Kauhajoen katsastusasemasta

vittu ku vituttaa

On se vaan joustamatonta hommaa jos meet näyttämään vanhahkoa autoa, syynätään ihan kun pitäis auto olla kuin uusi!
Samoilla "vioilla" olen ajanut viisi vuotta, eikä koskaan ole hylätty, sanottu sen verran että jaa täs on kans tyyppivika, ei muuta. Mutta kun on tullut uusia miehiä, ei saatana kannata kauhajoella näyttää, tulee kalliiksi joka nipsukka korjata.
Kyllä se on miehestä kiinni kuka katsoo autoa. Nämä vanhemmat sedät osaa hieman joustaa, mutta uudet sedät saa iloa etsiä vikoja.

32

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sutsastak

Auto pitää olla aina kunnos itsesi ja muiren tiellä liikkuvien takia .Katsastus on hyvä asia

• 104+22421

Kannattaa suosia suomalaisten yrittäjien asemia, Seinäjoella lähimmät.

"MOT:n haastattelemien alan toimijoiden mukaan yksi yritys, A-Katsastus, määrää markkinoiden hintatason. Eli brittiläinen rahoitusyhtiö määrää suomalaisautoilijan maksaman katsastushinnan, jolle toinen ulkomaalainen yritys, espanjalainen K1-Katsastajat ei voi mitään."

http://blogit.yle.fi/mot/pieleen-mennyt-yksityistaminen

• fitterrr

Kävin kans kauhajoella katsastamassa monen vuoden tauon jälkeen HINTA oli 99€ päästöineen!! ja eikä menny läpi, koska oli oikeanpuolen takatukivarren pallonivel mennyt. Otin sen irti ja totesin että se on mielestäni ihan hyvässä kunnossa, joten putsasin ja vaihdoin uuden pultin, sen jälkeen takaisin kiinni ja läpi meni. Nyt olen päättäny että enää EN KATSASTA AUTOANI KAUHAJOELLA.

• jhjhgjgj

Se vaan on niin ,että tähän vokaalilla alkavaan katsastusasemalle annetut rahat päätyy kaikki ulkomaille veroparatiiseihin....siksi itse suosin mielummin näitä kotimaisia yrittäjiä ...Ovat vielä halvempiakin...

• lännenmies

kantsii käydä seinäjoella, lännen autokatsastus on hyvä mesta ja huomattavasti halvempikin, itse en ole käynyt a-katsastuksessa ainakaan 10 vuoteen!

• Ilman kilpiä ajelen

Koskahan se toinen kattatusasema avataan kauhajoella . Kun ei tunnu tulevan vamista sitten millään...

• Seinäjoki

Rahattomat ei pysty perustamaan toista asemaa kauhajoelle.Suuri rahkeisesti lähdettiin asioimaan asiaa,takit hulmuten.

• vokaali on syvältä

Itse käyn katsastamassa autot Seinäjoella EP:n katsastuksessa, h-a katsatus 45 €
      ja jos pakokaasu päälle niin 65 €
      Täällä paikallisessa vokaalilla alkavassa reilut 90 € ...!

• Katsastus1

Katsastin auton Kauhajoella hintaan 62€ sis. pakokaasutestin ja läpi meni ensimmäisellä vaikka Ooppeli olikin. Tilaa aika netistä etukäteen halvemmalla ja pidä autostasi huolta. Joskus kannattaa katsoa peiliin jos Tojotasi pomppaa katsastuksessa.

• Yes I ********
        Katsastus1 kirjoitti:

Katsastin auton Kauhajoella hintaan 62€ sis. pakokaasutestin ja läpi meni ensimmäisellä vaikka Ooppeli olikin. Tilaa aika netistä etukäteen halvemmalla ja pidä autostasi huolta. Joskus kannattaa katsoa peiliin jos Tojotasi pomppaa katsastuksessa.

Ooppeli kestää iskut mihin vaan.

• rollott
        Yes I ******** kirjoitti:

Ooppeli kestää iskut mihin vaan.

Millä hinautit ooppelin sinne?

• mutikainen_
        Katsastus1 kirjoitti:

millä matematiikalla saa a-katsastuksen hinnaksi 62 eur, täh? Jos on bensa-auto ja pakokaasutesti tehdään myös tulee hinnaksi 84 eur, hinnat a-katsastuksen sivuilla nähtävissä!

• Tietämätön sahankylä

Katsastus? pitääkö autot katsastaa?

• efwfawfewaw

Kerran vuodessa auton katsastus on röyhkeää kusetusta ja huijaamista. Samalla leveyspiirillä sijaitsevassa Kanadassa ei autoa tarvitse katsastaa kuin ostettaessa vaikka keliolosuhteet on täysin samat.

• "tojon omistaja"

kyllä hyvä auto läpi menee mut se meidän "tojota" maksoi Kauhajoella 84e kun taas uudempi auto sis.pakokaasu ja obd, Seinäjoella vain 45e.En koskaan enää käy Kauhajoella.

• miki4

Juu miehestä on kiinni kuka katsoo..pitkämies paras ja konttorin puolella aivan upeeta palvelua aina Karitalta....

• basso3

Sitä mursun näkööstä ei pirä päästää auton lähellekkää. Rutajaa joka asiasta??

• Killer07
        basso3 kirjoitti:

Sitä mursun näkööstä ei pirä päästää auton lähellekkää. Rutajaa joka asiasta??

Miten Määrittelet RUTAAMISEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jaa-a

onko kauhajoen asemalla joskus saanut hyvää palvelua,pikkasen epäälyttää,taitaa itte itteänsä tää kehua.

• pensahaukka

Laita kuule autos liikennekuntohon niin ei oo kellää sanomista

• Tosi tyytyväinen

Autoni vuosimallia 1998 ja ajettu n.300 tuhatta km,vein Kauhajoen katsastusasemalle ,hinta 84 E ja odotin tuomiota,niin katsastusmies tuli ja ilmoitti ,että hyväksytty .Katsastusmies oli tosi hyvin ystävällinen ja kiitin ja toivotin Hyvää kevättä.Jäi hyvä mieli myös toimistotytöistä,jotka olivat asiallisia ja palveluhalukkaita.

• Halvempiakin on...

Seinäjoella Lännen autokatsastuksella katsastanu autoni yli 10 vuotta, huomattavasti (30€) halvempaa kuin Kauhajoella, ei ajanvarausta, hyvä palvelu ja jos sattuu huono tuuri, että korjattavaa löytyy niin toinen näyttö on ilmanen.

• SAMMA HÄÄR

asiaa puhut!

• insinååri

ota eväät mukaan sinne asemalle ja juo kahvit näin on paljon mukavampaa. Jos ei auto läpi mene tietää ainakin, että työnsä on kunnolla tehnyt. jatkakaa.

• fitterrr

Niin ja taisin vähä ruiskia uutta mustaa maalia pintaan :D

• edelleenkin

sama peli vetelee

• Allikulli

tänään kävin täällä kauhajoella katsastamassa auton ja vittu 103e testeineen! Siinä auto odotellas sai sentäs ilmasen kahvin...jeee. Eiköhä nokka osota seinäjoen suuntaa ensivuonna kun katsastus koittaa

• kjkjhkhkh

samalla reissulla voi käydä vaikka gigantis ja motonetis kun käy seinäjoellä länkkärillä katsatamas..

• kkkklll

Tai sitten Alavudella A:ssa tai 66:ssa ja sen jälkeen voi käydä Tuurin kyläkaupassa ostoksilla

• c-5

Kävin Kauhajoella katsastuksessa tänään. Huollossa etukäteen testatut pakokaasut yms. Varasin ajan netistä 25€ . Meni vielä läpikin ! :)

• kossub

On teillä kans valittamisen aihetta aina jostakin siellä Kauhajoella...

• raimoratas

tänään positiivinen yllätys kun katsastus olikin vain 59€ päästöjen kanssa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe