Ai laaav juuu, Jykä

Jyrki on mun muru

Nyt huudetaan:

Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.

Tämä on ihanaa.

Vaikka (Suomeen) tekee kipeää niin ei haittaa.

Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.

Tämä on ihanaa

8

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, tämä ruiskukka puolueen lempilapsi on nyt oikeistaan ensi kertaa vaikeuksissa poliittisella urallaan. tuli viime vappuna istuessaan himassa ja tietysti melkoisessa simassa soiteltua kaverilleen ja tilattua häneltä painos sinisiä unelmia. nyt ihan kaikki eivät ole tyytyväisiä tähän "kohtuuhintaiseen" tuotokseen ja jyken mukaan he eivät ole sitä kirjasta lukeneet tai eivät ymmärrä lukemaansa. itse kuulun noihin jälkinmäisiin ja ehdotankin sinisien unelmien kirjasta sijoitettavaksi kirjastoissa lastenkirjojen satukirja hyllyyn!

      • annikoo.

        Sinisen kirjan luettuani olen "järkyttynyt.....minustakin olisi voinut tulla hyvä tutkija-filosohvi......esimerkiksi sen että käyttävätkö hissiä enemmin ensimmäisen kerroksen asukkaat ....vai kahdeksannen ...


      • annikoo. kirjoitti:

        Sinisen kirjan luettuani olen "järkyttynyt.....minustakin olisi voinut tulla hyvä tutkija-filosohvi......esimerkiksi sen että käyttävätkö hissiä enemmin ensimmäisen kerroksen asukkaat ....vai kahdeksannen ...

        luen juuri tuota sinistä kirjaa itsekin ,. onneksi se löytyy netistä, en kyllä ostaisi moista ,. kestävää kehitystä jankataan melkein joka toisella rivillä - itse olen huomannut kestävää kehitystä lähinnä tuolla vyötärön seudulla.


      • basaschka
        annikoo. kirjoitti:

        Sinisen kirjan luettuani olen "järkyttynyt.....minustakin olisi voinut tulla hyvä tutkija-filosohvi......esimerkiksi sen että käyttävätkö hissiä enemmin ensimmäisen kerroksen asukkaat ....vai kahdeksannen ...

        kyllä tuosta nyt voi pari sivua hienosti jaaritella :-)


    • tri Himonen

      Fantastista !!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kautta maailmanhistorian on suurmiehillä aina ollut visioita. No itänaapurissa nyt ei ollut suurmiehillä kuin televisioita, siksi meni persiilleen kolhoositalous.

      • herkullisin visio oli kennedyllä berliinissä aikoinaan!


      • kielibasa kirjoitti:

        herkullisin visio oli kennedyllä berliinissä aikoinaan!

        niin, eikös hän todennut olevansa joku hillomunkki tai vastaavaa ,.
        siitä ei enää visio herkullisemmaksi voine muuttua ;)

        vaan saavatko ne ikinä Kennedyn murhaa selvitettyä, kuka teki ja miksi,. siinä on yksi suurimpia mysteerejä maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe