"Mies, toitko tänään kukkia naiskollegallesi?"
Kukaan mies ei keksisi naisille noin idioottimaista vaatimusta. Ja tuollaiset vielä vaativat tasa-arvoa. Huh.
http://www.ess.fi/?article=406525
Nainen on typerä kana
8
196
Vastaukset
- Sisälukutaitoa
Tuon artikkelin kirjoittaja on Teemu Virtanen. Jännä nimi tytöllä.
- r552vZ
Ilmeisesti homo.
- selvä juttu
Emme tarvitse naistenpäivää!
Isänpäivä, äitienpäivä, ystävänpäivä ym. päivät ovat vain kauppiaiden ja postin keksintöä. Olen nainen, en saa kukkia takuuvarmasti, enkä edes tahtoisikaan.
En lähettele ystävänpäiväkortteja, pääsiäiskortteja tai joulukortteja. Lapsille voin lähettää kortteja, mutta en kauppiaan tai postin kehoitusesta. Olen ihmetellyt, kuinka helposti ihmiset menevät halpaan moniin keksittyihin juttuihin, kuten vaikkapa naistenpäivään.
Ajattelen aivan itse, enkä ole mainosten ja rahankerääjien uhri.
Naiset eivät ole typeriä kanoja, kuten älykkäitä miehiäkin joskus löytyy. Tosin harvoin. Joskus olen perustellut naisten turhamaisuutta totuuden pohjalta. Nainen ei ole turhamainen vaan mies, joka ihailee kaikkea luonnotonta naisessa. Pitää olla meikattu ylenpalttisesti ja näyttää luonnottomalta mallinukelta. Sellainen kelpaa miehille, ei normaali nainen. Miesten vuoksi naiset tekevät melkein mitä vain, joten miehet ovat turhamaisia ja jopa kanamaisia vaatiessaan naisilta valeulkomuotoa.- voimme siis
ainakin lohduttautua sillä, että vertaiset löytävät toisensa......
Mutta, inhoan kaikkea "naiseuteen" keksittyä hömppää! Vihaan korkokenkiä ja kireitä vaatteita!!!! En todellakaan halua kukkia kotiini!!! Enkä että joku vieras niitä jakelee vain koska minulla on v1ttu haarojen välissä munien sijaan!!!!!!!! Kasvit kasvakoon siellä missä niiden pitää, luonnonmukaisesti! On rumaa repiä niitä irti!
- päiviä piisaa
Päivät menee ja tulee, mikään ei sillä lailla muutu.
- okkigaam
Millainen maailma olisi ilman miehiä? Ei sotia, ei taisteluja, vain onnelisia lihavia naisia.
HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ KAIKKI IHANAT NAISET
maagikko- älä luule
Ei kaikki naisetkaan mitään enkeleitä ole!!! Monet kuvottavat ämmät lietsoo tahallaan ikävää ilmapiiriä ympärilleen ja jotkut vokottelee varattuja miehiä. Ehkä miesten on syytäkin pistää sellaiset akat kuriin, jotka ei itse osaa käyttäytyä järkevästi!
- hienoja naisia
Palstalla on nähtävästi järkeäkin joillakin naisilla. Itse pidän naisista joilla ei ole tarvetta piilottaa itseään meikkikerroksen alle. Se antaa ihmisestä aina luotettavamman ja rehellisemmän kuvan, sekä kertoo siitä että päässä liikkuu muutakin kuin pinnallista paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862