Siinä se on.. kuumin paikka helvetissä ja tuskaisin mesta siellä on TUPAKOITSIJOILLA..homot pääsee tuhat kertaa vähemmällä..
Hitlerkin viettää lepolomaa siihen VAIVAAN verrattuna missä TUPAKOITSIJHAT ovat!! mikään muu synti ei ole niin kuvottavaa kun tupakointi.. se on synneistä suurin joka on jopa anteeksiantamaton.. ole homo,lesbo, ties mikä aivan vapaasti mutta KUNHAT ET POLTA!!
tupakointi = maailman PAHIN synti!!!
5
59
Vastaukset
- Syntilista 1
Mitä sanoo Raamattu? 1Kor.6:9-10. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, eivät epäjumalanpalveliat, ei aviorikkojat, eivät hekumoitsiat eikä miehimykset. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ei muuta kun nortti huuleen ja kävele vastatuuleen.
- ei läheskän pahin
Avaaja on peräti väärässä. Epäusko on tuo kadottava synti. Kaikki muu syntielämä onkin sitten tuon epäuskon tuottamaa hedelmää.
En sillä sano, en ole tupakkaakaan polttanut yli 60 vuotisen elämäni aikana ja olen siitä tosi kiitollinen Jumalalle. - pöljät tupakoi
no kuka viitsii jostainnoin lapsellisesta asiasta edes mainita mitään aivankuin tappi nenän alla olisi jokin suurikin asia josta ei pääse irti.
sen kun nakkaat kessusi tienposkeen ja se on siinä. Tupakoinnin julistaminen synniksi on ihmisten keksintöä, joten älkää nyt metelöikö tyhjää. Jumala tupakoi itsekin.
2.Sam.22.
7 Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa.
8 Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi.
9 Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä.- PäästääMeidätSiteist
Jos aloittajan on nyt joku tuominnut tupakoimisesta? Muistan kun uutukaisena uskovana olin päässyt kaikesta muusta paljon paljon pahemmasta kuin tupakka. Sitten pössyttelin siionin ovella iloissani siitä etten ollut kapakassa, vaan astumassa kohta Herran huoneeseen ja siihen tuli joku mummo joka uhkasi ottaa niskavilloista. Silloin taistelin sitä vastaan että loukkaannunko, vain siunaanko mummoa että sekin pääsee armoa kokemaan, ja kiittelenkö mielessäni että Herra joka tähän asti on tuonut, ja tietää mistä tulen, ei minua taatusti hylkää, vaan päästää minut tästäkin ajallaan! Ja niin päästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882