Nainen on typerä kana

4sP8JP

"Mies, toitko tänään kukkia naiskollegallesi?"

Kukaan mies ei keksisi naisille noin idioottimaista vaatimusta. Ja tuollaiset vielä vaativat tasa-arvoa. Huh.
http://www.ess.fi/?article=406525

8

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisälukutaitoa

Tuon artikkelin kirjoittaja on Teemu Virtanen. Jännä nimi tytöllä.

• r552vZ

Ilmeisesti homo.

• selvä juttu

Emme tarvitse naistenpäivää!
      Isänpäivä, äitienpäivä, ystävänpäivä ym. päivät ovat vain kauppiaiden ja postin keksintöä. Olen nainen, en saa kukkia takuuvarmasti, enkä edes tahtoisikaan.
      En lähettele ystävänpäiväkortteja, pääsiäiskortteja tai joulukortteja. Lapsille voin lähettää kortteja, mutta en kauppiaan tai postin kehoitusesta. Olen ihmetellyt, kuinka helposti ihmiset menevät halpaan moniin keksittyihin juttuihin, kuten vaikkapa naistenpäivään.
      Ajattelen aivan itse, enkä ole mainosten ja rahankerääjien uhri.

Naiset eivät ole typeriä kanoja, kuten älykkäitä miehiäkin joskus löytyy. Tosin harvoin. Joskus olen perustellut naisten turhamaisuutta totuuden pohjalta. Nainen ei ole turhamainen vaan mies, joka ihailee kaikkea luonnotonta naisessa. Pitää olla meikattu ylenpalttisesti ja näyttää luonnottomalta mallinukelta. Sellainen kelpaa miehille, ei normaali nainen. Miesten vuoksi naiset tekevät melkein mitä vain, joten miehet ovat turhamaisia ja jopa kanamaisia vaatiessaan naisilta valeulkomuotoa.

• voimme siis

ainakin lohduttautua sillä, että vertaiset löytävät toisensa......

Mutta, inhoan kaikkea "naiseuteen" keksittyä hömppää! Vihaan korkokenkiä ja kireitä vaatteita!!!! En todellakaan halua kukkia kotiini!!! Enkä että joku vieras niitä jakelee vain koska minulla on v1ttu haarojen välissä munien sijaan!!!!!!!! Kasvit kasvakoon siellä missä niiden pitää, luonnonmukaisesti! On rumaa repiä niitä irti!

• päiviä piisaa

Päivät menee ja tulee, mikään ei sillä lailla muutu.

• okkigaam

Millainen maailma olisi ilman miehiä? Ei sotia, ei taisteluja, vain onnelisia lihavia naisia.
      HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ KAIKKI IHANAT NAISET
      maagikko

• älä luule

Ei kaikki naisetkaan mitään enkeleitä ole!!! Monet kuvottavat ämmät lietsoo tahallaan ikävää ilmapiiriä ympärilleen ja jotkut vokottelee varattuja miehiä. Ehkä miesten on syytäkin pistää sellaiset akat kuriin, jotka ei itse osaa käyttäytyä järkevästi!

• hienoja naisia

Palstalla on nähtävästi järkeäkin joillakin naisilla. Itse pidän naisista joilla ei ole tarvetta piilottaa itseään meikkikerroksen alle. Se antaa ihmisestä aina luotettavamman ja rehellisemmän kuvan, sekä kertoo siitä että päässä liikkuu muutakin kuin pinnallista paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe