blindwatchmaker

bystander.

Eikö olekin outoa, että heti kun turkana jätti palstan tänne saapui uusi, täysin samalla tavalla kirjoittava evouskova.

Että kyllä minä epäilen että turkana on jälleen raukkamaisesti paennut uuden nimimerkin taakse tultuaan nöyryytetyksi niin moneen kertaan.

56

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iIkimys

Kuulutko itse puolestasi Möttöskän laajan klaaniin?

• blindwatchmaker

No voi jumalition. Näinkö nopeastiko jäin kiinni ... :)

Olen nähnyt 'turkana' nimimerkin mainittavan tällä palstalla. Tein pikaisen haun jossa kävi ilmi, että nimimerkkien 'turkana' ja 'moloch' väitetään olevan saman henkilön. Viittaako tuo 'moloch' sitten nimimerkkiin 'moloch_horridus'?

Palstaveteraanit voinevat kertoa taustoja ja valaista mistä tämä 'bystrander.' oikein tekikään avauksen.

Jotenkin minulla on tunne (lukematta turkanan kommentteja), että tuskin palstakretut ovat kyenneet turkanaa nöyryyttämään. Kukaan vastaantulleista kretuista kuten nultinikki Sepä Se, *JC (JC, JB, ...?), Möttöskä, jne ei ole kyllä pystynyt nöyryyttämään muita kuin itsensä.

Minä liityin Suomi24-sivustolle vasta kuluvan vuoden tammikuussa. Sitä ennen en edes tiennyt mikä tämä Suomi24.fi sivusto tarkkaan ottaen on. Tämän kreationismi-palstan löysin sattumalta googlaamalla.

• "Olen nähnyt 'turkana' nimimerkin mainittavan tällä palstalla. Tein pikaisen haun jossa kävi ilmi, että nimimerkkien 'turkana' ja 'moloch' väitetään olevan saman henkilön. Viittaako tuo 'moloch' sitten nimimerkkiin 'moloch_horridus'?"

Jeps. Olen kirjoitellut tänne yli kymmenen vuotta, aluksi vähän aikaa nimimerkillä sammakko, sitten pitkään nimimerkillä Turkana, kunnes joku kreationisti kiusallaan rekisteröi sen ja silloin vaihdoin nimimerkikseni moloch_horridus.

Minäkään en muista noita nöyryytyksiä, voisiko joku kreationisti viitata sellaiseen.

• tyypillistä
        moloch_horridus kirjoitti:

"Olen nähnyt 'turkana' nimimerkin mainittavan tällä palstalla. Tein pikaisen haun jossa kävi ilmi, että nimimerkkien 'turkana' ja 'moloch' väitetään olevan saman henkilön. Viittaako tuo 'moloch' sitten nimimerkkiin 'moloch_horridus'?"

Jeps. Olen kirjoitellut tänne yli kymmenen vuotta, aluksi vähän aikaa nimimerkillä sammakko, sitten pitkään nimimerkillä Turkana, kunnes joku kreationisti kiusallaan rekisteröi sen ja silloin vaihdoin nimimerkikseni moloch_horridus.

Minäkään en muista noita nöyryytyksiä, voisiko joku kreationisti viitata sellaiseen.

"Minäkään en muista noita nöyryytyksiä, voisiko joku kreationisti viitata sellaiseen."

Narsisti.

• Jotain rotia
        tyypillistä kirjoitti:

"Minäkään en muista noita nöyryytyksiä, voisiko joku kreationisti viitata sellaiseen."

Narsisti.

Minäkään en muista yhtään tapausta jossa joku kreationisti olisi pystynyt haastamaan turkanaa edes vähääkään, puhumattakaan nöyryyttämisestä. Varmaan saamme muistutuksen sellaisesta pikaisesta, en kylläkään ala pidättämään hengitystä odottaessa.

• tyypillistä kirjoitti:

Narsisti.

Mihin nöyryytykseen palstatulokasneiti tällä sanalla viittaa?

• *JC

"Olen nähnyt 'turkana' nimimerkin mainittavan tällä palstalla. Tein pikaisen haun jossa kävi ilmi, että nimimerkkien 'turkana' ja 'moloch' väitetään olevan saman henkilön. Viittaako tuo 'moloch' sitten nimimerkkiin 'moloch_horridus'?"

Annetaan menneiden olla. Luultavasti olet kirjoittanut evolutionismin puolesta niin hyvin kuin se vain on mahdollista.

On mukavaa, että edes silloin tällöin palstalle kirjoittelet. Omakin intoni välillä jo hiipuu, vaikka historiani palstalla on varsin lyhyt. Syytöksiä ja miinusmerkkejä olen palkinnoksi kirjoituksistani lähinnä saanut.

Ylempänä bwm taas väärin epäilee minua multinikiksi. Sinulle, moloch, minun täytyy sanoa kiitokseni siitä, että sellaiseen et kohdallani koskaan erehtynyt.

• blindwatchmaker
        *JC kirjoitti:

Annetaan menneiden olla. Luultavasti olet kirjoittanut evolutionismin puolesta niin hyvin kuin se vain on mahdollista.

On mukavaa, että edes silloin tällöin palstalle kirjoittelet. Omakin intoni välillä jo hiipuu, vaikka historiani palstalla on varsin lyhyt. Syytöksiä ja miinusmerkkejä olen palkinnoksi kirjoituksistani lähinnä saanut.

Ylempänä bwm taas väärin epäilee minua multinikiksi. Sinulle, moloch, minun täytyy sanoa kiitokseni siitä, että sellaiseen et kohdallani koskaan erehtynyt.

"Ylempänä bwm taas väärin epäilee minua multinikiksi. "

Itseasiassa multinikiksi nimesin kommentissa ainoastaan Sepä Sen.

Sinun kohdallasi kirjoitin "*JC (JC, JB, ...?)," sen vuoksi, että itse kerroit minulle muutama päivä sitten käyttäneesi ennen kaksikirjaimista nimimerkkiä (JC). Muistan myös lukeneeni jonkun kommentoineen, että olisit myös käyttänyt nimimerkkiä JB ja JA.

En siis väittänyt sinua multinikiksi, enkä tietenkään tiedä oletko sinä todella käyttänyt muita kuin tuota JC nimimerkkiä, siksi laitoin kysymysmerkin. Jos esitin väärä tietoa niin pahoittelen ja pyydän anteeksi.

Olisi paljon helpompaa ja luotettavampaa keskustella rekisteröityneiden nimimerkkien kanssa - kuten sinullekin jokin aika sitten kommentoin.

• *JC
        blindwatchmaker kirjoitti:

"Ylempänä bwm taas väärin epäilee minua multinikiksi. "

Itseasiassa multinikiksi nimesin kommentissa ainoastaan Sepä Sen.

Sinun kohdallasi kirjoitin "*JC (JC, JB, ...?)," sen vuoksi, että itse kerroit minulle muutama päivä sitten käyttäneesi ennen kaksikirjaimista nimimerkkiä (JC). Muistan myös lukeneeni jonkun kommentoineen, että olisit myös käyttänyt nimimerkkiä JB ja JA.

En siis väittänyt sinua multinikiksi, enkä tietenkään tiedä oletko sinä todella käyttänyt muita kuin tuota JC nimimerkkiä, siksi laitoin kysymysmerkin. Jos esitin väärä tietoa niin pahoittelen ja pyydän anteeksi.

Olisi paljon helpompaa ja luotettavampaa keskustella rekisteröityneiden nimimerkkien kanssa - kuten sinullekin jokin aika sitten kommentoin.

Anteeksipyyntö hyväksytty.

Olen käyttänyt vain nimimerkkejä JC ja myöhemmin *JC, koska lyhyytensä vuoksi aiempi ei enää kelvannut. JB tai JA tai muillakaan nikeillä en ole koskaan kirjoittanut.

Pidän nimimerkkini nykyisellään. Uskon, että kykenemme jatkamaan keskustelua riittävän korrektisti jatkossakin.

• *JC kirjoitti:

"Ylempänä bwm taas väärin epäilee minua multinikiksi. Sinulle, moloch, minun täytyy sanoa kiitokseni siitä, että sellaiseen et kohdallani koskaan erehtynyt."

Juu, tunnistan kyllä tyylisi, tosin sinua on matkittu muutamaan otteeseen niin taidokkaasti, että olen niissä tapauksissa erehtynyt. Mutta varsinkin vertaus jb:n on väärin, hänhän oli mytomaani, joka härskisti keksi väitteensä ja todisteensa ja lisäksi ilmaisi halveksuvansa kaltaisiasi uskovia nimitellen teitä hihhuleiksi.

• tyypillistä
        Jotain rotia kirjoitti:

Minäkään en muista yhtään tapausta jossa joku kreationisti olisi pystynyt haastamaan turkanaa edes vähääkään, puhumattakaan nöyryyttämisestä. Varmaan saamme muistutuksen sellaisesta pikaisesta, en kylläkään ala pidättämään hengitystä odottaessa.

Et varmaan muistakaan kosta tarkoituksenhkauisuudessasi et suostu myöntämään. Tyypillistä evorupusakin valehtelua siis.

Vinkki: se ettei turkana myönnä tulleensa nöyryytetyksi ole todiste siitä, etteikö hän oLISI tullut nöyryytetyksi jo. Evokit tunnetaan hyvin kielteisyydestä ja vastahakoisuudestaan havainnoituja ja luotuja tosiasioita kohtaan.

• !!?
        Jotain rotia kirjoitti:

Ethän huomaisi edes jos itsellesi joku wyttuilis!

• Pah. En ole jättänyt palstaa, vaan v'ähentänyt sen seuraamista, koska kreationisteista ei ole keskustelemaan. Ethän sinäkään kykene edes erottamaan perustavaa laatua olevia eroja kirjoituksissamme, kuten että blindwatchmaker kertoo luopuneensa uskostaan nuorena ja minä uskon edelleen Jumalaan ja silti luulet meitä samaksi kirjoittajaksi. Huoh.

• blindwatchmaker

Ahaa. Tervehdys 'turkana' :)

• blindwatchmaker kirjoitti:

Moi moi. Mainioita kirjoituksia sinulla.

• tieteenharrastaja

Sivusta vielä lisäisin, että tässä tapaamasi kirjoittajan vuosikymmenen kokonaispanos palstalla lienee kahdenkymmenentuhannen viestin isommalla puolella. Määrähän ei yksin ratkaise, mutta turkana/m-h:n kommenttien laatutaso on koko ajan ollut erittäin korkea. Etenkin evoluutiobiologiassa hänen tietopohjansa on valtavan laaja.

Ymmärrän hiukan avaajan sekaannusta, koska kellosepäntyösi muistuttaa osaamiseltaan, perusteellisuudeltaan ja (ainakin vielä) innokkuudeltaan m-h:n aktiiviaikaa. Teillä kahdella on toki hiukan erilainen pääosaamisen alue ja sinulla vähän tiiviimpi kirjoitustyyli. Puuttuva jumalausko on tietenkin tällä palstalla sinut meistä kahdesta selvimin erotteleva tekijä.

• buahhahhaaaaa
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Sivusta vielä lisäisin, että tässä tapaamasi kirjoittajan vuosikymmenen kokonaispanos palstalla lienee kahdenkymmenentuhannen viestin isommalla puolella. Määrähän ei yksin ratkaise, mutta turkana/m-h:n kommenttien laatutaso on koko ajan ollut erittäin korkea. Etenkin evoluutiobiologiassa hänen tietopohjansa on valtavan laaja.

Ymmärrän hiukan avaajan sekaannusta, koska kellosepäntyösi muistuttaa osaamiseltaan, perusteellisuudeltaan ja (ainakin vielä) innokkuudeltaan m-h:n aktiiviaikaa. Teillä kahdella on toki hiukan erilainen pääosaamisen alue ja sinulla vähän tiiviimpi kirjoitustyyli. Puuttuva jumalausko on tietenkin tällä palstalla sinut meistä kahdesta selvimin erotteleva tekijä.

Näin sivullisena kommentoisin, ettei keskustelunne mitenkään liity palstamme aihepiiriin.

No niin, jatkakaa tolloiluanne!

• Keinäskä
        buahhahhaaaaa kirjoitti:

Näin sivullisena kommentoisin, ettei keskustelunne mitenkään liity palstamme aihepiiriin.

Upia kommentti Pölhökustaa! Ihan parhautta. Kehut tulleepi ainoastaan siitä syystä, et sinulla ompi huikee kyky tiivistää aivan tolkuton määrä potaskaa ja vääriä väittämiä ihan pariin lauseeseen.

Nimimerkkisi ja tyylisi paljastaa, että et ole "sivullinen" vaan kaikkien tuntema ja tunnistama Pölhökustaa, tuhansien nikkien trolli.

Keskustelun avasi muuten kretupelle, joten sopii syytä vajakkiveljeäsi

Tolloilun kunnia meneepi kyllä kirkkaasti sinun piikkisi Pölhökustaa.

• buahhahhaaaaa kirjoitti:

Pyydän evokkitovereitteni puolesta anteeksi. Meillä kun ei ole mitään lahkoja tai seuroja, joissa voisimme toisiamme tavata, niin sitten täällä joskus vähän lipsuu. Toivottavasti et liikaa pahoita mieltäsi tunnettujen vakionikkien pienestä offtopic-keskustelusta!

Muistathan, että taivaassa ihminen saa kirkkaan kruunun, joka jakautuu sataan äyriin. (Veikko Ennala)

• >Eikö olekin outoa, että heti kun turkana jätti palstan tänne saapui uusi, täysin samalla tavalla kirjoittava evouskova.

Ei, koska turkana on rekattu nikki joka ei kirjoita täällä.
      Ei, koska täällä ei ole ketään joka kirjoittaisi edes melkein samalla tavalla kuin moloch, jos kuitenkin häntä tarkoitat.
      Ei, koska täällä ei ole evouskovia, mutta ateistisen evo-opin fanaattisia tyrkyttäjiä kyllä ja kaikki kreationisteja.

>Että kyllä minä epäilen

Mielenkiinto siitä mitä kertakäyttönikit epäilevät ampautuu suorastaan Maata kierätävälle radalle. Vain kreationisti voi olla niin tyhmä että hän kuvittelee, että teitä surkimusraukkoja joku jossain jotenkin noteeraisi, ellei sitten Piru.

• tieteenharrastaja

Ja säälittävä nikkivorokin tuo avaaja.

• tarvini

No voi jehena. Näitä "tasokkaita" kretuavauksia näyttää riittää tällekin päivälle. Liekö sama tampio kaikkien takana.?

Avausten toistuvat pohjakosketukset ja riman alitukset selittyy tietty sillä, että näitten tampioiden uskomusjärjestelmästä on nyt mitään vähänkää älykästä avausta mahdotonta tehdä - ainakaan kretujen toimesta.

Tässä teille kretuille uskoa ja toivoa antava ohje viikonlopun evästykseksi ennen seuroihin menoa:

http://youtu.be/DGj5tVXKjj8

• totuuden tietäjä

Arvioisin kyllä tietäväni, millä nimimerkillä kelloseppä tänne ennen rekisteröintiä kirjoitti. Evot multinikkeilevät enemmän kuin luulettekaan.

• tieteenharrastaja

Taas koetat levennellä tuolla ilmapallotiedollasi, jota ei voi kertoa, ettei se paukahtaen puhkea.

• blindwatchmaker

"Arvioisin kyllä tietäväni, millä nimimerkillä kelloseppä tänne ennen rekisteröintiä kirjoitti."

Luule vähemmän niin tiedät ainakin suhteellisesti enemmän :)

Kyllähän tämän palstan "totuuden" tietäjät ja varsinkin "totuuden" puolustajat tiedetään.

Minäkin voisin arvailla kuka multinikki tämä 'totuuden tietäjä' on. Mutta en voi väittää tietäväni. Minulla on vain epäilykseni.

En ole kirjoittanut tälle enkä millekään muullekaan palstalle ennen rekisteröitymistäni.

Ihan mielenkiinnosta kysyn millä nimimerkillä sinä kuvittelet minun aiemmin kirjoittaneen?

Voit hyvin esittää arvailusi multinikkisi takaa, ethän menetä kasvojasi vaikka kuvitelmasi on joka tapauksessa väärä.

• >>Evot multinikkeilevät enemmän kuin luulettekaan.

• Hiski+naapurin.kissa
        kekek-kekek kirjoitti:

>>Evot multinikkeilevät enemmän kuin luulettekaan.

Kretut yrittävät rauhoittaa itseään vakuuttelemalla itselleen että onneksi noita evoja on vain yksi, onneksi noita evoja on vain yksi, onneksi noita evoja on vain yksi...

• omenankukka.

Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä. Hänellä on kuitenkin asiallinen puolensakin, joten en viitsi aiheuttaa turhaa hämminkiä, vaikka kellosepän osoittaa mielestäni selkärannan puutetta.

• >Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä.

Kuten mitkä?

>Hänellä on kuitenkin asiallinen puolensakin, joten en viitsi aiheuttaa turhaa hämminkiä

Eli länkytät roskaa, etkä todellisuudessa tiedä häneltäkään yhtäkään muuta nimimerkkiä.

Kretupellet ovat kymmeniä kertoja "paljastaneet" evopuolelta multinikkejä. Nimettyjen nikkien saldo on siitä huolimatta heillä aina vain pyöreä nolla, sillä tyhjästähän on tunnetusti paha nyhjästä.

• totuuden puolustaja
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä.

Kuten mitkä?

>Hänellä on kuitenkin asiallinen puolensakin, joten en viitsi aiheuttaa turhaa hämminkiä

Eli länkytät roskaa, etkä todellisuudessa tiedä häneltäkään yhtäkään muuta nimimerkkiä.

Kretupellet ovat kymmeniä kertoja "paljastaneet" evopuolelta multinikkejä. Nimettyjen nikkien saldo on siitä huolimatta heillä aina vain pyöreä nolla, sillä tyhjästähän on tunnetusti paha nyhjästä.

Vinkiksi voin antaa, että eräs evopuolen aktiivi on viimeaikoina selvästi vähentänyt aktiivisuuttaan. Hänen ja kellosepän välillä on selkeä yhteys.

• totuuden puolustaja kirjoitti:

Vinkiksi voin antaa, että eräs evopuolen aktiivi on viimeaikoina selvästi vähentänyt aktiivisuuttaan. Hänen ja kellosepän välillä on selkeä yhteys.

Emme tarvitse vinkkejä vaan tosiasioita eli tässä tapauksessa nimimerkkejä.

Miten se voi olla niin vaikeaa, kun puhumme kuitenkin rehellisistä rekatuista nikeistä emmekä tuhansista erilaisista?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Emme tarvitse vinkkejä vaan tosiasioita eli tässä tapauksessa nimimerkkejä.

Miten se voi olla niin vaikeaa, kun puhumme kuitenkin rehellisistä rekatuista nikeistä emmekä tuhansista erilaisista?

Viittaisikohan hihu minuun, kun olen ollut läpi kesän verrattain passiivinen? Hihulle tiedoksi, että huti tuli: en ole bwm ja passivoitumiseeni on useita palstan ulkopuolisia syitä.

Nuo syyt myös jatkuvat vaihtelevasti pitkälle tulevaisuuteen, joten koeta tottua ajatukseen. Kirjoittelen kun viitsin ja siihen on aikaa.

Eikä minulla olisi mitään käyttöä sivunimimerkille, voin kirjoittaa sekä nätisti että puhua ruokottomuuksia ja haistatella tällä yhdelläkin.

• blindwatchmaker
        illuminatus kirjoitti:

Viittaisikohan hihu minuun, kun olen ollut läpi kesän verrattain passiivinen? Hihulle tiedoksi, että huti tuli: en ole bwm ja passivoitumiseeni on useita palstan ulkopuolisia syitä.

Nuo syyt myös jatkuvat vaihtelevasti pitkälle tulevaisuuteen, joten koeta tottua ajatukseen. Kirjoittelen kun viitsin ja siihen on aikaa.

Eikä minulla olisi mitään käyttöä sivunimimerkille, voin kirjoittaa sekä nätisti että puhua ruokottomuuksia ja haistatella tällä yhdelläkin.

"Viittaisikohan hihu minuun, kun olen ollut läpi kesän verrattain passiivinen? Hihulle tiedoksi, että huti tuli: en ole bwm ja passivoitumiseeni on useita palstan ulkopuolisia syitä."

Komppaan illua. Hän ei ole minä enkä minä hän :)

"Eikä minulla olisi mitään käyttöä sivunimimerkille, voin kirjoittaa sekä nätisti että puhua ruokottomuuksia ja haistatella tällä yhdelläkin."

Samat sanat. Kun keskustelun vastapuoli antaa aihetta käyttää ala-arvoista kieltä niin käytän. Tekopyhän ja narsistisen egon omaavan *JC:n jatkuva läpimätä kieroilu ja hänen täysin moraaliton keskustelutyylinsä patologisen valehtelun kera on minulle antanut aiheen käyttää myös ala-arvoista kieltä.

Jos kaikki kreationistit keskustelisivat kuten txt() niin tällä palstalla käytäisiin huomattavasti enemmän asiallisia keskusteluja.

• blindwatchmaker

"Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä. Hänellä on kuitenkin asiallinen puolensakin, joten en viitsi aiheuttaa turhaa hämminkiä, vaikka kellosepän osoittaa mielestäni selkärannan puutetta."

Sieltähän sinä puskista huutelet, joten anna palaa vain spekulaatioksi. Minähän pyysin jo nimimerkkiä 'totuuden tietäjä' esittämään luulonsa.

On minua jo ehditty ainakin nimimerkeiksi 'moloch_horridus' ja 'solon1' kuvitella.

Turkanaksi eräs 'bystander.' minua kuvitteli. Onko hän sinulle 'omenankukka.' sattumoisin hyvinkin tuttu sivupersoona? ;)

"Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä. Hänellä on kuitenkin asiallinen puolensakin, joten en viitsi aiheuttaa turhaa hämminkiä, vaikka kellosepän osoittaa mielestäni selkärannan puutetta."

Sieltähän sinä puskista huutelet, joten anna palaa vain spekulaatioksi. Minähän pyysin jo nimimerkkiä 'totuuden tietäjä' esittämään luulonsa.

On minua jo ehditty ainakin nimimerkeiksi 'moloch_horridus' ja 'solon1' kuvitella.

Turkanaksi eräs 'bystander.' minua kuvitteli. Onko hän sinulle 'omenankukka.' sattumoisin hyvinkin tuttu sivupersoona? ;)

Turkana oli minun rekisteröimätön nimimerkkini kunnes joku kreationisti sen varasti.

• blindwatchmaker

Turkana oli minun rekisteröimätön nimimerkkini kunnes joku kreationisti sen varasti.

"Turkana oli minun rekisteröimätön nimimerkkini kunnes joku kreationisti sen varasti."

Aivan. Ja tuossa omassa kommentissani kysyin nimimerkiltä 'omenankukka.' että onko nimimerkki 'bystander.' (ei siis Turkana) hänelle läheinen sivupersoona.

Vai varasti kreationisti nimimerkkisi? Vaikea uskoa näistä absoluuttisen moraalin omaavista totuuden puolustajista ja evojen hyvinvoinnista huoltakantavista rehellisyyden referensseistä sellaista ... :)

"Turkana oli minun rekisteröimätön nimimerkkini kunnes joku kreationisti sen varasti."

Aivan. Ja tuossa omassa kommentissani kysyin nimimerkiltä 'omenankukka.' että onko nimimerkki 'bystander.' (ei siis Turkana) hänelle läheinen sivupersoona.

Vai varasti kreationisti nimimerkkisi? Vaikea uskoa näistä absoluuttisen moraalin omaavista totuuden puolustajista ja evojen hyvinvoinnista huoltakantavista rehellisyyden referensseistä sellaista ... :)

"Aivan. Ja tuossa omassa kommentissani kysyin nimimerkiltä 'omenankukka.' että onko nimimerkki 'bystander.' (ei siis Turkana) hänelle läheinen sivupersoona."

Hups, luinkin tuon hieman huolimattomasti.

"Vai varasti kreationisti nimimerkkisi? Vaikea uskoa näistä absoluuttisen moraalin omaavista totuuden puolustajista ja evojen hyvinvoinnista huoltakantavista rehellisyyden referensseistä sellaista ... :) "

Aivan. Olinkin kaksi viikkoa hämmästyksestä mykkänä.

• ei mitään rotia

"Aivan. Ja tuossa omassa kommentissani kysyin nimimerkiltä 'omenankukka.' että onko nimimerkki 'bystander.' (ei siis Turkana) hänelle läheinen sivupersoona."

Hups, luinkin tuon hieman huolimattomasti.

"Vai varasti kreationisti nimimerkkisi? Vaikea uskoa näistä absoluuttisen moraalin omaavista totuuden puolustajista ja evojen hyvinvoinnista huoltakantavista rehellisyyden referensseistä sellaista ... :) "

Aivan. Olinkin kaksi viikkoa hämmästyksestä mykkänä.

Taas valehtelit!

"Viittaisikohan hihu minuun, kun olen ollut läpi kesän verrattain passiivinen? Hihulle tiedoksi, että huti tuli: en ole bwm ja passivoitumiseeni on useita palstan ulkopuolisia syitä."

Komppaan illua. Hän ei ole minä enkä minä hän :)

"Eikä minulla olisi mitään käyttöä sivunimimerkille, voin kirjoittaa sekä nätisti että puhua ruokottomuuksia ja haistatella tällä yhdelläkin."

Samat sanat. Kun keskustelun vastapuoli antaa aihetta käyttää ala-arvoista kieltä niin käytän. Tekopyhän ja narsistisen egon omaavan *JC:n jatkuva läpimätä kieroilu ja hänen täysin moraaliton keskustelutyylinsä patologisen valehtelun kera on minulle antanut aiheen käyttää myös ala-arvoista kieltä.

Jos kaikki kreationistit keskustelisivat kuten txt() niin tällä palstalla käytäisiin huomattavasti enemmän asiallisia keskusteluja.

>Jos kaikki kreationistit keskustelisivat kuten txt() niin tällä palstalla käytäisiin huomattavasti enemmän asiallisia keskusteluja.

Varauksin sama sopii myös tulokas creation = scienceen. Ja miten sattuikaan, molemmat ovat vanhan maan kretuja...

• ei mitään rotia kirjoitti:

Taas valehtelit!

No, ehkä hän oli hieman yli kaksi viikkoa hämmästyksestä mykkänä. Liekö tuo nyt sitten niin vakava erhe, että neidin pitää baarihameensa repiä.

• tieteenharrastaja

Minulle kävi samoin ensimmäisen nimimerkkini "asianharrastaja" kanssa. Toivuin asiasta kyllä aika nopeasti.

• *JC

>Ei ole epäilystäkään, etteikö kellosepällä olisi täällä ollut useampia nimimerkkejä.

Kuten mitkä?

"Eli länkytät roskaa, etkä todellisuudessa tiedä häneltäkään yhtäkään muuta nimimerkkiä."

Vai häneltäkään. Keneltä muilta evoilta sitten muita nimimerkkejä tulisi tietää?

Onko sinulla RepeR jotain tietoa tai arvelua siitä, kuka voisi olla multinikin puolimutka, PM, puolimutkvasi yms. törkynimimerkkien takana?

Esitin aiemmin poissulkevan listan evoista, jotka eivät multinikkeile, ainakaan tuolla tavoin. Vaihtoehtoja multinilkiksemme ei jäänyt kovin monia. Toki tiedän, kenestä on kyse, mutta olisi kiinnostavaa kuulla sinun, RepeR, mielipiteesi asiasta.

Hiskin ja kissan kaikki tietävät kirjoittavan useilla nimimerkeillä. Mutta he eivät ole tuon törkynikin takana.

• *JC kirjoitti:

"Eli länkytät roskaa, etkä todellisuudessa tiedä häneltäkään yhtäkään muuta nimimerkkiä."

Vai häneltäkään. Keneltä muilta evoilta sitten muita nimimerkkejä tulisi tietää?

Onko sinulla RepeR jotain tietoa tai arvelua siitä, kuka voisi olla multinikin puolimutka, PM, puolimutkvasi yms. törkynimimerkkien takana?

Esitin aiemmin poissulkevan listan evoista, jotka eivät multinikkeile, ainakaan tuolla tavoin. Vaihtoehtoja multinilkiksemme ei jäänyt kovin monia. Toki tiedän, kenestä on kyse, mutta olisi kiinnostavaa kuulla sinun, RepeR, mielipiteesi asiasta.

Hiskin ja kissan kaikki tietävät kirjoittavan useilla nimimerkeillä. Mutta he eivät ole tuon törkynikin takana.

Puolimutkan tunnistaa kyllä samaksi kirjoittajaksi, vaikka tuota nikkiään varioikin.

Itseasiassa tuo nikin variointi on tapahtunut minusta varsin tyylikkäästi, tavallaan piste i:n päällä, kun kohdettaan kommentoi.

Ilmeisesti kommenttien sisältö on osunut ja uponnut, kun kerran törkynikiksi menet häntä nimittämään.

• *JC kirjoitti:

Minulla ei ole aavistustakaan puolimutkan henkilöydestä, ja jos olisi, en sitä täällä kertoisi.

"Multinikkeily" niin että kirjoittaja itse huolehtii tulevansa aina nimimerkkitasolla tunnistetuksi ei tietenkään ole mitään multinikkeilyä.

Sinuna sen sijaan olisin syvästi huolissani, millaisen kuvan kymmenien tuhansien nikkien länkyttävät ja mölisevät palstaneidit antavat uskosta kreationismiin. Et kuitenkaan näistä loppumattomista tosi törkynimimimerkeistä välitä, kun kerran ovat uskomassa.

• *PM
        *JC kirjoitti:

Hei multinikki/multinilkki JC, keskity vaan miettiin omia ketkuilujas ja lopeta niiden projisointi muihin. Palstakretut kuten Sepis ja jyr/jne/jne/jne on valehtelevia vajakkeja ja multinikkejä, mutta sinä JC oot lisäksi läpiumpikiero hurskastelija. Oon tarkotuksella ärsyttävä ja käytän herjaava kieltä, mutta sen te valehtelevat vajakit todellaki ansaitsette.

En oo tälle palstalle kirjoittanu rekattuna. Mutta alan kirjottaan heti kun sinä JC rekkaat oman nikkis. Teen kyllä eri nikeilläni selväksi sen että kysymyksessä on epärehellisiä kretuja halveksiva Puolimutka.

Sua taitaa JC tosissaan risoo ku evot kyykyttää sut 100-0 joka asiassa. Kuvittelet olevas jotenki älykäs ja tiedettä tunteva. Todellisuudessa oot vaan tollo ja omissa harhoissas elävä suuruudenhullu kretupelle. Itse oon tavis, mutta tiedän kyllä mikä on tiedettä ja mikä törkykretunikkien ulostamaa kretuskeidaa.

• *JC kirjoitti:

"Vai häneltäkään. Keneltä muilta evoilta sitten muita nimimerkkejä tulisi tietää?

Esitin aiemmin poissulkevan listan evoista, jotka eivät multinikkeile, ainakaan tuolla tavoin. Vaihtoehtoja multinilkiksemme ei jäänyt kovin monia. Toki tiedän, kenestä on kyse, mutta olisi kiinnostavaa kuulla sinun, RepeR, mielipiteesi asiasta."

Erittäin hämmästyttävää. Ensinnäkään Puolimutka ei ole multinimimerkki, koska hän vääntelee itse nimimerkkiään välillä hauskastikin ja aina niin, että se on tunnistettavissa, toisekseen sinä väitit tietäväsi jonkun multinimimerkin kauan, mahdollisesti vuoden pari ennen kuin Puolimutka kirjoitti tänne ensimmäistäkään viestiä. Tosiasiassa sinä et tiedä kenestäkään multinimimerkistä yhtään mitään, etkä tule koskaan kertomaan epäilyksiäsi, koska ne naurettaisiin pihalle. Silti esittelet halpamaisia vihjailujasi. Tuo ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä.

• tieteenharrastaja

"Vai häneltäkään. Keneltä muilta evoilta sitten muita nimimerkkejä tulisi tietää?

Esitin aiemmin poissulkevan listan evoista, jotka eivät multinikkeile, ainakaan tuolla tavoin. Vaihtoehtoja multinilkiksemme ei jäänyt kovin monia. Toki tiedän, kenestä on kyse, mutta olisi kiinnostavaa kuulla sinun, RepeR, mielipiteesi asiasta."

Erittäin hämmästyttävää. Ensinnäkään Puolimutka ei ole multinimimerkki, koska hän vääntelee itse nimimerkkiään välillä hauskastikin ja aina niin, että se on tunnistettavissa, toisekseen sinä väitit tietäväsi jonkun multinimimerkin kauan, mahdollisesti vuoden pari ennen kuin Puolimutka kirjoitti tänne ensimmäistäkään viestiä. Tosiasiassa sinä et tiedä kenestäkään multinimimerkistä yhtään mitään, etkä tule koskaan kertomaan epäilyksiäsi, koska ne naurettaisiin pihalle. Silti esittelet halpamaisia vihjailujasi. Tuo ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä.

Osoittelee selvästi Repeä tuossa. Halpamaista ja pelkurimaista.

• *JC

Minulla ei ole aavistustakaan puolimutkan henkilöydestä, ja jos olisi, en sitä täällä kertoisi.

"Multinikkeily" niin että kirjoittaja itse huolehtii tulevansa aina nimimerkkitasolla tunnistetuksi ei tietenkään ole mitään multinikkeilyä.

Sinuna sen sijaan olisin syvästi huolissani, millaisen kuvan kymmenien tuhansien nikkien länkyttävät ja mölisevät palstaneidit antavat uskosta kreationismiin. Et kuitenkaan näistä loppumattomista tosi törkynimimimerkeistä välitä, kun kerran ovat uskomassa.

"Minulla ei ole aavistustakaan puolimutkan henkilöydestä, ja jos olisi, en sitä täällä kertoisi."

Olet siis farisealainen, joka tuomitsee mahdollisesti useilla nimimerkeillä kirjoittavat kreat, mutta hyväksyy saman toiminnan evolta. Vieläpä ko. multinilkin ollessa erityisen hävytön ja tasoltaan aivan ala-arvoinen kirjoittelussaan. Mitään asiasisältöä multinilkin kirjoittelussa ei ole ollut.

"Sinuna sen sijaan olisin syvästi huolissani, millaisen kuvan kymmenien tuhansien nikkien länkyttävät ja mölisevät palstaneidit antavat uskosta kreationismiin."

Kaikki tietävät, että evonikkivorot jatkuvasti mellastavat palstalla. Eipä tuosta montaa päivää ole, kun oma nimimerkkini jälleen varastettiin. Kuten olen sanonut, minua eri nimimerkkien käyttö ei häiritse, jos kirjoitukset vain pysyvät asiallisina. Ja tokihan näen useimpien multinikkeilyjen läpi, kuten tässäkin tapauksessa.

• *JC

"Ensinnäkään Puolimutka ei ole multinimimerkki, koska hän vääntelee itse nimimerkkiään välillä hauskastikin ja aina niin, että se on tunnistettavissa,..."

Multinilkin törkynikit ovat toki tunnistettavia. Kyse on tietysti siitä, kuka palstan evoista on tuon kirjoittelun takana

"...toisekseen sinä väitit tietäväsi jonkun multinimimerkin kauan, mahdollisesti vuoden pari ennen kuin Puolimutka kirjoitti tänne ensimmäistäkään viestiä."

Multinikkeily ei ole uusi ilmiö evojen keskuudessa.

"Tosiasiassa sinä et tiedä kenestäkään multinimimerkistä yhtään mitään, etkä tule koskaan kertomaan epäilyksiäsi, koska ne naurettaisiin pihalle. Silti esittelet halpamaisia vihjailujasi. Tuo ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä."

Toki tiedän, ja yllätyn siitä, että epäilet tietojani. Olethan palstalla pitkään vaikuttanut konkari, jonka luulisin tietävän yhtä ja toista. Nyt joko salaat tietojasi tai sitten todellakin olet vilpitön ja hyväuskoinen tässä asiassa. Se on toki mahdollista, koska olet oikein keskittänyt huomiosi asiakysymyksiin ja keskustellut tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta rehdisti.

Itse olen kreationistina joutunut tekemään myös havaintoja evojen käytöksestä, moraalittomuuksista. Alatyylistä multinikkeilyä ja nikkivoroilua olen vähän selvitellytkin.

• *JC
        tieteenharrastaja kirjoitti:

En tule kertomaan - ainakaan toistaiseksi - kuka evoista on ryhtynyt moraalittomaan multinikkeilyyn puolimutkana sivunikkeineen.

Multinikkeily toki kertoo omaa kieltään evojen moraalista ja ahdingosta käydyissä keskusteluissa. Tavallaan multinilkkimme puhuu omaa asiaansa vastaan - mutta niin vastenmielisellä tavalla, että tuskin kukaan kreationistikaan haluaa hänen jatkavan.

• Puolimutka (aito)
        *JC kirjoitti:

"Ensinnäkään Puolimutka ei ole multinimimerkki, koska hän vääntelee itse nimimerkkiään välillä hauskastikin ja aina niin, että se on tunnistettavissa,..."

Multinilkin törkynikit ovat toki tunnistettavia. Kyse on tietysti siitä, kuka palstan evoista on tuon kirjoittelun takana

"...toisekseen sinä väitit tietäväsi jonkun multinimimerkin kauan, mahdollisesti vuoden pari ennen kuin Puolimutka kirjoitti tänne ensimmäistäkään viestiä."

"Tosiasiassa sinä et tiedä kenestäkään multinimimerkistä yhtään mitään, etkä tule koskaan kertomaan epäilyksiäsi, koska ne naurettaisiin pihalle. Silti esittelet halpamaisia vihjailujasi. Tuo ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä."

Toki tiedän, ja yllätyn siitä, että epäilet tietojani. Olethan palstalla pitkään vaikuttanut konkari, jonka luulisin tietävän yhtä ja toista. Nyt joko salaat tietojasi tai sitten todellakin olet vilpitön ja hyväuskoinen tässä asiassa. Se on toki mahdollista, koska olet oikein keskittänyt huomiosi asiakysymyksiin ja keskustellut tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta rehdisti.

Itse olen kreationistina joutunut tekemään myös havaintoja evojen käytöksestä, moraalittomuuksista. Alatyylistä multinikkeilyä ja nikkivoroilua olen vähän selvitellytkin.

"Multinilkin törkynikit ovat toki tunnistettavia. Kyse on tietysti siitä, kuka palstan evoista on tuon kirjoittelun takana"

No minä itse tietenkin tollo :)

"Multinikkeily ei ole uusi ilmiö evojen keskuudessa."

Enpä oo havainnu yhdenkään evon tekevän niin. Toisaalta historiani tällä kretuvajakkien palstalla on vielä varsin lyhyt. Kretujen multinikkeily haisi
        kyllä jo ekana päivänä.

"Toki tiedän, ja yllätyn siitä, että epäilet tietojani."

Bruhahahahaaaaaa. Ootko tosissas luullu ettei sun tietojas epäillä? Harva keskustelija tällä palstalla on osottanu niin selkeesti tietämättömyytensä, esim. matikassa, kuin sinä JC :)

Tiedetään myös että oot mahtaileva ja tärkeilevä tyhjänpuhuja. Pieni mieli, suuret luulot ja tyhjät puheet.

"... keskustellut tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta rehdisti."

En oo kertaakaan huomannu Molochin (enkä kenenkään muunkaan evon) keskustelevan epärehdisti. Sinä sen sijaan oot ollu suoranainen kouluesimerkki ketkusta keskustelijasta.

"Itse olen kreationistina joutunut tekemään myös havaintoja evojen käytöksestä, moraalittomuuksista."

Elikkä siis projisoinu omaa kieroiluas ja epärehellisyyttäs evoihin.

"Alatyylistä multinikkeilyä ja nikkivoroilua olen vähän selvitellytkin."

Hihih. Eli oot siis suuruudenhulluudessas kuvitellu vaikka mitä. Et oo kuule mikään mentalisti vaan mentaalitapaus. Eiks jee JiiCee? :)

Joko oot valmis rekkaan nikkis pelkuri?

• *JC kirjoitti:

"Minulla ei ole aavistustakaan puolimutkan henkilöydestä, ja jos olisi, en sitä täällä kertoisi."

Olet siis farisealainen, joka tuomitsee mahdollisesti useilla nimimerkeillä kirjoittavat kreat, mutta hyväksyy saman toiminnan evolta. Vieläpä ko. multinilkin ollessa erityisen hävytön ja tasoltaan aivan ala-arvoinen kirjoittelussaan. Mitään asiasisältöä multinilkin kirjoittelussa ei ole ollut.

"Sinuna sen sijaan olisin syvästi huolissani, millaisen kuvan kymmenien tuhansien nikkien länkyttävät ja mölisevät palstaneidit antavat uskosta kreationismiin."

Kaikki tietävät, että evonikkivorot jatkuvasti mellastavat palstalla. Eipä tuosta montaa päivää ole, kun oma nimimerkkini jälleen varastettiin. Kuten olen sanonut, minua eri nimimerkkien käyttö ei häiritse, jos kirjoitukset vain pysyvät asiallisina. Ja tokihan näen useimpien multinikkeilyjen läpi, kuten tässäkin tapauksessa.

>Olet siis farisealainen, joka tuomitsee mahdollisesti useilla nimimerkeillä kirjoittavat kreat, mutta hyväksyy saman toiminnan evolta.

Farisealaisempi sinä olet. Nimittäin ainoaa havaitsemaani näillä palstoilla (tämä evoluutio) melko säännöllisesti kertanikeillä kirjoittelevaa evokkia olen kyllä huomauttanut ja ihmetellyt, pitääkö evokin sortua ala-arvoiseen kreationistien tyyliin. Toki tämä kirjoittaja on ollut sata kertaa asiallisempi kuin kretupalstaneidit yhteensä, mutta silti inhoan kertakäyttönikkeilyä. Enkä vähiten siksi, että sen avulla tuotetaan useimmiten materiaalia joka on asiatonta, typerää, mautonta ja törkeästi henkilökohtaisuuksiin menevää.

Jos olet sitä mieltä että puolimutka on multinikki, sitten olet. Multinikki alkaakin silloin olla jo sadas havaitsemani sana, jonka kreationistimerkitys eroaa yleisestä.

>Kaikki tietävät, että evonikkivorot jatkuvasti mellastavat palstalla. Eipä tuosta montaa päivää ole, kun oma nimimerkkini jälleen varastettiin.

Kumma silti että esim. Jaakobin, miikanaahumin ja SamiA:n nikkejä ei ole "varastettu". Mikseihän?

• *JC kirjoitti:

En tule kertomaan - ainakaan toistaiseksi - kuka evoista on ryhtynyt moraalittomaan multinikkeilyyn puolimutkana sivunikkeineen.

Multinikkeily toki kertoo omaa kieltään evojen moraalista ja ahdingosta käydyissä keskusteluissa. Tavallaan multinilkkimme puhuu omaa asiaansa vastaan - mutta niin vastenmielisellä tavalla, että tuskin kukaan kreationistikaan haluaa hänen jatkavan.

>En tule kertomaan - ainakaan toistaiseksi - kuka evoista on ryhtynyt moraalittomaan multinikkeilyyn puolimutkana sivunikkeineen.

Et tietenkään. Me olemme tienneet koko ajan, että sinulla ei ole esittää halpojen vihjailujesi tueksi yhtään mitään.

• *PM
        *JC kirjoitti:

"En tule kertomaan - ainakaan toistaiseksi - kuka evoista on ryhtynyt moraalittomaan multinikkeilyyn puolimutkana sivunikkeineen."

Niin et kertoa, kun et voi. Kas kun oon oma itseni. Tollo. Yrität vaan säälittävästi pätee tuolla muka tiedollas. Et voi myöskään paljastaa harhakuvitelmias kun tekisit itsestäs entistä pellemmän, jos se nyt on ylipäätään enää mahdollista :)

"Multinikkeily toki kertoo omaa kieltään evojen moraalista ja ahdingosta käydyissä keskusteluissa."

Kretu projisoi.

"Tavallaan multinilkkimme puhuu omaa asiaansa vastaan - mutta niin vastenmielisellä tavalla, että tuskin kukaan kreationistikaan haluaa hänen jatkavan."

Eli siis pelkäät vaan että jatkan sun kyykyttämistä. Pelkos on toki erittäin aiheellinen, myönnettäköön se rehellisesti :D

• tieteenharrastaja kirjoitti:

"Osoittelee selvästi Repeä tuossa. Halpamaista ja pelkurimaista."

Niinpä. Ja lisäksi oikeasti tietää, ettei Repe ole multinimimerkki.

• *JC kirjoitti:

"Multinilkin törkynikit ovat toki tunnistettavia. Kyse on tietysti siitä, kuka palstan evoista on tuon kirjoittelun takana."

LOL. Sinä olet osoittanut, ettei sinulla ole siitä mitään käsitystä.

"Multinikkeily ei ole uusi ilmiö evojen keskuudessa."

Ei olekaan. Silti sitä harrastavat kreationistit vähintään kymmeniä kertoja enemmän kuin evot. Et sitten ole lainkaan huolissasi kreationistien multinikeistä?

"Toki tiedän, ja yllätyn siitä, että epäilet tietojani. Olethan palstalla pitkään vaikuttanut konkari, jonka luulisin tietävän yhtä ja toista. Nyt joko salaat tietojasi tai sitten todellakin olet vilpitön ja hyväuskoinen tässä asiassa. Se on toki mahdollista, koska olet oikein keskittänyt huomiosi asiakysymyksiin ja keskustellut tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta rehdisti."

Kuten sanoin, sinä et sitä tiedä etkä tule kertomaan edes epäilyksiäsi, koska ne naurettaisiin perustellusti pihalle.

"Itse olen kreationistina joutunut tekemään myös havaintoja evojen käytöksestä, moraalittomuuksista. Alatyylistä multinikkeilyä ja nikkivoroilua olen vähän selvitellytkin."

Ja mitään et ole saanut selville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      5922
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3251
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2898
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2142
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2105
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      106
      1929
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1889
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1867
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1538
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1298
    Aihe