

51

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anu S. Tappinen

      ''enään''


      Se kirjoitetaan oikeakielisesti muodossa 'enää'.

      Tuon kun opit, ehkä joku nainenkin vielä sinusta kiinnostuu.

      • tässä opit sulle

        Vedä pilkkun nus. v-päähän.


    • Maija1984

      sinulla on pieni siitin.

      • 4+4

        Mistä ne naiset sen näkee nettideittiprofiilista :D?


      • Elementary, dear W.
        4+4 kirjoitti:

        Mistä ne naiset sen näkee nettideittiprofiilista :D?

        Profiilin neljännen rivin pituudesta jaettuna tekstin merkkimäärällä.


    • lifemocker

      ehkä sä vaan luulet itestäs liikoja?

    • muumilaaksoon

      Täällähän tulee ladukkaita kommentteja.. Kertookin siis aika paljon ihmisistä jotka käyvät tuollakin palvelussa. Ehkä olisi siis aika testata jossain muualla.

      • DocsDocs

        Jees, samaa mieltä "muumilaaksoon". Kommenttien laadusta ei oikein "kuulu" asiantuntevuus eli noita asioita kandee pohtia jossain muualla.

        Jotenkin tästä palvelusta tulee mieleen Lapinlahden lintujen sketsi: v-i-t-t-u-i-l-u puhelin.

        EI muuta sanottavaa.


      • 1+1

        Ehkäpä kuulut eliittikumppaneihin?


    • 12-12

      Tänne tulee tämän tästä tämän tyyppisiä aloituksia, joissa nuori/nuorehko mies ihmettelee, että miksi hänelle ei vastata, vaikka hän täyttää tietyt peruskriteerit - omasta mielestään ilmeisesti tärkeät sellaiset.

      Totuus nyt vain on, että tuollaisia miehiä on sinällään olemassa pilvin pimein eikä se, että tietyt kriteerit täyttää tarkoita sitä, että automaattisesti ihmiset kiinnostuisivat sinusta.

      Ja esim. itse etsin persoonallista miestä. Ei tarvitse olla erityisen hyvin toimeentuleva, kunhan pärjää. Koulutuskaan ei ratkaise kunhan mies on fiksu ja suht älykäs. Mukavakin on enemmän makuasia mitä usein ajatellaan.

      Miesten profiileista ei useinkaan saa juuri mitään irti. Itse en tällä hetkellä jaksa niitä edes lukea (profiilini on muutenkin piilotettu).

      • kiviäkin kiinnostaa

        Niin no, naisten profiilithan ne aina onkin sitten niitä mielikuvituksen riemuvoittoja.... vai tarviiko muuta sanoa kuin:

        "En osaa oikein kertoa itsestäni! Kysy jos kiinnostaa!"


      • ImADocs

        No "12-12" jos profiilisi on jo muutenkin piilotettu niin et ole itsekään onnistunut... missään.

        Älä siis jakele ohjeita muille kun itse olet myös epäonnistuja.

        Turha levittää sitä "tautia" enää eteenpäin. On keksittävä jotain muuta.


      • 6r7kl

        Todella hyvin puettu sanoiksi mitä moni ei tunnu tajuavan, vaikka ovat kuinka korkeakoulutettuja älykköjä tms :D

        Vähän niinkuin luettelisi että pitää ulkona ulkovaatteita ja sisällä sisävaatteita, uimassa kun käy niin laittaa uimahousut.
        Eikä silti kelpaa? Siis mitä naiset oikein vaativat hyvät hyssykät sentään.


      • jep, jepj
        6r7kl kirjoitti:

        Todella hyvin puettu sanoiksi mitä moni ei tunnu tajuavan, vaikka ovat kuinka korkeakoulutettuja älykköjä tms :D

        Vähän niinkuin luettelisi että pitää ulkona ulkovaatteita ja sisällä sisävaatteita, uimassa kun käy niin laittaa uimahousut.
        Eikä silti kelpaa? Siis mitä naiset oikein vaativat hyvät hyssykät sentään.

        Ja nimenomaan näille palstoille tulee jatkuvasti uusia aloituksia samasta aiheesta, harvoin niihin jaksaa kukaan enää asiallisesti vastata kun samat löpinät on kirjoitettu jo niin moneen kertaan vanhempiin ketjuihin.
        Siispä palstan trollit pääsevät loistamaan.


    • näin on

      osta ferrari ja kokeile sitten. Ajele sen ferrarin kaa niin kyl sut huomataan.
      Ei me muutkaan saada mitään vastauksia.

    • Suominainen-10

      Kaikille naisille pitää löytyä rikas ja komea mies! Niin.
      Myös lihaville ja rumille. Siksi olisi toivottavaa että kaikki suomen miehen alkaisivat urheilemaan ja syömään terveellisesti. Naiselle kelpaa vain paras.

      • DontBeFool

        Lähetä sinä tänne kuvasi niin tsekataan että "oletko paras".


    • MilleniumNiiskuneiti

      Minusta on luotaantyöntävää, että joku mies luulee olevansa oikeutettu naisten mielenkiintoon vain koska hän on toimeentuleva, kouluttautunut ja mukava suomalainen.

      Onpa yksiuloitteista, vanhan aikaista ja pinnallista.

      • 20+7

        "Minusta on luotaantyöntävää, että joku mies luulee olevansa oikeutettu naisten mielenkiintoon vain koska hän on toimeentuleva, kouluttautunut ja mukava suomalainen.

        Onpa yksiuloitteista, vanhan aikaista ja pinnallista"


        Älä yleistä, monet naiset haluavat juuri tuollaisen miehen.


      • 5+8

        Ne tarpeettomat sanaliittoihin hajottamiset...


    • Ominaisuudet paperilla tosiaan ei merkkaa kauheasti - oma naistilanne surkeampi kuin koskaan vaikka plakkarissa on korkeakoulutuspaperit, vakaa työ, oma asunto, sporttiauto, mökki jne. mistä pienenä vaan haaveili.

      Eikä se auta, että kaverit kehuu kivaksi ja niiden vaimot/tyttöystävät surkuttelee että "miksi sinä et ole jonkun kivan tytön kanssa kun oisit niin hyvä isä"

      Ei, vaan jokaisen miehen pitää itse olla rohkea ja saada oikea nainen fiksuudella, filmaattisuudella ja huumorintajulla vakuutetuksi siitä, että olisi se oikea mies hänelle.

      Loppujen lopuksi ihan loogista kun oivaltaa, että sehän on ihan oikein niin koska ominaisuudet paperilla voi olla saavutettu muilla keinoin kuin omalla erinomaisuudella (esim. tuurilla) eikä ne siten ole kuin suuntaa-antava kuvaus jostain ihmisestä.

      En siis valita, näin on oikein, paperiominaisuudet ei ole niin tärkeitä kuin kemiat - pitäisi vaan itsekin kerätä rohkeutta ja ottaa turpaan deiteissä taas että löytäisi jonkun, tiedän että 1/10 voisi tärpätä mutten halua kokea niitä 9/10 epäonnistumista. Sama taka-ajatus varmaan monella muullakin jotka ei uskalla tehdä aloitteita vaan luottaa että tuote mainostaa itse itseään.

    • kvg.

      Vastaus löytyy aina näistä kahdesta vaihtoehdosta:

      1) sinulla on heikko itsetunto
      2) taidat olla joku natsi

      • muumilaaksoon

        Taidan ottaa valinnan 2. Kiitos :)


      • PysykääAsiassa
        muumilaaksoon kirjoitti:

        Taidan ottaa valinnan 2. Kiitos :)

        Niin eikös se kansallissosialismi ole taas nostamassa päätään Euroopassa :)
        Siitä vaan käsi oikeaan tervehdysasentoon ja hakaristinauha käteen.


    • meren_neitee

      Ei se koulutus tai tulotaso aina ole se a&o se on se jokin...ei kaikille kaikki käy vaan jokaiselle se jokin=)Näin se vaan menee, ihan elävässä elämässäkin ei vain netti deiteissä.

    • Kiikunkaakunkoo

      Repesin ihan täysin tuolle "mutta ei kukaan minun tiedossa oleva ainakaan ole vielä oksentanut.."

      Jos olisin sinkku, niin tuo olisi vedonnut minuun täysin. Hieman sarkastinen huumorintaju (ilmeisesti?) on itsellä ehdoton jalat alta.

      Eiköhän sinullekin se unelmien nainen vielö löydy, vaikutat minun silmiin mukavalta (: Tsemppiä!

      • muumilaaksoon

        Kiitos ystävällisistä sanoista. Kyllä se huumori välillä kääntyy sinne sarkasmin puolelle näissä asioissa. Typeräähän se on itse sanoa, mutta kyllä pidän itseäni ihan rentona ja oikeasti mukavana kaverina. En ole mikää sellainen piilo-/avovittuilija kuin ilmeisesti ne miehet joilla kysyntää tuntuu riittävän (tunnen jokusen). Kilteille ei ole kysyntää..


    • Aktiivinen nainen

      Millaista kiinnostusta odotat? Yhteydenottoja vai vastauksia omiin yhteydenottoihisi?

      Kannattaa olla itse aktiivinen ja lähestyä kiinnostavia naisia. Minä ainakin olen vastannut jokaiselle kirjoittaneelle ja jos vähänkään olen kiinnostunut, on kirjeenvaihtoa jatkettu. Ja sitten tavattu.

      Itse en varsinaisesti etsi hyvin toimeentulevia ja koulutettuja, mutta mukavia kylläkin. Usein kuitenkin on niin, että helpointa on olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka elämänasenne on jokseenkin samanlainen eli löytyy suurinpiirtein sama koulutustaso ja samoja elämänkokemuksia.

      • muumilaaksoon

        No vastauksia yhteydenottoihin. Alkaa motivaatio vähenemään kirjoittaa mitään kovin pitkää viestiä 'kun ei niihin kuitenkaan vastata'. Saattaa tosiaan olla että k.o. henkilöt saavat niin monia viestejä että on liikaa varaa mistä valitan ja mun arpaonni ei vaan ole lottoajan tasoa.

        Jännää että henkilöt, jotka ovat juuri suhteellisen samanlaisia ja pitävät samoista asioista, eivät juuri vastaa. Edes pari viestiä saanut sitten melko erilaisilta ihmisiltä.

        No etsinät jatkukoon. Ehkä se arpaonni löytyy jostain kuitenkin. Löytyis se netistä 15v sittenkin :)


      • lifemocker
        muumilaaksoon kirjoitti:

        No vastauksia yhteydenottoihin. Alkaa motivaatio vähenemään kirjoittaa mitään kovin pitkää viestiä 'kun ei niihin kuitenkaan vastata'. Saattaa tosiaan olla että k.o. henkilöt saavat niin monia viestejä että on liikaa varaa mistä valitan ja mun arpaonni ei vaan ole lottoajan tasoa.

        Jännää että henkilöt, jotka ovat juuri suhteellisen samanlaisia ja pitävät samoista asioista, eivät juuri vastaa. Edes pari viestiä saanut sitten melko erilaisilta ihmisiltä.

        No etsinät jatkukoon. Ehkä se arpaonni löytyy jostain kuitenkin. Löytyis se netistä 15v sittenkin :)

        älä sinä kirjoita naisille. anna heidän kirjoittaa sinulle


      • public.corner
        muumilaaksoon kirjoitti:

        No vastauksia yhteydenottoihin. Alkaa motivaatio vähenemään kirjoittaa mitään kovin pitkää viestiä 'kun ei niihin kuitenkaan vastata'. Saattaa tosiaan olla että k.o. henkilöt saavat niin monia viestejä että on liikaa varaa mistä valitan ja mun arpaonni ei vaan ole lottoajan tasoa.

        Jännää että henkilöt, jotka ovat juuri suhteellisen samanlaisia ja pitävät samoista asioista, eivät juuri vastaa. Edes pari viestiä saanut sitten melko erilaisilta ihmisiltä.

        No etsinät jatkukoon. Ehkä se arpaonni löytyy jostain kuitenkin. Löytyis se netistä 15v sittenkin :)

        On kardinaali VIRHE kirjoittaa pitkästi. Kirjoita lyhyesti ja mielenkiintoa herättävästi. Älä anna vaikutelmaa, että erityisesti tavoittelisivat naista jolle kirjoitat. Vain mielenkiintosi tai uteliaisuutesi on siinä vaiheessa herännyt. Jos nainen vastaa sinulle, sinun vastauksesi tulee olla lyhempi kuin naisen.


      • public.corner kirjoitti:

        On kardinaali VIRHE kirjoittaa pitkästi. Kirjoita lyhyesti ja mielenkiintoa herättävästi. Älä anna vaikutelmaa, että erityisesti tavoittelisivat naista jolle kirjoitat. Vain mielenkiintosi tai uteliaisuutesi on siinä vaiheessa herännyt. Jos nainen vastaa sinulle, sinun vastauksesi tulee olla lyhempi kuin naisen.

        Noin se on, pitkää viestiä ei ekana kannata pistää. Plussaa tuohon.


    • vitunväliä

      Suomalaiset,yksin ja yhteishuoltajanaiset.5kuukautta tunteneena,voin sanoa,,että en aio tutustua yhteenkään,samaa paskaa päivästä toiseen,minä lapset ja ex,minä lapset ja ex,rupea riitämään näin 5 kuukauden annoksena

    • tellervo_pellervo

      Olen netin kautta tavannut jos jonkinlaisia miehiä, ja kyllä, yksikään ei ole tähän mennessä "kelvannut" koska sitä kipinää ei ole kertakaikkiaan syttynyt. Itselläni ei ole erityisiä vaatimuksia ulkonäön eikä koulutuksen suhteen, mutta itsestään täytyy pitää huolta. Ja se näkyy ulospäin. Samoin itsevarmuus. Sanoisin näin että miehet kyllä haluavat sen kauniin ja liikunnallisen naisen ja pettyvät kun eivät sitä saa vaikka oma habitus on mitä on. Usein miehet myös yrittävät kohottaa olematonta itsetuntoaan kehuskelemalla milloin milläkin: autoilla,rahalla,työllä jne. Ei auta, koska se työ tai auto ei ole se jota tapailen, vaan se mies. Huolehtikaa miehet itsestänne: käykää salilla, treenatkaa, harrastakaa. Niin me naisetkin tehdään.

      • Naisten raiderit

        Kirjoituksestasi päätellen:

        "...yksikään ei ole tähän mennessä "kelvannut" koska sitä kipinää ei ole kertakaikkiaan syttynyt."

        " Huolehtikaa miehet itsestänne: käykää salilla, treenatkaa, harrastakaa."

        -> Ulkonäkö (vahvuus, miehekäs olemus) on siis tärkein?

        Tämä lause on muuten aika tyypillinen naisille, koska sisältää juuri sitä tyypillistä ristiriitaisuutta:

        " Itselläni ei ole erityisiä vaatimuksia ulkonäön eikä koulutuksen suhteen, mutta itsestään täytyy pitää huolta. Ja se näkyy ulospäin."

        -> "ei erityisiä vaatimuksia ulkonäön suhteen" MUTTA "...se näkyy ulospäin"

        Kyllähän sinulla niitä vaatimuksia on, sanoisit suoraan, että: "miehen täytyy olla perus-treenattu vähintään keskivertovahvuinen, ei saa olla fyysisesti heikko". Se on täysin OK ja luonnollista, mutta täytyy ymmärtää että kaikki miehet eivät tajua että eivät riitä sellaisina kuin ovat vaikka eivät niitä puntteja jaksa nostella tai harjata hampaitaan joka ilta ;)


      • turha mies
        Naisten raiderit kirjoitti:

        Kirjoituksestasi päätellen:

        "...yksikään ei ole tähän mennessä "kelvannut" koska sitä kipinää ei ole kertakaikkiaan syttynyt."

        " Huolehtikaa miehet itsestänne: käykää salilla, treenatkaa, harrastakaa."

        -> Ulkonäkö (vahvuus, miehekäs olemus) on siis tärkein?

        Tämä lause on muuten aika tyypillinen naisille, koska sisältää juuri sitä tyypillistä ristiriitaisuutta:

        " Itselläni ei ole erityisiä vaatimuksia ulkonäön eikä koulutuksen suhteen, mutta itsestään täytyy pitää huolta. Ja se näkyy ulospäin."

        -> "ei erityisiä vaatimuksia ulkonäön suhteen" MUTTA "...se näkyy ulospäin"

        Kyllähän sinulla niitä vaatimuksia on, sanoisit suoraan, että: "miehen täytyy olla perus-treenattu vähintään keskivertovahvuinen, ei saa olla fyysisesti heikko". Se on täysin OK ja luonnollista, mutta täytyy ymmärtää että kaikki miehet eivät tajua että eivät riitä sellaisina kuin ovat vaikka eivät niitä puntteja jaksa nostella tai harjata hampaitaan joka ilta ;)

        Ei se salilla käyminen auta naisia saamaan. itse olen vuosia käynyt salilla ja oon hyväs kunnos.


    • myymimamma

      ETSINTÄÄ nimimerkin takaa ei tiedä hakujaan,ainakaan treffipalsta ei pelittänyt,saako vastauksia,mieskin valitsee,yh ikä kilot ym karistaa valintaa ei siro kokematon tai lapseton.
      ainoa oikea tapa,kun löytyy mieleinen ,pyytää kahville elokuviin ja paljon muuta.jos toisella on lapsien lisäksi siippakin sekin selviää jo heti.siipan haku on laiffii mut ei sätis nappaa ainakaan tuskin sinkku risteilylläkään
      tuostakin jää ikä ja paikkakunta auki,eli mitähän tässä haahuilee
      vm 54muumimammeli

    • 4+1+1

      Etkös tiedä että deittipalvelut on vaan kevyttä viihdettä, ei sieltä juuri kukaan kettän hae tosissaan eikä ketään löydä. Etsi sitä naista in real life on tasokin 5 kertaa korkeampi.

      • netin täydelliset

        Miten niin "tasokin 5 kertaa korkeanpi" eikös juuri netissä ole näitä tasokkaita,
        kun kukaan ei riitä täyttämään noiden laatuvaatimuksia.


      • muumilaaksoon

        No en nyt ihan allekirjoittaisi tätäkään.. Ollenkaan itseasiassa. Edellinen suhde kesti tosiaan sen 14v ja aloitus oli tosiaan netin kautta (deitti.netin).


    • m28__

      Lähinnä tuo urheilu ja harrastaminen, esim. salilla käynti saattaa auttaa kehittämään sitä omaa minä-kuvaa vähemmän negatiiviseen suuntaan, kyse ei ole niinkään siitä että naiset automaattisesti lämpenee isoista lihaksista (toki jotkut lämpeneekin, mutta silloinkin jos olet nössö, et pääse alkua pidemmälle.)

      Mitä pitää sitten kirjoittaa että nainen vastaa? Viisaammilta olen kuullut vinkin, että tee helvetin hyvä profiili. Mieti vimpan päälle valokuva ja otsikko, valokuva kannattaa laittaa ensin muitten arvosteltavaksi johonkin - haluat luoda parhaan mahdollisen ensivaikutelman. Otsikko pitää olla houkutteleva. Itse esittelyteksti sitten sinun näköisesi, mutta EROTTUVA. Huumoria pitää löytyä. Panosta oikeasti, tämä on ainoa tilaisuus tehdä vaikutus kun nainen vilkaisee profiiliasi.

      Ideahan on siis saada luotua kontakti ja sovittua live-tapaaminen, jossa se totuus selviää - ja oman kokemuksen mukaan KUKAAN ei kuitenkaan ole sellainen luonnossa kuin valokuvassa tai tekstissä antaa ymmärtää, joten ihan sama vaikka maalailisit ruusuisen kuvan, niin tekee kaikki muutkin. Siellä kahvikupin ääressä sitten miehenä olet cool ja rento, vetovoima syntyy jos on syntyäkseen. Varaudu kuitenkin käymään pahimmillaan kymmenillä treffeillä, sillä ihmiset on niin erilaisia, kaikkien kanssa ei vaan kemiat kohtaa.

      Mielestäni nämä "etsin elämänkumppania"-hakijat elävät jossain pilvilinnoissa. Toki joskus harvoin joku kiinnostava ottaa yhteyttä ja sitten kummallakin kolahtaa kerralla, muille se touhu on pitkäkestoista arpapeliä. Mutta jos ei pelaa, ei voi voittaa! Ja netti ei saa olla ainoa kanava hakea seuraa, muuten siihen helposti katkeroituu kun ei saakaan toivomaansa huomiota, vaikka tietää oikeasti olevansa hyvä tyyppi..

      Jotain tajunnanvirtaa piti vuodattaa aiheesta :)

      • astuu omaan miinaan

        Tuossa "helvetin hyvä profiili" tekemisessä on sellainen vaara, että tulee
        ammuttua yli (yrittää liikaa) ja sitten tää korttitalo saattaa läsähtää käsiin.


      • markkuliisa
        astuu omaan miinaan kirjoitti:

        Tuossa "helvetin hyvä profiili" tekemisessä on sellainen vaara, että tulee
        ammuttua yli (yrittää liikaa) ja sitten tää korttitalo saattaa läsähtää käsiin.

        Kokeilee muutamalla erilaisella profiililla tietenkin, muuttaa tarvittaessa jos ei tule viestejä/vastauksia. Ja jos ei tulekaan niin aina voi haistattaa vitut koko touhulle ja opetella sosiaaliset taidot, ja lähestyä ihmisiä tuolla pelottavassa oikeassa elämässä.


    • turha mies

      Oon huomannut että vaikka nainen on hoikka ja näyttää urheilulliselta niin niillä voi olla siltin todella surkea kunto. Eivät jaksa edes 10 punnerrusta tehdä. Hoikat naiset siis luulevat olevansa kunnossa mut eivät ole.

      • mutku4

        voi kuule, hoikat saa anteeksi mitä vain.


      • Verkot vesillä

        "turha mies"
        sanoi totuuden!

        En ole ihan hoikka, mutta kilot ns.kohdallaan ja pystyn tekemään punnerruksia ja myös niitä ojentaja vaikkakin vähemmän. Pyöräilen pitkiä lenkkejä, uin ja harrastan muutakin liikuntaa, mutta en ole se HOIKKA, jota joka piipin profiilissa halutaan eli hakekaa vaan niitä hoikkia, jotka eivät pysty tolpan väliä juoksemaan saati muuta, kun on jo irtokynnet ja irtoripset sun muut maantiellä ja henki salpaa.

        Onneksi olen sentään nätti kasvoistani ja upeat hiukset:-)
        Kuulemma ihan mukavakin ja miehessä minua kiinnostaa oikeasti se luonne eikä raha, eksät sun muut.
        Viesteihin on vastattu ja turhanpäiväisillä treffeillä ravattu kuuntelemassa kun mies puhuu itsestään...

        Hyvää kevättä kaikille:-)


    • papa3

      Helvetin hyvä profiili on yksi tie, mutta saatanan huonollakin profiililla pärjää jos vain kirjoittajan kyvyt riittää huomion herättämiseksi. Itse olen tässä kuukauden ajan deittaillut profiililla jossa ei ole muuta tietoa kuin nimimerkki maakunta. Viestejä kuukauden aikana olen lähettänyt viidellä eri naiselle ja neljän kanssa olen nyt vaihdellut viestejä aktiivisesti. Eli omasta mielestäni profiilin merkitystä liioitellaan useasti.

      • 17+15

        No toki sen profiilin pitää jollain tapaa olla kiinnostava. Tuskinpa kukaan noista naisista, joiden kanssa nyt olet viestitellyt, olisi ottanut sinuun yhteyttä nähdessään sinun "nimimerkki maakunta" -profiilisi. Mutta tietysti se profiilin merkitys vähenee, jos profiilin henkilö lähestyy ihmisiä kiinnostavilla viesteillä. Siinä kohdassa olen täsmälleen samaa mieltä, että profiilin merkitystä liioitellaan. Mitä virkaa sillä profiililla enää on, jos lähetettyyn viestiin innostaa vastata kun niitä profiilin asioita voi tuoda esille siinä aloitusviestissäkin. Mutta jos haluaa mahdollistaa sen, että myös itseen päin otetaan yhteyttä, niin sitten sinne profiiliin on syytä laittaa vähän jotain muutakin :) Yleensä kai profiilin merkityksestä puhutaankin siinä kohdassa, että kiinnostaako ottaa yhteyttä sen perusteella.

        Olen itsekin tavannut naisia, joilla on ollut lähestulkoon mitätön profiili ja vain joku teksti tyyliin "keskeneräinen" tai "moi" tms. Pointti onkin ollut siinä, että nämä naiset ovat ottaneet minuun yhteyttä ja keskustelu on siitä edennyt ja lopulta tavattu. Mitättömällä profiililla ei siis lopulta ole ollut mitään väliä. Toisin päin en kuitenkaan itse olisi yhteyttä ottanut, koska miksi kirjoittaisin kenellekään vain siksi, että hän on nainen, kun vieressä on lukuisia muita profiileita, joista saa enemmän irti millainen ihminen siellä takana on.


    • have faith :-)

      Älä menetä toivoasi. Kyllä sinulle löytyy se ihana nainen. Pidä silmäsi ja korvasi auki ja usko parempaan huomiseen.Kun tapaat jonkun kiinnostavan henkilön, muista uskaltaa lähetyä häntä!

      Terv. 38 v. kaunis & fiksu sinkku nainen, joka ei halua menettää uskoaan :-)

    • rumamies

      Minussa ei ole varmaan mitään hyvää. Ei kukaan nainen varmaan halua seurustella kanssani ikinä. Murhaajatkin on parempia ihmisiä kuin minä. En muista et joku nainen olisi koskaan halunnut tutustua minuun meinaan.

      • Verkot vesillä

        "rumamies"

        En usko. Sinne vaan ulos kevättä katsomaan ja tiedä mitä elämä tuo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe